השכרת רכב בבריסל סניפים

השכרת רכב בבריסל – השוואת מחירים ומידע חשוב

לפני הזמנת השכרת רכב בבריסל בירת בלגיה מומלץ לקרוא את הכתבה אשר תחסוך לכם מאות שקלים והרבה כאב ראש באמצעות מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בבריסל ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול, וגם טיפים חשובים על נהיגה בבריסל (כולל סרטון וידאו שיסייע לכם להתכונן)

      הזמנת דילים לבריסל        |        הזמנת טיולים מאורגנים לבלגיה

כדי לאתר את המחיר הכי זול עבור השכרת רכבים בבריסל (על מגוון מכוניות – החל מהשכרת ג'יפ בבריסל, דרך השכרת מכונית קטנה ועד השכרת מיני וואן עם 7 מקומות בבריסל) השתמשו במנוע השוואת המחירים למחירי השכרת רכב בחו"ל אשר יבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בבריסל לרבות מבצעים והנחות מיוחדות.

השכרת רכב בבריסל  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

התהליך קצר ופשוט – בתיבת החיפוש למעלה בחרו את בלגיה בשדה "ארץ" ובשדה "עיר" בחרו את בריסל Bruseels ואח"כ בשדה "תחנה" בחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בבריסל מרשימת המיקומים הכוללת אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה של בריסל ועוד אפשרויות כמו השכרת רכב באנדרלכט או בתחנת הרכבת בבריסל. לסיום הזינו את התאריכים המדוייקים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בבריסל וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים של השכרת רכב בבריסל.

חופשה בבריסל – עוד באותו נושא:

מוניות בבריסל ותחבורה משדה התעופה

טיסות זולות לבריסל – דברים שכדאי לדעת

בריסל – מלונות מומלצים למשפחות בבירת בלגיה

Sim ו-eSim לבלגיה – מידע וטיפים למטייל

כדורגל בבלגיה – כרטיסים לליגה הבלגית

נהיגה בבריסל

נהיגה בבריסל בירת בלגיה איננה שונה בהרבה מהנהיגה בכל עיר גדולה בצפון מערב אירופה. התנועה כעיקרון די מסודרת אך כמובן צפו לפקקים בשעות הבוקר והערב בימי העבודה. צפו בסרטון המתעד נהיגה בבריסל – הוא יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב בבריסל

חנייה בבריסל

החנייה ברחובות בריסל בתשלום אך לא מוגבלת בזמן, אלא אם כן אתם נמצאים באזורי הקניות הגדולים. אם אתם צריכים חנייה לטווח ארוך, מומלץ להשתמש באחד מהחניונים הנמצאים במרכז בריסל או לחנות באחד מה-P+R הנמצאים בפאתי העיר. חנייה בתשלום זמינה במרכז בריסל בימי שני עד שבת, 9:00-18:00. החנייה ללא הגבלה למעט באזורי הקניות ההומים. התעריף הוא 1.50 יורו לשעה (רבע שעה ראשונה בחינם).

באזורי הקניות ההומים של בריסל, אפשר להשאיר את הרכב למקסימום שעתיים. דמי החנייה הם: שעה ראשונה 2 יורו ו-5 יורו עבור שעתיים. באזורי הקניות הקטנים יותר, עלות השעה הראשונה היא 1 יורו, 3 יורו לשעתיים.

האזור הכחול של בריסל

צמוד לאזור החנייה בתשלום בבריסל, מותר לחנות שעתיים בחינם אם יש לכם דיסקית חנייה בינלאומית בצבע כחול (אם אתם תיירים בחופשה בבלגיה והזמנתם השכרת רכב בבריסל, כנראה אין לכם דיסקים כזו). כללים שונים תקפים לגבי מחוז Anderlecht שבו יש 4.5 שעות חנייה חינם.

חניונים בבריסל

יש בבריסל כמות גדולה של חניונים. אם אתם מעוניינים לטייל בין אטרקציות תיירותיות במרכז בריסל, ביחרו באחד חניונים הראשיים שבתוך מרכז העיר. דמי החנייה הם 2.60 יורו לשעה, מקסימום יומי של 28 יורו.

חניית P+R בבריסל

חנייה חינם בחניוני P+R (חנה וסע) נמצאת בפרברי בריסל. משם יש תחבורה ציבורית ישירה לעיר.

השכרת רכב בבריסל
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל