השכרת רכב במיאמי טיפים

השכרת רכב במיאמי פלורידה – המדריך המלא

השכרת רכב במיאמי – המדריך המלא: טיפים חשובים על נהיגה במיאמי, השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שונות במיאמי שתחסוך לכם מאות שקלים, סרטון וידאו המדגים נהיגה במיאמי ומידע לנהג על כבישי אגרה במיאמי, תרבות הנהיגה, שיטת סימון הכתובות ועוד

השכרת רכב במיאמי זולה יחסית בהשוואה לערים גדולות אחרות בארה"ב. יחסית לערים גדולות אחרות, במיאמי דווקא מאוד נוח לטייל עם מכונית – אלא אם כן אתם מתכננים ללון במרכז העיר, במיאמי ביץ' או בסאות' ביץ'. כדי לאתר את המחירים הכי זולים עבור דגם הרכב בו אתם מעוניינים מבין חברות השכרת רכב במיאמי השתמשו במנוע השוואת המחירים לחברות השכרת רכב בחו"ל שבדף זה: בשדה ארץ ביחרו את ארה"ב – פלורידה (שימו לב שזו קטיגוריה נפרדת מאשר ארה"ב עצמה בשל המספר הגדול של אפשרויות השכרת רכב בפלורידה), ובשדה עיר את miami מיאמי. לאחר מכן בשדה תחנה ביחרו את המיקום אליו תירצו להזמין השכרת רכב במיאמי – שדה התעופה של מיאמי, מפרץ קטלר, סאות' ביץ', נורת' ביץ', נמל מיאמי, העיר התחתית של מיאמי, מלון ת'נדרבירד ועוד נקודות במיאמי בהן פועלים סניפים של חברות השכרת רכב. לסיום הזינו את התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת רכב במיאמי וליחצו "חפש" כדי לקבל תוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב במיאמי הכוללות את המחירים הזולים ביותר עבור מיגוון דגמי רכב

השכרת רכב במיאמי  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


המלצות לקריאה נוספת לפני חופשה במיאמי –

מיאמי עם ילדים – אטרקציות מומלצות

מלונות מומלצים במיאמי למשפחות עם ילדים

טיסות למיאמי – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בארה"ב – נהיגה, חוקי תנועה וטיפים חשובים

ארה"ב עם ילדים – המדריך המלא לחופשות וטיולים

השכרת רכב במיאמי – טיפים ומידע כללי

תיירים במיאמי צריכים להיות מודעים לכך שנהגים במיאמי נחשבים לתוקפניים במיוחד יחסית לנהגים בארה"ב באופן כללי. כדאי לאמץ גישה סבלנית לנהיגה במיאמי – לא לענות לקללות ולא להיכנס לעימותים עם נהגים אחרים. רבים מהנהגים מתעלמים ממגבלות המהירות המפורסמות בכבישים, במיוחד על כבישים ראשיים כמו I-95 או State Road 826. מומלץ לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה במיאמי לפני הזמנת השכרת רכב במיאמי – הוא יסייע לכם להתכונן:

כבישים פנימיים במיאמי הם בדרך כלל קלים לניווט יחסית. הכבישים באזור מיאמי מתוכננים בסגנון שתי וערב, ורוב הכבישים ממוספרים על פי המרחק שלהם ממרכז העיר. שני הכבישים הראשיים הם שדרת מיאמי (מצפון לדרום) ורחוב פלאגלר (ממזרח למערב). שני כבישים אלה מצטלבים במרכז העיר מיאמי, המרכז הסמלי של מחוז מיאמי – דייד. כל השדרות פונות מצפון לדרום, וכל הרחובות נעים ממזרח למערב. לדוגמה, הכתובת "9500 NW 30 Street" נמצאת בצומת של רחוב NW 30 (ממערב לשדרת מיאמי, ו -30 רחובות צפונית לרחוב פלאגלר) ו- NW 95th Avenue (צפונית לרחוב פלאגלר ו- 95 בלוקים ממערב לשדרת מיאמי).

רוב הכבישים במיאמי תואמים את שיטת הסימון הזאת, אך בתוך מחוז מיאמי-דייד יש למעשה יותר מ -30 רשויות מקומיות כך שיש כמה יוצאים מן הכלל כמו למשל Coral Gables, Coconut Grove שבתוך העיר מיאמי, אגמי מיאמי, ו Hialeah שהיא ידועה לשמצה במיוחד כי היא משתמשת בשני סימונים לכתובות – בנוסף לשיטת הסימון המחוזית יש לה גם שיטת שתי וערב משלה לסימון כתובות. לדוגמה, רחוב NW 103 נחשב גם רחוב E 49, או רחוב W 49 בשיטת הסימון של Hialeah.

שימו לב שאם אתם שוכרים רכב במיאמי ויוצאים איתו אל מחוז ברווארד, הכבישים שם יהיו ממוספרים על פי המרחק שלהם ממרכז העיר פורט לודרדייל, ולא ממיאמי. זה יוצא בדרך כלל אותו מיספור בכיוון מזרח – מערב אבל מיספור שונה לגמרי בכיוון צפון-דרום. חלק משמות הרחובות משתנים גם בקו הגבול של המחוז – כביש החוף, A1A, ידוע בשם "קולינס אווניו" במיאמי ביץ', אבל הופך להיות "Ocean Drive" ב Broward County. כמו כן, "Red Road" במיאמי הופך לכביש Flamingo ב – Broward.

תיירים השוכרים רכב במיאמי צריכים לשים לב לכך שרוב כבישי האגרה במיאמי, כולל כביש שדה התעופה 112 (SR 112), הכביש המהיר של דולפין רואד (836), אוטוסטרדת דון שולה (SR 874), הכביש המהיר Sawgrass (SR 869), ועוד הם כבישי אגרה בשיטת תשלום אלקטרונית ואי אפשר לשלם במזומן את דמי האגרה. אם אין על הרכב שלכם משדר SunPass שקולט את החיוב דרישת התשלום תגיע בדואר לחברת השכרת הרכב במיאמי והיא תחייב אתכם יחד עם אגרת טיפול משמעותית.

השכרת רכב במיאמי
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל