מונטנגרו בתי מלון עם ילדים

מונטנגרו – מלונות מומלצים עם ילדים

מתכננים טיול במונטנגרו עם המשפחה? ערשנו עבורכם רשימה של 10 מלונות במונטנגרו אשר זוכים לציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים במונטנגרו למשפחות עם ילדים בשל תכונות ידידותיות למשפחות כמו אפשרויות בישול, חדרים מרווחים, משחקיות במלון שיכולות להעסיק את הילדים בשעת מנוחת הצהריים ועוד

ניסינו לכלול ברשימה מלונות במונטנגרו במיגוון רחב של מיקומים ורמות מחיר, עם דגש מיוחד על מלונות בטיווט שבה נמצא אחד משדות התעופה של מונטנגרו ולכן היא מהווה יעד פופולרי למתכננים חופשה במונטנגרו. כל המלונות ברשימה קיבלו ציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים במונטנגרו למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על המלצות של משפחות אשר שהו בהם במסגרת טיול משפחות במונטנגרו עם ילדים

טיול במונטנגרו – עוד באותו נושא:

טיסות למונטנגרו – מידע והשוואת מחירים

מונטנגרו עם ילדים – המדריך לטיולי משפחות

השכרת רכב במונטנגרו

מלונות מומלצים במונטנגרו למשפחות

מלונות מומלצים בפודגוריצה בירת מונטנגרו

מלונות מומלצים בבודווה – פנינת התיירות של מונטנגרו

מלונות בטיווט


רומס תמרה – Rooms Tamara 

רומס תמרה זהו מלון זול ומומלץ בטיווט (העיר בה נמצא אחד משדות התעופה של מונטנגרו), בית הארחה בדירוג 2 כוכבים, אשר שופץ לחלוטין ב-2016. הוא ממוקם 400 מטרים מהחוף הקרוב ומציע למשפחות יחידות אירוח ממוזגות, חנייה חינם, אינטרנט אלחוטי חופשי וגן מלבלב ירוק.

רומס תמרה מקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים במונטנגרו למשפחות עם ילדים לא רק בגלל היחס המצויין בין התמורה למחיר בהשוואה אל מלונות במונטנגרו בדירוג שני כוכבים – היחידות כוללות טראסה מרוהטת או מרפסת; הגן כולל מתקן ברביקיו מרשים עשוי אבן, ופאטיו, כמו גם טלוויזיה בלוויין. חניון מאובטח ומקורה לאופניים זמין לרשות האורחים. בעלי המקום ישמחו לארגן סיורים מאורגנים לאי הזעיר שעליו כנסיית "גבירתנו של הסלעים" באמצעות הסירה שברשותם.

האורחים יכלים לרכוש מצרכים במרחק 100 מטרים מהמלון, ואוטובוסים מקומיים עוצרים בתחנה שנמצאת 150 מטרים בלבד ממנו.

שדה התעופה הבינלאומי של טיווט מונטנגרו (Tivat International Airport) מרוחק פחות מקילומטר מבית ההארחה, בעוד שמרכז טיווט נמצא 1.5 קילומטרים בלבד משם. זהו מיקום נוח עבור חופשה במונטנגרו בנגישות טובה לאטרקציות תיירותיות במונטנגרו – קוטור (Kotor) נמצאת 7 קילומטרים מהמקום ואילו בודווה (Budva) מרוחקת 15 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

דירות גריספוליס Apartments Grispolis 

גריספוליס, מלון דירות נופש בדירוג 4 כוכבים, הוא מלון מומלץ במונטנגרו הממוקם בעיר טיווט במרכז ביגובה – צעדים אחדים מחוף הים. האורחים נהנים ממסעדת האתר ומהתרגעות בחוף פרטי עם כסאות נוח ושמשיות. יחידות האירוח כוללות טראסה עם נוף לים ומיזוג אוויר.

כל הדירות כוללות חדר רחצה פרטי ומטבחון ופינת אוכל – שלא תמיד קל למצוא במלונות במונטנגרו, אחת הסיבות לדירוגים הגבוהים של בית המלון ברשימות מלונות מומלצים במונטנגרו למשפחות. בין המתקנים שתמצאו בכל דירה ניתן למנות כספת וטלוויזיה בכבלים.

מסעדת האתר כוללת טראסה נהדרת עם נוף לים ומנות מסורתיות מקומיות. מבחר משקאות קרים וחמים זמין לאורחים.

בעלי המקום ישמח לסייע בשכירת רכב ובשירות הסעות לשדה התעופה וממנו. חנייה פרטית זמינה חינם לאורחים.

100 מטרים מהמקום ישנה חנות מכולת. ברים ומסעדות יש למצוא במרכז העיירה. שדה התעופה של טיוואט מרוחק 12 קילומטרים מהמקום, בעוד שהעיירות קוטור (Kotor) ובודבה (Budva) מרוחקות 15 ו-22 קילומטרים ממנו, בהתאמה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

דירות קוביניץ ­- Apartments Kovinic 

דירות קוביניץ, יחידות אירוח בדירוג 4 כוכבים, שוכנות בשני מיקומים שונים בעיר טיווט במונטנגרו ומהוות דירות נופש מומלצות בטיווט למשפחות. מדובר ביחידות נופש ממוזגות עם מטבחון, מרפסת וגישה פרטית לים. האפשרות של בישול במהלך חופשה בטיווט היא לא נפוצה בקרב מלונות במונטנגרו וזוהי אחת הסיבות למיקומים הגבוהים של המלון בדירוגי מלונות מומלצים במונטנגרו למשפחות עם ילדים

בדירות המרווחות תמצאו חדר רחצה צמוד וטראסת שמש מול היחידה. כל אחת מהן מצוידת בטלוויזיה בכבלים.  גם חניה פרטית זמינה לאורחים ללא תשלום.

המקום מציע טיולי סירה מודרכים למפרץ קוטור. ניתן לשכור רכב בתיאום מראש.

שירות הסעות משדה התעופה של טיווט מוצע ללא תשלום, אולם איסוף מנמלי תעופה בינלאומיים אחרים בפודגוריצה ודוברובניק ניתן על-פי בקשה ובעבור תשלום. במקום אפשרי לשכור ציוד וסקי מים בתיאום מראש ובתוספת תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מתכננים חופשה משפחתית בטיווט? בידקו גם את רשימת מלונות מומלצים בטיווט עם ילדים

מלון מומלץ בקוטור


דקדרון לוקס אפרטמנטס – Dekaderon Lux Apartments 

בית ההארחה דקדרון לוקס אפרטמנטס, מלון מומלץ בקוטור מונטנגרו בדירוג 4 כוכבים, כולל בריכה חיצונית ואזור חוף פרטי – 1.8 קילומטרים מקוטור העתיקה, אזור מורשת מוגן על-ידי אונסק"ו. מקום האירוח מציע למשפחות המגיעות אל מונטנגרו עם ילדים יחידות אירוח ממוזגות ובהן טרסה או מרפסת מרוהטת, כמו גם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. סירת דייגים עומדת לרשות האורחים ללא תשלום.

יחידות האירוח כוללות מטבח או מטבחון המאובזרים היטב, או פינת אוכל עם מיקרוגל; פינת ישיבה שבה טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומסך שטוח, כמו גם נגן DVD; יתרונות חשובים למשפחות בהשוואה אל מלונות במונטנגרו ברוב המיקרים. חדר רחצה צמוד ובו מוצרי טיפוח חינם, מייבש שיער ומקלחת. חלק מהיחידות משקיפות לים. קוטור היא ללא ספק אחד היעדים התיירותיים המרשימים במונטנגרו ובהשוואה אל מלונות בקוטור דקדרון מציע שירות מעולה, כך שאין פלא שהוא זוכה לביקורות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים במונטנגרו עם ילדים

במלון יש גינה משותפת ובה טראסה עם מתקני ברביקיו וכסאות נוח. פעילויות האזור כוללות צלילה, שנורקלינג וטניס שולחן. האורחים יכלים לשכור אופניים בתשלום נוסף, ולסרוק את האזור בכיף ובאופן ספורטיבי. האתר כולל חנייה מאובטחת עם מצלמה – ללא תוספת תשלום.

200 מטרים מהמקום ישנה תחנת אוטובוס מקומית. מסעדה וחנות מכולת ניצבות 300 מטרים מבית ההארחה ואילו נמל התעופה טיווט (Tivat) מרוחק 8 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מתכננים חופשה בקוטור אבל מעוניינים בבית מלון אחר? בידקו את רשימת מלונות מומלצים בקוטור למשפחות


מלונות באולצין

דירות אניידה – Apartments Eneida 

אניידה, מלון דירות נופש מומלץ בעיר אולצין מונטנגרו בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 300 מטרים מהרובע העתיק של אולצין (Ulcinj) ובו רצועת חוף פרטית עם בריכה חיצונית ודק שיזוף. המקום מוקף צמחיה ירוקה ונהנה מנוף פנוראמי של הים. יש בו מסעדה וגישת חינם לאינטרנט אלחוטי.

כל אחת מיחידות האירוח ממוזגת וכוללת מטבחון או מטבח, חדר רחצה פרטי וטלוויזיה עם ערוצי לוויין. בכל אחת מהן יש טראסה או מרפסת מרוהטת המשקיפה לים האדריאטי.

בגן השופע יש עצי זית, ומתקני ברביקיו וטראסת שיזוף עומדים לרשות האורחים. ניתן להשכיר אופניים ורכב ואפילו לקבל טיפולי עיסוי – בתיאום מראש. החניה הפרטית שבמקום מוצעת ללא עלות. זהו מלון מפנק מאוד בהשוואה אל מלונות במונטנגרו ברוב המיקרים ואין פלא שהוא מקבל ביקורות מצויינות בדירוגי מלונות מומלצים במונטנגרו למשפחות עם ילדים

450 מטרים מהמקום נמצאת חנות המכולת הקרובה. ואילו התחנה המרכזית ניצבת 1.5 קילומטרים בלבד מהמלון. נמל התעופה פודגוריצה נמצא 75 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פטריטי Hotel Petriti 

פטריטי, מלון מומלץ במונטנגרו בדירוג 4 כוכבים, ממוקם על הכביש שבין אולצין (Ulcinj) לחוף ובו יחידות אירוח נוחות ומגוונות, המצוידות במתקנים הדרושים ומאפשרים מנוחה ורגיעה אמיתית.

המלון נמצא באזור שליו ושקט ועם זאת קרוב לחוף הראשי ולמרכז, מה שהופך אותו לבחירה מעולה עבור המבקרים באולצין ומקנה לו ציונים גבוהים בכל דירוג בתי מלון מומלצים במונטנגרו למשפחות עם ילדים

מעוניינים בחופשה מלאה וללא דאגות? הזמינו אירוח המבוסס חצי פנסיון או פנסיון מלא עם ארוחה במסעדה המעולה שבמקום.

חניה מתאפשרת לכל האורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלונות במונטנגרו (יעדים נוספים)

אפרטמנטס וילה איליריק Apartments Villa Illyrik 

אפרטמנטס וילה איליריק, הוא מלון מומלץ במונטנגרו למשפחות אשר מחפשות חופשה במונטנגרו באווירה אותנטית – זהו בית הארחה בדירוג 3 כוכבים הממוקם בעיירה העתיקה ריסאן (Risan) באזור עתיר-צמחייה בחוף מפרץ קוטור רק 150 מטרים מהחוף . מרכז העיירה נמצא 300 מטרים מהמלון, אשר כולל גן טראסה ודירות אירוח ממוזגות עם טלוויזיה, מטבחון ומרפסת. ריסאן איננה נחשבת בד"כ ליעד תיירותי מוביל במונטנגרו ומתאימה בעיקר למשפחות אשר שוכרות רכב לטיול במונטנגרו ומחפשות תמורה טובה למחיר הוגן יחסית אל מלונות במונטנגרו ברוב המיקרים.

300 מטרים מהמקום ישנם מסעדה ובית קפה המגישים מנות ייחודיות מהמטבח המקומי. מגרשי טניס וחנות מכולת זמינים 400 מטרים מהמקום. באולם הכניסה תמצאו דלפק תיור ואילו האינטרנט האלחוטי זמין חינם לאורחים. המלון זוכה לביקורות טובות ברשימות מלונות מומלצים במונטנגרו למשפחות עם ילדים.

תחנת אוטובוס זמינה 300 מטרים מהמקום ואילו נמל קמנארי (Kamenari) נמצא 5 קילומטרים ממנו. העיירה קוטור, יעד מרכזי לטיול במונטנגרו, נמצאת 15 קילומטרים מבית ההארחה, ואילו הרצג נובי – 20 קילומטרים ממנו. בודווה (Budva) מרוחקת 30 קילומטרים מהמקום ואילו העיירה פראסט (Perast) – 5 קילומטרים.

נמל התעופה Tivat ניצב 20 קילומטרים משם ונמל התעופה דוברובניק – 60 קילומטרים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


סקיי פורט אפרטמנטס Sky Fort Apartments 

סקיי פורט אפרטמנטס, בית הארחה בדירוג 4 כוכבים בעיירה דוברה וודה, 20 מטרים מהים, הכולל מרכז כושר, בריכה חיצונית ודירות מעוצבות ביוקרה ומתהדרות בנוף פנוראמי לים. הדירות ממוזגות וכוללות סלון מרווח ובו טלוויזיה במסך שטוח, מטבח מאובזר עם שולחן אוכל וחדר אוכל עם אמבטיה או מקלחת, מכונת כביסה ומייבש שיער.

מרחץ טורקי, אמבט עיסוי וסאונה זמינים בעבור תשלום נוסף. שירות אחסון מטען וחדר משחקים הכולל גם טניס שולחן עומדים באתר לרשות האורחים – מדובר על עניין שאיננו מובן מאליו בין מלונות במונטנגרו אשר מהווה יתרון משמעותי למשפחות המגיעות אל מונטנגרו עם ילדים ואחת הסיבות המרכזיות לדירוגים הגבוהים של המלון ברשימות מלונות מומלצים במונטנגרו עם ילדים למרות שדוברה וודה איננה נחשבת יעד תיירותי מרכזי במונטנגרו

מספר ברים ומסעדות שוכנים במרחק 400 מטרים ממקום האירוח. מרכז העיר בר Bar אשר בהחלט שווה ביקור במסגרת טיול במונטנגרו נמצא 10 קילומטרים משם. אינטרנט אלחוטי נגיש חינם לאורחים.

תחנות הרכבת והאוטובוסים המרכזיות נמצאות 9 קילומטרים ממקום האירוח. שדה התעופה של טיווט נמצא 65 קילומטרים מהמקום. ניתן לתאם שירות הסעות מ/אל נמל התעופה. חניה זמינה לאורחים בתשלום נוסף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירות סי פורט סוטומורה – Apartments Sea Fort Sutomore

סי פורט סוטומורה, בית דירות נופש מומלץ במונטנגרו בדירוג 4 כוכבים, נמצא על חוף הים שבסוטומורה וכולל מסעדה ואינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחיו. מתקני שעשועים לילדים וחדר משחקים לילדים זמינים גם הם באתר; כמה נפלא שהילדים יוכלו להעביר שם את זמנם ולהכיר ילדים אחרים בני גילם, ותוך כך לאפשר להורים מנוחה זמנית מההשגחה עליהם.

כל דירה מעוצבת בסגנון מודרני ומאובזרת לחלוטין. בכל אחת מהן טראסה או מרפסת עם פינת ישיבה. הדירות מעוצבות בגוונים בהירים ובהן סלון עם טלוויזיה במסך שטוח וספה, מטבח חדר רחצה פרטי עם מקלחת או אמבטיה ומייבש שיער. אין פלא שהסי פורט זוכה לשבחים בכל רשימת מלונות מומלצים במונטנגרו למשפחות עם ילדים למרות מיקומו מחוץ לנתיבי התיירות המרכזיים במונטנגרו.

דלפק הקבלה פתוח כל שעות היממה. אולם מפגשים זמין ומתאים עבור 50 איש.

הפארק הלאומי של אגם סקאדר (Skadarsko) נמצא 16 קילומטרים מהמקום, ואילו בודווה (Budva) האטרקטיבית מרוחקת 30 קילומטרים ממנו.

בעלי המקום ישמח לארגן עבורכם רכב שכור. העיירה בר (Bar) ונמל המעבורות שלה נמצאת 5.5 קילומטרים מבית ההארחה. שדה התעופה טיוואט (Tivat) מרוחק 50 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות שאלה קולאשין – Chalet Kolašin 

שאלה קולאשין, בית דירות נופש במונטנגרו בדירוג 4 כוכבים – 9 קילומטרים מאתר הסקי קולאשין 1450, מאפשר חופשה במונטנגרו בשירות עצמי עם גישה חינם לאינטרנט אלחוטי.

מהדירות נשקף נוף הררי והן כוללות פינת ישיבה, חדר רחצה עם מקלחת ומייבש שיער וטלוויזיה עם מסך שטוח.

כל יחידה, הנמצאת 200 מטרים ממסעדות ושווקים מקומיים, כוללת גם מטבח מאובזר עם מקרר ומיקרוגל כך שהמלון מקבל מיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים במונטנגרו למשפחות למרות המיקום הנידח.

האורחים נהנים ממבחר פעילויות תחת השמיים הפתחים, כדוגמת טיולים בסביבה וסקי. אגם ביוגארד (Biograd) נמצא 21 קילומטרים מהמקום. שדה התעופה פודגוריצה (Podgorica) מרוחק 90 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מונטנגרו - מלונות מומלצים עם ילדים
דירוג הגולשים 4.67 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל