טיסות למיאמי השוואת מחירים

טיסות למיאמי – השוואת מחירים וטיפים לנוסע

טיסות למיאמי – המדריך המלא: מנוע לחיפוש טיסות ואיתור טיסות זולות למיאמי וגם טיפים למטייל במיאמי, השוואת חברות תעופה – כולל מידע על אוכל בטיסות, מערכות בידור על המטוס, כמות מטען מותרת על טיסה למיאמי ועוד – אפשרות הזמנת מונית שתחכה לכם מראש בשדה התעופה במיאמי ועוד מידע מועיל שכדאי לקרוא לפני הזמנת כרטיסי טיבה למיאמי

טיסות למיאמי הפכו לזולות ונגישות יותר בעקבות מהפכת השמיים הפתוחים. טיסה למיאמי לוקחת 14 שעות אם מדובר על טיסה ישירה, אך יש גם אופציות טובות וחסכוניות של טיסות קונקשן למיאמי. כדי לאתר טיסות זולות למיאמי במועד הרצוי עבורכם השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שבדף זה.

חופשה במיאמי – עוד כתבות באותו נושא:

מיאמי עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה

מיאמי – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

השכרת רכב במיאמי פלורידה – המדריך המלא

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

טיסות למיאמי – מידע למטייל והשוואת חברות תעופה

נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי נמצא במרחק של כ13 ק"מ ממרכז  העיר, והוא משמש כנמל התעופה הראשי של דרום פלורידה לטיסות בינלאומיות. זהו נמל תעופה גדול ועמוס, אחד משדות התעופה הראשיים של ארה"ב עם חנויות דיוטי פרי בכל טרמינל, חנויות אופנה ומותגים, איפור, ספא, מזכרות ועוד. במתחם יש מספר בתי קפה ומגוון מסעדות, כמו למשל פיצה האט, סאבווי, סבארו, סטארבאקס, מקדונלדס KFC  ועוד.

למרכז מיאמי ניתן להגיע במונית, הסעה, רכבת או אוטובוס. איזור המוניות ממוקם בקומת הקרקע, מחוץ לאיזור איסוף המזוודות. באיזור זה תמצאו גם את הסעות SuperShuttle. הדרך המומלצת והנוחה ביותר להגיע משדה התעופה של מיאמי אל העיר עצמה במהירות, נוחות ותעריף הגון היא באמצעות שירות הזמנת מונית מנמל התעופה

הקו הכתום של המטרו מגיע לנמל התעופה, ובאמצעותו תוכלו להגיע ליעדים מרכזיים בעיר במהירות. אם תרצו להגיע לאיזור החוף תוכלו לנסוע בMiami Beach Bus שיוצא בכל חצי שעה החל מ6:00 ועד 23:40.

כמו כן, ישנם מספר קווי אוטובוסים (ורכבת) שמגיעים לנמל התעופה שיוכלו לקחת אתכם ליעדים שונים באיזור.

בין השירותים המוצעים לנוסעים בנמל: כספומטים, בנק, עטיפת מזוודות, שמירת חפצים, סוכנויות להשכרת רכב, חדר יוגה ועוד.

האינטרנט האלחוטי שבמתחם הוא ללא עלות, אך כולל פרסומות. תוכלו לשדרג לחבילות אינטרנט טובות יותר בתשלום.

טיסה ישירה למיאמי עם אל על

אל על החלה לתפעל טיסות ישירות למיאמי בנובמבר 2017. הקו כולל שלוש טיסות שבועיות במטוסי 777-200. אורך טיסה למיאמי הוא כ14 שעות. המחירים מתחילים מכ$483 לכל כיוון בחורף, ומכ759$ לכל כיוון בקיץ.

טיסות למיאמי מת"א באל על בדרך כלל ממריאות בלילה בימי שני, רביעי ושישי ונוחתות במיאמי בבוקר. הטיסות חזור ממיאמי בד"כ ממריאות בצהריים בימי שני ורביעי או בלילה במוצ"ש.

כרטיס טיסה לטיסת אל על במחלקת תיירים כולל שליחת מזוודה  לתא המטען (23 ק"ג), עלייה למטוס עם תיק קטן (8 ק"ג), ארוחה (או ארוחה מיוחדת בהזמנה מראש) ומשקאות. אל על בד"כ מציעה מסכי בידור אישיים במטוסי ה-777. בעת ההזמנה תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים במחירים שונים, כאשר ההבדל העיקרי ביניהם הוא תנאי ההזמנה ועמלות השינויים.

כמו כן, במטוסי 777-200 ניתן לשדרג את המושבים למושבי מחלקת תיירים פלוס מרווחים יותר.

נוסעים על טיסות למיאמי באל על הטסים עם תינוק עד גיל שנתיים רשאים לקחת איתם לטיסה עגלת תינוק מתקפלת/סל קל/כסא בטיחות לתינוק. כמו כן, תוכלו לבחור אם לרכוש עבור התינוק מושב נפרד (בתעריף של כרטיס לילד-במקרה זה יהיה עליכם להביא לטיסה מושב בטיחות תקני), או כרטיס בתעריף מיוחד ללא מושב נפרד.

טיסות זולות למיאמי עם עצירת ביניים

טיסות למיאמי באליטליה

תדירות הטיסות הגבוהה של אליטליה לישראל וליעדים פופולריים נוספים מאפשרת למטייל הישראלי לטוס ליעדים נבחרים במחירים אטרקטיביים ובתאריכים נוחים. הטיסות כוללות עצירת ביניים בבירת איטליה – רומא.

המחירים של כרטיסי טיסה למיאמי באליטליה מתחילים מכ302$ לכיוון בחורף ומכ412$ לכיוון בחודשי קיץ.

אליטליה מתפעלת טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה, כאשר אורך טיסות לרומא מת"א (FCO) הוא שלוש שעות וחמישים דקות, ומת"א למיאמי כאחת עשרה שעות ועשרים וחמש דקות.

בעת הזמנת כרטיס למחלקת תיירים, לרוב תוכלו לבחור מבין שלושה סוגי כרטיסים- Classic, Flex וPremium. כרטיסים אלו כוללים מזוודה (23 ק"ג), תיק קטן (8 ק"ג) ואפשרות לשמירת מושב מראש. שימו לב שלעתים אליטליה מאפשרת להזמין כרטיס במחיר מבצע שלא כולל מזוודה.

Economy Classic- כולל את האפשרות לבצע שינוי בהזמנה בעד עמלה. לא כולל אפשרות לביטול וקבלת החזר כספי.

Economy Flex- כרטיס זה בד"כ כולל את האפשרות לבצע שינוי בהזמנה ולקבל החזר כספי ללא עמלה כלל, אך עליכם לוודא זאת בתנאי ההזמנה.

Premium Economy- בכרטיס זה תנאי ההזמנה משתנים (עמלות השינויים והאפשרות לקבלת החזר כספי),  אך הוא כולל מושב במחלקת הפרימיום המרווחת יותר, תנאי כבודה טובים יותר (2 מזוודות במשקל של עד 23 ק"ג), עלייה מועדפת למטוס ועוד.

השירות בשני קטעי הטיסה למיאמי (נתב"ג – רומא ורומא – מיאמי) כולל הגשת ארוחות. בטיסות בקו ת"א-רומא אין מערכת  בידור אישית. מטוסי B777 וA330 מצוידים במסכי בידור אישיים. אלו המטוסים בהם נעשה שימוש בד"כ בקו רומא-מיאמי, כך שלרוב תיהנו ממסכים אישיים בטיסה הארוכה.

לטסים אל מיאמי עם ילדים: אם זוהי הטיסה הראשונה של ילדיכם, הדפיסו את תעודת ה"First Flight" מהאתר של אליטליה, מלאו אותה והביאו אותה אתכם לטיסה כדי שהקפטן יוכל לחתום עליה. אל תשכחו בעת ההזמנה לבקש ארוחות ילדים מיוחדות עבור ילדיכם! הורים לילדים עד גיל 11 רשאים להגיע עם עגלה לטיסה ללא עלות. תנאי כרטיס טיסה לתינוק הם די סטנדרטים בטיסות אליטליה – תוכלו לרכוש כרטיס עבור התינוק בתעריף מיוחד ללא מושב נפרד, או בתעריף של כרטיס טיסה לילד שכולל מושב נפרד. אם תזמינו מושב נפרד יהיה עליכם להביא מושב בטיחות תקני.

טיסה למיאמי באיבריה איירליינס

אם אתם מחפשים טיסות זולות למיאמי עם עצירת ביניים, במהלך החיפוש  וודאי תיתקלו לא פעם בחברת התעופה הלאומית של ספרד, איבריה איירליינס.

מחירי טיסות למיאמי באיבריה מתחילים מכ264 אירו לכיוון בחודשי החורף, ומכ397 אירו לכיוון בחודשי הקיץ.

הדרך למיאמי מת"א עם איבריה כוללת בד"כ טיסה למדריד מת"א של חמש שעות ועשרים וחמש דקות וטיסה של כתשע שעות וארבעים וחמש דקות ממדריד למיאמי. תדירות הטיסות היא גבוהה במיוחד (מדי יום בקו מדריד-מיאמי ושישה ימים בשבוע בקו ת"א-מדריד), כך שתוכלו לטוס בתאריכים הנוחים לכם.

בעת הזמנת כרטיס טיסה למיאמי למחלקת תיירים תוכלו לבחור מבין כרטיס טיסה רגיל או גמיש. הכרטיס הגמיש מאפשר שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים) ושמירת מושב מרווח יותר ללא עלות (אם נותרו כאלו).  שימו לב שלפעמים איבריה מציעה כרטיס נוסף בשם Basic שאינו כולל מזוודה.

השירות בשני קטעי הטיסה כולל הגשת ארוחות בכל המחלקות. המשקל המקסימלי המותר למזוודה סטנדרטית הוא 23 ק"ג. נוסעי מחלקת תיירים רשאים לשלוח מזוודה אחת לתא המטען (מלבד נוסעי Basic).

אם תרצו ליהנות מחוויית טיסה נוחה יותר, תוכלו לרכוש כרטיסים משודרגים למחלקת הפרימיום או למחלקת עסקים.

נוסעי מחלקת הפרימיום, מחלקת תיירים משודרגת עם מושבים מרווחים יותר (מרווח בין המושבים של כ94 ס"מ), נהנים מתנאי כבודה טובים יותר (2 מזוודות), צ'ק אין אקסקלוסיבי ועוד הטבות.

נוסעי מחלקת עסקים על טיסות למיאמי באיבריה רשאים לעלות מטוס עם שני תיקים קטנים ולשלוח לתא המטען 2 מזוודות. כמו כן, הם נהנים כמובן מגישה לטרקלין הVIP של איבריה, מסלול צ'ק אין ובורדינג מועדף, תפריט מגוון ועשיר לבחירה במהלך הטיסה, מרווח אישי גדול, אוזניות מבטלות רעש ועוד (סוגי הכיסאות וההטבות משתנים עם סוג המטוס והטיסה כמובן).

לנוסעים אל מיאמי עם תינוק (עד גיל שנתיים): אם תרצו לרכוש עבור התינוק מושב נפרד, תצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני ולשלם על כרטיס בתעריף של כרטיס טיסה לילד. לחלופין, תוכלו לרכוש עבורו כרטיס מיוחד (בד"כ בעלות של 10% ממחיר הכרטיס) ללא מושב נפרד.

טיסות למיאמי
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל