עונה מומלצת לחופשה בבאזל

מזג האוויר בבאזל ועונה מומלצת לחופשה

כדי לעשות לכם סדר בכל המידע הזמין והמבלבל על מזג האוויר בבאזל, כתבנו עבורכם את המדריך השלם, שיעזור לכם להחליט מהי עונה מומלצת לבאזל עבורכם, מהו הזמן הכי זול להגיע לבאזל, מתי יש אירועים מיוחדים, ומהו מזג האוויר הצפוי בעיר בכל חודש.

   הזמנת דילים לציריך   |   הזמנת דילים לבאזל   |   טיולים מאורגנים לשוויץ

באזל, העיר השלישית בגודלה בשוויץ, שוכנת על נהר הריין בצפון מערב המדינה. מזג האוויר בבאזל, עם האקלים הימי והשפעות של אקלים קונטיננטלי, הוא די מתון יחסית: החורף הוא חורף אירופאי, קפוא לעיתים, אך לא קשוח מדי גם למטיילים ישראלים, עם כמה ימי שלג בודדים. הקיץ בבאזל הוא נפלא: מתון, עם טמפרטורות נוחות במהלך היום, ולרוב לא חם מדי. הגשם בבאזל יורד בכמות מתונה לאורך כל השנה.

חופשה בבאזל – עוד מידע שימושי

טיסות לשוויץ – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בבאזל – מידע חשוב והשוואת מחירים

eSim וסים לשוויץ – המלצות שימושיות ומידע חשוב

באזל (שוויץ) – בתי מלון מומלצים למשפחה

קניית פרנק שוויצרי לטיול – טיפים והסברים

העונה המומלצת לחופשה בבאזל

באופן כללי, עונה מומלצת לבאזל והעונה התיירותית ביותר בשוויץ היא הקיץ, ולא בכדי. החודשים יולי ואוגוסט מביאים הם חודשים של שיא תיירותי בבאזל, משום שמזג האוויר בבאזל בקיץ הוא נוח, לא חם מדי ומתיש כמו ביעדים חמים יותר, ומאפשר לטייל ברחבי העיר וברחבי האזור בנוחות, בלי להזיע ולהתעייף.

יתרון נוסף במזג האוויר בבאזל בקיץ הוא הימים הארוכים במיוחד: ביולי השמש אינה שוקעת עד לפחות תשע בערב בדרך כלל, ובאוגוסט היא שוקעת רק בשמונה בערך. ימים ארוכים יותר הם יתרון עצום לחופשות, משום שהם מאפשרים לנצל כל רגע בחופשה בבאזל.

לעומת זאת, אם אתם מעוניינים בחופשת סקי בשוויץ, התשובה לשאלה: "מהי עונה מומלצת לבאזל?" עבורכם, תהיה בחלק מחודשי החורף – תלוי באתר ובגורמים נוספים. בהמשך תוכלו למצוא פירוט בנושא.

עונות השנה בבאזל

מזג האוויר בבאזל בקיץ

מזג האוויר בבאזל בקיץ הוא נפלא לחופשות משפחתיות. לא קר, לא חם מדי, והימים ארוכים ומוארים עד שעות הערב המאוחרות.

זוהי בהחלט עונה מומלצת לבאזל בה תוכלו להפיק את המיטב מכל רגע בחופשה. עם זאת, ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך הקיץ בבאזל.

ביולי 2022, היו מספר ימים במהלך חודש יולי (שהוא החם ביותר בשנה) בהם הטמפרטורות עברו את קו ה-30 מעלות צלזיוס, אך רוב הזמן, הטמפרטורות הגבוהות הממוצעות נשארות מתחת ל-30 מעלות.

הלילות בקיץ בבאזל עשויים להיות קרירים מעט. בבאזל ביולי השמש שוקעת בדרך כלל קצת אחרי תשע בערב, ובאוגוסט בבאזל השמש שוקעת בין שמונה לתשע בדרך כלל.

מזג האוויר בבאזל בקיץ נעים ונוח, ולכן בעונה זו ניתן ליהנות בעיר ממגוון רחב של אטרקציות. בקיץ העיר מלאה בחיים, עם מגוון פסטיבלים, הופעות באוויר הפתוח ועוד שלל אירועים, שיכולים להפוך את החופשה בבאזל בקיץ לבלתי נשכחת. אחת האטרקציות הייחודיות ביותר בבאזל בקיץ, היא "Fountain bathing" או מקלחת המזרקה, מסורת ארוכת שנים בבאזל של טבילה במים הצוננים של העיר העתיקה.

מזג האוויר בבאזל בסתיו

מזג האוויר בסתיו בבאזל מתאפיין בירידה בטמפרטורות, שמתחילה להיות מורגשת בעיקר בסוף ספטמבר. מזג האוויר בבאזל בחצי הראשון של חודש ספטמבר עדיין נפלא וחמים (מלבד הלילות הקרירים).

גם באוקטובר (הקריר יחסית) ניתן ליהנות מימים חמימים מדי פעם, אך בנובמבר גם הימים מתחילים להיות קרירים, עם טמפרטורות מקסימום ממוצעות באזור 15 מעלות צלזיוס, ולילות קרים (10 מעלות צלזיוס ומטה בדרך כלל). במהלך חודשי הסתיו ניתן לצפות למספר ימי גשם בבאזל מדי חודש.

היתרון המרכזי של חופשה בבאזל בסתיו הוא ירידה יחסית בכמויות התיירים, כך שהעיר פחות עמוסה. יתרון נוסף של הסתיו בבאזל הוא היופי העירוני, עם טבע שצבוע בצבעי סתיו יפהפיים, בעיקר באמצע או בסוף אוקטובר.

באסלר הרבסטמסה, או יריד הסתיו של באזל, הוא בין האירועים המרכזיים בבאזל בחודשי הסתיו: מסורת עתיקה שמציעה למטיילים חוויה תרבותית נהדרת עם פעילויות לכל המשפחה והרבה אוכל טוב.

עונת הסתיו היא עונה מומלצת לבאזל למי שמחפש מזג אוויר מתון בשילוב של מחירים פחות גבוהים לעומת חודשי הקיץ.

מזג האוויר בבאזל בחורף

אחת השאלות המסקרנות ביותר עבור מטיילים בשוויץ היא: כמה קר החורף בבאזל? החורף בבאזל מביא אתו מספר ימי שלג, וטמפרטורות נמוכות (בשעות הקרות ביותר) שצונחות מתחת לאפס כמעט בכל יום. במהלך היום, בשעות החמות ביותר, הטמפרטורות נעות באזור 10 מעלות צלזיוס, פחות או יותר. ניתן לצפות למספר ימי גשם בבאזל בחורף, אם כי מעט פחות מאשר בשאר חודשי השנה.

אם אתם לא חובבים מזג אוויר קר, החורף הוא אולי לא עונה מומלצת לבאזל עבורכם.

עם זאת, החורף בבאזל מספק מגוון אטרקציות למטיילים. מלבד תקופת הכריסמס, החורף נחשב לתקופה זולה יחסית לטוס ולטייל בשוויץ (בחודשים ינואר ופברואר בעיקר). בנוסף, תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות ברחבי העיר ובאזור באזל בחורף: חופשות סקי באתרי סקי הקרובים לבאזל, החלקה על הקרח באוויר הפתוח, שווקי קריסמס עם אוכל חמים ומנחם, מגוון אורות חג מולד המקשטים את העיר הציורית, וכמובן ביקור בשלל המוזיאונים הנהדרים של באזל.

אם מתלבשים היטב – מעיל חורף אמיתי שמתאים לחורף באירופה, מגפיים מחממים ועמידים במים, ולמי שסובלים מקור גם ביגוד תרמי – ניתן ליהנות מהמראה הציורי והיפהפה של באזל בפרט ושוויץ בכלל, בחודשי החורף.

מזג האוויר בבאזל באביב

למרות שמרץ עדיין קר, מזג האוויר באביב בבאזל מביא אתו עלייה מתונה ואיטית בטמפרטורות. באפריל, הטמפרטורות נשארות לרוב מעל לאפס, גם בלילה.

הטמפרטורות באפריל בבאזל עולות מעל ל-20 מעלות צלזיוס מספר פעמים במהלך החודש, בשעות הצהרים של כמה ימים חמימים בודדים, אך לרוב הן עדיין די קרירות ומתונות (באזור 15 מעלות צלזיוס ביום). הלילות בבאזל באביב עדיין קרים (באזור 8 מעלות צלזיוס בלילה).

מזג האוויר במאי בבאזל מבשר את תחילת עונת התיירות בעיר, עם ימים נעימים (מעל ל-20 מעלות צלזיוס בדרך כלל בשעות הצהריים), ולילות קרים עדיין (באזור 10 מעלות צלזיוס בלילה).

עונה מומלצת לבאזל בשילוב חופשת סקי

אם אתם טסים לבאזל בשביל הסקי, חשוב שתדעו מהם החודשים המומלצים לחופשת סקי בשוויץ. למען האמת, ישנם שני אתרי סקי בשוויץ שמציעים סקי במהלך כל השנה: זרמט וסאס פה. מלבד זאת, בהחלט ישנם חודשים מומלצים לחופשת סקי בשוויץ וחודשים קצת פחות מומלצים.

עונת הסקי בשוויץ נמשכת מנובמבר עד מרץ, ומשתנה מעט מדי שנה, לפי מיקום אתר הסקי עצמו והגובה שלו. הזמן הפופולרי ביותר לחופשת סקי בשוויץ הוא לקראת סוף דצמבר ותחילת ינואר, וכל זמן בו יש חופשה או חג. לכן, אם אתם רוצים ליהנות מאתרי סקי פחות עמוסים, כדאי להימנע מתקופת החגים בסוף דצמבר ובתחילת ינואר. כדי לנסות להימנע מקהלי תיירים גדולים, תוכלו לנסות להגיע לחופשת סקי בשוויץ בדצמבר לפני חג המולד, או לקראת סוף ינואר.

פסטיבלים בבאזל ואירועים מיוחדים

באזל היא עיר מלאה בתרבות, פסטיבלים והופעות. מדי שנה מתקיימים פסטיבלים בבאזל שחוגגים את התרבות המקומית, ומציעים מגוון אטרקציות לכל המשפחה. ניתן לתכנן את החופשה בבאזל כך שתוכלו להגיע לאחד מהאירועים המיוחדים האלו, ולהפוך את החופשה לחוויה אחרת לגמרי.

הקרנבל בבאזל – סוף פברואר עד תחילת מרץ

הקרנבל בבאזל הוא ההסיבה העיקרית שבזכותה סוף חודש פברואר נחשב לזמן מומלץ לחופשה בבאזל.

הקרנבל בבאזל מתקיים מדי שנה בסוף פברואר, נמשך שלושה ימים, וזהו הקרנבל הגדול בשוויץ.

החגיגות מתחילות ביום רביעי של האפר, עם נגינות בחליל ובתופים ועיר חשוכה שמוארת בעששיות נייר, וממשיך בימים הבאים בתהלוכות ומצעדי ענק מלאים בתחפושות מושקעות ומרהיבות, מוזיקה, אוכל ושלל אטרקציות.

הקרנבל בבאזל הוא אירוע שאסור לפספס והוא יכול להפוך את החופשה בשוויץ לחוויה בלתי נשכחת.

יריד הסתיו בבאזל Basler Herbstmesse

תקופת יריד הסתיו הוא זמן מומלץ לחופשה בבאזל עם המשפחה. הוא מתחיל מדי שנה בסוף אוקטובר בדרך כלל ופועל למשך כשבועיים. יריד הסתיו בבאזל הוא חגיגה מיוחדת של עונת הסתיו, עם פארק שעשועים לכל המשפחה, אוכל טוב, יין ואומנויות. אם אתם בבאזל בסתיו, כדאי מאוד לבקר ביריד.

פאנטאסי באזל Fantasy Basel

פסטיבל הפטנזיה בבאזל הוא מעין גרסה שוויצרית לפסטיבל הקומיק-קון האמריקאי המפורסם. הפסטיבל מתקיים מדי שנה בחודש מאי למשך שלושה ימים, וכולל מפגש ענק של מעריצי קומיקס, פנטזיה ומדע בדיוני, עם המוני מתחפשים, אמני קומיקס, שחקנים עמדות משחק, סדנאות ועוד. מאי הוא חודש מומלץ לחופשה בבאזל לאוהבי הז'אנר, שיוכלו ליהנות מאחד הפסטיבלים המושקעים בתחום.

מזג האוויר בבאזל לפי חודש

כשמתכננים חופשה בשוויץ אפשר וכדאי לבדוק מהי עונה מומלצת לבאזל, אך גם בין חודש לחודש יכולים להיות הבדלים משמעותיים במזג האוויר. לכן, אנו מצרפים פירוט של מזג האוויר בבאזל לפי חודש כדי שתוכלו לדעת למה לצפות. עם זאת, מזג האוויר בבאזל הוא כמובן עניין דינמי ובלתי צפוי, ולכן כדאי לבדוק שוב את תחזית מזג האוויר המקומית בבאזל קרוב יותר לתאריך הרצוי (כדאי ימים ספורים לפני כן).

Basel WEATHER

מזג האוויר בבאזל בינואר

מזג האוויר בינואר בבאזל הוא קר מאוד, וזהו למעשה החודש הקר ביותר בשנה בעיר. קיים סיכוי למספר ימי שלג בודדים. הטמפרטורות בבאזל בינואר נעות באזור 9 מעלות צלזיוס במהלך היום, לעיתים מעט יותר ולעיתים מעט פחות, וצונחות לעיתים אל מעט מתחת לאפס בשעות הלילה בדרך כלל. ינואר הוא חודש מומלץ לחופשה בבאזל למי שמחפש מחירים זולים והרבה פחות תיירים מסביב.

מזג האוויר בבאזל בפברואר

מזג האוויר בבאזל בפברואר הוא קר מאוד. כדאי להביא לבוש חם ולהתכונן לטמפרטורות שנעות באזור 10 מעלות צלזיוס במהלך היום ובאזור 0 מעלות צלזיוס בשעות הקרות של הלילה, לעיתים גם מתחת לאפס.

יש סיכוי למעט ימי שלג בבאזל בפברואר, כיומיים או שלושה, ולמספר ימי גשם בבאזל בפברואר במהלך החודש. פברואר הוא חודש מומלץ לחופשה בבאזל למי שמחפש מחירים זולים והרבה פחות תיירים מסביב.

מזג האוויר בבאזל במרץ

מזג האוויר בבאזל במרץ עדיין קר, עם טמפרטורות שנעות בין כ-0 לכ-10 מעלות צלזיוס בדרך כלל, אך הוא הולך והופך מתון יותר לקראת סוף החודש. הסיכוי לשלג בבאזל במרץ כבר קלוש, אך ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש .

מזג האוויר בבאזל באפריל

מזג האוויר בבאזל באפריל כבר די מתון, אך עדיין נע בין קר לקריר, עם טמפרטורות שנעות באזור 18-22 מעלות צלזיוס במהלך היום, ובאזור 6-10 מעלות צלזיוס בלילה. ניתן לצפות למספר ימי גשם בבאזל באפריל. אפריל הוא חודש מומלץ לחופשה בבאזל למי שמחפש שילוב של מזג אוויר מתון יחסית ולא קר מדי, מחירים מתונים וגם עיר עם פחות תנועה תיירותית לעומת הקיץ (למעט בחגים השונים בחודש זה).

מזג האוויר בבאזל במאי

מאי הוא חודש מומלץ לחופשה בבאזל. מזג האוויר הופך נעים יותר, והעונה התיירותית בפתח. הימים במאי בבאזל נעים בין חמימים לקרירים לעיתים, עם טמפרטורות שנעות באיזור כ-25 מעלות צלזיוס במהלך היום. הלילות נשארים קרירים, עם טמפרטורות שנעות בדרך כלל באזור 10 מעלות צלזיוס.

ניתן לצפות למעט יותר גשם בחודש זה, כ-10 ימים במהלך החודש. מאי הוא חודש מומלץ לחופשה בבאזל.

מזג האוויר בבאזל ביוני

הקיץ בפתח, ומזג האוויר ביוני בבאזל הוא כבר נעים וחמים במהלך היום, וקריר עדיין בלילה. הטמפרטורות נעות באזור 25 מעלות צלזיוס במהלך היום, ובאזור 15 מעלות צלזיוס במהלך הלילה. יוני הוא חודש מומלץ לחופשה בבאזל למזג אוויר נעים, רגע לפני השיא התיירותי של יולי ואוגוסט.

מזג האוויר בבאזל ביולי

יולי הוא החודש החם ביותר בשנה בבאזל. מזג האוויר בבאזל ביולי הוא מושלם לחופשה, ובדרך כלל לא חם מדי, למרות שגם בבאזל שנחשבת לעיר עם מזג אוויר מתון, הטמפרטורות לעיתים עוברות את קו ה-30 מעלות צלזיוס. הלילות בבאזל ביולי קרירים ונעימים. גם בחודש זה, כמו בשאר חודשי הקיץ, ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש.

חודש יולי הוא זמן מומלץ לחופשה בבאזל, עם מזג אוויר נהדר ומגוון פעילויות באוויר הפתוח, אך הביקוש התיירותי בשיאו וניתן לצפות להמון תיירים בעיר.

מזג האוויר בבאזל באוגוסט

מזג האוויר בבאזל באוגוסט חם בדומה ליולי, עם טמפרטורות שמגיעות עד לכ-30 מעלות צלזיוס במהלך היום, ולילות קרירים אך לא קרים מדי. גם בחודש אוגוסט ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש.

זהו זמן מומלץ לחופשה בבאזל למזג אוויר נהדר וחופשה קייצית, אך גם נחשב לשיא תיירותי: מספר גבוה של תיירים וסיכוי למחירים גבוהים יותר.

מזג האוויר בבאזל בספטמבר

חודש ספטמבר הוא זמן מומלץ לחופשה בבאזל. מזג האוויר בבאזל בספטמבר נעים וחמים בימים של החצי הראשון של החודש, עם ירידה הדרגתית לקראת סוף החודש. הלילות קרירים בתחילת החודש והופכים קרים יותר לקראת סוף החודש. ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש ולמעט פחות תיירות לעומת יולי ואוגוסט.

מזג האוויר בבאזל באוקטובר

מזג האוויר באוקטובר בבאזל מתון ונעים במהלך היום, עם טמפרטורות שנעות באזור 20 מעלות צלזיוס, וקר במהלך הלילה, עם טמפרטורות שנעות באזור 10 מעלות צלזיוס. ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש. זהו זמן מומלץ לבאזל למי שמחפש מזג אוויר נעים וגם עיר פחות עמוסה בתיירים, עם סיכוי למחירים טובים יותר לעומת הקיץ (למעט חגים ומועדים מיוחדים).

מזג האוויר בבאזל בנובמבר

מזג האוויר בנובמבר בבאזל, רגע לפני החורף, כבר די קר והטמפרטורות יורדות באופן משמעותי, ונעות בין כ-14 לכ-7 מעלות צלזיוס. ניתן לצפות למספר ימי גשם בבאזל בנובמבר במהלך החודש.

מזג האוויר בבאזל בדצמבר

מזג האוויר בבאזל בדצמבר קר מאוד, גם ביום וגם בלילה, עם סיכוי למעט שלג, ומספר ימי גשם במהלך החודש. הטמפרטורות נעות באזור 0 מעלות צלזיוס בלילה ובאזור 10 מעלות צלזיוס במהלך היום.

לקראת סוף החודש ותקופת החגים, ניתן לצפות לעלייה במחירים, אך גם ליהנות מתקופת חג המולד החגיגית בעיר וממגוון האטרקציות שהיא מביאה אתה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל