בודפשט - מלונות מומלצים למשפחות

10 מלונות מומלצים למשפחות בבוקרשט בירת רומניה

לא חסרים מלונות בבוקרשט ורבים מהם מעולים – אבל אם אתם מגיעים אל בוקרשט עם ילדים מומלץ להקדיש מחשבה לבחירת בית מלון בבירת רומניה כי קבים מהמלונות בעיר פונים לקהל יעד של צעירים במסיבות רווקים או של אנשי עסקים וילדים עלולים לא להסתדר בהם היטב. בכתבה זו אספנו עבורכם 10 מלונות מומלצים בבוקרשט למשפחות עם ילדים

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

הכתבה כוללת 10 מלונות בבוקרשט שזכו לציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בבוקרשט עם ילדים אשר מתבססים על המלצות שהזמינו חופשה בבוקרשט עם ילדים באחד מבתי המלון. ניסינו לכלול בכתבה בתי מלון בבוקרשט במיגוון רחב של מיקומים ורמות מחירים, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא המלצות טובות ממשפחות עם ילדים

טיול ברומניה – עוד מידע למטייל באותו נושא:

בוקרשט למשפחות עם ילדים – אטרקציות וטיפים

רומניה עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים ועצות

טיסות לרומניה – טיפים והשוואת מחירים

קניית ליי רומני בישראל

סים ו eSIM לרומניה – טיפים לחיסכון

10 מלונות מומלצים בבוקרשט עם ילדים


מלון קיי+קיי אליזבטה K+K Hotel Elisabeta

קיי+קיי אליזבטה, מלון מומלץ במרכז בוקרשט בדירוג 4 כוכבים, ממוקם שתי דקות הליכה קצרות מכיכר האוניברסיטה, ומציע למשפחות המתכננות טיול ברומניה עם ילדים יחידות אירוח נוחות עם אינטרנט אלחוטי חינם, חדר כושר ושני סוגי סאונה, כמו גם עמדות מחשב בלובי, המחוברות לאינטרנט, לשימוש חופשי.

כל חדר כולל חימום תת-רצפתי, מיני בר, כספת, מיזוג אוויר וחדר רחצה צמוד ובו מקלחת ומוצרי טיפוח ללא עלות נוספת. יחסית אל מלונות בבוקרשט הוא נחשב מלון משפחתי ומפנק והמיקום המעולה מקנה לו ציונים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בבוקרשט עם ילדים

האורחים נהנים ממשקאות וחטיפים בביסטרו שבמקום, כאשר בעיר העתיקה ישנו שפע של ברים ומסעדות – כ-10 דקות הליכה מהמלון.

שדה התעופה הבינלאומי מרוחק 18 קילומטרים מהמלון, וניתן לארגן הסעות משדה התעופה למלון וחזרה בעבור תשלום נוסף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון מרשל גרדן Marshal Garden Hotel

מרשל גרדן, בית מלון בבוקרשט בדירוג 5 כוכבים,שוכן באזור מגורים מרכזי  בשם Dorobanti – בערך 500 מטרים מתחנת הרכבת התחתית Piaţa Romană ממנה תוכלו להגיע לשלל אטרקציות בבוקרשט, וכולל יחידות אירוח משפחתיות מרשימות במיוחד וייחודיות, כמו גם אפשרויות קולינאריות מובחרות. אינטרנט אלחוטי זמין חינם לאורחי המלון.

כל יחידת אירוח כוללת מיזוג ומעוצבת בגוונים בהירים וריהוט מודרני. בכל חדר ניתן למצוא טלוויזיה משוכללת עם מסך גדול וערוצי כבלים ומיני בר. המיטה היא בגודל קינג סייז והמצעים אנטי-אלרגניים. החלונות גדולים ויחד עם קירות הזכוכית הפנימיים נוצרת סביבה מוארת ומרהיבה. בכל יחידה יש מרפסת וחדר רחצה פרטי ובו חלוקי רחצה, מוצרי טיפוח ללא עלות ומייבש שיער. יחסית אל מלונות בבוקרשט ברוב המיקרים, מרשל גרדן נחשב מלון מפואר ומפנק במיוחד עבור משפחות ואין פלא שהוא מקבל הרבה שבחים בדירוגי מלונות מומלצים בבוקרשט עם ילדים

האורחים מוזמנים לפתוח את יומם במזנון ארוחת בוקר בטרקלין. האורחים זכאים ל-10% הנחה במסעדת הקומה השישית של המלון, עם הטראסה המחוממת. ניתן להירגע בישיבה בבר הלובי שבקומת הקרקע.

המלון שוכן שני קילומטרים מתחנת Gara de Nord של המטרו והרכבת ו-15 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי. ניתן לארגן בדלפק הקבלה שירות הסעות בעבור תוספת תשלום, כמו גם רכב שכור. לרשות האורחים חנייה פרטית בכפוף לזמינות וללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


דירות סאני אולד טאון Sunny Old Town Apartments

סאני אולד טאון, דירות אירוח בבוקרשט בדירוג 3 כוכבים, 150 מטרים מתחנת המטרו Universitate של בוקרשט, כוללות אינטרנט אלחוטי חינם ומיזוג אוויר. ניתן להסתייע בדלפק הקבלה לשכירת רכב.

בכל יחידה יש מרפסת המשקיפה לעיר, פינת אוכל, מטבח וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים. בנוסף ניתן למצוא בחדר מגבות, מצעים ונעלי בית.

מסעדת המלון ממוקמת בקומת הקרקע ואילו חנות מכולת נמצאת 100 מטרים מהמלון. משלוחים מהמכולת אפשריים בעבור תוספת תשלום. זהו סידור מעולה למשפחות המתכננות חופשה בבוקרשט ואחת הסיבות לביקורות המעולות על המלון בדירוגי מלונות מומלצים בבוקרשט עם ילדים.

מרכז העיר העתיקה ממוקם 500 מטרים מהמלון ואילו התיאטרון הלאומי, TNB, נמצא 300 מטרים ממנו. כיכר אונירי (Unirii) נמצאת 750 מטרים בלבד משם.

תחנת הרכבת הקרובה נמצאת 3 קילומטרים מהמלון ואילו שדה התעופה ממוקם 18 קילומטרים ממנו. בתשלום נוסף, ניתן לתאם הסעות מ/אל שדה התעופה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון מריוט בוקרשט גראנד ­- JW Marriott Bucharest Grand Hotel

מריוט בוקרשט גראנד, בית מלון בבוקרשט בדירוג 5 כוכבים, מציע נוחות אירופאית דה-לוקס ב-402 חדרי פאר, 6 מסעדות, מועדון ספא ובריאות, מרכז כנסים, קזינו וחנויות. אינטרנט אלחוטי נגיש חופשי באזורים הציבוריים.

בכל אחד מסוויטות וחדרי המלון יש טלוויזיה בלוויין ובכבלים עם מסך שטוח, מוצרי טיפוח, נעלי בית וחלוקי רחצה. יחסית אל מלונות בבוקרשט הוא נחשב מלון פאר ידוע מאוד ובהתאמה הוא זוכה להמלצות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בבוקרשט עם ילדים.

המבנה הקלאסי בו שוכן המלון ממוקם בסמוך לארמון הפרלמנט ומארח גם בני מלוכה ואח"מים אחרים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון אינטרקונטיננטל Intercontinental Hotel Bucharest

אינטרקונטיננטל, מלון מומלץ בבוקרשט בדירוג 5 כוכבים המציע נופים מרהיבים למרכז בוקרשט, ממוקם בכיכר האוניברסיטה, בסמוך לתיאטרון הלאומי – מרחק הליכה מהעיר העתיקה.

אינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחי המלון הציבוריים. בכל החדרים יש מרפסת המשקיפה לעיר, ריהוט אלגנטי, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, תפריט כריות ומיני בר. בעבור תשלום נוסף ניתן לקבל גישה לאינטרנט קווי ואלחוטי.

האורחים נהנים מגישה חופשית למועדון הבריאות והספא, הכולל שני חדרי כושר, בריכה מקורה, אמבט עיסוי ושתי סאונות. תוכלו להירגע ולהתענג על מוסיקה חיה בבר הפסנתר שבלובי. שירותי מלון נוספים: טרקלין מועדון יוקרתי בקומה ה-21, שירותי קונסיירז', שירות חנייה, שירותי הסעה מ/אל שדה התעופה הבינלאומי, המרוחק 17 קילומטרים מהמלון. זהו מלון מוצלח לכל הדעות אשר מקבל הרבה פירגונים בכל רשימת מלונות מומלצים בבוקרשט עם ילדים

במסעדת Modigliani Restaurant תוכלו ליהנות ממנות איטלקיות משובחות, כאשר מסעדת Corso Brasserie מציעה ארוחות במשך כל היום ומשקיפה אל שדרת Balcescu (בלצ'סקו). בבר הלובי Intermezzo Piano Bar יגישו לכם קוקטיילים מגוונים ומשקאות חמים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון פארק אין ביי רדיסון בוקרשט Park Inn by Radisson Bucharest Hotel & Residence

פארק אין ביי רדיסון בוקרשט, בית מלון מומלץ במרכז בוקרשט בדירוג 4 כוכבים הנהנה ממיקום מרכזי בעיר, ממוקם 300 מטרים מאולם הקונצרטים Romanian Athenaeum ובו חדרים עם אינטרנט מהיר אלחוטי וגישה חופשית למרכז הבריאות והספורט World Class Health Academy, בו ניתן למצוא מתקני כושר, בריכת שחייה מקורה ואמבטיות עיסוי.

כל יחידת אירוח מעוצבת בסגנון מודרני וכוללת מיזוג אוויר, טלוויזיה משוכללת עם ערוצי לוויין, מתקני גיהוץ ופינת תה וקפה.

האורחים ייהנו מתפריט עם מנות מזרחיות וים-תיכוניות במסעדת Sharkia שבמלון וישמחו לטעום ממגוון גדול של משקאות בבר שבלובי. שפע אפשרויות קולינאריות נוספות נמצאות בסמוך למלון.

אמבט עיסוי ובריכת שחייה חיצונית זמינים גם הם בתוספת תשלום. ניתן להחנות את הרכב בחניה התת-קרקעית, בתשלום נוסף. 4 חדרי כנסים עם אבזור מלא זמינים לרשות האורחים.

לאורך שדרת Calea Victoriei פרוסות חנויות יוקרתיות – צעדים ספורים מהמלון. גם העיר העתיקה נמצאת במרחק הליכה משם. בהשוואה אל מלונות בבוקרשט באופן כללי זהו מיקום מעולה עבור משפחות המגיעות אל בוקרשט עם ילדים ומעוניינות ליהנות מחופשה בלי הליכה מרובה ברגל, ואחת הסיבות למיקומים הגבוהים של המלון בדירוגי מלונות מומלצים בבוקרשט למשפחות עם ילדים

שדה התעופה הבינלאומי של בוקרשט Otopeni נמצא 16 קילומטרים מהמלון, אליו ניתן להגיע בשירות הסעות בעבור תשלום נוסף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון דיוק רומנה Hotel Duke Romana

דיוק רומנה, מלון מומלץ במיקום מרכזי בבוקרשט בדירוג 4 כוכבים, נמצא צעדים ספורים מכיכר Romana ומציע יחידות אירוח מתאימות לחופשה משפחתית בבוקרשט, הכוללות אינטרנט אלחוטי חינם. סוויטות המלון וחדריו ממוזגים וכוללים טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח, חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה ומוצרי טיפוח חינם, מיני בר וכספת.

ניתן לארגן בתיאום מראש הסעה מ/אל נמל התעופה. חניה פרטית ללא תשלום מתאפשרת לאורחים בהתאם לזמינות.

התרווחו לכם במסעדת המלון והתפנקו על מגוון מרשים של מנות פרי עבודתם של שפים מנוסים, בשילוב של טעמים מסורתיים עם המטבח הבינלאומי.

שדרת ויקטוריי (Victoriei) ממוקמת 400 מטרים מהמלון. גני צ'ישמיג'יו (Cismigiu), כיכר ויקטוריי והאתנאום (Athenaeum) הרומני נמצאים בטווח של קילומטר אחד מהמקום ואילו העיר העתיקה של בוקרשט – במרחק שני קילומטרים ממנו. תחנת התחתית הקרובה נמצאת 200 מטרים מהמלון, תחנת הרכבת הצפונית – שני קילומטרים ממנו ואילו שדה התעופה הבינלאומי של רומניה – 30 דקות נסיעה מהמקום. זהו מיקום מעולה יחסית אל מלונות בבוקרשט ואחת הסיבות הבולטות למיקום הגבוה של בית המלון בכל דירוג מלונות מומלצים בבוקרשט עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון שרתון בוקרשט Sheraton Bucharest Hotel 

שרתון בוקרשט, מלון 5 כוכבים מומלץ במרכז בוקרשט ממוקם 150 מטרים בלבד מתחנת התחתית Piaţa Romană וצעדים ספורים מתחנת האוטובוס הקרובה. במלון גישה לאינטרנט אלחוטי מהיר חינם, מסעדה, דלפק קבלה הזמין סביב השעון, מרכז כנסים מרשים בגודלו ומיזוג אוויר. שדרת הקניות Victoriei Avenue ומתחם השגרירויות נמצא 5 דקות הליכה מהמלון.

חדרי האירוח מעוצבים באלגנטיות וכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, מיני בר ומיטות מפנקות מסוג Sheraton Sweet Sleeper. בכל חדר רחצה פרטי יש מוצרי טיפוח ללא תשלום, מייבש שיער וחלוקי רחצה. בחלק מיחידות האירוח ישנה גישה לטרקלין המועדון האקסקלוסיבי. מדובר על מלון פאר אשר זוכה להמלצות מעולות בביקורות על מלונות מומלצים בבוקרשט עם ילדים

טרקלין The Link@Sheraton מציע גישה לאינטרנט אלחוטי חינם ומכונת צילום בתשלום נוסף. תוכלו לנפח את השרירים במכון הכושר או להתפנק במסאג' באחד ממכוני העיסוי שבמקום.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר עשירה. מסעדת Avalon מגישה מנות מודרניות בינלאומיות, בעוד שבמסעדת Benihana ישמחו לפנק אתכם במנות יפניות אותנטיות. עוגות ומאפים איכותיים יוגשו לכם ב- Centro Sweets ואילו בבר הלובי תוכלי להתענג על מבחר קוקטיילים, בירות ויינות.

פארק קימיגיו (Ciamigiu) והעיר העתיקה מרוחקים 20 דקות הליכה בלבד מהמלון. מוזיאון האומנות והאתנינאום הרומני ממוקמים רק 8 דקות הליכה ממנו. שדה התעופה הנרי קואנדה נמצא 18 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון אתני פאלאס הילטון Athenee Palace Hilton Bucharest

אתני פאלאס הילטון, מלון בבוקרשט בדירוג 5 כוכבים הממוקם באחד הבניינים האיקוניים בבירת רומניה, בסמוך לאתניאום (Athenaeum), מציע אינטרנט אלחוטי חינם בשטחו, מרכז עסקים, מרכז כושר מאובזר הפעיל 24 שעות ביממה ומועדון בריאות הכולל בריכה מקורה, סאונה, מרחץ אדים ואמבט עיסוי. האורחים ייהנו מעיסוי או טיפול יוקרתי בו נעשה שימוש במוצרי יוקרה מבית La Prairie.

יחידות האירוח מרווחות, מתאימות למשפחות המגיעות אל בוקרשט עם ילדים וכוללות נוף לחצר המלון או לעיר. בסוויטות וחדרי המנהלים ישנה גישה לטרקלין המנהלים, בו ניתן ליהנות, ללא תשלום, מקפה, תה, משקאות ערב, חטיפים ומתאבנים (בזמן קבוע ביום). הטרסה של טרקלין המנהלים משקיפה לנופים של כיכר האתניאום הרומני, כיכר המהפכה ומבנה העבר של הארמון המלכותי.

לובי המלון ההיסטורי, המכיל נברשות ועמודי שיש, משמש דוגמא ארכיטקטונית של תקופת בל אפוק. באתר מתקני ישיבות המתאימות ל-900 אורחים. Le Diplomate זהו אולם נשפים שהוא גם אתר מורשת לאומית, בו ניתן לערוך מגוון אירועים. בקרב מלונות בבוקרשט המלון נחשב כקלאסיקה אמיתית ובהתאם זוכה להמלצות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בבוקרשט עם ילדים

ב-Athenee Café יפנקו אתכם במנות צרפתיות ואילו במסעדת Roberto’s עם העיצוב העכשווי יגישו לכם מאכלים איטלקיים. English Bar מציע סוגי וויסקי ישנים ואילו La Strada זהו המקום ליהנות מקוקטיילים מרעננים וממנות טעימות.

שדה התעופה הבינלאומי מרוחק 40 דקות נסיעה מהמלון. העיר העתיקה נמצאת במרחק הליכה ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


בית ההארחה צ'רט – Cert Accommodation

צ'רט, בית הארחה בבוקרשט בדירוג 3 כוכבים, מציע דירות המתאימות לחופשה בבוקרשט עם ילדים במיקומים שונים באזור שבין Piata Unirii ו-Piata Romana.

בכל יחידה תמצאו מיזוג אוויר ומרפסת, כמו גם גישה לאינטרנט אלחוטי ללא תוספת. בנוסף לאלו, ניתן למצוא בכל חדר גם מטבח מאובזר, פינת אוכל, פינת ישיבה, חדר רחצה צמוד וטלוויזיה עם מסך שטוח. החלונות הגדולים שבכל יחידה מציפים את החלל באור טבעי. שימו לב שבקרב מלונות בבוקרשט לא תמיד קל לאתר חדר עם מטבח כך שהמיקומים הגבוהים של צ'רט בדירוגי מלונות מומלצים בבוקרשט עם ילדים הם עניין טבעי.

באיזור בית ההארחה תוכלו לבקר בארמון הפרלמנט ובאטרקציות רבות אחרות בבוקרשט, כמו המוזיאון הלאומי לאמנות עכשווית. שדה התעופה הבינלאומי מרוחק 30 דקות נסיעה מהמלון. תוכלו לארגן הסעה מנמל התעופה או אליו, בתיאום מול דלפק הקבלה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 

בוקרשט - מלונות למשפחות מומלצים
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל