חופשה משפחתית בבאזל עם הילדים

באזל עם ילדים – אטרקציות והמלצות למשפחות

   הזמנת דילים לציריך   |   הזמנת דילים לבאזל   |   טיולים מאורגנים לשוויץ

באזל (Basel) היא אחת הערים החשובות בשוויץ (Switzerland), ובאותה נשימה גם אחת הערים הבלתי מוערכות מספיק מבחינה תיירותית. סביר להניח, שחופשה בבאזל עם ילדים היא לא הרעיון הראשון שקופץ לראש כאשר מתכננים חופשה משפחתית, אבל עם תכנון נכון, זו יכולה להיות בחירה מצוינת, שתעניק לכם זיכרונות משותפים של חוויות בלתי נשכחות.

יש המון דברים לעשות ולראות בבאזל עם הילדים: יש בה מרכז עיר עתיק ויפיפה מימי הביניים, קרנבל תוסס וכמה מוזיאונים מהשורה הראשונה בעולם, שתוכננו ונבנו על ידי ארכיטקטים ידועי שם כמו רנזו פיאנו, מריו בוטה, והרצוג ודה מאורון, מה שהופך את המבנים בהם הם ממוקמים ליצרת אומנות בפני עצמה. בכלל, באזל עשירה ביצירות ארכיטקטוניות מרהיבות, ישנות וחדשות, כמו הקתדרלה הרומנסקית, בית העירייה מימי הרנסנס ומבנים עכשוויים עוצרי נשימה ביופיים. שיטוט נינוח ברחובות היפים של באזל עם הילדים יכול להיות אטרקציה בפני עצמה. אבל כמובן, שזו רק אחת האפשרויות שיש לבאזל להציע למשפחות המגיעות לנפוש בה.

חופשה בבאזל עם ילדים – עוד מידע למטייל

סים ו-e-sim לשוויץ – המלצות שימושיות ומידע חשוב

קניית פרנק שוויצרי לטיול – טיפים והסברים

באזל (שוויץ) – בתי מלון מומלצים למשפחה

טיסות לשוויץ – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בבאזל – מידע חשוב והשוואת מחירים

מה אפשר לעשות בבאזל עם הילדים?

באזל ממוקמת בדריילנדרק (Dreiländereck) – פינת שלוש המדינות – ומשמשת כעיר מעבר להרי היורה (Jura) השוויצרים ולערים הקרובות, ציריך (Zurich) ולוצרן (Lucerne), כמו גם לחלק השכן הצרפתי של אלזס (Alsace) והיער השחור הגרמני (Black Forest) – אזורים שבכולם אפשר למצוא פעילויות שמתאימות לכל המשפחה, ולכן תוכלו לשלב את החופשה בבאזל עם הילדים כחלק מטיול נרחב יותר. אם אתם מעוניינים לשלב בחופשה בבאזל עם הילדים בילוי בסגנון כפרי, תוכלו לצאת ממנה לבקר בסיסאך (Sissach), שמרוחקת מהעיר כ-20 דקות נסיעה.

בתוך שוויץ, באזל ממוקמת בפינה הצפון-מערבית של המדינה. העיר חולקת גבולות עם צרפת וגרמניה והיא נחשבת ללב של האזור התלת-מדינתי.

נהר הריין, הזורם מגרמניה, מתפתל דרך העיר ומחלק אותה לשניים. הגדה הדרומית מערבית נקרא גרוסבאזל (Grossbasel), שבמרכזה שוכנת העיר הישנה מימי הביניים. ליטלבאזל (Kleinbasel), בגדה הצפונית של הריין, היא האזור המודרני יותר, בו מתרכזים רוב חיי הלילה, כך שאם תמצאו סידור מתאים, ותרצו לעצמכם ערב של הפוגה מבילוי בבאזל עם הילדים בפאב או במסעדה טרנדיים, זה המקום שאליו תרצו להגיע.

אם אתם מגיעים לבאזל עם ילדים שוחרי אומנות (או כאלה שהייתם מעוניינים להפוך לשוחרי אומנות), תוכלו לבקר באחד מהמוזיאונים הידועים של העיר, או לתזמן את ביקורכם למועד שבו מתקיים האירוע השנתי "אמנות באזל" (Art-Basel), היריד המוביל בעולם בשוק האמנות הבינלאומי, במסגרתו למעלה מ-250 גלריות נבחרות מרחבי העולם מציגות יצירות מודרניות ועכשוויות באיכות גבוהה, והופכות את מרכז הקונגרסים מסה באזל למוזיאון זמני.

עוד חוויה בלתי נשכחת, שכדאי לשלב בחופשה בבאזל עם ילדים הקרנבל של באזל – הפאסנאכט. בכל שנה, במשך שלושה ימי הקרנבל, שנערך בבאזל בין פברואר למרץ, תושבי העיר, שבימי שגרה נחשבים אנשים סולידיים ומאופקים, מרשים לעצמם להתפרע, באחד מהאירועים הססגוניים והמרהיבים המתקיימים בעיר. במהלך הקרנבל רחובות באזל מתמלאים בהמוני אדם מחופשים, הצועדים בתהלוכות מסורתיות עם כלי נשיפה ותופים, ומשתטים בהשפעת משקאות אלכוהוליים הזורמים כמים.

חופשה משפחתית בבאזל – אטרקציות ובילויים מומלצים

לקראת חופשה משפחתית בבאזל עם ילדים, כדאי להיערך מבעוד מועד, ולהזמין מראש כרטיסים לבילויים ואטרקציות, שישדרגו את הטיול, ויוסיפו לו חוויות מופלאות המתאימות לכל גיל.

ריכזנו עבורכם כמה אפשרויות לאטרקציות בבאזל למשפחות:

ברוכים הבאים לבאזל: סיור פרטי עם מדריך מקומי

קבלו קבלת פנים לבאזל מתושב המקום, שישמח לשתף אתכם בטיפים ורעיונות, שיעזרו לכם להפיק את המרב מהשהייה שלכם בעיר.

את המדריך תוכלו לפגוש במלון או במקום האירוח שלכם, ותצאו אתו לסיבוב בעיר. תלמדו ממנו איפה כדאי לאכול, איפה לקנות מצרכים, איך להגיע ממקום למקום ועוד. המדריך יתאים את ההמלצות לההעדפות שלכם ולהרכב המשפחתי שלכם.

בסיום הסיור תהיו מצוידים בכל המידע הנדרש כדי להתנהל בבאזל עם ילדים, בנוחות וברוגע.

להזמנת כרטיסים לסיור הכרות פרטי עם תושב באזל לחצו כאן

באזל: הכרות ראשונית של העיר בעזרת אפליקציה קולית

אם אתם רוצים לטייל ברחבי באזל עם הילדים, בלי להיות כבולים לקבוצה או לסדר יום מוכתב על ידי מדריך, זו יכולה להיות אופציה נהדרת עבורכם. באמצעות הורדת הישומון "World City Trail app" מחנות האפליקציות, תוכלו לסייר בעיר בקצב שלכם, לגלות באופן עצמאי את נקודות הציון המרכזיות שלה, לקבל מידע מעניין על כל יעד והנחייה לגבי התחנה הבאה. במהלך הסיור, תוכלו לסמן אילו מהיעדים מעניינים אתכם, וליצור לעצמכם רשימה של אטרקציות שתוכלו לגלות לעומק בימים הבאים של החופשה בבאזל.

הסיור מתחיל בשטרסברגר (Strassburger memorial), וממשיך לנקודות ציון מרכזיות נוספות כמו: אליזבתנקירש (Elisabethenkirche), המוזיאון לאמנות של באזל (Basel Museum of Fine Arts), הקתדרלה של באזל (Basel Cathedral), מוזיאון להיסטוריה של הטבע (Natural History Museum), בית העירייה של באזל (Basel Town Hall), שער ספלנטור (Spalentor), כנסיית פטרסקירש (Peterskirche church), גשר המיטלר ברוק (The Mittlere Brücke) ועוד.

להזמנת סיור הכרות ראשונית בבאזל בעזרת אפליקציה קולית לחצו כאן

נקודות ציון מרכזיות בבאזל – "חפש את המטמון" מודרך עצמאית וסיור בהדרכה קולית

אחת האפשרויות להכיר את באזל עם הילדים היא באמצעות משחק "חפש את המטמון" ברחבי העיר, שבו תוכלו להסתובב בעיר בקצב שלכם, בעזרת הדרכה קולית בטלפון שלכם. במהלך הסיור, תפתרו חידות, תגלו את האטרקציות המרכזיות בעיר ותלמדו עליה עובדות מרתקות.

אחרי שתורידו את האפליקציה הייעודית לטלפון הנייד, דרך קישור שתקבלו לאחר ביצוע ההזמנה, המשחק יוביל אתכם ל-10 מהיעדים הכי משמעותיים של באזל. בכל עצירה, תקבלו מידע על היעד, ותפתרו חידה שתוביל אתכם לקוד שיעביר אתכם אל עבר היעד הבא. המשחק ידרוש מכם היגיון, דמיון, סקרנות ועבודת צוות – בילוי משפחתי מושלם.

תוכלו לסיים את כל הפעילות ביום אחד, או לחלק אותו לכמה חלקים – בהתאם ליכולות ולהעדפות של בני המשפחה.

להזמנת משחק "חפש את המטמון" בבאזל מודרך עצמאית לחצו כאן

משחק "חפש את המטמון" אינטראקטיבי בעיר העתיקה של באזל

אם אהבתם את הרעיון של סיור ברחבי באזל עם הילדים בליווי משחק "חפש את המטמון", תוכלו לאמץ את הקונספט גם על מנת להכיר את העיר העתיקה.

תוכלו לחקור את העיר ברגל, לקבל נקודות על פתרון של משימות שונות, ורמזים שיובילו אתכם לאתרים הכי יפים בעיר ולפינות חבויות המסתתרות בה. בזמן ההרפתקה תקבלו גם משימות צילום מלהיבות, שידרשו מבני המשפחה יצירתיות ועבודת צוות. בין המקומות שתגלו במהלך המשחק: מזרקת טינגווילי, קתדרלת מינסטר, בניין העירייה ועוד.

להזמנת משחק "חפש את המטמון" אינטראקטיבי בעיר העתיקה של באזל לחצו כאן

סיור רגלי מודרך בעיר העתיקה של באזל

אם אתם פחות מתחברים למשחקי רחוב, או אם הגעתם לבאזל עם ילדים קטנים, שעדיין לא יכולים להשתתף בחידונים ומשחקי הרפתקאות מסובכים, תוכלו להכיר את העיר העתיקה בסיור מודרך קלאסי בסמטאות המפותלות והציוריות של באזל, שאורך כשעתיים, עובר בכל נקודות הציון המפורסמות של האזור ומתאים לכל הרכב משפחתי.

להזמנת סיור רגלי מודרך בעיר העתיקה של באזל לחצו כאן

באזל: טיול אוכל בהדרכה עצמית

אם אתם מגיעים לבאזל עם ילדים, שלא מסתפקים בשניצלונים וצ'יפס, אלא רוצים "לטעום" את העיר ולהתנסות בחוויות הקולינריות שיש לה להציע, תוכלו להזמין טיול מודרך עצמית, במהלכו תהנו ממאכלים מומלצים על ידי התושבים המקומיים, ולא תמיד נמצאים במסלולים התיירותיים הרגילים.

להזמנת טיול אוכל בהדרכה עצמית בבאזל לחצו כאן

מבאזל: טיול יומי מודרך ללוצרן וקרוז באגם לוצרן

תוכלו לנצל את הביקור בבאזל עם הילדים על מנת לצאת לטיול יום בעיר לוצרן, הממוקמת במרכז שוויץ, על נהר לוצרן, בלב נוף הררי מרהיב. לוצרן נחשבת יעד ש"חובה לראות" במהלך ביקור בשוויץ, עם אטרקציות מלהיבות כמו גשר החתונות מעץ, מונומנט האריה, כנסיות יפיפיות ועוד.

אחרי שתעברו בין נקודות הציון היפות של לוצרן בלוויית מדריך מקומי, תצאו לשיט מרהיב על אגם לוצרן, ממנו תוכלו לראות נופים פנורמיים של העיר של הרי האלפים הקסומים.

בסיום הסיור, תחזרו לבאזל בהסעה מאורגנת.

להזמנת טיול יומי מודרך מבאזל ללוצרן וקרוז באגם לוצרן לחצו כאן

באזל: אפליקציית משחק הבריחה של הרי פוטר

עוד אטרקציה שמותאמת במיוחד לבילוי בבאזל עם ילדים היא אפליקציית משחק ההרפתקאות של הארי פוטר ברחבי באזל, בסגנון "חדר בריחה".

לחש שטני שינה את מסלול הטרק לתחנת צלב המלך (King’s Cross station). ההוגוורטס אקפרס (Hogwarts Express) נגישה עכשיו מארץ השוקולד….התפקיד שלכם הוא לנטרל את הלחש השטני על ידי מציאת המיקום הנגיש במסלול. נקודת ההתחלה של ההרפתקה היא מרקטפלץ (Marketplatz). הרכבת עוברת עוד שעתיים, ועד אז עליכם ללכת לכל בית שמצוין בסמארטפון. תצטרכו למצוא 4 מילות מפתח בתוך מגבלת הזמן עד שהרכבת תגיע, והם יובילו אתכם אל סוף המסלול. תאספו רמזים שיאפשרו לכם למצוא כל מילת מפתח שפותחת את המעבר לכל בית.

להזמנת משחק בריחה של הארי פוטר ברחבי באזל לחצו כאן

יונגפראו – Jungfraujoch – טיול פרטי לפסגת אירופה מבאזל

חופשה בבאזל עם ילדים היא גם הזדמנות לבקר באתר המורשת העולמית, יונגפראו, הר ברכס האלפים של שווייץ, שמתנשא לגובה של 4,158 מטר, ופסגתו נמצאת על גבול הקנטונים ברן וואלה. היונגפראו נחשב מוקד משיכה לתיירים, בזכות רכבת העולה אל ההר דרך מנהרה חצובה.

הטיול כולל הליכה של כשעה בתוך המערות, במסלול מוגן מפני תנאי מזג האוויר ונגיש לכולם. בימים עם ראות טובה, ניתן לראות מההר את היער השחור (Black Forest) בגרמניה, מכיוון טרסות הספינקס (Sphinx Teraces).

לאחר מכן ממשיכים לתערוכה "סנסציה אלפינית" (Alpine Sensation), תערוכת מחווה לעבודת הבניה של רכבת היונגפראו. משם ממשיכים דרך מערת הקרח אל המישור המקסים בתוך השלג. לסיום החוויה, מה יותר מתאים לבילוי בבאזל עם ילדים (או בכל מקום אחר בשוויץ) מתערוכה נחמדה שעוסקת בתעשיית השוקולד השוויצרי המפורסם של לינדט (Lindt). לאחר שתסיימו את הטיול תוכלו לבחור  אחת משלוש מסעדות ביונגפראו בה תעצרו לארוחה מפנקת. את הדרך חזרה תעשו ברכבת היונגפראו עד לירידה לקליינה שיידג (Kliene Scheidegg). שם, אם יהיה לכם עוד כוח, תוכלו לטייל בגרינדלוולד (Grindelwald), בו העצירה היא אופציונלית. הרכבת ממשיכה משם בנסיעה של כ-40 דקות בחזרה לאינטרלאקן, שם תתחברו לרכבת לבאזל ובחזרה למלון.

להזמנת טיול פרטי מבאזל ליונגפראו לחצו כאן

מבאזל: זרמט והר גורנגראט – סיור בקבוצה קטנה

בין שווייץ לאיטליה שוכנת אחת הפסגות החשובות והמרהיבות של הרי אירופה: המטארהורן (Matterhorn). תוכלו לנצל את החופשה בבאזל עם הילדים כדי לבקר בכפר האלפיני זרמט עם בתי השאלוט האופייניים לאזור, ולצפות ממנו ישירות אל פסגת המאטרהורן.

הטיול מלווה במדריך טיולים מקומי, שיוביל אתכם בעיר העתיקה של זרמט ובהר גורנרגראט, שם תוכלו לזכות במבט פנורמי על המאטרהורן. המדריך המקומי יסביר לכם על הנוף המשתנה, יענה על שאלותיכם על הארץ ואנשיה ויוביל אתכם גם למקומות פחות מתויירים, שלא תמיד נמצאים במסלולים הסטנדרטיים.

להזמנת טיול בקבוצה קטנה מבאזל לזרמט והר גורנגראט לחצו כאן

מבאזל: טיול פרטי של יום ברכבת אקספרס לקרחונים

טיול מודרך לאזור הקרחונים של שוויץ ברכבת האקספרס לקרחונים (Glacier Express Train) היא אטרקציה מעולה למי שמגיע לבאזל עם ילדים, ורוצה לחוות את הרכבת הידועה לקרחונים השוויצריים באווירה משפחתית, בליווי מדריך מקומי.

במהלך הטיול תיסעו ברכבת הקרחונים המהירה לנסיעה של כ-4 שעות, הלוך וחזור מצ’ור (Chur) עד בריג (Brig), במהלכה, תחצו 291 גשרים, 91 מערות, ותעלו לגובה של יותר מ-7000 רגל מעל הגובה הים. תוכלו לבחור האם לרדת מהרכבת וללכת מעט בצ’ור או בבריג, או להישאר ברכבת היוקרתית – בהתאם ליכולות והרצונות של בני המשפחה. המדריך ילווה אתכם לאורך כל הדרך, יספר לכם על הנוף המשתנה ויענה על שאלותיכם.

להזמנת טיול פרטי מבאזל של יום ברכבת אקספרס לקרחונים לחצו כאן

סיור האינסטגראם המושלם בבאזל עם מדריך מקומי

אם הגעתם לבאזל עם ילדים שכבר יש להם סמארטפון משלהם, רוב הסיכויים הם, שהם ירצו לשתף את החוויה ברשתות החברתיות. בסיור הפרטי הזה, בליווי מדריך מנוסה, תגיעו למקומות הכי פוטוגניים בבאזל, במטרה לצלם תמונות מושלמות למזכרת מהביקור בעיר היפיפייה.
הסיור עובר דרך המקומות היפים ביותר בבאזל, והמדריך ייתן לכם טיפים ורעיונות כיצד להשיג את התמונות המרהיבות ביותר במצלמה שלכם. תוך כדי המעבר בין נקודות הצילום, תשמעו מהמדריך מידע על העיר ותושביה. לאחר הסיור, כשתשובו למלון, אתם והילדים תוכלו להעלות את התמונות המושלמות שצילמתם לרשת, ולצבור לייקים בכמויות מסחריות.

להזמנת סיור האינסטגראם המושלם בבאזל לחצו כאן

סיור פרטי להר פילאטוס וקרוז באגם לוצרן

עוד יום טיול בלוצרן, שתוכלו לשלב במסגרת חופשה בבאזל עם הילדים. האיסוף לטיול הוא מבית המלון שלכם, ממנו תצאו לכיוון תחנת הרכבת של באזל. רכבת פנימית תיקח אתכם בנסיעה של כשעה לאגם לוצרן, בו תבלו בשיט על האגם שאורכו כשעה. לאחר השיט תגיעו לאלפנאכסטאד (Alpnachstud), בה תעלו לרכבת הקוגוויל, שתסיע אתכם לפסגות הפילאטוס. רכבת הפילאטוס פעילה ממאי עד אוקטובר והיא הרכבת התלולה ביותר מסוגה. בנסיעה של 35 דקות ברכבת תטפסט מגובה של 464 מטר לגובה של 2128 מטרים, בפסגת הר פילאטוס.

אפשרות נוספת היא לטפס את המדרגות לפלטפורמה הפנורמית ממנה ניתן לצפות על נופים מהיפים בעולם. המדריך ייקח אתכם לגלריית הדרקונים, שם תשמעו את האגדה על הר פילאטוס. את ארוחת הצהרים תוכלו לאכול באחת משתי מסעדות אופציונליות. לאחר שתמצו את הנופים המופלאים בפסגה, גונדולה פנורמית תיקח אתכם לפראקמונטאג (Fräkmüntegg), שם תעברו לגונדולה 4 מושבית. בשלב הזה של הנסיעה תעברו מעל עצים ויערות עד לפרבר קריינס (Kriens). ממרכז לוצרן תוכלו לחזור לבאזל ברכבת, והמדריך יכוון אתכם בחזרה למלון.

להזמנת סיור פרטי להר פילאטוס וקרוז באגם לוצרן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל