טיסות לדברצן הונגריה

טיסות לדברצן בהונגריה – השוואת מחירים והמלצות

אם גם אתם מעוניינים לטוס בקרוב לעיר דברצן שבהונגריה אבל לא יודעים מהיכן כדאי לכם להזמין כרטיסי טיסה לדברצן, מהי חברת התעופה הטובה ביותר, מהם זמני הטיסות הנוחים ביותר עבורכם, כמה תעלה לכם להוסיף מזוודה, מה תוכלו למצוא בשדה התעופה בדברצן ואיך מגיעים ממנו למרכז העיר – בשורות הבאות תקבלו תשובות לכל השאלות וגם מנוע חיפוש שיבצע עבורכם השוואת מחירי טסות לדברצן ומידע למטייל שיעזור לכם לתכנן את החופשה בדברצן

         הזמנת דילים לבודפשט        |        הזמנת טיולים מאורגנים להונגריה

אם בעבר הזמנת כרטיסי טיסות לדברצן שבהונגריה חייבה אותנו לגשת לסוכנות נסיעות מקומית ולהיעזר בשירותים של סוכן נסיעות מנוסה ולהסתמך על ההמלצות שלו וההחלטות שלו והאפשרות לערוך השוואת מחירים כדי לדעת שאכן קיבלנו את המחירים הטובים והמשתלמים ביותר הייתה כמעט בלתי אפשרית – הרי שהיום המצב הוא לגמרי אחרת וניתן להזמין טיסות לדברצן ולדעת בדיוק מה אתם תקבלו ומה כלול במחיר הסופי. כדי לבצע השוואת מחירים ולהזמין כרטיסי טיסה לדברצן מומלץ להשתמש במנוע לחיפוש טיסות קיווי הנמצא למטה בדף זה –

חופשה בדברצן – עוד באותו נושא:

בתי מלון מומלצים למשפחה בדברצן בהונגריה

השכרת רכב בדברצן  – השוואת מחירים ומידע

הזמנת eSim וסים להונגריה – המלצות וטיפים שימושיים

קצת על דברצן

לפני שנזמין טיסות לדברצן, כדאי לדעת כי מדובר באחת הערים המרכזיות בהונגריה ולמעשה מהווה את העיר השנייה בגודלה בהונגריה אחרי עיר הבירה. דברצן התפתחה עד מאוד בשנים האחרונות ולמעשה מהווה כיום עיר מרכזית הן מבחינה כלכלית והן מבחינה תיירותית כך שניתן לראות כי בשנים האחרונות טיסות לדברצן הפכו לבחירה הפופולרית בקרב תיירים רבים מכל רחבי העולם ואפילו מישראל.

העיר דברצן מלאה באתרים היסטוריים מרהיבים, נופים עוצרי נשימה, אטרקציות מהנות ולכן מהווה יעד בילוי אטרקטיבי לכל המשפחה.

טיסות לדברצן הונגריה – כל מה שצריך לדעת כדי לבחור נכון

אם גם אתם מוצאים את עצמכם שוברים את הראש בניסיון לאתר טיסות לדברצן במחירים נוחים ומשתלמים ועם חברות תעופה מומלצות שיתנו לכם את כל היתרונות, כנראה שעדיין לא הכרתם את מנוע החיפוש של קיווי.

בעזרת מנוע החיפוש של קיווי לא תצטרכו לחפש באתרים שונים, להתקשר לחברות נסיעות רבות או להרגיש אובדי עצות אלא תקבלו תשובות לכל השאלות במקום אחד.

מנוע החיפוש של קיווי מכיל סננים רבים שיאפשרו לכם לצמצם ולסנן את כל תוצאות החיפוש שהתקבלו ובכך לאפשר לכם למצוא את הטיסות המתאימות ביותר. כך למשל, בין הסננים השונים תוכלו לבחור את חברת התעופה המועדפת לכם, לבחור טיסות ישירות לדברצן או טיסות עם עצירות ביניים, משך זמן הטיסה, האם ברצונכם לסחוב אתכם מזוודה, האם תעדיפו לטוס במחלקת תיירים רגילה או לפנק את עצמכם ולהשתדרג למחלקת העסקים וליהנות מטיסה קצת אחרת. סננים אלו ועוד רבים יאפשרו לכם לבחור את הטיסה הטובה ביותר ותוכלו לדעת בדיוק מה אתם צפויים לקבל.

שימוש נכון וחכם במנוע החיפוש של קיווי יאפשר לכם למצוא את הטיסות הטובות והמשתלמות ביותר עם כל התנאים והדרישות הנחוצים לכם, וכמובן מעניק לכם את היכולת לבחור בחופשיות את הטיסה הטובה ביותר כמו גם הזולה ביותר עבורכם. בעזרת מנוע החיפוש של קיווי תוכלו להבין באמת על מה אתם משלמים, כמה עולה כל דבר ולבצע את הבחירה החכמה ביותר לחופשה.

טיסות לדברצן – המלצות

חברת התעופה ויז אייר הינה חברת תעופה הונגרית המציעה טיסות זולות למגוון יעדים באירופה וביניהם כמובן טיסות זולות לדברצן. הטיסות לדברצן יוצאות מנמל התעופה בן גוריון בימי שני, רביעי ושישי בשעות הצהריים. מדובר בטיסות ישירות לדברצן הנמשכות כשלוש שעות ו-15 דקות בלבד כך שמדובר ביעד אטרקטיבי במיוחד לכל מי שמעוניין להימנע מטיסות ארוכות או מטיסות עם עצירות ביניים.

בסקירה שערכנו נמצא כי טיסה לדברצן עם ויז אייר בחודשי הקיץ הידועים כחודשים יקרים יותר, תעלה לכם כ- 304 ₪ בלבד עבור טיסה ישירה לדברצן הלוך חזור. יש לשים לב כי המחיר אינו כולל כבודה. אם תרצו לעלות עם תיק יד למטוס עצמו במשקל של עד 10 ק"ג תצטרכו לשלם עוד 110 ₪ ואם ברצונכם לשלוח מזוודה לבטן המטוס תצטרכו לשלם עוד 453 ₪. אנשים רבים נמנעים מלשלם עבור כבודה בעת רכישת כרטיסי הטיסה כאשר בראשם מחשבה שגויה כי בעת ביצוע הצ'ק אין בשדה התעופה או במועד אחר סמוך יותר ליום הטיסה, יוכלו לשלם ואז אולי להשיג מחיר זול יותר. יש לשים לב כי המדובר בטעות שכן לאחר הזמנת כרטיסי הטיסה המחירים שתשלמו עבור הוספת כבודה יהיו יקרים יותר מאשר אם תשלמו עליהם בזמן הזמנת כרטיסי הטיסה.

אם אתם משפחה עם תינוק עד גיל שנתיים, תוכלו ליהנות ממחיר כרטיסי טיסה מוזל של 245 ₪  הכולל אפשרות של העלאת עגלה למטוס והושבת הפעוט על ברכיי אחד ההורים. עבור ילדים מגיל שנתיים המחיר יהיה זהה למחירי כרטיסי הטיסה עבור מבוגרים.

מלבד כרטיסי טיסות לדברצן, מנוע החיפוש של קיווי מציע לכם אפשרות לרכוש כבר עתה ביטוח נסיעות ובכך להיות בטוחים שסגרתם את כל הפינות. ביטוח נסיעות בסיסי הכולל ביטוח עבור הוצאות רפואיות, ביטול הטיסה עקב מחלה תאונה או מוות, ושירותי סיוע יעלו לכם כ- 47 ₪ עבור אדם, ואילו ביטוח נסיעות פלוס הכולל את כל התנאים של ביטוח הנסיעות הבסיסי ובנוסף גם ביטוח עבור אובדן כבודה, ביטוח טיסות ואחריות צד ג' בעלות של כ- 102 ₪.

השירות בטיסות לדברצן עם חברת התעופה ויז אייר איננו כולל ארוחות אך ניתן לרכוש חטיפים או משקאות בתשלום נוסף.

אם בא לכם להתפנק בטיסות לדברצן ולא לשבת במחלקת תיירים, בראש מנוע החיפוש של קיווי תוכלו לשנות ולבחור אם ברצונכם לשבת במחלקת עסקים או במחלקת תיירים פלוס או במחלקה ראשונה. כמובן שמחיר הטיסה ישתנה בהתאם ותאלצו לשלם על כל המותרות שבטיסה כסף נוסף אך עבור אנשים רבים מדובר בפתרון נוח ורצוי. כך למשל, חברת לופטהנזה הגרמנית מציעה טיסות מישראל לדברצן במחלקת העסקים המפנקת בעלות של 3600 ₪ עבור כרטיס טיסה הלוך וחזור. הטיסה עצמה כוללת עצירת ביניים קצרה במינכן.

נמל התעופה דברצן הונגריה

שדה התעופה דברצן ממוקם כחמישה קילומטרים ממרכז העיר ולאורך שנים היה שדה התעופה קטן יחסית בהשוואה לשדות תעופה אחרים באירופה, אך בשנים האחרונות התחילו לשפץ ולשדרג את שדה התעופה במטרה להרחיב את גודלו ועבודתו ולהכיל יותר טיסות בינלאומיות. אמנם כעת שדה התעופה של דברצן אינו שדה תעופה גדול במיוחד, אך למעשה ניתן למצוא בו את כל מה שצריכים לפני הטיסה. כך למשל, תוכלו ליהנות מבתי קפה, מסעדות, החלפת כסף, שמירת חפצים, המרת מט"ח ועוד כמה שירותים חיוניים.

דרכי הגעה משדה התעופה בדברצן למרכז העיר

כמו כמעט בכל שדה תעופה תוכלו לגשת לאחת מסוכנויות הרכב הנמצאת בשדה התעופה ולהשכיר רכב בהונגריה בהתאם לצרכים ולדרישות שלכם.

כמו כן, בעת היציאה משדה התעופה ימתינו לכם נהגי מונית רבים אשר ייקחו אתכם לאן שרק תבקשו. אך לעיתים קרובותמדובר בנהגי מוניות תחמנים שעושים כל מיני טריקים על תיירים תמימים ולכן מומלץ להשתמש בקישור כדי להזמין מראש מונית משדה התעופה משירות בינלאומי אמין ומומלץ המתמחה בהפעלת הסעות משדה התעופה במחירים שקופים ומשתלמים בהזמנה מראש אונליין

תוכלו להיעזר גם ברכבת או בקווי האוטובוס השונים המקשרים בין מרכז העיר לשדה התעופה אך כמובן הנסיעה אינה ישירה ותאלצו לעצור בכמה תחנות בדרך עד שתגיעו ליעדכם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל