השכרת רכבים בהונגריה

השכרת רכב בהונגריה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בהונגריה – כל מה שצריך לדעת: מנוע השוואת המחירים שיחסוך לכם מאות שקלים באמצעות השוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בהונגריה וגם טיפים ועצות שימושיות על נהיגה בהונגריה, מידע לנהג בהונגריה על תחנות דלק, כבישי אגרה, חוקי התנועה בהונגריה, חנייה בהונגריה ועושד

         הזמנת דילים לבודפשט        |        הזמנת טיולים מאורגנים להונגריה

מנוע השוואת המחירים המתקדם למחירי השכרת רכב בחו"ל יחסוך לכם מאות שקלים באמצעות השוואה און ליין בין כל המחירים של כל חברת השכרת רכב בהונגריה הנחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות לתיירים. כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בהונגריה מבין מבחר דגמים פשוט מלאו את הטופס שלמטה – בחרו את הונגריה בשדה ארץ, ולאחר מכן בחרו את העיר בהונגריה בה תרצו לאסוף את האוטו השכור מבין רשימת הערים בהונגריה הכוללת ערים רבות, לא רק את בודפשט אלא אף את דברצן, וספראם, פסק ועוד. בחרו את המיקום בתוך העיר בו תרצו לאסוף את המכונית, הכניסו את התאריכים המבוקשים להזמנת השכרת רכב בהונגריה ולחצו "חפש".

השכרת רכב בהונגריה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

המלצות לקריאה נוספת לפני טיול בהונגריה –

בודפשט עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית בבירת הונגריה

מלונות מומלצים בבודפשט – 10 בתי מלון מומלצים במיוחד למשפחות עם ילדים

טיסות לבודפשט – המדריך המלא כולל השוואת מחירי טיסות וביקורת חברות תעופה

e-sim וסים להונגריה – המלצות וטיפים שימושיים

קניית פורינט הונגרי (HUF) לחופשה בהונגריה

השכרת רכב בהונגריה – מידע כללי

בד"כ מערכת הכבישים בהונגריה נמצאת במצב טוב, אבל באיזורים הכפריים ניתן עדיין להיתקל לעיתים בדרכים לא סלולות עם משטח חצץ קשה. יש בהונגריה שמונה אוטוסטרדות ראשיות שמזוהות בקלות כי הן מסומנות בספרות בודדות, לעומת כבישים משניים שמסומנים בשתי ספרות או יותר. שבע מהאוטוסטרדות עוברות דרך עיר הבירה בודפשט. הכבישים המישניים הרבים יכולים להוביל אתכם מהערים הגדולות של הונגריה אל מעמקי הונגריה האמיתית – אזורי הכפר של הונגריה העשירים בקרקעות חקלאות שופעות והרבה מאוד מעיינות חמים ואתרי ספא מינרלים. 

השכרת רכב בהונגריה – דרישות סף

כדי לחתום על עיסקת השכרת רכב בהונגריה על הנהג הרשום להיות בגיל 21 לפחות, אך נהגים בני פחות מ- 25 עלולים לשלם תוספת "נהג צעיר" בחלק מחברות השכרת הרכב בהונגריה ובחלק מקטיגוריות הרכבים היקרות יותר החברה תדרוש נהג מעל גיל 25 כתנאי להשכרה. בנוסף, לא משנה מה גיל הנהג, עליו להחזיק ברישיון נהיגה במשך שנה אחת לפחות. בנוסף, רישיון נהיגה בינלאומי הוא חובה כדי לנהוג בהונגריה – אפשר להוציא רישיון נהיגה בינלאומי אצל מספר רב של זכיינים בישראל, בעלויות של עשרות שקלים.

נהיגה בהונגריה – חוקי התנועה

בהונגריה נוהגים בצד ימין של הכביש, כמו בישראל, וכעיקרון חוקי התנועה די דומים לחוקי התנועה בשאר אירופה (מלבד אנגליה). אך שימו לב שלאוטובוסים וחשמליות יש תמיד זכות קדימה בכביש, בכל מצב. נהגים שנעצרים ע"י משטרת התנועה ומקבלים קנס נדרשים לשלם אותו במקום ומיידית, בפורינט הונגרי.

בכל הכבישים בהונגריה חובה תמיד לחגור חגורות בטיחות. אם אתם מגיעים אל הונגריה עם ילדים שימו לב שמושבי ילדים הם חובה לילדים עד גיל 3. ריכוז האלכוהול המותר בדם בזמן נהיגה בהונגריה הוא אפס – כלומר אסור לנהוג גם אם שתיתם רק בירה אחת.

המהירות המותרת בהונגריה היא עד 120 קמ"ש בכבישים מהירים, עד 90 קמ"ש בכביש בינעירוני  ועד 50 קמ"ש בשטח בנוי.

נהיגה בהונגריה – מידע לנהג

כדי להתכונן לנהיגה בהונגריה מומלץ לצפות בסרטון הוידאו של נהג שצילם נהיגה בקטע כביש בינעירוני בהונגריה:

בהונגריה חובה להדביק על הרכב מדבקת אגרה אם אתם נוסעים באחד הכבישים המהירים הבאים: M1, M3, M5, M7. המדבקות עולות בין 7.50 – 21 דולר אמריקאי, תלוי במשך הזמן שבחרתם לשימוש בכבישי האגרה (יש מדבקות בערכים שונים – 4 ימים, 1 שבוע, 1 חודש) ואפשר לרכוש אותן בתחנות דלק וגם בתחנות מיוחדות הנמצאות על הכביש המהיר.

רוב תחנות הדלק בהונגריה פתוחות מ-6:00 עד 20:00, אך בד"כ רוב התחנות שממוקמות לאורך הכבישים המהירים פתוחות 24 שעות ביממה.

חנייה בהונגריה

באופן מפתיע ומשמח עבור תיירים, ברוב אזורי התיירות הראשיים בהונגריה החנייה היא חינם. כעיקרון החנייה בהונגריה חוקית מותרת מצד ימין של כבישים דו-סטריים ובשני הצדדים של כבישים חד-סטריים.

השכרת רכב בהונגריה – יציאה עם הרכב למדינות שכנות

רוב חברות השכרת הרכב בהונגריה מאפשרות לנסוע עם רוב סוגי הרכב לכל מדינה במערב אירופה ללא הגבלה. יש כמה יוצאים מן הכלל, כמו יוון וכמו חברות האוסרות להכניס רכבי יוקרה לאיטליה. בד"כ עבור מדינות במזרח אירופה כמו אלבניה,  בולגריה,  בוסניה, בלרוס, צ'כיה, לטביה, קרואטיה, אסטוניה,  ליטא, מקדוניה, מונטנגרו, סרביה, טורקיה, אוקראינה ורוסיה, חלק מהחברות ידרשו תוספת תשלום וחלק מהחברות לא יסכימו בכלל, רצוי לבדוק מראש.

השכרת רכב לכיוון אחד בלבד – כלומר, לאסוף את הרכב בעיר אחת כמו בודפשט ולהחזיר את הרכב בעיר אחרת, כמו דברצן, אפשרית בחלק מהחברות ליעדים מסויימים בהונגריה, בתוספת תשלום. אם אתם מעוניינים לשכור רכב בהונגריה ולהחזיר אותו במדינה אחרת באירופה הדבר אפשרי בדרך כלל רק בחברות הבינלאומיות הגדולות כמו הרץ ואביס, לא בכל סוגי הרכב וכרוך בתוספת תשלום גדולה.

השכרת רכב בהונגריה – ביטוח רכב

כעיקרון בכל עיסקת השכרת רכב בהונגריה יש ביטוח מפני שריפה וביטוח צד ג' שהם חובה וכלולים במחיר ההשכרה. ביטוח צד ג' בהונגריה מציע כיסוי של 1,000,000 עד 1.6 מיליון דולר אמריקאי במקרה של נזק לאנשים או רכוש מחוץ לרכב המושכר בגלל פגיעה שנגרמה בגלל הרכב. מעבר לכך סוגי ביטוחי הרכב בהונגריה שונים מאוד בין חברות שונות שמציעות השכרת רכב בהונגריה אז כדאי מאוד לבדוק את הפרטים לפני ביצוע ההזמנה.

שני ביטוחים אשר כדאי לשקול לרכוש הם "כתב ויתור במקרה של תאונה" (CDW) וביטוח נגד גניבה. CDW הוא ביטוח המכסה חלקית נזק הנגרם לרכב בעקבות תאונה. בדרך כלל יציעו לכם לרכוש אותו בעת קבלת הרכב בסניף חברת השכרת הרכב בהונגריה, בעלות של כ-14-20 דולר אמריקאי ליום, תלוי בסוג הרכב, בחברה ובמשך תקופת ההשכרה.

ביטוח נגד גניבה עולה בד"כ בסביבות ה- 5 דולר ליום. רכישת שני הביטוחים, CDW וביטוח נגד גניבה יורידו את דמי ההשתתפות העצמית שתידרשו לשלם במקרה של נזק לרכב ל-400-1,850 דולר, תלוי בסוג הרכב ובחברה. בחלק מחברות השכרת הרכב בהונגריה אפשר לקנות גם ביטוח סופר CDW שמפחית את דמי ההשתתפות העצמית לאפס.

השכרת רכב בהונגריה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל