דברצן בתי מלון מומלצים

דברצן – 10 בתי מלון מומלצים עם המשפחה בהונגריה

דברצן, העיר השנייה בגודלה בהונגריה, היא אחת היעדים התיירותיים המבוקשים בהונגריה גם בזכות המרחצאות החמים המביאים לעיר תיירות ספא ומרפא, וגם בזכות מספר רב של אטרקציות תיירותיות. באופן טבעי יש מבחר של מלונות טובים בדברצן – אבל אם אתם מגיעים אל דברצן עם ילדים כדאי לבחור באחד מבתי המלון שברשימה זו שהרכבנו עבורכם, בה תמצאו מלונות מומלצים בדברצן למשפחות עם ילדים

         הזמנת דילים לבודפשט        |        הזמנת טיולים מאורגנים להונגריה

הכתבה מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בדברצן עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט (באנגלית) ומורכבות מהצבעות של משפחות אשר הגיעו אל דברצן עם ילדים לחופשה משפחתית ושהו באחד מבתי המלון. ניסינו לכלול בכתבה מלונות בדברצן למשפחות במגוון רחב של רמות מחיר ושל מיקומים בתוך דברצן (הונגריה).

טיול בהונגריה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בדברצן הונגריה – השוואת מחירים ומידע

טיסות להונגריה – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות לבודפשט

e-sim וסים להונגריה – המלצות וטיפים שימושיים

קניית פורינט הונגרי (HUF) לחופשה בהונגריה

10 מלונות בדברצן למשפחות עם ילדים

מלון דיביניוס Hotel Divinus 

דיביניוס, מלון מומלץ בדברצן בדירוג 5 כוכבים הממוקם במרחק הליכה ממרכז דברצן, בסמוך ליער הגדול הידוע, משלב טכנולוגיה מודרנית עם חללי פנים קלאסיים ועיצוב ים תיכוני. מיקומו הייחודי מספק כמה יתרונות ונוחות. כאשר מגיעים לדברצן למטרות נופש או עסקים, השירות הנהדר והסגנון הדיסקרטי יבטיחו חוויה שלא תישכח. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים בדברצן עם ילדים.

המלון מציע חדרי סופריור, חדרי דלוקס (הכוללים סלון וחדר שינה נפרדים) וחדרי מנהלים (הכוללים שני חדרי שינה וסלון).

לבירור מחירים ןהזמנת חדרים  אונליין לחצו כאן


מלון אקווטיצום דברצן Aquaticum Debrecen Termal & Wellness Hotel 

אקווטיצום דברצן, בית מלון בדברצן בדירוג 4 כוכבים הממוקם מעל הספא התרמי Debrecen Thermal Spa שביער הגדול, במתחם הפנאי העירוני. אינטרנט אלחוטי זמין חינם. הספא כולל בריכות חיצוניות, בריכת שחיה מקורה ומרכז עיסוי תאילנדי. לרשותכם עומדות בריכות תרמיות בלא תשלום, כמו גם כרטיסים במחיר מוזל לפארק המים Aquaticum Mediterranean המהווה את אחת המובילות שבין אטרקציות בדברצן למשפחות ול-Sauna World. המלון זוכה לציון 9.2 ברשימות מלונות מומלצים בדברצן למשפחות עם ילדים.

הדירות והחדרים ממוזגים וכוללים חלוקי רחצה, מרפסת ומתקני נוחות נוספים. חדרים מותאמים זמינים לבעלי מוגבלויות ואלרגיות. מסעדת Natura מגישה מנות הונגריות ובינלאומיות, כמו גם מנות דיאטטיות מיוחדות, מעשה ידם של שפים עטורי פרסים.

לבירור מחירים ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון וילה Villa Hotel 

וילה, בית מלון מומלץ בדברצן בדירוג 4 כוכבים באזור נאגירדו (Nagyerdő) – 20 דקות הליכה ממרכז דברצן, כולל סאונה ואינטרנט אלחוטי חינם. החדרים הממוזגים מרוהטים באלגנטיות וכוללים טלוויזיה בלוויין, שולחן עבודה וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער וחלוקי רחצה. המלון זוכה לציון 9.9 בהמלצות על מלונות בדברצן למשפחות עם ילדים.

המלון טובל בצמחייה נעימה והאורחים נהנים ממנות מקומיות ובינלאומיות על הטראסה המרווחת במלון או במסעדה האלגנטית. גם שירות חדרים זמין לאורחים. חנייה ציבורית זמינה באתר ללא תשלום. תוכלו למצוא אמבט תרמי (אקווהטיקום) ופארק שעשועים בסמוך למקום.

לבירור מחירים ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון צנטרום – Centrum Hotel 

צנטרום, בית מלון במרכז דברצן, הוא מלון סופריור בדירוג 4 כוכבים במרכזה ההיסטורי של דברצן, ממוקם בסמוך לקתדרלה הפרוטסטנטית הרפורמית, בקרבת מוסדות ומשרדים חשובים אחרים בדברצן. חנייה ציבורית ואינטרנט אלחוטי זמינים חינם. המלון זוכה לציון 9.8 בביקורות על מלונות מומלצים בדברצן עם ילדים.

החדרים מרווחים ואטומים לרעש; הם כוללים מרפסת, טלוויזיה משוכללת עם מסך שטוח, כמו גם חדר רחצה צמוד עם מקלחת. בביקורכם במקום תוכלו לראות גם את הורטובאג'י פוסטה – אתר המורשת העולמית, הפארק העירוני, מוזיאון דרי (Déri).

לבירור מחירים ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון ליסיום דברצן Hotel Lycium Debrecen 

ליסיום דברצן, בית מלון בדברצן בדירוג 4 כוכבים, כולל מתחם בריאות עם כניסה חינם לאורחים, הכולל אמבט עיסוי, סאונה ובריכה מקורה. המלון ממוקם במתחם של מרכז הכנסים Kölcsey Convention Center complex – 350 מטרים ממוזיאון דרי ו-550 מטרים בלבד מהכנסייה הרפורמית הגדולה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון. המלון זוכה לציון 9.3 בביקורות על מלונות מומלצים בדברצן למשפחות עם ילדים.

כל יחידת אירוח ממוזגת וכוללת חדר רחצה עם מייבש שיער ומקלחת. חלק מהחדרים כוללים מרחב נוסף ומתאימים לאורחים בעלי מוגבלויות. במסעדת המקום יגישו לכם מאכלים מהמטבח הבינלאומי וההונגרי, כולל ארוחות דיאטטיות עונתיות. מתקני אירועים ופגישות זמינים בתשלום נוסף. בתשלום נוסף, ניתן להחנות את הרכב בחניון התת קרקעי המאובטח, המחובר במעלית ישירות לדלפק הקבלה.

לבירור מחירים ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון דליבאב Hotel Délibáb 

דליבאב, מלון מומלץ בדברצן בדירוג 4 כוכבים הממוקם צמוד למרחצאות Hungarospa המפורסמים והגדולים באירופה, מציע חדרים ממוזגים שבכל אחד מהם טלוויזיה משוכללת, מיני בר ומצעים איכותיים. חדר הרחצה הצמוד כולל מייבש שיער, חלוקי רחצה ומקלחת. בתשלום נוסף ניתן לגשת לאזור המרחצאות מבעד לחצר הפתוחה. בית המלון זוכה לציון 9.1 בדירוג בתי מלון מומלצים בדברצן עם ילדים.

מלבד אינטרנט אלחוטי חינם, מציע המלון מזנון ארוחת בוקר, 3 מסעדות המגישות מנות בינלאומיות והונגריות ואירוח מבוסס חצי פנסיון. בבר תוכלו ליהנות ממשחקי ביליארד והטלת חיצים.

לבירור מחירים ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון סילבר Hotel Silver 

סילבר, מלון בדברצן בדירוג 4 כוכבים במרכז היידוסובוסלו (Hajdúszoboszló), ממוקם 5 דקות הליכה ממרחצאותיה המפורסמים של העיר. במקום מתחם ספא ו-10 בריכות חיצוניות בתוך שני שטחי מרחצאות פרטיים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם למבקרים. המלון זוכה לציון 8.9 ברשימת מלונות מומלצים בדברצן עם ילדים.

במסעדת המלון מוגשות מנות הונגריות ובינלאומיות ומנות בריאות, כאשר קומה אחת ממוזגת והאחרת אינה ממוזגת. האורחים נהנים גם ממגוון גדול של יינות מקומיים משובחים, כמו גם שלושה ברים. חדרי המלון ממוזגים ומרווחים ושוכנים בשני בניינים נפרדים. כל אחד מהחדרים כולל טלוויזיה בכבלים, חדר רחצה עם מייבש שיער וחלוקי רחצה וטלוויזיה בכבלים. במלון ניתן ליהנות ממגוון רחב של טיפולים ועיסויים רפואיים, נוסף על סלון יופי ומספרה. אורחי המלון נהנים מהנחה בגובה 20% על חלק מהעיסויים.

לבירור מחירים ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון מאלום Malom Hotel 

מאלום, מלון מומלץ במיקום מרכזי בדברצן בדירוג 4 כוכבים אשר שופץ ב-2013, מציע עיצוב בשילוב עכשווי ומקומי. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל השטחים. החדרים הממוזגים כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לכבלים, כמו גם חדר רחצה צמוד עם מקלחת. המלון זוכה לציון 8.4 בביקורות על בתי מלון מומלצים בדברצן עם ילדים.

המלון מציע חדר ישיבות, מרכז עסקים ודלפק קבלה הפעיל סביב השעון. אטרקציות בדברצן למשפחות כמו הגן הבוטני, גן החיות, פארק ההרפתקאות ובית המרחץ התרמי ממוקמות בטווח של 2.6 קילומטרים מהמלון. סופרמרקט ניצב 400 מטרים מהמקום ואילו תחנת הרכבת העירונית מרוחקת 2.5 קילומטרים ממנו.

לבירור חדרים ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון קמפוס Campus Hotel 

קמפוס, בית מלון מומלץ בדברצן בדירוג 3 כוכבים – 600 מטרים בלבד מתחנת רכבת Debrecen-Csapókert, כולל מסעדה המגישה ארוחת בוקר במזנון יומי ומתקני פנאי וכושר, כגון חדר כושר, באולינג ומגרשי כדורסל וכדוריד. בית המלון זוכה לציון 8.4 בדירוג מלונות בדברצן שמומלצים למשפחות עם ילדים.

בכל חדר ישנו מיזוג אוויר, חדר רחצה צמוד עם מקלחת וטלוויזיה. תקשורת אינטרנט זמינה בחדרים בעלות נוספת. גינה גדולה זמינה לאורחים, כמו גם שירותי אחסון מטען, שירותי כביסה וחניה פרטית חינם.

פארק המים העירוני וכן מרכז הספא הרפואי ניצבים 600 מטרים מהמלון. תוך 5 דקות הליכה תגיעו אל היער הגדול ואם תשקיעו 15 דקות הליכה בלבד תגיעו למרכז העיר דברצן.

לבירור חדרים ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון ארני פאטקו Arany Patkó Hotel & Étterem 

ארני פאטקו, בית מלון בדברצן בדירוג 4 כוכבים, ממוקם באזור מגורים שליו בחלקה המזרחי של דברצן, מציע יחידות אירוח נוחות וממוזגות עם מרפסת ואינטרנט אלחוטי חינם. המקום כולל גם חניה חינם ומסעדה. חדרי המלון מעוצבים בגוונים חמים וריהוט עץ קלאסי; הם מרוצפי עץ וכוללים חדר רחצה צמוד עם אריחים וטלוויזיה מתקדמת עם חיבור לוויין. בקומת הקרקע תמצאו מסעדה מרווחת בה מוגשות מנות הונגריות ובינלאומיות.

האורחים נהנים מפעילויות נופש ופנאי באזור, כגון טיול לאגמי פנצ'יקאי (Fancsikai), שם ניתן לעשות טיולי הליכה ורכיבה על אופניים – במרחק קילומטר בודד מהמלון. אוהבים גולף? 3 קילומטרים מהמלון נמצא מועדון הגולף דברצני. המרחצאות החמים של דברצן ניצבים 3 קילומטרים מהמלון, בעוד שמרכז דברצן והכנסייה הפרוטסטנטית הגדולה ממוקמים 4 קילומטרים ממנו.

לבירור חדרים  ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן

דברצן - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל