טיסות לשוויץ מידע למטייל

טיסות לשוויץ – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות לשוויץ – המדריך המלא: טיפים ומנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות זולות לשוויץ וגם השוואת מחירים וביקורת על חברות תעופה שונות המציעות כרטיסי טיסה לשוויץ כולל הסברים על שדות התעופה ביעדים השונים בשוויץ – ז'נבה, ציריך, באזל – ואמצעי תחבורה בין שדות התעופה בשוויץ למרכזי הערים

   הזמנת דילים לציריך   |   הזמנת דילים לבאזל   |   טיולים מאורגנים לשוויץ

שוויץ היא אמנם מדינה קטנה יחסית, אך יש בה מגוון של יעדים תיירותיים משגעים שכוללים אגמים קסומים, הרים מדהימים ועוד.  טיסות לשוויץ ישירות מתל אביב פועלות לשלושה יעדים שונים בשוויץ: ז'נבה, בזל וציריך. טיסה לשוויץ יכולה לקחת בין ארבע לחמש שעות, תלוי ביעד הספציפי. לאיתור טיסות זולות לשוויץ במועדים הרצויים לכם השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שלמטה

טיול בשוויץ – עוד באותו נושא:

טיסות לשוויץ – השוואת מחירים ומידע למטייל

מוניות משדה התעופה לבית המלון בהזמנה מראש באינטרנט

השכרת רכב בשוויץ – טיפים והשוואת מחירים

סים ו-eSim לשוויץ – המלצות שימושיות ומידע חשוב

טיסות לשוויץ – היעדים השונים

טיסות זולות לז'נבה

טיסה לז'נבה היא באורך של כארבע וחצי שעות מתל אביב. נמל התעופה הבינלאומי של ז'נבה (או נמל התעופה קוונטרן) ממוקם במרחק נוח של כ5 ק"מ ממרכז העיר. זהו נמל התעופה השני בגודלו בשוויץ והרבה מאוד טיסות לשוויץ מרחבי העולם נוחתות בו.

כשמונה קווי אוטובוסים מגיעים מנמל התעופה ליעדים שונים באיזור. כמו כן, במתחם פועלות הסעות שמגיעות למלונות מרכזיים קרובים, ללא עלות. נסיעה לעיר במונית תעלה בדרך כלל כ35-45 פרנקים שוויצרים (כ130-166 ש"ח).

כמו כן, מנמל התעופה פועלים גם קווי אוטובוס סדירים ליעדים קרובים ואתרי נופש בצרפת, כמו גם הסעות למלונות קרובים במדינה.

במתחם הנמל תוכלו למצוא מגוון חנויות דיוטי פרי, אופנה, ספרים, אלכוהול, מזכרות ועוד, כמו גם מסעדות, בתי קפה, ברים ועוד.

שירותים נוספים שניתן למצוא בטרמינלים השונים: איזורי משחק לילדים לשמחתן של משפחות אשר מגיעות אל שוויץ עם ילדים, מקלחות, אינטרנט אלחוטי ללא עלות (ל120 דקות), דואר, כספומטים ועוד.

טיסות לשוויץ (ז'נבה) באל על

אל על מציעה טיסות זולות לז'נבה שלוש פעמים בשבוע, בימי ראשון, שלישי וחמישי.

בעת הזמנת טיסות לשוויץ באל על, תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים בכל מחלקה, שהשוני העיקרי ביניהם הוא תנאי ההזמנה בכל הנוגע לביצוע שינויים בכרטיס. המחירים מתחילים מכ150$ לכיוון.

טיסות לשוויץ באל על כוללות ארוחה ומשקאות במהלך הטיסה, שליחת מזוודה (23 ק"ג) לתא המטען ועלייה למטוס עם תיק קטן (8 ק"ג).

אם יש לכם צורך בארוחות מיוחדות, אל תשכחו להזמין אותן מראש. השירות בטיסה כולל גם עגלת דיוטי פרי ומערכת בידור משתנה לפי סוג המטוס.

נוסעי טיסות לשוויץ במחלקת עסקים יכולים לשלוח 2 מזוודות לתא המטען, ולעלות לטיסה עם שני תיקים קטנים. כמו כן, תהיה להם גישה לטרקלין העסקי של אל על בנתב"ג ובשדה התעופה בז'נבה.

אם אתם טסים אל שוויץ עם תינוק, תוכלו לבחור בין רכישת כרטיס טיסה רגיל או כרטיס עם מושב נפרד עבורו. אם תבחרו לרכוש מושב נפרד,  מחיר הכרטיס יהיה זהה לתעריף כרטיס לילד ותאלצו להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני. בהזמנות מסוג זה כדאי להיעזר בשירות הלקוחות.

בנוסף, תוכלו כמובן לקחת את עגלת התינוק עד לשער המטוס.

טיסות לז'נבה באיזיג'ט

איזיג'ט מציעה טיסות לז'נבה חמישה ימים בשבוע. מחירי כרטיסי טיסה לז/נבה באיזי ג'ט מתחילים מכ25 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

בעת הזמנת טיסות לשוויץ איזיג'ט מאפשרת לנוסעים לרכוש כרטיס לואו-קוסט סטנדרטי או כרטיס משודרג שנקרא FLEXI. הכרטיס הסטנדרטי לא כולל הרבה הטבות, ויאלץ אתכם לשלם עמלות על שירותים בסיסיים כמו כבודת מטען או שמירת מושב סטנדרטי מראש. כרטיס הפלקסי כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען, תנאי הזמנה גמישים יותר, שמירת מושב סטנדרטי מראש, מסלול בורדינג מהיר, קופון לתפריט הביסטרו ועוד.

השירות על טיסות לשוויץ באיזיג'ט לא כולל הגשת ארוחה או כיבוד. עם זאת, תפריט הביסטרו של החברה מציעה מגוון ארוחות קלות, חטיפים ומשקאות במחירים זולים יחסית.

כיוון שמדובר בחברת לואו-קוסט, כדאי לזכור שאתם עלולים להיתקל במספר עמלות לאורך הדרך:

שמירת מושב מראש תעלה בין כ1.99 פאונד ל26.99 פאונד (תלוי בסוג המושב).

עמלה על שליחת מזוודה (23 ק"ג) לתא המטען נעה בין כ13.99 פאונד ל33.99 פאונד, תלוי באורך הטיסה.

חשוב לזכור שעמלות אלו רלוונטיות בהזמנה מהאתר בלבד – אם תחכו לשדה התעופה להזמין את השירות הנ"ל, העמלות יהיו גבוהות יותר.

אם אתם מתכננים טיסה לשוויץ עם תינוק, תוכלו לבחור בין רכישת כרטיס זול ללא מושב נפרד עבורו או כרטיס שכולל מושב נפרד (בעזרת שירות הלקוחות). אם תרכשו מושב נפרד עבור התינוק, תצטרכו להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני.

טיסות זולות לבאזל

נמל התעופה הבינלאומי של באזל נמצא במרחק של כ3.5 ק"מ מהעיר עצמה.

איזיג'ט היא חברת התעופה היחידה שמציעה טיסות ישירות לבאזל (המחירים מתחילים מכ32 אירו לכיוון, ללא מזוודה). גם באזל, כמו ז'נבה, נמצאת במרחק של כארבע וחצי שעות טיסה מתל אביב. לוח הזמנים של טיסות לבאזל באיזיג'ט כולל ארבע טיסות שבועיות, בימי ראשון, שני, רביעי וחמישי. טיסות לשוויץ (באזל) מתל אביב ממריאות בדרך כלל בצהריים, וחזור מבאזל בדרך כלל מוקדם בבוקר.

משדה התעופה של באזל תוכלו לקחת אוטובוס ליעדים מקומיים או לתחנת הרכבת בעיר, ממנה תוכלו להגיע ליעדים רחוקים יותר בשוויץ ורחבי אירופה.

מנמל התעופה תוכלו לקחת מונית לצרפת או ליעדים קרובים בשוויץ. מונית למרכז בזל תעלה כ50 פרנקים שוויצרים (כ185 ש"ח).

כמובן שתוכלו למצוא במתחם גם מגוון מסעדות, בתי קפה, חנויות דיוטי פרי ועוד.

טיסות זולות לציריך

שתי חברות תעופה מציעות טיסות זולות לציריך – העיר הגדולה ביותר בשוויץ – אל על הישראלית (החל מכ175$ לכיוון), וסוויס איירליינס, חברת הדגל של שוויץ. ציריך נמצאת במרחק של כארבע שעות ועשרים דקות טיסה מתל אביב.

נמל התעופה הבינלאומי ציריך קלוטן הוא הגדול ביותר בשוויץ והרוב המכריע של טיסות לשוויץ נוחתות בו.

16 קווי אוטובוס מקומיים פועלים בנמל התעופה, כמו גם חשמלית שמגיעה לתחנת הרכבת המרכזית בציריך, אוטובוסים מיוחדים שמגיעים לאתרי סקי והסעות חינם למלונות קרובים. מונית למרכז ציריך תעלה כ56 אירו בדרך כלל.

אורחי הנמל יוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי ללא עלות לשעתיים.

במתחם יש מגוון של חנויות ומסעדות, כספומטים, שירותי המרת מט"ח, חדרי משפחות ועוד.

טיסות זולות לשוויץ (ציריך) בסוויס אייר

חברת התעופה הלאומית של שוויץ מציעה טיסות זולות לציריך מתל אביב בתדירות גבוהה במיוחד (כשתי טיסות לשוויץ כל יום). מחירי טיסות לשוויץ (ציריך) בסוויס אייר מתחילים מכ160$ לכיוון.

בכל מחלקה (תיירים או עסקים), תוכלו לבחור בעת ההזמנה בין כרטיס טיסה גמיש או סטנדרטי, שההבדל העיקרי ביניהם הוא עמלות השינויים. בכרטיס הסטנדרטי תאלצו לשלם עמלה על כל שינוי (ייתכן שתאלצו להוסיף גם את הפרש המחירים), ובכרטיס הגמיש תצטרכו לשלם רק את הפרש המחירים, אם יש כזה.

כרטיס למחלקת תיירים כולל כבודת מטען (מזוודה אחת במשקל של עד 23 ק"ג), הגשת ארוחה, משקאות ועוד.

כרטיס טיסה לשוויץ במחלקת עסקים כולל עלייה למטוס עם 2 תיקים קטנים, שליחת 2 מזוודות (32 ק"ג כל אחת) לתא המטען, גישה לטרקלין העסקי, מושבים מרווחים ונוחים יותר ועוד. סוג מערכת הבידור תלוי בסוג המטוס. במטוסי A330 ו-A340, למשל, יש מסכי בידור אישיים בכל המחלקות.

לרוב, עלות כרטיס טיסה לתינוק (עד גיל שנתיים) ללא מושב נפרד, היא כ10% מתעריף הכרטיס הסטנדרטי. אם תבקשו להשתמש במושב בטיחות תקני במהלך הטיסה, תצטרכו לרכוש עבור התינוק מושב נפרד בתעריף שונה. הזמנות מסוג זה כדאי לבצע דרך שירות הלקוחות, כדי שימצאו עבורכם את המושב המתאים ביותר במטוס.

טיסות לשוויץ
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל