טיסות לאודסה

טיסות לאודסה באוקראינה – השוואת מחירי טיסה ומידע למטייל

בשורות הבאות סקרנו עבורכם את כל המידע החשוב שצריך לדעת לפני שסוגרים טיסות לאודסה – איך מבצעים השוואת מחירים של כרטיסי טיסה לאודסה בעזרת מנוע חיפוש טיסות מיוחד, אילו חנויות ושירותים תוכלו למצוא בשדה התעופה אודסה, כמה תעלה לכם טיסה עם תינוק, האם כדאי לכם להזמין מזוודה כבר במעמד הזמנת כרטיס הטיסה, מה המחיר הזול ביותר ועם איזו חברת תעופה הכי כדאי לכם לטוס

אין ספק כי אחד היעדים החמים ביותר במזרח אירופה, אשר הפך לאחרונה להיות יעד אהוד ואהוב על תיירים ישראלים הינה העיר אודסה שבאוקראינה. כדי למצוא טיסות לאודסה במחירים משתלמים מומלץ להשתמש במנוע להשוואת טיסות קיווי שתמצאו למטה בדף זה –

חופשה באודסה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב באודסה – מידע חשוב והשוואת מחירים

אודסה אוקראינה – בתי מלון מומלצים עם ילדים

אודסה

אודסה היא עיר נמל אוקראינית השוכנת לחוף הים השחור ומהווה את העיר הרביעית בגודלה באוקראינה. המדובר בעיר נמל ולכן מדובר באחד ממרכזי הסחר המובילים והבולטים באוקראינה.

אם בעבר טיסה לאוקראינה הייתה ישר מעלה לנו קונוטציה של קור, גשם, מעילים ומחממי אוזניים, הרי שהיתרון הבולט של העיר אודסה הינו מזג האוויר הנעים שלה והעובדה כי היא שוכנת לצד חופים מהממים ולכן מהווה בחירה טבעית לכל מי שמעוניין בחופשה קיצית, נעימה וקצת אחרת.

נמל התעופה הבינלאומי אודסה ממוקם כ- 7 ק"מ ממרכז העיר אודסה ונפרש על גבי שטח של כ- 570 דונם. במהלך השנים שדה התעופה הבינלאומי אודסה עבר לא מעט שיפוצים, הרחבות, ושדרוגים על מנת להתאים את שדה התעופה לצרכים המשתנים של התעופה המודרנית. כך למשל, נבנה טרמינל חדש המתאים הן לטיסות פנים באוקראינה והן לטיסות בינלאומיות.

בשדה התעופה הבינלאומי של אודסה תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקנים ושירותים אשר נועדו כולם לרווחת הנוסעים ולהנעים את זמנם בין הטיסות. כך למשל, תוכלו ליהנות מבית קפה עשיר, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי כמו גם מסעדה המציעה מגוון מאכלים. בין היתר, לאלו מכם הטסים עם ילדים וחוששים כי הילדים ישתעממו ואתם תצאו מדעתכם, בשדה התעופה של אודסה הילדים יכולים לשחק וליהנות בחדר הילדים המשודרג ואתם תיהנו מכמה רגעים של שקט ושלווה.

כמו כן, תוכלו למצוא בשדה התעופה שירות של אחסון מזוודות, המרת כסף, שירותים לאנשים בעלי מוגבלויות, אולם VIP עם כל הפינוקים שרק אפשר לחלום ועוד.

טיסות לאודסה מישראל

בעידן של ימינו, בו האינטרנט שולט ללא ספק חיפוש טיסות לאודסה יכול להפוך למשימה קשה ומבלבלת אם לא יודעים כיצד לחפש.

אם גם אתם מעוניינים בלחיצת כפתור אחת פשוטה לקבל את כל התוצאות לטיסות לאודסה ולבחור מבין כל התוצאות את הטיסה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם – כנראה שהגיע הזמן לבחור במנוע החיפוש של קיווי, המופ]יע למעלה בדף זה.

מנוע החיפוש טיסות של קיווי מציע מערכת חיפוש ידידותית ונוחה למשתמש המאפשרת לכם ליהנות ממגוון נרחב של תוצאות חיפוש ובעזרת שימוש נכון במסננים השונים לצמצם את התוצאות שהתקבלו ולבחור את התוצאה הטובה ביותר עבורכם.

בחיפוש אחר טיסות לאודסה במנוע קיווי ניתן לראות כי חברת התעופה אוקריין אינטרנשיונאל איירליינס המהווה את חברת התעופה הגדולה ביותר באוקראינה, מציעה טיסות ישירות לאודסה מנמל התעופה בן גוריון. טיסות לאודסה מישראל וכן בכיוון ההפוך אורכות כשעתיים ו-45 דקות בלבד ולכן אין זה פלא כי ישראלים רבים בוחרים באודסה כיעד הנופשהמועדף עליהם לאור הקרבה הגיאוגרפית והטיסה הקצרה והנוחה.

בבדיקה שערכנו מצאנו כי כרטיס טיסה ישירה לאודסה עם חברת אוקריין אינטרנשיונאל איירליינס תעלה לכם כ- 1024 ₪. המחיר כולל כבודת יד אישית במשקל של 7 ק"ג אך המחיר אינו כולל שליחת כבודה לבטן המטוס. מי שמעוניין לשלוח מזוודה לבטן המטוס יצטרך לשלם תוספת של 235 ₪. טיפ חשוב שכדאי שתשימו לב אליו הוא כי מומלץ לשלם עבור תוספת מזוודה כבר במעמד הזמנת כרטיס הטיסה ולא לדחות זאת למועד מאוחר יותר ובוודאי לא לשלב זאת בצ'ק אין, שכן אז תאלצו לשלם סכומים גבוהים במיוחד.

במנוע החיפוש של קיווי תוכלו לבחור ולהוסיף למחיר הסופי ביטוח נסיעות ובכך להיות רגועים כי אתם מכוסים מכל הבחינות. יחד עם זאת, אנחנו ממליצים לפני כן לקרוא את הכתבה על ביטוח נסיעות – השוואת מחירים שתוכל לסייע לכם לחסוך כסף. בקיווי עצמו, תוכלו לבחור מבין ביטוח נסיעות בסיסי בעלות של 58.9 ₪ הכולל כיסוי בגין הוצאות רפואיות, ביטול הטיסה עקב מחלה, תאונה או מוות וכן שירותי סיוע. כמו כן, תוכלו לבחור בביטוח נסיעות פלוס הכולל כיסוי על הוצאות רפואיות, שירותי סיוע, ביטול הטיסה עקב מחלה, תאונה, מוות, אובדן כבודה, ביטוח טיסות ואחריות צד ג' בתוספת תשלום של 100 ₪.

עבור משפחות המחפשות טיסות לאודסה עם ילדים קטנים, בחיפוש שערכנו ראינו כי עם חברת אוקריין אינטרנשיונאל איירליינס המחיר של כרטיס טיסה לאודסה עבור ילד לא משתנה ממחיר כרטיס הטיסה של מבוגר.

השירות בטיסות לאודסה עם חברת אוקריין אינטרנשיונאל איירליינס אינו כולל ארוחות אך תוכלו לרכוש חטיפים או משקאות בתשלום נוסף.

גם חברת התעופה הישראלית אלעל מציעה טיסות ישירות לאודסה מנמל התעופה בן גוריון, אשר אורכות כשעתיים ו- 40 דקות.

טיסות זולות לאודסה עם קונקשן

אמנם הטיסה לאודסה יחסית קצרה אך עדיין ישנן לא מעט חברות תעופה המציעות טיסות זולות לאודסה עם קונקשיין בערים שונות. כך למשל, חברת התעופה טורקיש איירליינס  מציעה טיסות לאודסה עם עצירת ביניים בעיר איסטנבול למשך כשעה בלבד ומאיסטנבול טיסה ישירה לאודסה הנמשכת כשעה וחצי.

המדובר בטיסת קונקשיין יחסית נוחה שאינה מעכבת אתכם יתר על המידה ואינה מסבכת את ההגעה לאודסה. כמו כן, עצירת הביניים באיסטנבול אחרי הטיסה לאיסטנבול מנתב"ג יחסית קצרה ונוחה. חלק מהאנשים יבחרו בטיסות קונקשן לאודסה מאחר והמחירים נמוכים יותר מטיסות ישירות לאודסה ולכן למי שמחפש לחסוך בעלויות הרי שמדובר באופציה משתלמת ביותר. מבדיקה שערכנו עם מנוע החיפוש של קיווי מצאנו כי טיסות לאודסה עם טורקיש איירליינס יעלו לכם כ- 1060 ₪ והמחיר כולל כבודת יד למטוס במשקל של עד 8 ק"ג וכולל גם שליחת כבודה לבטן המטוס במשקל של עד 20 ק"ג (שאיננה כלולה במחיר הטיסות הישירות לאודסה באוקריין) כך שלמעשה המחיר של טיסות לאודסה עם קונקשיין באיסטנבול זולות יותר מטיסות ישירות.

עבודה נכונה עם מנוע החיפוש של קיווי תאפשר לכם לאתר את הטיסות הטובות והנוחות ביותר עבורכם במחירים המשתלמים והזולים ביותר כך שתוכלו לשלוט ולדעת היטב על מה אתם משלמים ולהימנע מהפתעות לא רצויות בהמשך הדרך.

תחבורה משדה התעופה באודסה

רבים מהטסים לאודסה דואגים להזמין עוד מהארץ (בקישור) מונית אשר תמתין להם עם נחיתתם בשדה התעופה ותיקח אותם למחוז חפצם. אם לא דאגתם למונית או אמצעי תחבורה אחר אל דאגה  -מחוץ לנמל התעופה של אודסה ישנה תחנת אוטובוס עם קווי אוטובוס בשעות קבועות אשר במחיר נמוך יחסית ייקחו אתכם למרכז העיר אודסה.

אפשרות נוספת אשר הפכה לפופולארית בשנים האחרונות הינה אפליקציית "אובר" או "אוקלון" אשר מאפשרות לכן לדעת מראש את המחיר עבור הנסיעה, תוך כמה זמן הנהג יגיע ולהימנע עד כמה שניתן מהפתעות מיותרות.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל