מידע על טיסות לורונה

טיסות לורונה – השוואת מחירים וטיפים

טיסה לורונה – המדריך המלא: הסברים על איתור טיסות זולות לורונה וגם מידע על חופשה בורונה וצפון איטליה וסקירה השוואתית על חברות התעופה השונות המפעילות טיסות לורונה – תדירות הטיסות, תנאי המטען, האוכל בטיסה, אפשרויות הטיסה לורונה עם תינוק או עם ילדים, מידע על שדה התעופה בורונה, תחבורה מנמל התעופה לורונה עצמה וגם אפשרות הזמנת שירות מוניות משדה התעופה בורונה לבית המלון

הזמנת דילים לורונה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

העיר ורונה, אתר מורשת עולמי, משמשת כנקודת מוצא מצוינת למטיילים בצפון איטליה. נכון לזמן זה, הטיסות הישירות בקו תל אביב – ורונה אינן סדירות אלא עונתיות בלבד, בעיקר בחודשי הקיץ. כדי לאתר טיסה לורונה במועדים הנוחים לכם ובמחירים המשתלמים ביותר, השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שבדף זה כדי לחפש טיסות לורונה בהשוואת מחירים ותאריכים בין חברות תעופה שונות:

חופשה בורונה – המלצות לקריאה נוספת:

השכרת רכב בורונה איטליה – טיפים

10 מלונות למשפחות עם שירותי בייביסיטר בעיר ורונה איטליה

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

סים ו-e-sim לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

טיפים לאיתור טיסות זולות לורונה באמצעות המנוע להשוואת מחירי טיסות: אם אתם מעוניינים בחיפוש טיסות לורונה הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות הלוך בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה העיר verona ורונה. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לורונה ובשדה return את התאריך בו אתם מעוניינים לטוס חזרה מורונה לישראל.

טיסות לורונה – טיפים ומידע חשוב

נמל התעופה הבינלאומי של ורונה, וילפרנקה ממוקם במרחק של כ10 ק"מ מורונה. זהו נמל תעופה קטן עם טרמינל אחד שמציע את כל השירותים הבסיסיים הנחוצים למטייל – יש בו מגוון של חנויות דיוטי פרי, בתי קפה ומסעדות וכמובן הרבה אוכל איטלקי. כמו כן, הנוסעים יכולים להתחבר לאינטרנט האלחוטי של הנמל ללא תשלום וללא הגבלה.

אם אתם מעוניינים לטייל באזור עם רכב באופן עצמאי, תוכלו לפנות לאחת מסוכנויות השכרת הרכב שבמתחם. אם לא, תוכלו לקחת מונית מנמל התעופה לעיר – לצורך זה מומלץ להסתייע בשירות קיוויטקסי המעולה המאפשר הזמנה מראש של מוניות מורשות עם נהגים אמינים מאוד לשדה התעופה בורונה. ניתן להזמין מראש מונית משדה התעופה של ורונה למלון שלכם (וגם לשלם מראש באשראי), הנהג ימתין לכם ביציאה משדה התעופה עם שלט הנושא את שמכם. דרך השירות המומלץ אפשר להזמין גם הסעה לשדה התעופה חזרה מהמלון עם הנחה מיוחדת – הזמנת הסעה משדה התעופה למלון

אפשרות נוספת היא לנסוע באוטובוס לתחנת הרכבת של ורונה, משם ניתן להגיע בקלות למרכז העיר. האוטובוס יוצא לדרך בכל עשרים דקות, בין השעות חמש וחצי בבוקר ועד שמונה וחצי בערב. בחודשי החורף, יש במקום הסעות לאתרי הסקי שבאזור.

גם אם אתם לא טסים במחלקת עסקים, תוכלו ליהנות מגישה לטרקלין העסקי בדה התעופה ורונה בעלות של 20 אירו למבוגר. הטרקלין פתוח בכל יום מחמש בבוקר ועד שמונה וחצי בערב. הוא כולל כיבוד, משקאות קלים, יין מקומי, מגזינים ועוד.

טיסות ישירות לורונה

טיסות לורונה בישראייר

נכון לכתיבת כתבה זו, חברת התעופה היחידה שמפרסמת לוח זמנים מסודר של טיסות לורונה מת"א היא ישראייר. הטיסות מתוכננות לפעול בחודשי הקיץ בלבד, פעמיים בשבוע. אורך הטיסות הוא כארבע שעות, והן ממריאות מתל אביב בדרך כלל בשעות הערב בימי שלישי או בבוקר בשבת. בדרך חזור, הטיסות מורונה הן בדרך כלל בלילה בימי שלישי ובצהריים בימי שבת.

המחירים מתחילים מכ- 429$ לאדם (לכרטיס טיסה לורונה הלוך חזור), אך הם יקרים יותר בחודשי הקיץ, במיוחד באוגוסט.

בדרך כלל תנאי הכבודה של ישראייר הם סטנדרטיים ומאפשרים שליחת מזוודה לתא המטען במשקל של עד 23 ק"ג ללא תשלום. עם זאת, עליכם לוודא זאת בעת ההזמנה, או שתאלצו לשלם תוספת על המזוודה. במהלך טיסות באורך כזה, ישראייר מאפשרת לנוסעיה לרכוש משקאות וכריכים מתוך התפריט, כמו גם מתנות מעגלת הדיוטי פרי.

בדלפקי הבידוק תוכלו להזמין מושב ביציאות החירום (מספר המושבים מוגבל) בתוספת תשלום.

ישראייר מאפשרת לנוסעים הטסים לורונה עם תינוק להזמין מושב עם עריסה (מספר מושבים מוגבל), אך עליכם לקבל אישור על ההזמנה. אם תרצו להשתמש במושב בטיחות לתינוק במהלך טיסה לורונה בישראייר, יהיה עליכם לרכוש מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד. כרטיס לתינוק כולל מזוודה במשקל של עד 10 ק"ג. בכל מקרה, תוכלו להביא אתכם עגלה עד לפתח המטוס ומשם היא תשלח לתא המטען.

טיסה לורונה בסאן דור

גם חברת סאן דור מבית אל על מציעה טיסות ישירות ועונתיות לורונה, אך נכון לעכשיו אין להם לוח זמנים כלל ואי אפשר לקנות את הכרטיסים דרך האתר של החברה, אלא רק דרך סוכני נסיעות. המידע שמפורט כאן כולל את התנאים הסטנדרטיים של סאן דור, אך כדאי לוודא מול סוכן הנסיעות את פרטי ההזמנה.

סאן דור מאפשרת לנוסעיה לעלות על טיסה לורונה עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג ולשלוח לתא המטען מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג. הכבודה הכלולה בכרטיס טיסה לורונה לתינוק היא מזוודה במשקל של עד 10 ק"ג. אם תרצו ליהנות מטיסה נוחה הרבה יותר, תוכלו להזמין מושבים מועדפים ומרווחים יותר גם בזמן הצ'ק אין, בתוספת תשלום כמובן.

במהלך טיסות לורונה תוגש שתייה קלה, ולנוסעים תהיה אפשרות לרכוש ארוחות קלות מתוך התפריט. אם לא הספקתם לעשות שופינג בנתב"ג, תוכלו לרכוש מוצרים מעגלת הדיוטי פרי.

גם סאן דור נותנים להורים הטסים אל ורונה עם תינוק את האפשרות להשתמש במושב בטיחות תקני לתינוק, בתנאי שירכשו עבורו מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד. כמובן שההורים רשאים גם לשלוח עגלת תינוק לבטן המטוס בחינם.

טיסות קונקשן לורונה עם עצירת ביניים

טיסות זולות לורונה עם אליטליה

אליטליה היא אפשרות נהדרת לטיסת קונקשן לורונה: חברת התעופה הלאומית של איטליה מציעה טיסות זולות לורונה עם עצירה בעיר הבירה רומא בתדירות גבוהה מאוד. לוח הזמנים של שני קטעי הטיסה כולל מספר טיסות יומיות, מה שמאפשר זמני עצירה קצרים בדרך כלל. המחירים לכרטיס טיסה לורונה באליטליה (הלוך חזור) לאדם מתחילים מכ243$, ומשתנים מאוד במהלך השנה.

בעת ההזמנה תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים. שימו לב שלמרות שאליטליה היא לא חברת לואו-קוסט,  היא מציעה גם כרטיס שאינו כולל כבודה (Economy Light) במחיר זול במיוחד.

כרטיס הEconomy Classic כולל שליחת מזוודה לתא המטען במשקל של עד 23 ק"ג ואפשרות לשינויים בתמורה לעמלה (אין אפשרות לביטול). כרטיס הEconomy Flex הוא כמובן הגמיש מבין השלושה, והשינויים בו אינם כרוכים בעמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

במהלך טיסה לרומא מת"א תוגש ארוחה לנוסעים, ובמהלך טיסה לורונה (הקצרה יותר) יוגשו משקאות בלבד. כדאי להביא אתכם משהו לקרוא, כיוון שסביר להניח שלא תהיה מערכת בידור באף אחת מהטיסות.

נוסעי מחלקת העסקים של אליטליה בעת טיסות לורונה נהנים מתנאי כבודה טובים יותר, כמובן, שכוללים שליחת 2 מזוודות במשקל של עד 32 ק"ג לתא המטען, ומכל ההטבות הרגילות של מחלקת עסקים: מושבים נוחים במיוחד, תפריט מגוון ומושקע עם מבחר של יין מקומי משובח וגישה לעמדות צ'ק אין מהירות יותר ולטרקלין העסקי בנמל התעופה ברומא, מה שיהפוך את זמן ההמתנה בעצירת הביניים לנעים יותר.

נוסעים המזמינים טיסות לורונה עם תינוק יכולים לבחור בין כרטיס טיסה לתינוק בתעריף מיוחד ללא מושב נפרד לבין כרטיס שכולל מושב נפרד בתעריף של כרטיס לילד (תצטרכו להביא אתכם מושב בטיחות תקני לתינוק אם תבחרו לרכוש מושב נפרד). הורים הטסים אל ורונה עם ילדים עד גיל 11 יכולים להביא עגלה לילד במידת הצורך.

טיסות לורונה - איטליה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל