פורטוגל ליסבון מידע

טיסות לליסבון – השוואת מחירים ומידע

טיסה לליסבון בירת פורטוגל – המדריך המלא: מנוע לחיפוש טיסות זולות לליסבון וטיפים לאיתור טיסות זולות, ביקורת על חברות התעופה השונות המפעילות טיסות לליסבון כולל השוואת מחירים והתנאים בכרטיס הטיסה (כולל אוכל בטיסות, מערכת בידור על המטוס ועוד). כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת טיסות לפורטוגל

     הזמנת דילים לליסבון        |        הזמנת טיולים מאורגנים לפורטוגל

ליסבון הקסומה, בירת פורטוגל והמרכז התרבותי של המדינה, נמצאת במרחק של כחמש שעות טיסה בלבד מתל אביב. נכון להיום, ישראלים יכולים ליהנות ממיגון רחב של טיסות לליסבון כולל טיסות ישירות ועונתיות בתדירות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים, לצד טיסות קונקשן כל השנה. מחירי כרטיסי טיסה לליסבון זולים במיוחד בחודשי החורף, ועולים מעט בחודשי הקיץ והאביב, בהם עונת התיירות בשיאה. השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל כדי לאתר טיסות זולות לליסבון במועדים הנוחים לכם.

חופשה בליסבון – עוד באותו נושא

ליסבון – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

השכרת רכב בליסבון בירת פורטוגל – טיפים ומידע

הזמנת מוניות בליסבון והסעות מנמל התעופה

eSim ו-Sim לפורטוגל – טיפים ומידע חשוב למטיילים

כרטיסים לבנפיקה ליסבון – המדריך לאוהד

טיסות לליסבון נוחתות בנמל התעופה הבינלאומי של ליסבון (Portela Airport) נמצא במרחק של כ7 ק"מ ממרכז העיר, כך שבד"כ הנסיעה למלון היא קלילה וזולה. מונית למרכז העיר תעלה בד"כ כ15 אירו, אבל עדיף לא להסתמך על נהגי המוניות התחמנים שמחכים לכם בשדה התעופה אלא להשתמש בקישור להזמנת מונית אונליין משדה התעופה

אם לא, רכבת המטרו תיקח אתכם למרכז ליסבון בכ25 דקות (כולל החלפת קו במהלך הנסיעה), בין השעות 6:00 בבוקר ל01:00 בלילה. בנוסף, במתחם שדה התעופה של ליסבון ישנם מספר קווי אוטובוסים שמגיעים למרכז העיר במהירות. באוטובוס הייעודי משדה התעופה לליסבון, aerobus יש מקום מיוחד למזוודות כך שייתכן שאפשרות זו תהיה מעט נוחה יותר מאשר נסיעה במטרו.

אם אתם מתכננים להשכיר רכב במהלך החופשה בליסבון ולהפוך אותה לטיול בפורטוגל, תוכלו לעשות זאת כבר בנמל התעופה, בו תמצאו מספר סוכנויות להשכרת רכב. במתחם שדה התעופה, שכולל שני טרמינלים, יש מגוון של בתי קפה ומסעדות כמו גם מגוון של חנויות דיוטי פרי. לרשות הנוסעים שירותי דואר, שמירת חפצים, המרת מט"ח, בנק ומספר כספומטים.

טיסות ישירות לליסבון

טיסות זולות לליסבון בסאן דור

סאן דור, חברת הבת של אל על, מציעה טיסות זולות לליסבון בתאריכים נבחרים במהלך השנה, בתדירות גבוהה יותר מזו של חברת ישראייר המתחרה. נכון לכתיבת כתבה זו, סאן דור מתפעלת 4 טיסות לליסבון בשבוע החל מסוף מרץ ועד אמצע אוקטובר. המחירים מתחילים מכ478$ לכרטיס הלוך חזור לאדם.

כרטיס טיסה לליסבון בסאן דור כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען ותיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג. ברוב הטיסות בסאן דור מוגשים משקאות חמים וקרים. בטיסות לליסבון ספציפית מוגשת בנוסף גם ארוחה קלה. אם תרצו לשדרג את המושב שלכם (בתשלום) למושב מרווח יותר במחלקת תיירים או אפילו למושב במחלקת עסקים בחלק מהטיסות, תוכלו לעשות זאת בזמן הצ'ק אין. בנוסף, לנוסעים יש את האפשרות להזמין מושב אקסטרה בתוספת תשלום.

במידה ואתם חברים במועדון הנוסע המתמיד של אל על, קחו בחשבון שגם על טיסות לליסבון בסאן דור (עם קוד LY בלבד) תוכלו ליהנות מהטבות וצבירת נקודות. אם תרצו ליהנות ממערכת הבידור שבטיסה, תאלצו לרכוש אוזניות בתשלום. כמו כן, תוכלו לבצע רכישות מתוך עגלת הדיוטי פרי.

טיסות לליסבון בישראייר

חברה נוספת שמציעה טיסות ישירות לליסבון מת"א היא ישראייר, חברת התעופה השלישית בגודלה בישראל. נכון לכתיבת כתבה זו, ישראייר מתפעלת טיסות לפורטוגל על בסיס טיסות שבועיות בקו ת"א – ליסבון בימי שני החל מסוף מרץ  ועד לאמצע אוקטובר. טיסות לליסבון בדרך הלוך ממריאות מתל אביב בד"כ ב5:50 בבוקר ונוחתות בליסבון ב9:45. טיסות מליסבון בדרך חזור ממריאות מליסבון בד"כ ב11:00 בבוקר ונוחתות בתל אביב ב18:30. מחירי כרטיסי טיסה לליסבון בישראייר מתחילים מכ469$ לכרטיס הלוך חזור.

השירות בטיסות לפורטוגל בישראייר הוא די בסיסי: הוא בד"כ כולל מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג (מומלץ לוודא זאת בעת ההזמנה-אם הכרטיס שלכם לא כולל מזוודה תשלמו 50$ על מזוודה של 20 ק"ג), אך אינו כולל ארוחה או מערכת בידור. לנוסעים יש אפשרות לרכוש כריכים, מנה חמה או משקאות קלים מתוך התפריט הזמין בטיסה. ישראייר לא מציעה מחלקות משודרגות, אך ניתן לבצע שדרוג למושב מרווח יותר (מושב יציאת חירום) מראש בתוספת תשלום.

אם אתם נוסעים אל ליסבון עם תינוק ומעוניינים לרכוש מושב נפרד עבורו, תאלצו לעשות זאת בתעריף של כרטיס טיסה לילד ולהביא לטיסה מושב בטיחות תקני. בחלק מהטיסות לפורטוגל יש מושבים עם עריסות – אם יש לכם צורך במושב כזה, בצעו את הזמנת המושב מראש על מנת לוודא ששירות זה זמין בטיסה (העריסה מתאימה לתינוק במשקל של עד 9 ק"ג).

טיסות קונקשן לליסבון (עם עצירת ביניים)

טיסה לליסבון בבריסל איירליינס

חברת התעופה הבלגית, בריסל איירליינס, מציעה טיסות זולות לליסבון שכוללות עצירת ביניים בנמל התעופה של בריסל – שדה התעופה הראשי של בלגיה – לאחר טיסה לבלגיה של כחמש שעות מת"א. אורך טיסה לפורטוגל מבריסל לליסבון כשעתיים וארבעים וחמש דקות.

מחירי כרטיסי טיסה לליסבון בבריסל איירליינס מתחילים מכ296$ לכרטיס הלוך חזור בחודשי החורף, ומכ424$ בחודשי הקיץ (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

בריסל איירליינס מציעה מספר סוגי כרטיסים בעת ההזמנה. הכרטיס הזול ביותר הוא כרטיס לואו-קוסט (Check&Go) שלא כולל מזוודה, ארוחה, או אפשרות לשינוי בהזמנה. כרטיס Light&Relax כולל שליחת מזוודה לתא המטען במשקל של עד 23 ק"ג ואפשרות לשינוי בהזמנה בעד עמלה של 50 אירו (+הפרשי מחירים). כרטיס הFlex&Fast הוא היקר מבין כרטיסי מחלקת התיירים וכולל כיבוד ומשקאות, מזוודה (23 ק"ג), גישה לטרקלין העסקי בעלות של 25 אירו, שינוי בהזמנה ללא עמלה (חיוב על הפרש מחירים בלבד) ועוד הטבות.

כרטיס טיסה לליסבון במחלקת עסקים כולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען (32 ק"ג כל אחת), עלייה למטוס עם 2 תיקים קטנים, גישה לטרקלין העסקי, ארוחה, שינויים בהזמנה ללא עמלה (חיוב על הפרש מחירים בלבד) ועוד.

נוסעים שטסים אל פורטוגל עם תינוק יכולים לבחור לא לרכוש עבורו מושב נפרד (כרטיס טיסה לתינוק יעלה בד"כ 10% מהתעריף הרגיל), או לרכוש עבורו מושב נפרד בד"כ תעריף של כרטיס טיסה לילד ולהביא לטיסה מושב בטיחות. כמו כן, נוסעים אלו יהיו רשאים להביא עגלה עד לפתח המטוס ללא תשלום.

טיסות לפורטוגל בסוויס אינטרנשיונל איירליינס

חברת הדגל של שוויץ, שנחשבת לחברת תעופה מצוינת וזוכה לביקורות מצוינות בד"כ, מציעה טיסות זולות לליסבון מת"א עם עצירה בציריך. אורך טיסה לשוויץ (ציריך) מתל אביב הוא כארבע שעות ועשרים דקות, ומציריך לליסבון כשעתיים וארבעים וחמש דקות.

המחירים מתחילים מכ314$ לכרטיס הלוך חזור בחודשי החורף, ומכ358$ בחודשי הקיץ.

בעת ההזמנה תוכלו לבחור בין כרטיס טיסה רגיל לכרטיס טיסה גמיש, במחלקת תיירים או במחלקת עסקים. כרטיס טיסה לפורטוגל במחלקת תיירים כולל תיק יד, מזוודה, שמירת מושב בתשלום וכיבוד במהלך הטיסה. כרטיס גמיש למחלקת תיירים כולל אפשרות לשינויים בהזמנה ללא עמלה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד), לעומת עמלה של 80$ על כל שינוי בכרטיס מחלקת תיירים בסיסי. בד"כ עמלת הביטול היא 160$ בכרטיסים הבסיסיים, אך תנאים אלו עלולים להשתנות וכדאי לבדוק זאת בעת ההזמנה. לעיתים גם כרטיס ה-Economy Saver, שלא כולל אפשרות לשינויים בהזמנה, יופיע בתוצאות החיפוש.

נוסעים על טיסות לפורטוגל (ליסבון) במחלקת העסקים יוכלו גם הם לבחור בין כרטיס גמיש לבסיסי, ויהיו רשאים לשלוח לתא המטען 2 מזוודות ולעלות למטוס עם 2 תיקים קטנים. עמלות השינויים במחלקת עסקים בד"כ דומות לאלו של כרטיסי מחלקת תיירים (תלוי אם בחרתם בכרטיס הגמיש או הרגיל).

נוסעי סוויס איירליינס נהנים ממערכת בידור אישית עם מגוון רחב של סרטים, סדרות ומוזיקה בטיסות בקו ת"א – ציריך ובחלק מהטיסות בקו ציריך-ליסבון.

גם סוויס איירליינס מציעה כרטיס טיסה לליסבון לתינוק (עד גיל שנתיים) ללא מושב נפרד בעלות של כ10% מהמחיר הרגיל. אם תרצו להעלות לטיסה מושב בטיחות לתינוק תצטרכו לרכוש עבורו מושב נפרד. בכל מקרה, אם אתם טסים אל פורטוגל עם ילדים ומעוניינים להביא לטיסה מושב בטיחות לילדיכם, צרו קשר עם שירות הלקוחות על מנת שיתאימו לכם את המושב המתאים. אל תשכחו להזמין ארוחות לילדים מראש במידת הצורך. בטיסות בתוך אירופה ארוחות ילדים זמינות רק למחלקת עסקים.

טיסות לליסבון
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל