מלונות במדריד מומלצים

מדריד – 9 בתי מלון מומלצים למשפחות

יש הרבה מאוד מלונות במדריד בירת ספרד שהיא עיר תיירותית ביותר, אבל לפני הזמנת חופשה במדריד עם ילדים כדאי לחפש מלון מומלץ במדריד שגם הילדים ירגישו בו נוח. יש הרבה בתי מלון מומלצים במדריד אך רבים מהם פונים לקהלים של אנשי עסקים, צעירים, זוגות בירח דבש וכדומה ולא למשפחות עם ילדים. בכתבה זו אספנו עבורכם רשימה של מלונות מומלצים במדריד (כולל סרטוני וידאו ואפשרות להזמנת חדרים) שקיבלו המלצות טובות בדירוגי מלונות באינטרנט – ספציפית ממשפחות שהגיעו אל מדריד עם ילדים

הזמנת דילים למדריד | הזמנת דילים לברצלונה | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

אם אתם מתכננים חופשה במדריד עם ילדים בד"כ צריך להביא בחשבון גם תכנון נכון של עלויות החופשה. מערב אירופה היא יעד לא זול לחופשה משפחתית, ומדריד, בירת ספרד, איננה עיר זולה לתיירים. מלונות במדריד יכולים להיות יקרים מאוד בעונת התיירות וכדאי להביא זאת בחשבון לפני הזמנת מלון במדריד. בכתבה זו תוכלו למצוא מלונות מומלצים במדריד למשפחות עם ילדים בכמה רמות מחיר – החל מבית מלון במדריד כמו הגראן מליה פאלאסיו עם 5 כוכבים של פאר והדר, דרך מלון מעצבים בדירוג 4 חדרים, או שורה של בתי מלון במדריד בדירוג 3 כוכבים, שמספקים תמורה מאוד מומלצת יחסית לעלות, ועד למלון מדיודה המרשים בדירוג 2 כוכבים.

כרטיסים לקבוצת הכדורגל של אטלטיקו מדריד
כרטיסים לקבוצה הכדורגל של ברצלונה
כרטיסים לליגה הספרדית

חופשה במדריד – עוד כתבות באותו נושא:

טיסות למדריד – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב במדריד – טיפים לחיסכון

אירועים במדריד – הזמנת כרטיסים למשחקי ספורט והופעות בידור (לוח מתעדכן)

e-sim ו-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

מלונות מומלצים במדריד למשפחות עם ילדים

גראן מליה פאלאסיו דה לוס דוקס –  Gran Meliá Palacio de los Duques   

גראן מליה פאלאסיו דה לוס דוקס זהו מלון בדרגת 5 כוכבים הממוקם 300 מטרים בלבד מארמון מדריד המלכותי, הקתדרלה והתיאטרון המלכותי. במלון בריכת גג (פעילה בעונה) וטרסה עם נוף מרהיב ופנוראמי לעיר.

המלון שוכן בארמון מהמאה ה-19 וקיבל השראה מציוריו המפורסמים של ולאסקז וכולל גן היסטורי פרטי. מרכז הבריאות וחדר הכושר של המלון זמינים לאורחי המלון.

הסוויטות והחדרים במלון מעוצבים באופן עכשווי וכוללים טלוויזיית LED, מכונת קפה נספרסו, תחנת עגינה לאייפון ואינטרנט מהיר חינם. חדר הרחצה בכל חדר כולל אמבטיה, מקלחת גשם רצפה מחוממת ומוצרי טיפוח ללא עלות.

3 מסעדות במלון מגישות מאכלים ויינות מהמטבח הספרדי והמטבח הצרפתי. גם פינת תה ובר קוקטיילים זמינים לרשות האורחים. מדובר על מלון מומלץ במדריד שמקבל ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים במדריד למשפחות עם ילדים.

500 מטרים מהמלון ניתן למצוא את פלאזה מאיור, ו-300 מטרים בלבד ממנו נמצאים גני סבאטיני. מוזיאון Prado ממוקם 20 דקות הליכה מהמקום. חנייה פרטית זמינה לרשות האורחים.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

פרינסיפה פיו Principe Pio

פרינסיפה פיו, מלון במדריד בדרגת 3 כוכבים, ממוקם מול הארמון המלכותי במדריד והגנים הציוריים של סבאטיני (Sabatini), ובסמוך לכיכר פלאסה דה אספניה. המלון מציע חדרים ממוזגים ואלגנטיים, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינמי בשטחו. החדרים כוללים שולחן עבודה מרשים בגודלו וחדר רחצה ובו מוצרי טיפוח ללא עלות. חלק מהחדרים משקיפים לגני סבאטיני והארמון המלכותי. זהו מלון מומלץ במדריד למשפחות עם ילדים שמתכננות חופשה במדריד בתקציב לא גבוה והוא מקבל ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים במדריד למשפחות עם ילדים באינטרנט.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר הכוללת מבחר מנות מגוון. דלפק הקבלה של המלון פעיל כל שעות היממה, נוסף על שירותי דלפק תיור והמרת מטבע. מהמלון הדרך קצרה אל גראן ויה, פלאסה מאיור ופוארטה דל סול – אזורים פופולאריים במדריד לקניות ותרבות.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

איירה גראן הוטל קולון Ayre Gran Hotel Colón 

איירה גראן הוטל קולון מתבלט בקרב מלונות במדריד בכך שהוא מלון מעצבים בדרגת 4 כוכבים, הממוקם 700 מטרים בלבד מפארק רטירו (Retiro) ומציע גנים נעימים. חדרי המלון ממוזגים ומהודרים וכוללים גישה לאינטרנט אלחוטי מהיר וטלוויזיה עם ערוצי כבלים ומסך שטוח. המלון מרוהט בסגנון מודרני, הכולל ציורי קיר מסוגננים וחלונות ויטראז'.

מסעדת Ibiza שבמלון מציעה מזון בינלאומי משובח. בבית הקפה והבר שבמלון תוכלו ליהנות ממשקה צונן או חטיף. המרכז ההיסטורי של מדריד והמוזיאונים התיירותיים: ריינה סופיה, תיסן ופראדו ממוקמים 30 דקות של הליכה שלווה מהמלון, דרך הפארק.

200 מטרים בסמוך תמצאו את תחנת הרכבת התחתית, Sainz de Baranda, שתיקח אתכם אל מרכז איפמה, שדה התעופה Barajas או מרכז העיר. המיקום המוצלח והעיצוב המהמם מעניקים לבית המלון המלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים במדריד למשפחות עם ילדים.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים במלון לחצו כאן

מלון נובוטל מדריד סנטר Novotel Madrid Center

נובוטל מדריד סנטר, בית מלון במדריד בדרגת 4 כוכבים, נמצא ברובה סלמנקה, 200 מטרים מתחנת האוטובוס שייקח אתכם לשדה התעופה. המלון המעוצב ממוקם 8 דקות הליכה מפארק רטירו ובו תיהנו מאינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחיו.

כל חדר כולל טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וחדר רחצה הכולל מקלחת גשם או אמבט. החדרים מרוצפים בעץ וכוללים קומקום חשמלי. חדרי האקזקיוטיב והסופריור כוללים גם מכונת קפה משוכללת של חברת Nespresso. החדרים המשפחתיים במלון מרווחים ומפנקים ומקבלים המלצות מצוינות ברשימות מלונות מומלצים במדריד למשפחות עם ילדים.

במלון יש 20 חדרי ישיבות ובהם ציוד טכנולוגי מתקדם. האורחים יוכלו ליהנות משימוש במחשבי "מאק" ושירות קריאות עיתונים ומגזינים. במסעדת המלון, Eat Bar, ייהנו האורחים ממנות מסורתיות פשוטות. זוהי מסעדה מודרנית הכוללת קיר ווידיאו המציג אירועי ספורט חשובים.

O'Donnell היא תחנת המטרו הסמוכה (מרחק של 450 מטרים). 5 דקות הליכה מהמלון תוכלו למצוא מסעדות, בנקים, ברים וחנויות שונות. שדה התעופה של מדריד נמצא 10 דקות בלבד של נסיעת מכונית.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

מלון גאניבט – Ganivet 

גאניבט, בית מלון בדרגת 3 כוכבים הממוקם במרכז מדריד, ממוקם 150 בלבד מתחנת הרכבת התחתית, פוארטה דה טולדו, ו-10 דקות הליכה נינוח מפלאזה מיור. חדרי המלון ממוזגים וכוללים גישה חינמית לאינטרנט אלחוטי וכספת המתאימה למחשבים ניידים.

חדרי המלון נוחים ומודרניים, אטומים לרעש ובהם טלוויזיית מסך שטוח וערוצי כבלים. חדר הרחצה הפרטי שבכל חדר כולל מוצרי טואלטיקה ומייבש שיער ללא תוספת תשלום.

ארוחת בוקר מוגשת מדי יום במזון המלון; ניתן לקבל גם ארוחת צהריים ארוזה בבקשה מיוחדת וכך לצאת ליום של טיול במדריד עם הילדים בלי לבזבז שעות על איתור מסעדות. לרשות אורחי המלון עומדים גם מזנון חטיפים ובר. אפשרויות האוכל המוצלחות במלון הן אחת הסיבות לציונים הטובים שהמלון מקבל בקרב משפחות שמגיעות אל מדריד עם ילדים לחופשה משפחתית.

המלון ממוקם בקרבה לשוק אל ראסטרו הידוע, ו-5 דקות של הליכה מאצטדיון הבית של קבוצת אתלטיקו מדריד. גם הארמון המלכותי שוכן בסמוך. דלפק הקבלה של המלון פעיל 24 שעות ביממה, ולצידו פועל גם דלפק למידע תיירותי והזמנות. מהמלון ישנה גישה נוחה אל האוטוסטראדה M30.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

קטלוניה גראן ויה Catalonia Gran Vía 

קטלוניה גראן ויה, מלון בדרגת 4 כוכבים, כולל בריכה מחוממת עם טראסה ונוף מרהיב של גראן ויה. גם האינטרנט האלחוטי המהיר זמין כאן בחינם והמעוניינים יוכלו להשתמש בחדר הכושר הקטן והספא. לא צריך להרחיב יתר על המידה על המיקום המעולה של המלון למי שמכיר קצת את מדריד: בין פלאסה דה סיבלס לפוארטה דל סול. המיקום הוא אחד היתרונות הבולטים שמעניקים למלון דירוג גבוה בקרב מלונות במדריד – ובעיקר בדירוגי מלונות מומלצים במדריד למשפחות עם ילדים.

מדובר בבניין מקסים שבנייתו נסתיימה בשנת 1917, ובו חלונות ויטראז' מרשימים. החדרים מעוצבים בגוונים ניטראליים ובהם טלוויזיה עם ערוצי לוויין וחדר רחצה הכולל מוצרי טיפוח ומייבש שיער ללא עלות נוספת.

מסעדת המקום מגישה מאכלים בינלאומיים וים-תיכוניים. במזנון תוכלו ליהנות מארוחת בוקר מזינה, בעוד שבר המלון יציע לכם מגוון של קוקטיילים. פינת האינטרנט וטרקלין המלון עומדים לרשותכם. קורא העיתונים הדיגיטלי, PressReader, זוהי אפליקציה המספקת גישה למגוון גדול של מגזינים ועיתונים בינלאומיים, ממנה תוכלו ליהנות ללא עלות.

גלריות האמנות של פראדו והמוזיאונים תיסן בורנמיסה וריינה סופיה ממוקמים פחות מ-10 דקות הליכה מהמקום. בתחנת אטוצ'ה (Atocha), הממוקמת 20 דקות הליכה מהמלון, עומד לרשותכם שירות רכבת מהירה – Ave.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

מלון קורטזו – Hotel Cortezo 

קורטזו הוא מלון מומלץ במדריד בדרגת 3 כוכבים הממוקם 300 מטרים בלבד מכיכר פלאזה מאיור ופוארה דל סול, ובו מרפסת גג עם נוף מרהיב אל העיר. המלון, המסוגנן באופנתיות, מציע דלפק קבלה הפעיל סביב השעון, כמו גם אינטרנט אלחוטי מהיר ללא עלות.

כל חדר במלון מעוצב בסגנון אלגנטי ופשוט ומרוצף בעץ, וכולל טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומיזוג אוויר.

מדי בוקר מוגשת במזנון ארוחת בוקר אמריקאית; בבר-קפה שבמקום תוכלו ליהנות מקפה איכותי וחזק שיעיר אתכם לקראת יום נוסף של חוויות והנאה. 5 דקות הליכה ממקום האירוח תמצאו שפע בלתי נדלה של ברי טאפאס מדרידיים טיפוסיים, ממש על כיכר סנטה אנה האהובה, כמו גם ברובע לה לטינה.

המוזיאונים של ה-Art Triangle (משולש האמנות של מדריד) ממוקמים במרחק קטן מ-15 דקות הליכה מבית המלון. תחנת הרכבת Atocha AVE נמצאת 15 דקות הליכה בלבד מהמלון, בעוד שתחנת מטרו טירסו דה מולינה ניצבת 100 מטרים בלבד ממנו.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

מלון פטיט פלאס אופרה – Petit Palace Opera 

אופרה, מלון במדריד בדרגת 3 כוכבים מרשת "פטיט פלאס", ממוקם באחד הרבעים הידועים של מדריד, פוארטה דל סול, 2 דקות הליכה מתחנות המטרו אופרה וסול. המלון מציע חדרים הכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וגישה חינמית לאינטרנט אלחוטי מהיר בכל שטחיו.

בית האירוח שוכן בבניין היסטורי השומר על מאפייניו המקוריים, לרבות דלפק קבלה משיש וחלונות צרפתיים. החדרים מרוצפים בסגנון עדכני.

במסעדת המלון, ארוחת הבוקר מוגשת במזנון, וכוללת מוצרים בריאותיים. מסביב למלון נמצא רובע סול, בו ניתן למצוא מכוון רחב של ברים ובתי קפה.

דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה, ממנו תוכלו לשכור אופניים ללא תשלום, בהתאם לזמינות. בנוסף, מציע המלון גם עיתונים וחיבור לאינטרנט אלחוטי. 2 דקות הליכה מהמקום תגלו מבחר גדול של מסעדות וברים. גם תיאטראות ומוזיאונים תמצאו בסמוך, נוסף על האופרה של מדריד והארמון המלכותי.

אורחי המלון זכאים להנחה בשימוש בחניית פלאסה דל כרמן שבסמוך למלון. ניתן להגיע לשדה התעופה של מדריד Barajas מהמלון במטרו או באוטובוס, תוך 45 דקות. בית המלון מקבל המלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים במדריד למשפחות עם ילדים.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

מלון מדיודה – Hotel Mediodia 

מדיודיה, מלון במדריד בדרגת 2 כוכבים, ממוקם 100 מטרים מתחנת Atoche וממוזיאון ריינה סופיה ובו דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה. החדרים ממוזגים וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה.

החזית האלגנטית של המלון נשתמרה משנת 1914. מלבד חלונות ויטראז' מרשימים, גם גדר המדרגות של הכניסה מתהדר ביופיו.

ארוחת בוקר קונטיננטלית מוגשת מדי בוקר במלון.

המלון ממוקם בתוך משולש האמנות הידוע, בטווח של 800 מטרים מהמוזיאונים של תיסן-בורנמיסה ופראדו. פארק אל רטירו ממוקם 5 דקות הליכה מהמקום. מתחנת Atocha שבסמוך תוכלו להגיע ברכבת המקומית או במטרו למקומות שונים ברחבי מדריד. יחסית למחיר המשתלם, המבנה המרשים והמיקום המעולה במרכז מדריד ציונים למלון ציונים טובים בדירוגי מלונות מומלצים במדריד למשפחות עם ילדים.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים בבית המלון לחצו כאן

מדריד - רשימת בתי מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 2.5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל