מיאמי בתי מלון לילדים

מיאמי – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

10 מלונות מומלצים במיאמי למשפחות עם ילדים – במיאמי יש הרבה מאוד בתי מלון, אבל באיזה מלונות במיאמי תוכלו למצוא שירות בייביסיטר שיאפשר להורים ליהנות גם מחיי הלילה במהלך חופשה במיאמי, באיזה מלון מומלץ במיאמי אפשר לבשל ולאכול ארוחות משפחתיות ואיזה בתי מלון במיאמי מקבלים המלצות טובות ממשפחות עם ילדים שהתארחו בהם?

מיאמי פלורידה היא אחד היעדים התיירותיים הנחשקים בארה"ב ומשפחות רבות מגיעות אל מיאמי עם ילדים לחופשה משפחתית באחד מבתי המלון המפנקים במיאמי. במיאמי יש אלפי מלונות – אך חלקם מתמקדים בקהל של זוגות בחופשת ירח דבש או באנשי עסקים וילדים לא ייהנו בהם. בכתבה זו אספנו עבורכם מלונות מומלצים במיאמי למשפחות עם ילדים המציעים למשפחות שירותי בייביסיטר שיאפשרו לכם ליהנות מחיי הלילה של מיאמי התוססת, חדרים משפחתיים מרווחים, או זוכים להמלצות טובות במיוחד ממשפחות עם ילדים שהתארחו בהם

חופשה במיאמי – המלצות לקריאה נוספת:

טיסות למיאמי – איתור טיסות זולות, ביקורת חברות תעופה וטיפים

השכרת רכב במיאמי פלורידה – המדריך המלא

מיאמי עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה במיאמי

טיול משפחות בארה"ב – המדריך המלא

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

מלונות מומלצים במיאמי למשפחות עם ילדים

מלון האמפטון אין אנד סווטס מיאמי אירפורט סאות' – Hampton Inn & Suites Miami Airport South/Blue Lagoon

בית המלון האמפטון אין אנד סווטס מיאמי אירפורט סאות' הוא מלון מומלץ במיאמי הממוקם 5 דקות נסיעה בלבד מנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי, הוא מציע בין השאר שירותי הסעות מנמל התעופה ללא תוספת תשלום, ומספק חדרים נחים עם אווירה אידיאלית לשהייה רגועה ושקטה, כמו גם מגוון שירותים. הוא מלון נפלא למשפחות עם ילדים: המלון, הנמצא מרחק נסיעה קצרה ממרכזה של מיאמי, מציע שירותי בייבי סיטר (שמרטפות) שיאפשרו להורים זמן מנוחה, או בילוי דייט זוגי במיאמי, בזמן שהזאטוטים ישנים תחת השגחה של ידיים בטוחות בחדר המלון.

האורחים יוכלו לבקר במסעדות המפורסמות בעולם וליהנות מחוויית קניות בלתי שגרתית, כמו גם חיי לילה תוססים במיוחד. הפארק הלאומי אברגליידס ממוקם גם הוא במרחק נסיעה קצר מהמלון ומושך אליו תיירים שאוהבים טיולי יום.

חלונות החדרים אטומים לרעש, כך שמובטחת לכם שנת לילה נינוחה, כאשר בבוקר שלאחריה תוכלו ליהנות מארוחת בוקר טעימה ומזינה, הכלולה במחיר. במלון ישנה גם בריכת שחייה חיצונית וחדר כושר עם ציוד חדיש.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון סוויטס דאונטאון מיאמי Hampton Inn & Suites by Hilton Miami Downtown/Brickell 

מלון סוויטס דאונטאון מיאמי ממוקם ממש במרכז מיאמי, מטרים ספורים מתחנת הרכבת התחתית Brickel Metromover. זהו בית מלון מומלץ במיאמי המקבל ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים במיאמי למשפחות עם ילדים.

במלון תמצאו בריכה חיצונית, אינטרנט אלחוטי מהיר חינם וחדרים מרווחים בהם טלוויזיית HD עם מסך 37 אינץ'. בכל חדר ימצאו האורחים פינת קפה, כספת ומייבש שיער. גם פינת ישיבה נוחה, כמו גם שולחן עבודה, מסופקים לנוחיות האורחים.

בייסייד מרקטפלייס (Bayside Marketplace) ואמריקן איירליינס ארנה (American Airlines Arena) ממוקמים במרחק של כמעט 3 קילומטרים מבית המלון. שדה התעופה הבינלאומי של מיאמי (Miami International Airport) ממוקם 15 נסיעה בלבד משם.

מרכז עסקים ומכון כושר משוכלל זמינים גם הם במקום. בדלפק הקונסיירז' ישמחו לסייע לאורחים לארגן טיולים ופעילויות שונות. קיוסק פעיל לשירות האורחים בסמוך ללובי המלון.

מדי בוקר מוגשת ארוחה חמה לאורחים. אוהבי הקפה ישמחו לדעת כי זמינה עבורם עמדת קפה ללא עלות בלובי המלון, ואילו בבר הלובי יוכלו ליהנות מתפריט משקאות מרשים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


בית המלון קונראד מיאמי – Conrad Miami 

המלון בן 36 הקומות הממוקם ברובע העסקי של מיאמי, הוא מלון יוקרה במיאמי המשקיף למפרץ Biscayne (ביסקיין), בו ימצאו האורחים שירות ספא מלא, אפשרות לארוחות, בריכה על גג המלון ומגרש טניס. החדרים הם חדרים משפחתיים מרווחים וכוללים חלונות גדולים ומכשירי טלוויזיה עם מסך שטוח. הקונרד הוא מלון מומלץ במיאמי הנחשב מעולה למשפחות: תוכלו להפקיד את ילדיכם בידיהן הבטוחות של המטפלות בשירות הבייביסיטר (שמרטפות) של המלון ולהתפנות לבילוי זוגי בסצינת חיי הלילה השוקקת של מיאמי בראש שקט ורגוע.

בכל חדר ישנו חדר רחצה עם שיש יוקרתי וריהוט מודרני. מלבד חדר הרחצה הפרטי, יגלו האורחים בכל חדר מכונת אספרסו ושולחן עבודה נוח.

הרשו לעצמכם ליהנות מחדר הכושר והעיסוי, כמו גם ממגרשי הטניס העומדים לרשות האורחים. שירותי הקונסיירז' זמינים גם הם עבורכם. אם באוכל חשקה נפשכם, שימו פעמיכם למסעדת Atrio שבמקום, המגישה ארוחות בוקר, צהריים וערב. אוהבים יין? נצלו את ההזדמנות כדי לבקר ב-The Wine Attic בו תוכלו לטעום מבחר יינות ממותגים פרטיים.

תוכלו לנסוע 15 קילומטרים לסאות' ביץ' וליהנות ממבחר המסעדות והחנויות במקום. גם שדה התעופה הבינלאומי של מיאמי ממוקם 15 דקות נסיעה מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון מנדרין אוריינטל – Mandarin Oriental, Miami

מלון מנדרין אוריינטל מיאמי נמצא על האי בריקל קי (Brickel Key) ומשקיף על נוף מרשים הכולל את קו הרקיע של מיאמי ומפרץ בייסקין. פחות מקילומטר מהמקום, תמצאו את מרכז הקניות מרי בריקל וילאג'. המנדרין מככב ברשימות מלונות מומלצים במיאמי למשפחות עם ילדים – תוכלו להזמין מהקונסיירז' שירותי בייביסיטר (שמרטפות) בזמנים מוגדרים על-מנת להתפנות מהטיפול בילדים ולהתפנות לבילוי לילי, שופינג, או פגישות עסקיות.

מלבד שירותי ספא מפוארים, מציע המלון חדרי אירוח הכוללים מרפסת, טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח, נגן DVD וכן תחנת עגינה לאייפוד. כמו כן האורחים ימצאו בחדרים מיני בר מצויד, שירות סידור מיטה לעת ערב, כמו גם חדר רחצה מרוצף שיש עם מקלחון ואמבטיה נפרדת.

מלבד בריכה חיצונית מרשימה ושירות ברמה הגבוהה ביותר, ייהנו האורחים ממרכז כושר חדיש. בתום אימון אישי או שיעור יוגה, פנקו עצמכם בעיסוי בספא בשירות מלא.

מתעניינים באוכל ממקומות מיוחדים בעולם? נסו את מסעדת La Mar by Gaston Acurio המגישה מנות פרואניות. בר הטרקלין הסמוך, Mo, יציע לכם קוקטיילים קלאסיים ומנות קלות מהתפריט.

המלון ממוקם 3 דקות נסיעה בלבד ממרכז מיאמי, ואילו רובע סאות' ביץ' נמצא 10 קילומטרים ממנו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון קימפטון אפיק – Kimpton EPIC Hotel

בית המלון קימפטון אפיק מצוי 10 דקות בלבד מחוף הים של מיאמי. מלון יוקרתי זה שוכן במרכזו של הרובע העסקי של מיאמי (Miami Financial District) ומשקיף אל נופים נהדרים של מפרץ ביסקיין ונהר מיאמי. זהו מלון ידידותי למשפחות במיאמי – שאלו בדלפק הקבלה על שירותי השמרטפות (בייביסיטר) המוצעים במלון; כך תוכלו להפקיד את הילדים בידיהן של המטפלות הנאמנות ולהתפנות לעיסוקיכם למספר שעות.

החדרים מרווחים וכוללים חלונות ענק המשקיפים אל נופים מהממים. בכל חדר ייהנו האורחים ממרפסת פרטית וטלוויזיה חכמה עם ערוצי לוויין ומסך עצום בגודלו: 55 אינצ', עם תקשורת לאייפון.

לרשות אורחי בית המלון עומדים ספא ומרכז בריאות על-פני שטח גדול במיוחד וכוללים שיעורי כושר שונים. המלון ידידותי לחיות מחמד ומציע אף בריכה בקומה ה-16 (קומת הגג).

מרינת המלון מציעה שירות מלא וארוחות מלאות במסעדת Area 31. בטרקלין LILT שבמקום תוכלו ליהנות ממוסיקה חיה ומתקנים אמנותיים שונים, נוסף על בר ייחודי ואווירה חברתית. מסעדת Zuma תפנק אתכם באוכל משובח מהמטבח היפני המודרני.

היכל הספורט American Airlines Arena ממוקם 5 דקות נסיעה מהמלון, מרחק זהה למרחק של נמל מיאמי. נמל התעופה הבינלאומי מיאמי ממוקם כ-14 קילומטרים מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון הייאט פלייס מיאמי – Hyatt Place Miami Airport-West/Doral

הייאט פלייס מיאמי, זהו בית מלון מומלץ במיאמי למשפחות הממוקם קרוב למרכז העיר מיאמי, הנחשב בחירה מושלמת למשפחות: הסתייעו בשירות השמרטפות (בייבי סיטר) של המלון ותוכלו להתפנות לשעות איכות בשטחי המלון או במיאמי בעוד הילדים מטופלים היטב.

המלון מציע שירות הסעות חינם משדה התעופה הבינלאומי במיאמי, כמו גם ארוחת בוקר מזינה מדי בוקר ואינטרנט אלחוטי מהיר. מרכז הקניות Dolphin ממוקם כ-8 קילומטרים מהמקום.

בכל חדר ישנה טלוויזיה עם מסך שטוח, נגני MP3 עם רדיו ומקרר קטן. בחדרים המשפחתיים המרווחים ימצאו האורחים ריהוט מודרני, מצעים ומגבות.

האורחים יכולים ליהנות מחדר כושר משוכלל ומרכז עסקים לנוחותם. אלו המעוניינים להגיע לקניון דולפין יוכלו להשתמש בשירות ההסעות, בעבור תשלום נוסף.

במלון ישנו מגוון מרשים של אפשרויות אכילה, לרבות מטבח הפעיל 24 שעות ביממה ומציע מאכלים על-פי הזמנה מהתפריט. אוהבים קפה? אתם מוזמנים לבלות זמן ישיבה ב-Gallery Cafe, המציע, בין השאר, משקאות קפה מבית סטארבקס וחטיפים משובחים.

המלון נמצא 1.6 קילומטרים ממסלול הגולף Doral וכ-10 דקות נסיעה בלבד ממרכז הקניון הבינלאומי של מיאמי. במלון תוכלו להזמין שירות הסעת לנמל מיאמי, הממוקם פחות מ-5 קילומטרים ממנו. המלון זוכה להמלצות מצוינות בדירוגי מלונות מומלצים במיאמי למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


אינטרקונטיננטל אט דוראל מיאמי – InterContinental at Doral Miami

מלון אינטרקונטיננטל אט דוראל מיאמי ממוקם כ-12 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי מיאמי (Miami International Airport) וכ-17 קילומטרים ממרכז מיאמי. זהו מלון מומלץ במיאמי הנחשב בחירה טובה למשפחות עם ילדים – היעזרו בשירות הבייביסיטר (שמרטפות) אותו תוכלו להזמין מקונסיירז' המלון ולהתפנות לחוות דייט רומנטי במועדוני הלילה או המסעדות של מיאמי כאשר הילדים בידיים בטוחות ואמינות.

אורחי בית המלון זכאים להסעה הלוך ושוב אל שדה התעופה, מרכז הקניות מיאמי אינטרנשיונל וקניון דולפין. בכל חדר בבית המלון ישנה טלוויזיה בעלת מסך שטוח, ריהוט נוח וחדר רחצה עם שיש ומקלחון.

אורחי המלון יכולים ליהנות מחדר כושר הפעיל 24 שעות ביממה, בריכה חיצונית ומרכז עסקי.

המסעדה במלון, The Blue Matisse, מציעה מזנון ארוחת בוקר ותפריט לארוחות צהריים וערב. בר הטרקלין Nau שבסמוך לבריכה החיצונית פתוח לעת ערב. שירות החדרים זמין עבורכם 24 שעות ביממה.

במרחק של כ-13 קילומטרים מהמקום נמצאים החופים והחנויות של סאות' ביץ'. ואילו דוראל קאנטרי קלאב ממוקם פחות מ-10 דקות נסיעה מהמקום. בית המלון מקבל דירוגים מעולים ברשימות מלונות מומלצים במיאמי למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון פיירפילד אין מיאמי – Fairfield Inn & Suites by Marriott Miami Airport South

מלון פיירפילד אין ממוקם 5 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה של מיאמי, אליו וממנו יכולים האורחים להגיע באמצעות שירות ההסעות ללא תשלום מטעם המלון. אורחי המלון יכולים ליהנות ממרכז כושר משוכלל וארוחת מלאה בסגנון אמריקאי. מרכז מיאמי נמצא כ-6 קילומטרים מהמלון, אשר מקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים במיאמי למשפחות עם ילדים.

בכל החדרים ישנה גישה לאינטרנט אלחוטי מהיר חינם, טלוויזיה בעלת מסך שטוח גדול וערוצי לוין, כולל ערוץ הסרטים HBO, כמו גם שולחן עבודה. פינת קפה ומקרר קטן זמינים לנוחיותם של האורחים.

מרכז העסקים ואמבט העיסוי יכולים לשמש את האורחים, כמו גם שירותי כביסה ושירות הסעות מקומי – בעבור תוספת תשלום.

המלון נמצא במרחק 11 קילומטרים מספינות השיט של נמל מיאמי. חובבי הקניות ישמחו לשמוע על קרבתו של קניון דולפין הענק: 15 דקות נסיעה, עם שירות הסעות בתשלום נוסף.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון הייאט ריג'נסי מיאמי – Hyatt Regency Miami 

מלון הייאט ריג'נסי מיאמי, המשקיף על מפרץ בייסקין, מחובר למרכז הכנסים של מיאמי (Miami Convention Center) ומציע נופים מרהיבים של העיר, נוסף על גישה קלה לאטרקציות במיאמי כמו נמל מיאמי, הנמצא 8 דקות נסיעה מבית המלון. חוף מיאמי נמצא 15 דקות נסיעה מהמקום. מוזיאון וגני בסקאיה נמצאים 6 דקות נסיעה מהמלון. אל שדה התעופה הבינלאומי של מיאמי ניתן להגיע תוך 9 דקות נסיעה.

במלון בריכה חיצונית מחוממת ומכון כושר מאובזר הכולל משקולות וציוד קרדיו. אוהבי הגולף יכולים ליהנות ממשחק במסלול הסמוך. ארוחות בוקר צהריים וערב מוגשות במסעדת Riverwalk Cafe ואילו בטרקלין הנעים Pure Verde יוכלו האורחים ללגום קוקטייל איכותי.

כל חדר מצויד בכספת, חדר רחצה ושולחן עבודה, נוסף על אינטרנט אלחוטי ללא עלות ומתקני גיהוץ. בית המלון מקבל ביקורות מעולות ברשימות מלונות מומלצים במיאמי למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון פורצ'ן האוס מיאמי – Fortune House Hotel Suites 

פורצ'ן האוס, מילון דירות נופש במיאמי, ממוקם בשדרת בריקל ופחות מ-5 קילומטרים מנמל מיאמי. הוא בית מלון מומלץ ויוקרתי הכולל אמבט עיסוי, בריכה חיצונית ומסעדה. סאונה ומרכז כושר חדיש עומדים לרשות האורחים, נוסף על גישה חופשית לאינטרנט מהיר אלחוטי ברחבי המקום, וכן דלפק קבלה הפעיל משך 24 שעות ביממה.

כל סוויטה מרווחת ומרוהטת בטוב-טעם וכוללת מטבח מאובזר, מכבסה ומרפסת, זאת נוסף על חדר שינה ופינת אוכל. אם אתם מחפשים מלון דירות במיאמי המשלב בין יוקרה ופינוק למרחב ולאפשרות לבשל ולאכול במלון, שימו לב לפורצ'ן האוס, אשר מקבל ציונים מעולים ברשימות מלונות מומלצים במיאמי למשפחות עם ילדים.

מסעדת המלון, Madison’s, מציעה שילוב אקלקטי של מאכלים בני ימינו עם מאכלים מסורתיים בסגנון לטיני. ארוחות בוקר, צהריים וערב מוגשות לאורחים על-פי התפריט.

המלון ממוקם כ-3 קילומטרים מ-American Airlines Arena וכ-15 דקות נסיעה מחוף מיאמי. נמל התעופה הבינלאומי (Miami International Airport) ממוקם כ-15 קילומטרים ממלון הדירות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מיאמי - בתי מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל