Chania rent car

השכרת רכב בחאניה כרתים – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בחאניה בכרתים – המדריך המלא: החל ממנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירי השכרת רכבים בחאניה שיאתר לכם את המחיר הכי זול ויחסוך לכם מאות שקלים, דרך טיפים חשובים למטייל על חברות השכרת רכב מומלצות בחאניה ועל נהיגה בחאניה, ועד להמלצות על חנייה בחאניה וסרטון וידאו מיוחד על נהיגה בחאניה

הזמנת דילים לכרתים   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

כדי למצוא את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בחאניה בכרתים כדאי להשתמש במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם אשר תמצאו כאן למטה בדף זה. התהליך קצר ופשוט: בשדה "ארץ" בחרו את יוון ובשדה עיר ביחרו את כרתים crete. בשדה "תחנה" תמצאו את כל האפשרויות בהן פועלות חברות השכרת רכב בכרתים, כאשר חלק מהמיקומים הם של סניפי השכרת רכב בחאניה במיקומים שונים, כמו סוכנות השכרת רכב בשדה התעופה בחאניה או נמל חאניה, או השכרת רכב בעיר חאניה בדאונטאון. ביחרו את המיקום העדיף עבורכם להזמנת השכרת רכב בחאניה, הזינו גם את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת מכונית בחאניה ולסיום לחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בחאניה, על מגוון דגמי מכוניות ואפשרויות (החל מהשכרת רכב קטן ועד השכרת ג'יפ בחאניה)

חופשה בכרתים – עוד באותו נושא:

בתי מלון מומלצים עם ילדים בחאניה בכרתים

טיסות ליוון – השוואת מחירים וכל מה שחשוב לדעת

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים ומידע חשוב

e-sim ו-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

השכרת רכב בחאניה כרתים

אם אתם מחפשים חברה מומלצת להשכרת רכב בחאניה אחת המומלצות היא חברת ההשכרה athenscars. זו חברה מקומית המתמחה בהשכרת רכב ביוון. מטיילים רבים בכרתים מדווחים כי השתמשו בשירותיהם להשכרת רכב בחאניה פעמים רבות ומעולם לא הייתה להם בעיה. בשנתיים האחרונות הרכבים של החברה בד"כ מאוד חדשים, עם קילומטרז' נמוך ומחירים סבירים.

חברות השכרה אחרות שמספקות שירותי השכרת רכב בחאניה ומקבלות ביקורות טובות מתיירים כוללות את: Annas  Cars, Best Cars  ו- Auto Rentals

נהיגה בחאניה

לפני הזמנת השכרת רכבים בחאניה אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו, אשר מתעד נהיגה בחאניה בלילה –

לאלה מביניכם שהגיעו לחאניה Chania ברכב או שכבר הזמינו השכרת רכב בחאניה, כדאי להימנע מנהיגה במרכז חאניה. אם אין לכם ברירה ואין חנייה במקום הלינה שלכם, חפשו חניון בדאונטאון חאניה. אפשר למצוא חנייה חינם בצד המזרחי ובצד המערבי של הנמל הישן (Old Port) ובכיכר Customs House Square  הסמוכה ל-Grand Arsenal וכן באזור המזח (dockyards). יש גם חניונים עירוניים הצמודים לשוק המוניציפלי (Municipal Market) וסביב הכיכר 1866 Square, במחירים מינימליים.

באופן כללי, מצב התנועה בחאניה לא נורא בכלל. יש רק רחוב אחד או שניים שכדאי להימנע מהם. אם תחנו בכל מקום דרומית לקידוניאס (Kidonias) (זה מה שמומלץ לתיירים לעשות), כלומר ליד תחנת האוטובוסים, לא צריכה להיות לכם שום בעיה.

חאניה - השכרת רכב
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל