וושינגטון אטרקציות

וושינגטון – אטרקציות מומלצות לטיול בבירת ארה"ב

מתכננים טיול בארה"ב ושוקלים לכלול בו גם חופשה בוושינגטון די סי, בירת ארצות הברית? בכתבה זו תמצאו מידע מפורט על אטרקציות בוושינגטון לתיירים (כולל סרטי וידאו וקישורים להזמנת כרטיסים עם הטבות מיוחדות) – החל מאטרקציות בוושינגטון למשפחות עם ילדים כמו סיור ה"ברווזים" המיוחד, אוטובוס התיירים ומוזיאון השעווה ועד לאטרקציות למטייל המבוגר כמו טרולי התיירים של בית הקברות ארלינגטון

וושינגטון די.סי. היא עיר הבירה של ארה״ב והמקום בו ממוקמות שלושת הזרועות של המימשל האמריקאי, כמו גם המחוז הפדרלי של ארה״ב, מחוז קולומביה. כאחת מהערים המטרופטוליטניות הראשונות בעולם, אפשר למצוא בוושינגטון אפשרויות קניות, מסעדות וחיי לילה בהתאם. לתיירים מכל הסוגים, כולל משפחות המגיעות אל וושינגטון עם ילדים, וושינגטון היא עיר קוסמפוליטנית מרתקת בעלת אווירה בינלאומית.

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

חופשה בארה"ב – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בוושינגטון למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

ארה"ב עם ילדים – המדריך לטיול משפחתי באמריקה

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

וושינגטון מתברכת במיגוון ללא תחרות של מוזיאונים ציבוריים שהכניסה אליהם חינם, ומצבור עצום של חלק מהאנדרטאות ומצבות הזיכרון המרשימות ביותר של ארה"ב. הנופים שעל המול (National Mall) בין בניין הקפיטול (Capitol), אנדרטת וושינגטון (Washington Monument), הבית הלבן (White House) ואנדרטת לינקולן (Lincoln Memorial) הן אטרקציות בוושינגטון המפורסמות בכל העולם ומסמלות את האומה העשירה והחזקה ביותר בעולם.

אטרקציות בוושינגטון למשפחות

סיור בוושינגטון בים וביבשה DC Ducks

טיול בוושינגטון עם ילדים יכול להיות חוויה אדירה ב"סיור הברווזים", בו תעלו על כלי הרכב/אונייה Duck, משנת 1942, שעבר שחזור מלא כדי להראות לכם את המבחר המהמם של אטרקציות בוושינגטון מהמים. כלי הרכב האלה שנוסעים גם על הים וגם על היבשה היו בשימוש של משמר החופים האמריקאי והם נעים על המים בשקט ובחן כמו ברווזים – מכאן שמם.

הסיור יוצא מתחנת יוניון (Union Station) ועד הבית הלבן, אנדרטאות ג׳פרסון, לינקולן ו-וושינגטון ומוזיאוני הסימת׳סוניאן (Smithsonian Museums), כאן תראו את המראות הטובים ביותר שיש לוושינגטון להציע.

מכאן, תקפצו אל נהר פוטומק (Potomac River) למראה לגמרי שונה על בירת ארה"ב מהפלגה בברווז.

להזמנת כרטיסים לסיור והפלגה בוושינגטון

אוטובוס התיירים של וושינגטון Hop-on Hop-off Bus Washington, D.C

עלו ורדו באטרקציות השוות ביותר של וושינגטון עם האוטובוס האדום הגדול – אוטובוס התיירים של וושינגטון נוסע במסלול מעגלי בין אטרקציות בוושינגטון עם כרטיסי "חופשי יומי" מיוחדים שמאפשרים לעלות ולרדת ממנו ללא הגבלה, כך שמדובר על דרך נוחה במיוחד לראות את וושינגטון, במיוחד עבור משפחות המגיעות אל וושינגטון עם ילדים ומעוניינות להימנע מהרבה הליכה ברגל או ממוניות יקרות. בעזרת האוטובוס תוכלו ליצור לוח זמנים משל עצמכם עבור טיול בוושינגטון. בהזמנת כרטיסים מראש בקישור תקבלו כניסה חופשית למוזיאון השעווה מאדאם טוסו, תיסעו בשלושת המסלולים ותיקחו גם את הסיור הלילי. האוטובוסים מצויידים בחיבור אינטרנט.

יש אופציות שונות בהזמנת הכרטיס לאוטובוס התיירים של וושינגטון:

כרטיס קלאסי – זהו כרטיס המקנה גישה למשך יממה לטיול בוושינגטון על גבי אוטובוס התיירים Big Bus. שלושת המסלולים הסיבוביים מכסים את כל האתרים החשובים בוושינגטון, כולל הבית הלבן, גבעת הקפיטול, מצבת הזיכרון של תומס ג׳פרסון (Jefferson Memorial), בניין הסימת׳סוניאן המכונה ״הטירה״ (Smithsonian Castle) ועוד ועוד.

כרטיס פרימיום – הכרטיס כולל את כל מה שכלול בכרטיס הקלאסי פלוס סיור אטרקציות לילי בוושינגטון או יום נוסף חינם על אוטובוס התיירים ״ביג באס״.

כרטיס דלוקס – כולל הטבות של כניסה למאדאם טוסו וושינגטון, שלושה מסלולי אוטובוס תיירים בין אטרקציות בוושינגטון, את הסיור הלילי וגישה חופשית של יומיים (במקום יממה) לאוטובוס התיירים של וושינגטון.

הסיור הלילי מלווה בקריינות מלאה, כך שזוהי דרך טובה להכיר את ״רומא האמריקאית״ הנוצצת בלילה, במיוחד אם אתם מגיעים אל וושינגטון עם ילדים שכבר מבינים אנגלית. תראו את הבית הלבן, אנדרטת לינקולן (Lincoln Memorial), אנדרטת מרטין לותר קינג (Martin Luther King Memorial), מצבת הזיכרון של תומס ג׳פרסון (Jefferson Memorial), בניין הקפיטול (Capitol Building) ועוד. הסיור כולל סיור רגלי קצר באנדרטת לינקולן ובאנדרטת מלחמת קוריאה (Korean War Memorial) בליווי מדריך. סיורים ליליים אינם מתקיימים ב-4 ביולי וב-24 ו-31 בדצמבר.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של וושינגטון

וושינגטון אקספלורר פאס Washington DC Explorer Pass

מחפשים מה לעשות בוושינגטון די.סי? בחרו שלוש, ארבע או חמש אטרקציות בוושינגטון וסיורים מודרכים מבין 20 מהאטרקציות האהובות ביותר של וושינגטון עם כרטיס התיירים הוושינגטון אקספלורר פאס. בין האטרקציות  הכלולות בכרטיס המשולב – מוזיאון השעווה מאדאם טוסו די.סי (Madame Tussauds DC), סיור הלילה המודרך באוטובוס התיירים (Big Bus DC Panoramic Night Tour), סיורים מודרכים עם חברת Washington Walks Walking Tours ועוד המון.

אולי לא תוכלו להיכנס עם הכרטיס הזה לבית הלבן, אבל הוא יכול להכניס אתכם להמון מקומות מגניבים אחרים בוושינגטון – שהם בטח הרבה יותר מהנים בל מקרה.

עוד אטרקציות בוושינגטון הכלולות בכרטיס כוללות את הניוזיאום (Newseum) ומוזיאון הריגול הבינלאומי (International Spy Museum) המכיל את האוסף הגדול ביותר בעולם של חפצים הקשורים בעולם הריגול. אם אתם מגיעים אל וושינגטון עם ילדים לחופשה קצרה ורוצים להספיק הרבה אטרקציות תיירותיות, כנראה שהכרטיס הזה יחסוך לכם לא מעט כסף.

להזמנת כרטיסי וושינגטון אקספלורר פאס לאטרקציות בוושינגטון

מוזיאון השעווה מאדאם טוסו וושינגטון

במוזיאון השעווה מדאם טוסו בוושינגטון תתקרבו לכמה מהדמויות המפורסמות ביותר של הוליווד, דמויות מעולם המוסיקה, הספורט והנשיאות האמריקאית, ועוד הרבה בובות שעווה שנראות אמיתיות לגמרי של סבלס שונים. תמצאו כאן את אובמה, ניקסון, הובר – כולם עומדים כאן לצד נשות הנשיאים.

עמדו לצד טייגר וודס, מרטין לותר קינג ג׳וניור ואייקונים אמריקאים כמו הארייט טובן, פרדריך דגלאס ורוזה פארקס, וכן כוכבים מעולם המוסיקה כמו מרווין גיי, ריהאנה, מיילי סיירוס ועוד. אם אתם מגיעים אל וושינגטון עם ילדים מדובר באטרקציה מומלצת מאוד – וודאו סוללות מלאות בניידים להרבה תמונות סלפי.

להזמנת כרטיסים למוזיאון השעווה מדאם טוסו וושינגטון

קרונית התיירים של העיר העתיקה של וושינגטון Hop-on Hop-off Old Town Trolley Washington, D.C.

עם 25 תחנות שבהן ניתן לרדת ולעלות ללא הגבלה, טיול אטרקציות בוושינגטון הופך להיות נוח וקל. הזמינו כרטיסים בקישור ועלו על טרולי התיירים של העיר העתיקה של וושינגטון, הנוסע במסלול מעגלי בין אטרקציות תיירותיות בוושינגטון הבירה, עם כרטיסי "חופשי יומי" המאפשרים לכם לרדת ולעלות מהאוטובוס ללא הגבלה בכל אטרקציה שמעניינת אתכם. זוהי דרך מעולה לראות את וושינגטון עם ילדים בלי ללכת הרבה ברגל.

קחו את המסלול הכחול (Blue Loop) לסמית׳סוניאן ולגבעת הקפיטול, לבית המשפט העליון לצדק ועוד, ואת המסלול האדום (Red Loop) לסיור אקסקלוסיבי בבית הקברות הצבאי ארלינגטון (Arlington National Cemetery).

וושינגטון די.סי היא עיר של צעדות, פסטיבלים, מצבות זיכרון היסטוריות וכמובן הבית הלבן. התקרבו עוד יותר לשדרת פנסילבניה 1600 (1600 Pennsylvania Avenue), הכתובת בה נמצא הבית הלבן, ועוד אטרקציות בוושינגטון למשפחות, עם הטרולי העתיק של די.סי.

קחו את המסלול הכחול לאטרקציות היסטוריות בוושינגטון הכוללות את המול (National Mall), האנדרטאות הלאומיות (National Monuments) ואנדרטאות לינקולן, FDR, וושינגטון וג׳פרסון.

עם סיור קולי מודרך בשבע שפות, תוכלו אפילו לגלות עם הילדים לאילו שני נשיאים היו תנינים בבית הלבן. עם הקו האדום, תוכלו לבקר בבית הקברות ארלינגטון, שבו קבורים יותר מ-400 אלף חיילים וחיילות, וכן שני הנשיאים האמריקאיים, וויליאם הווארד טאפט ו-JFK.  האטרקציה הניידת הזו, המלאה בהיסטוריה, היא הדרך הטובה ביותר לגלות את בירת האומה האמריקאית.

להזמנת כרטיסים לקרונית התיירים של וושינגטון העתיקה

ניוזיאום – דלגו על התור Newseum

בניוזיאום, מוזיאון החדשות של וושינגטון ואחת התוססות שבין אטרקציות בוושינגטון למשפחות, תעקבו אחר ההיסטוריה של עולם החדשות על פני שבעה מפלסים המלאים במסכי מגע, סרטים וסרטוני וידאו, משחקי מחשב, תחנות אינטראקטיביות ותערוכות מולטימדיה מוחשיות. זוהי אחת המבוקשות שבין אטרקציות בוושינגטון די סי והתורים כאן עלולים להיות ארוכים ולבזבז זמן יקר של חופשה בוושינגטון, חוויה מתסכלת בעיקר עבור משפחות המגיעות אל וושינגטון עם ילדים קטנים, אשר עלולים לאבד סבלנו בתור. לכן מומלץ מאוד להזמין מראש כרטיסים בקישור – הם כוללים הטבה מיוחדת של דילוג על התור.

בתוך המוזיאון תראו את החלק הגדול ביותר שנותר שלם מחומת ברלין, ותשמעו זכרונות מצמררים על גרמניה שלאחר המלחמה. שמעו סיפורים על ה-FBI, כולל תצוגות המספרות על שיתוף הפעולה של הבולשת עם התקשורת בנוגע לתיק של הטרוריסט האמריקאי המכונה היונובומבר, וכיצד המודיעין הבינלאומי השתנה לאחר אירועי 11 בספטמבר.

עלו עם מעלית הזכוכית לקומה השישית, שם תוכלו ליהנות ממראות של בניין הקפיטול מהטראסה של שדרת פנסילבניה. קראו כותרות של עיתונים מרחבי עולם וגלו את ההיסטוריה של החוקה האמריקאית ו-500 שנות היסטוריה תקשורתית.

ראו איך התנועה לזכויות האזרח ומחאת הסטודנטים של שנות ה- 60 חוזרות לחיים מול עיניכם, צפו בתצוגת 9/11 הכוללת את אנטנות התקשורת ממרכז הסחר העולמי שקרס, והכירו עיתונאים שנהרגו בעת מילוי תפקידם. ככבו כשדרנים בתוכנית טלוויזיה משל עצמכם, ראו איך החידושים הטכנולוגיים שינו את פני התקשורת החדשותית במהלך השנים וראו צילומים של כל מי שאי פעם זכה בפרס פוליצר.

להזמנת כרטיסים לניוזיאום – מוזיאון העיתונות של וושינגטון

סיור אנדרטאות בוושינגטון  לאור ירח

טיול בוושינגטון די.סי באור לגמרי שונה, עם סיור לאור ירח של האנדרטאות. כנסו לאוטובוס התיירים הכולל הדרכה מלאה, שייקח אתכם ברחבי הבירה, על פני אנדרטאות לאומיות איקוניות כמו אנדרטת אייב לינקולן, בניין הקפיטול ואפילו אנדרטת וושינגטון. הסיור גדוש בפרטים היסטוריים הנוגעים לכל אנדרטה. תוכלו למשל לקרוא את הנאום המפורסם של לינקולן בגטיסבורג החרוט על החומות, וללמוד על החיילים שנפלו במלחמות כמו וייטנאם וקוריאה.

להזמנת כרטיסים לסיור בוושינגטון – אנדרטאות לאור ירח

בית הקברות הלאומי ארלינגטון – טרולי עלה-רד-עלה Arlington National Cemetery: Hop-on Hop-off Trolley

צאו לסיור יוצא דופן בבית הקברות הצבאי המפורסם של ארה"ב עם קרונית (טרולי) התיירים בסגנון חופשי יומי. כאן תראו את בתי הקברות של מעל 400 אלף מחללי המלחמות האמריקאים – ממלחמת האזרחים האמריקאית ועד הקרבות של העת המודרנית בעיראק, אפגניסטן ועוד.

חופשה בוושינגטון היא הזדמנות לבקר בקבריהם של בני משפחת קנדי – גופותיהם של JFK, בובי קנדי, טד קנדי וג׳קלין קנדי אונסיס – הקבורים כולם בארלינגטון. ראו גם את את המצבה המפורסמת של החייל הלא נודע, שם קבורים חיילים אמריקאים בלתי מזוהים שנהרגו בקרב וזכו לשבח.

טרולי התיירים של ארלינגטון מסתובב במעגל מתמשך דרך בית הקברות העצון והאנדרטאות שבתוכו, כך שאם אתם מגיעים אל וושינגטון עם ילדים זוהי דרך טובה לראות את האתר ההיסטורי הזה בלי ללכת הרבה ברגל. לאורך הדרך, המדריך שלכם ישתף אתכם בהיסטוריה המרתקת ובעובדות אודות ארלינגטון. הטרולי עוצר בעשר נקודות עניין שונות, שבהם ניתן לרדת, לצאת לסיור קצר ולעלות חזרה שוב ללא הגבלה באמצעות הכרטיסים שניתן להזמין בקישור.

כאן תראו אלפי קברים ממלחמת האזרחים, מלחה״ע השנייה, מלחמת וייטנאם, עד הקרבות של היום המתרחשים ברחבי העולם.

להזמנת כרטיסים לטרולי התיירים של בית העלמין ארלינגטון

וושינגטון - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל