טיסות להונגריה

טיסות לבודפשט – השוואת מחירים וטיפים למטייל

טיסה לבודפשט בירת הונגריה – המדריך המלא: מנוע חיפוש וטיפים לאיתור טיסות זולות לבודפשט וגם ביקורת מפורטת על חברות התעופה השונות המפעילות טיסות לבודפשט – דירוגי בטיחות, מחירי טיסות, תנאי טיסה (ארוחה, בידור, מקום לרגליים, כמות מטען מותרת ועוד). וגם: איך מזמינים מראש מונית משדה התעופה בבודפשט למלון במחיר משתלם

         הזמנת דילים לבודפשט        |        הזמנת טיולים מאורגנים להונגריה

בודפשט, בירת הונגריה, נמצאת לא רחוק – רק שלוש וחצי שעות טיסה לבודפשט מתל אביב – והיא מציעה למטייל הישראלי יעד נהדר לחופשה קצרה, קרובה ובמחירים אטרקטיביים. יש כיום שלוש חברות תעופה שמפעילות טיסות לבודפשט ישירות מנתב"ג וחלקן מציעות טיסות זולות לבודפשט. השתמשו במנוע החיפוש לאיתור והשוואת מחירים של טיסות לחו"ל כדי להזמין כרטיסי טיסה להונגריה במועדים הנוחים לכם

חופשה בבודפשט – עוד באותו נושא:

10 מלונות מומלצים למשפחות בבודפשט בירת הונגריה

השכרת רכב בבודפשט – טיפים חשובים

הזמנת e-sim וסים להונגריה – המלצות וטיפים שימושיים

קניית פורינט הונגרי (HUF) לחופשה בהונגריה

טיפים לאיתור טיסות זולות לבודפשט באמצעות מנוע החיפוש לטיסות לחו"ל:  אם אתם מעוניינים להזמין טיסה לבודפשט הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של תיבת החיפוש שלמעלה (במקום הלחצן one way שנועד לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה budapest בודפשט. בשדה departure הכניסו את המועד בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לבודפשט ובשדה return את התאריך בו אתם מעוניינים לטוס חזרה מבודפשט לישראל.

טיסות לבודפשט – מידע כללי

טיסות ישירות לבודפשט מתל אביב נוחתות בנמל התעופה הבינלאומי פרנץ ליסט שנמצא במרחק של כ16 ק"מ מבודפשט עצמה. זהו נמל תעופה גדול, שדה התעופה הראשי של הונגריה, עם שני טרמינלים עשירים במגוון חנויות, מסעדות, בתי קפה ועוד. הנמל כולל גם מגוון שירותים בסיסיים כמו סוכנויות השכרת רכב, סוכנויות תיירות, כספומטים, שירות שמירת חפצים ועוד. משפחות שטסות אל בודפשט עם ילדים ישמחו לשמוע שהאורחים הצעירים של נמל התעופה פרנץ ליסט יוכלו ליהנות מאיזור משחקים נהדר לילדים שכולל מגוון צעצועים ומגלשות.

ישנן מספר דרכים נוחות ומהירות להגיע לעיר מנמל התעופה.

חברת ההסעות קיויטקסי מציעה הסעות נוחות ישירות למלון בבודפשט ובחזרה לנמל התעופה, לפי המחירון הוגן ושקוף. הנהג יחכה לכם בשדה התעופה עם שלט הנושא את שימכם – השתמשו בקישור עבור שירות הזמנת מונית מנמל התעופה

לחלופין, תוכלו לעלות על אוטובוס 200E שיוצא בתדירות גבוהה במהלך היום ומקשר את נמל התעופה עם תחנת המטרו הקרובה ביותר בבודפשט (נסיעה של כעשרים דקות). מונית למרכז העיר בודפשט מנמל התעופה פרנץ ליסט תעלה כ22 אירו בד"כ, תלוי בעומס התנועה כמובן.

טיסות ישירות לבודפשט – סקירת חברות תעופה

טיסות זולות לבודפשט בחברת UP

חברת הלואו-קוסט הישראלית UP מבית אל על מציעה טיסות זולות לבודפשט במשך כל השנה, בתדירות גבוהה עם טיסה לבודפשט או שתיים מדי יום (מלבד שבת). הטיסות ממריאות בד"כ בשעות הבוקר. בימים בהם יש טיסה נוספת, היא בדרך כלל ממריאה בערב/לילה.

מחירי כרטיסי טיסה לבודפשט בלואו קוסט מתחילים מכ75$ לכל כיוון (לאדם). בחודשי הקיץ הכרטיסים יקרים יותר, בעיקר באוגוסט.

חברת UP, בדומה לרוב חברות הלואו – קוסט, מאפשרת לנוסעיה על טיסות לבודפשט לבחור מבין כרטיס לואו-קוסט זול במיוחד בעת ההזמנה לבין כרטיס יקר יותר שכולל מגוון הטבות:

UP BASIC – כרטיס טיסה זה הוא הכרטיס הזול ביותר בו כל תוספת קטנה, כמו מזוודה או שמירת מושב מראש, תהיה כרוכה בתשלום. אם רכשתם כרטיס מסוג זה ותחליטו שיש לכם צורך במזוודה, תאלצו להיפרד מ45$ (בהזמנה מראש). צ'ק אין בנמל התעופה יעלה לכם 10$, כך שמומלץ לעשות צ'ק אין באתר האינטרנט. עבור נוסעי UP BASIC, שמירת מושב סטנדרטי תעלה 10$, שמירת מושב מועדף ומרווח במחלקת התיירים תעלה 30$, ושמירת מושב במחלקת אקונומי פלוס תעלה 60$.

UP FLEXI – כרטיס טיסה סטנדרטי שכולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען, כמו גם שמירת מושב סטנדרטי במחלקת תיירים. גם נוסעי UP FLEXI יאלצו לשלם תוספת על צ'ק אין בנמל התעופה, כך שלא כדאי לשכוח לעשות צ'ק אין מראש. מחירי שמירת מושב מועדף או מושב במחלקת אקונומי פלוס על טיסות לבודפשט זהים לאלו של כרטיס UP BASIC.

UP SMART – כרטיס מסוג זה כולל, בין היתר, שליחת מזוודה (23 ק"ג) לתא המטען, צ'ק אין בנמל התעופה או באתר ללא תוספת תשלום וגם שמירת כל סוג של מושב ללא תוספת תשלום (בהתאם לזמינות).

במטוסי UP יש שתי מחלקות, מחלקת תיירים ומחלקת תיירים פלוס. נוסעי מחלקת תיירים יאלצו לרכוש אוזניות על מנת ליהנות מתוכניות הבידור בעת טיסה לבודפשט. כמו כן, נוסעים אלו יוכלו לרכוש אוכל או שתייה מתפריט שכולל בין היתר כריכים בעלות של 7$, סלטים ב9$ או חטיפים (ביסלי, במבה וכול') ב3$.

נוסעי מחלקת תיירים פלוס יקבלו אוזניות ללא תשלום, כיבוד, משקאות ומושבים נוחים במיוחד עם מרווח רגליים משופר של כ-86 ס"מ.

במהלך טיסות לבודפשט תהיה לנוסעים אפשרות לרכוש מתנות מתוך עגלת הדיוטי פרי. עלות כרטיס טיסה לתינוק לבודפשט היא בד"כ כ10% ממחיר הכרטיס ללא מושב נפרד. נוסעים הטסים אל בודפשט עם תינוק רשאים לשלוח לתא המטען עגלת תינוק ללא עלות. נוסעי UP SMART או UP Flexi שרכשו כרטיס טיסה לבודפשט לתינוק, רשאים לשלוח לתא המטען מזוודה במשקל של עד 10 ק"ג עבורו.

טיסות לבודפשט בוויז אייר

חברת הלואו-קוסט ההונגרית, וויז אייר, מציעה טיסות זולות לבודפשט כבר משנת 2012. לאחרונה, וויז אייר הגבירה את תדירות הטיסות בקו זה ומתפעלת כעת טיסה או שתיים ביום. הטיסות ממריאות בד"כ בבוקר. בימים בהם יש שתי טיסות לבודפשט, הטיסה הנוספת ממריאה בד"כ בשעות אחה"צ/ערב.

בחודשי החורף מחירי טיסות לואו קוסט לבודפשט בוויז אייר מתחילים מכ34$ לכיוון, אך בחודשי הקיץ כרטיס לכל כיוון יעלה לפחות כ121$. המחירים משתנים כמובן לפי התאריכים.

וויז אייר היא אמנם חברת לואו-קוסט, אך היא מציעה גם כרטיסים משודרגים לנוסעים שמעוניינים בשירות עם מעט יותר הטבות. הכרטיס הזול ביותר, כרטיס הBASIC, מציע על טיסות להונגריה שירות לואו-קוסט סטנדרטי שלא כולל שליחת מזוודה לתא המטען. כרטיס הWizz Go הוא מעט יקר יותר, אך כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען, תיק קטן נוסף, שמירת מושב סטנדרטי מראש ללא תשלום ועוד.

כרטיס WIZZ PLUS הוא הכרטיס הטוב ביותר והיקר ביותר. הוא מאפשר לנוסע לשלוח מזוודה במשקל של עד 32 ק"ג לתא המטען, לשמור מושב מראש ללא תשלום (כולל המושבים המרווחים יותר) וכולל תנאי הזמנה גמישים יותר.

טיסות להונגריה בוויז אייר אמנם אינן כוללות הגשת ארוחה, אך הנוסעים יכולים לרכוש חטיפים, סנדוויצ'ים או משקאות מתוך תפריט ה"וויז קפה" במהלך הטיסה. כמו כן, תהיה לנוסעים האפשרות לרכוש מתנות, בשמים וכול' מתוך עגלת הדיוטי פרי שתהיה זמינה במהלך טיסות לבודפשט.

וויז אייר מאפשרת לנוסעים הטסים אל בודפשט עם תינוקות לרכוש מושב נפרד בתעריף רגיל (יהיה עליהם להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני), או לשלם עמלה ולטוס עם התינוק ללא מושב נפרד.

טיסה לבודפשט בארקיע

גם חברת ארקיע הישראלית מציעה טיסות זולות לבודפשט. נכון לכתיבת כתבה זו, טיסות לבודפשט בארקיע הן עונתיות בתאריכים משתנים, והמחירים נעים בין כ115$ לכ484$ לכיוון לאדם.

כרטיסי טיסה להונגריה בארקיע (למעט ארקיע אקספרס) כוללים שליחת מזוודה לתא המטען במשקל של עד 20 ק"ג ועלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 7 ק"ג.

ארקיע מאפשרת לנוסעים להזמין מושב מרווח יותר בדלפי הבידוק בעלות של 35$ לכיוון. טיסות לבודפשט בארקיע בד"כ אינן כוללות הגשת ארוחות או משקאות, ואמצעי הבידור היחיד שיעמוד לרשות הנוסעים בטיסה הוא מגזין הנופש "קו רקיע", כך שכדאי לקחת זאת בחשבון.

ארקיע מאפשרת למשפחות שטסות לבודפשט עם תינוק להזמין מושב עם עריסה רק בחלק מהמטוסים, כך שכדאי לבדוק אם אפשרות זו זמינה על טיסה לבודפשט במועד בו אתם רוצים להזמין בעת ההזמנה. כמו כן, תינוקות עד גיל שנתיים לא מקבלים מושב נפרד.

טיסות לבודפשט
דירוג הגולשים 4.5 (2 הצבעות)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל