בוסניה והרצגובינה מידע על השכרת רכב

השכרת רכב בבוסניה והרצגובינה – השוואת מחירים ומידע

לפני הזמנת השכרת רכב בבוסניה מומלץ לקרוא את המדריך המלא אשר יחסוך לכם מאות שקלים – ולא מעט דאגות – באמצעות מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בבוסניה וגם מידע חשוב (כולל סרטון וידאו) על נהיגה בבוסניה

כדי לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בבוסניה הרצגובינה השתמשו במנוע החיפוש להשכרת רכב בחו"ל – התהליך קצר ופשוט, מלאו את תיבת החיפוש שבדף זה: בשדה "ארץ" ביחרו את בוסניה ובשדה עיר ביחרו את העיר אלייה תירצו להזמין השכרת רכב בבוסניה –  מוסטר, סרייבו, לידזה, בנג'ה לוקה, טוזלה או עוד ערים בבוסניה. בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום המדוייק בתוך העיר אליו תירצו להזמין השכרת רכב בבוסניה, ואחר כך הזינו לטופס את התאריכים המדוייקים (תאריך התחלה ותאריך סיום) ביניהם תרצו להזמין השכרת רכב בבוסניה וליחצו חפש – ואז תצפו בתוצאות השוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בבוסניה הנחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית, עבור מגוון רחב של דגמי מכוניות

השכרת רכב בוסניה והרצגובינה  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


טיול בבוסניה – עוד מידע למטייל

טיסות לבוסניה – השוואת מחירים ותיכנון מסלול

מלונות מומלצים בסרייבו למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בבוסניה – נהיגה בבוסניה – מידע והמלצות

בוסניה היא מדינה יפהפיה ונהיגה בבוסניה כוללת נופים יפהפיים לאורך הדרך. אבל, שימו לב – בשל סכנה מתמדת של מוקשים, עדיף לא לסטות מכבישים סלולים אפילו לא להפסקת שירותים באזורים שאינכם מכירים.

מכיוון שברוב בוסניה השטח הוא שטח הררי, ובשל נהיגה אגרסיבית של נהגים מקומיים (כולל אכיפה מסוכנת בכבישים צרים) ומצב רעוע כללי של הכבישים באזורים הכפריים, אל תצפו לנהיגה מהירה, בעיקר בהתחשב במרחקים הקצרים יחסית.

הנהיגה במערכת הכבישים בבוסניה אפשרית בקלות ברוב חלקי המדינה. עם זאת, חלק מהכבישים עדיין פגומים מימי המלחמה ביוגוסלביה ומתחזוקה רעועה. הכבישים לפעמים חסומים בשל מפולות, עבודות פינוי מוקשים ותאונות דרכים.  הכבישים המהירים הקיימים בין הערים הגדולות בבוסניה די צרים במקומות מסויימים, אין בהם גדרות בטחון והם מלאי פניות חדות. נהיגה בבוסניה יכולה להיות מסוכנת גם בשל תחזוקה רעועה של הכבישים וערפל בבוקר ובערב באזור ההרים. בנוסף, נהיגה בבוסניה בחורף מסוכנת בשל ערפל, שלג וקרח.

צפו בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בבוסניה – הוא יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב בבוסניה

במסגרת עבודות השיקום של אחרי המלחמה, כיום בבוסניה והרצגובינה יש כבר 80 ק"מ של מערכת כבישים מצויינת ומתפקדת. כשהקמתה תסתיים, מערכת הכבישים תקשר את החלק הצפוני של קרואטיה עם החוף וכן עם כביש מהיר חדש בין זאגרב לספליט, שבסופו של דבר יגיע גם אל דוברובניק

כמו כן, הכבישים הראשיים בבוסניה (הנקראים magistrate בשפות המקומיות) הם בד"כ במצב נהדר. אם אתם יורדים מהכבישים הראשיים, אתם עשויים להיתקל בכבישים פחות מתוחזקים, אבל אפילו שם לא צריכה להיות בעיה. הבעיה היחידה לנהגים זרים בבוסניה היא הנהגים האגרסיביים שאינם מכבדים את המהירויות המותרות וחוקי התנועה אחרים. סעו בזהירות ולא יהיו לכם בעיות.

מאז 2009, הנתיבים הראשיים מהחוף של בוסניה דרך מוסטאר (Mostar) לסרייבו וצפונית מסרייבו לגבול קרואטיה ב- Slavonski Brod/Slavonski Šamac שופצו ובאיכות מצויינת. עד 2015, 100 ק"מ מהכבישים נפתחו, מזניקה (Zenica) – דרום לטרצין (Tarčin) העוקף את סרייבו, ומגבול קרואטיה בבייקה (Bijača) למדגוגורי (Medjugorje). שלושה קטעים נוספים נמצאים בהקמה והתוואי כולו של כביש ה-Vc האירופאי בפדרציית בוסניה והרצגובינה אמור להסתיים ב-2022.

יכול להיות קשה לפעמים למצוא תחנות דלק בבוסניה. בד"כ המקום הטוב ביותר לתדלק הוא בפרברי העיירות והערים, ולא בתוכן. יכול להיות קשה למצוא מוסכניקים דוברי אנגלית אם יש לכם בעיה ברכב.

הסמכה חוקית לנהיגה בבוסניה יכולה להיות בעייה אז כדאי לוודא שבאמת מותר לכם לנהוג כאן. המשטרה מעמידה בקביעות מחסומים בדרך ואל תופתעו אם יעצרו אתכם בצד כדי לבדוק את המסמכים שלכם. בעת נהיגה בבוסניה נהגים צריכים לשאת איתם "כרטיס ירוק" שהוא מסמך הביטוח, וכן את רישיון הנהיגה ואת מסמכי הרישוי, שאותם עלולים לבדוק גם בחציית הגבול.

ודאו שיש לכם אישור מיוחד מחברת השכרת הרכב בבוסניה שנמצא אתכם (לפעמים זה בכתב יד) שמראה את תקופת ההשכרה. במהלך נהיגה בין מדינות יוגוסלביה לשעבר באיזור הבלקן, שומרי הגבול בגבול בוסניה הרצגובינה הם בד"כ היחידים שידרשו את המסמך הזה כדי לאפשר לכם לחצות את הגבול. שימו לב – אם אתם מאריכים את התקופה של השכרת רכב בבוסניה טלפונית זה עלול להיות בעייתי, מאחר שמועד ההארכה לא יופיע על המסמך.

השכרת רכב בבוסניה והרצגובינה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל