השכרת רכב בדברצן השוואת מחירים

השכרת רכב בדברצן הונגריה – השוואת מחירים ומידע

שוקלים להזמין השכרת רכב בדברצן (העיר השנייה בגודלה בהונגריה)? המדריך הבא נועד עבורכם ויש בו את כל מה שתצטרכו – מנוע חיפוש מיוחד לביצוע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בדברצן שתעזור לכם לאתר את המחיר הכי זול ותחסוך לכם מאות שקלים וגם מידע חשוב למטייל על נהיגה בדברצן (כולל סרטון וידאו)

         הזמנת דילים לבודפשט        |        הזמנת טיולים מאורגנים להונגריה

כדי לאתר את המחיר הכי זול בין חברות השכרת רכב בדברצן השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכב בדברצן על מגוון דגמי מכוניות – החל מהשכרת מכוניות מיני זולות ועד להשכרת ג'יפ בדברצן או רכבי יוקרה. התהליך קצר ופשוט: בתיבת החיפוש שלמטה בחרו את הונגריה בשדה ארץ ובשדה עיר בחרו את דברצן Debrecen – אח"כ, בשדה "תחנה", בחרו את המיקום המדוייק אליו תרצו להזמין השכרת רכב בדברצן מבין תחנות האיסוף הכוללות אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה של דברצן או בדאונטאון בדברצן. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בדברצן ולחצו "חפש" ואז תוכלו לצפות בתוצאות השוואת מחירי השכרת רכב בדברצן עבור מגוון סוגי רכבים.

השכרת רכב בדברצן – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול בהונגריה – עוד קריאה מומלצת למטייל באותו נושא:

מלונות מומלצים בדברצן עם ילדים

השכרת רכב בהונגריה – נהיגה בהונגריה ומידע למטייל

טיסות להונגריה – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות לבודפשט

e-sim וסים להונגריה – המלצות וטיפים שימושיים

קניית פורינט הונגרי (HUF) לחופשה בהונגריה

השכרת רכב ונהיגה בדברצן

המרכז העירוני של דברצן הוא לא גדול ולדעת רבים הוא בגודל אידיאלי לסיורים רגליים, אבל יש מקומות מעניינים ואטרקציות בדברצן שעדיף להגיע אליהם עם מכונית. תנאי הכבישים בדברצן טובים בסך הכל, אבל במהלך שעות השיא (כאשר אנשים נוסעים לעבודה בבוקר או חוזר מהעבודה אחרי הצהריים, בימי חול), חלק מהצמתים נהיים עמוסים. צפו לעיכובים מסויימים בסביבות 8-9 בבוקר ובסביבות 4-5 אחה"צ בגלל פקקי תנועה בדברצן.

לפני חופשה בדברצן עם אוטו שכור כדאי לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בדברצן הונגריה –

אי אפשר להיכנס למרכז העירוני של דברצן עם רכב, ולוקח זמן ללמוד התמצא במרכז דברצן. חברות השכרת רכב בדברצן כוללות גם חברות השכרת רכב בינלאומיות כמו Sixt, Hertz ו-Avis שזמינות בעיר אם אתם רוצים לשכור רכב, אבל יש גם חברות השכרת רכבים מהונגריה שייתנו לכם את אותה מכונית במחיר זול יותר, כפי שתראו באמצעות שימוש במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב שלמעלה. יש גם אפשרות להזמין את הרכב המושכר בנמל התעופה של דברצן.

נהיגה מחוץ לדברצן

אפשר להגיע אל דברצן בקלות מבירת הונגריה בודפשט באמצעות כביש M3, ממנו ניתן לעלות על כביש M35 כשהשילוט בכביש מורה על הקילומטר ה-186 בערך. כמובן, אם אתם מזמינים השכרת רכב בדברצן, ניתן להגיע ממנה אל בודפשט בכיוון ההפוך – אבל בשני הכיוונים, מדובר על כביש אגרה כך שתצטרכו להצטייד בהתקן vignette לתשלום האגרה – בררו נושא זה עם חברת השכרת הרכב כאשר אתם מגיעים לאסוף את המכונית בדברצן. זמן הנסיעה בין בודפשט לדברצן הוא של כשעתיים על כביש האגרה.

אפשרות אחרת היא לנסוע בכביש הראשי מס' 4 מבודפשט אל דברצן או מכל מקום מלבד מזרח הונגריה, זהו איננו כביש אגרה כך שאין צורך בהתקן vignette אם בחרתם חברת השכרת רכב בדברצן שאיננה מספקת התקן כזה. על כביש 4 זמן הנסיעה מדברצן לבודפשט הוא קצת יותר מ-3 שעות נסיעה, אבל זה נחשב פיתרון לא מומלץ למטייל כי כביש מס' 4 עמוס בפקקי תנועה ומועד לתאונות דרכים.

השכרת רכב בדברצן
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל