השכרת רכב בפורטוגל בליסבון

השכרת רכב בליסבון בירת פורטוגל – טיפים ומידע

השכרת רכב בליסבון יכולה להיות פשוטה וזולה לאחר קריאת מאמר זה הכולל את כל מה שתצטרכו – השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בליסבון שתחסוך לכם מאות שקלים, סרטון וידאו על נהיגה בליסבון, מידע לנהג על חנייה בליסבון, פקקים, בעיות בנהיגה ועוד

     הזמנת דילים לליסבון        |        הזמנת טיולים מאורגנים לפורטוגל

השכרת רכב בליסבון היא להיות דרך טובה להפוך חופשה בליסבון לטיול בפורטוגל המקסימה. כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר להשכרת רכב בליסבון מומלץ להשתמש במנוע השוואת המחירים לחברות השכרת רכב בחו"ל שבדף זה – ראשית, בשדה "ארץ" בחרו את פורטוגל ובשדה עיר את Lisbon ליסבון. לאחר מכן, בשדה "תחנה" בחרו את המיקום אליו תירצו להזמין השכרת רכב בליסבון מתוך האפשרויות בהן ממוקמים סניפי חברות השכרת הרכב השונות בליסבון – שדה התעופה של ליסבון, תחנת הרכבת של ליסבון, מלון מונדיאל, העיר התחתית בליסבון, קאמפו גרנדה, ברנה, אלאמדה ומיקומים נוספים בתוך ליסבון. לסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בליסבון והקליקו על "חפש" כדי לקבל הצעות מחיר על שלל דגמי רכב מכל חברת השכרת רכב בליסבון הנחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות בעברית.

השכרת רכב בליסבון  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בליסבון – המלצות לקריאה נוספת:

השכרת רכב בפורטוגל ונהיגה בפורטוגל – המדריך המלא

טיסה לליסבון – איתור טיסות זולות לפורטוגל וביקורת חברות תעופה המפעילות טיסות לליסבון

מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים

כרטיסים לבנפיקה ליסבון – המדריך לאוהד

eSim וסים לפורטוגל – טיפים ומידע חשוב למטיילים

השכרת רכב בליסבון – מידע כללי וטיפים

לפני השכרת רכב בליסבון בירת פורטוגל כדאי לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בליסבון – (בכניסה הדרומית לליסבון ואיזור אלמדה):

כמו ברוב הערים הגדולות באירופה, נהיגה בליסבון איננה פשוטה. כדאי לשקול את השימוש ברכב בתוך העיר, יש בליסבון לא מעט פקקי תנועה ולא פשוט למצוא מקום חניה. חלקים גדולים מליסבון נבנו בתקופות היסטוריות לפני המצאת המכוניות ויש בהם רחובות צרים מאוד, עם "נקודות עיוורות" של חוסר ראות בפניות שיכולות להיות מאוד קשות לתיירים מישראל. כמו כן, בשל חוסר מקום וצפיפות יתר, החניה בליסבון קשה ובעייתית, ובמיקרים מסויימים גם קצת מסוכנת – תיירים התלוננו בעבר על בעיות עם פושעים וחסרי בית שעומדים ליד מקומות חניה פנויים בחלקים מסויימים של ליסבון כדי "לעזור" לך להחנות את המכונית שלך ואז לנסות לסחוט ממך כסף על "שמירת החנייה".

יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים לטייל בפורטוגל ולא להסתפק רק בחופשה בליסבון, אין תחליף לנוחיות ולגמישות של השכרת רכב ואם אתם מגיעים אל פורטוגל עם ילדים זוהי דרך משתלמת ונוחה יותר מאשר תחבורה ציבורית בפורטוגל. טיפ טוב לחיסכון כספי נוסף בהשכרת רכב בליסבון הוא לשקול היטב למתי בדיוק להזמין את הרכב השכור – כלומר, לא לקחת את הרכב כאשר אתם נוחתים בשדה התעופה של ליסבון, להתנייד בליסבון עצמה בתחבורה ציבורית במהלך הימים שאתם בליסבון, ולהזמין השכרת רכב בליסבון ליום האחרון שלכם בליסבון, לפני שאתם יוצאים אל סינטרה, פורטו, אל גרייב ויעדים נוספים ברחבי פורטוגל.

אם סיכמתם עם חברת השכרת הרכב בליסבון להחזיר את הרכב השכור ליד המלון שלכם, אל תסתמכו על כך שהסוכן מגיע בדיוק בזמן שהוסכם מראש עם החברה כמו שמקובל במדינות אירופאיות כמו גרמניה או שוויץ – בפורטוגל, כמו בשכנה ספרד, מושגי הזמן קצת פחות מדויקים ומוקפדים וקורה הרבה שאם סיכמתם איסוף של הרכב בשעה 12:00 הנהג פתאום מגיע בשעה 09:00 (אם תתקשרו שוב לקראת 12:00 ותהיו תקיפים הוא יבוא שוב).

השכרת רכב בליסבון
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל