השכרת רכב בחו"ל פורטוגל

השכרת רכב בפורטוגל – המדריך המלא

השכרת רכב בפורטוגל – מנוע השוואת המחירים שיחסוך לכם מאות שקלים, מידע חשוב על תנאי הסף להשכרת רכב בפורטוגל וטיפים חשובים על נהיגה בפורטוגל – ובעיקר, נהיגה בליסבון או פורטו – כולל סרטון וידאו מיוחד שיסייע לכם להתכונן לנהיגה בפורטוגל וליהנות מטיול מוצלח בארץ היפה

     הזמנת דילים לליסבון        |        הזמנת טיולים מאורגנים לפורטוגל

מתכננים טיול בפורטוגל ושוקלים לשכור רכב? השכרת רכב בפורטוגל יכולה להיות זולה ופשוטה בהרבה ממה שתיארתם לעצמכם בעזרת מנוע השוואת המחירים המתקדם למחירי השכרת רכב בחו"ל, אשר מתעדכן באופן אוטומטי בכל המחירים מכל חברת השכרת רכב בפורטוגל הנחשבת לאמינה ומפעילה שירות לקוחות באנגלית, כולל חברות אשר לא מפרסמות בישראל אך מציעות מחירים משתלמים יותר על אותו רכב. התהליך פשוט: מלאו את הטופס שלמטה, ביחרו את פורטוגל בשדה ארץ ובשדה עיר ביחרו את העיר בה תירצו להזמין השכרת רכב בפורטוגל מתוך רשימת הערים הכוללת לא רק את ליסבון ואת פורטו אלא גם ערים כמו אלמדה, ברגה, קסטלו ברנקו, קואימברה ועוד. לבסוף הכניסו את תחנת האיסוף בתוך העיר ואת התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בפורטוגל ולחצו "חפש" – ובחרו את המחיר הזול ביותר עבור דגם הרכב בו אתם מעוניינים, בהשוואת מחירים בין חברות השכרת הרכב השונות.

השכרת רכב בפורטוגל בחו"ל מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול בפורטוגל – המלצות לקריאה נוספת

טיסות לפורטוגל – ביקורת חברות תעופה המפעילות טיסות לליסבון, איתור טיסות זולות ועוד

מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים

תיירות כדורגל בפורטוגל – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

Sim ו-eSim לפורטוגל – טיפים ומידע חשוב למטיילים

השכרת רכב בפורטוגל – תנאי סף

כדי לשכור רכב בפורטוגל על הנהג הרשום להיות בן 21 לפחות, עם רישיון נהיגה בתוקף של שנה אחת לפחות. בחלק מהמיקרים נהגים מתחת לגיל 25 (ומעל גיל 21) ידרשו לשלם תוספת מחיר עבור נהג צעיר, שאותה צריך לשלם בזמן איסוף הרכב, אך הדבר משתנה בין חברת השכרת רכב בפורטוגל אחת לשנייה. השאלה האם ניתן לשכור רכב בפורטוגל בעזרת רישיון נהיגה ישראלי או שיש צורך ברישיון נהיגה בינלאומי משתנה גם היא מחברת השכרת רכב בפורטוגל אחת לשנייה – מומלץ להוציא רישיון נהיגה בינלאומי בישראל, זה פשוט ולא יקר.

אזרחים אמריקאים בעלי רישיון בתוקף רשאים לנהוג בפורטוגל עם הרישיון שלהם עד שישה חודשים, כאשר לאחר מכן הם יזדקקו לרישיון פורטוגזי. אזרחי האיחוד האירופי והמרחב הכלכלי האירופי רשאים להשתמש ברישיון נהיגה ממדינתם כל עוד הוא בתוקף, וגם תושבי קנדה, אוסטרליה ודרום אפריקה.

השכרת רכב בפורטוגל – מידע לנהג

נהיגה בפורטוגל היא מצד ימין של הכביש, כמו בישראל וברוב אירופה (פרט לאנגליה וקפריסין). הכבישים בפורטוגל בד"כ במצב טוב, ואפשר להגיע לכל הערים המרכזיות בקלות יחסית, עם מערכת כבישים מהירה ומודרנית יחסית (רוב הכבישים הם כבישי אגרה). אפשר לנסוע לכל אורך פורטוגל מצפון לדרום (או להיפך) בלי לרדת מהכביש המהיר.

למרות זאת, יש בפורטוגל כבישים צדדיים שאינם במצב טוב ועלולים להיות מסוכנים אם לא מקפידים על עירנות ונהיגה זהירה. בנוסף לזאת, הנהיגה של הפורטוגזים יכולה להיות מופרעת ולמען האמת מעט מפחידה עבור מי שאינו רגיל בכך. כמו ברבות ממדינות דרום אירופה, גם ממשלת פורטוגל מנסה להיאבק נואשות בנהיגה המסוכנת בכבישים אצל חלק מהנהגים ולכן חוקי התנועה בפורטוגל הוחמרו לאחרונה והענישה חמורה יותר עבור נהיגה ללא רישיון, נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים וכו'.

הכבישים המסוכנים ביותר לנהיגה הם אלה שהמהירות בהם 50 קמ"ש בסביבות ליסבון או פורטו, ה-A1’ A2  וה-Algrave.

מבחינת תרבות הנהיגה הבעייתית של הפורטוגזים, תוכלו למצוא את עצמכם בכביש אגרה מהיר בעל שני נתיבים ללא יכולת לראות שום כלי רכב אחר, מלבד הרכב שאתם נאלצים לעקוף במהירות של 30 קמ"ש מעבר למהירות המותרת, והרכב שנמצא כשני מטרים מאחוריכם ומהבהב בפנסים בניסיון לעקוף אתכם.

מומלץ לצפות בסרטון הוידאו על השכרת רכב בפורטוגל הכולל טיפים חשובים על נהיגה בפורטוגל ויסייע לכם להתכונן

שימו לב לשלושה אתגרים מרכזיים בנהיגה בפורטוגל – הקושי בהתמזגות מנתיב ההאצה אל תוך הכביש המהיר בגלל הידחפות של נהגים, נסיונות עקיפה מטורפים והתמרורים האבסורדיים המציינים מתי אפשר לעקוף ומתי לא – לפעמים במרחק של כמה מטרים זה מזה ורמזור "עצירת ענישה" בכניסה לאזור שהמהירות המותרת בו היא 50 קמ"ש בכל עיירה קטנה, כאשר יש מצלמה המחליטה אם אתם עוברים על המהירות המותרת או לא.

אם אינכם מכירים את ליסבון או פורטו, עדיף להימנע מנהיגה בהן, מדובר בערים גדולות וצפופות הקשות לנהיגה לתיירים. אם תבחרו לנהוג בליסבון או פורטו, היו מודעים לכך שלנהגים אין כבוד לסימוני הנתיבים (אם הם בכלל קיימים). אם אתם מתעקשים לנסות לנהוג בערים הגדולות של פורטוגל, נסו לעשות זאת בסוף השבוע או מחוץ לשעות השיא של התנועה – בין שמונה לתשע וחצי בבוקר ובין חמש לשבע וחצי בערב. ערים אחרות בפורטוגל, פרט לליסבון ופורטו, הרבה יותר טובות ונוחות לנהיגה, אבל על פי רוב יש בהן כבישים מאוד צרים.

השכרת רכב בפורטוגל
דירוג הגולשים 4.17 (6 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל