Katowice best hotels

קטוביץ פולין – 10 בתי מלון מומלצים עם ילדים

מתכננים חופשה בקטוביץ שבפולין? אם אתם מתכננים להגיע אל קטוביץ עם ילדים מומלץ לבחור בית מלון בקטוביץ שמומלץ במיוחד עבור משפחות עם ילדים. יש כמה וכמה מלונות בקטוביץ אבל חלקם מיועדים יותר לאנשי עסקים או צעירים וכמובן לא כל בתי המלון בקטוביץ מומלצים. בכתבה זו ריכזנו עבורכם ביקורות (כולל סרטי וידאו ולינקים להזמנת חדרים) על מלונות מומלצים בקטוביץ למשפחות עם ילדים

  הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

בכתבה זו תמצאו 10 מלונות בקטוביץ (פולין) אשר כולם זכו להמלצות טובות במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בקטוביץ למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באתרי תיירות באינטרנט ומבוססים על המלצות של משפחות שהגיעו לאחד מבתי המלון לחופשה משפחתית בקטוביץ עם ילדים. בכתבה תמצאו בתי מלון בקטוביץ במגוון רמות מחיר ובכמה מיקומים שונים בעיר, אשר כולם נחשבים לבתי מלון מומלצים במיוחד למשפחות עם ילדים.

טיול בפולין – עוד באותו נושא:

טיסות לפולין – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בפולין – השוואת מחירים וטיפים

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

eSim ו-Sim לפולין – מידע שימושי למטייל

10 מלונות מומלצים בקטוביץ למשפחות

מלון פארק דיאמנט – Park Hotel Diament Katowice 

פארק דיאמנט, מלון מומלץ בקטוביץ בדירוג 4 כוכבים, ממוקם 10 דקות נסיעה ממרכז העיר, מספודק ארנה וממרכז הכנסים הבינלאומי. המלון זוכה לציון 8.0 בביקורות על מלונות מומלצים בקטוביץ למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח מודרניים, בעיצוב עכשווי הכולל מאפייני תרבות מקומיים, כוללים מיזוג, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה חכמה, מוסיקה, ספריו אודיו ווידיאו לפי דרישה, אמצעים להגנת שתייה חמה, שולחן כתיבה וחדר רחצה צמוד עם אמבט או מקלחת.

במסעדת Atmosfera בקומה השישית יוגשו לכם מנות פולניות נהדרות ומנות בינלאומיות אהובות, עם נוף פנוראמי נפלא של קטוביץ; יוצעו לכם שם גם ליקרים איכותיים, חטיפים ומשקאות שונים. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר. כדאי לבדוק באילו זמנים מוצגים מופעי בישול. בר לובי וטראסה זמינים באתר, שם תוכלו להתענג על חטיפים ומשקאות. דלפק הקבלה זמין 24 שעות ביממה, בו תוכלו לקבל שירותי כספת ושירותי כביסה. גם חנות מזכרות, ספרייה בלא תשלום, שירות השכרת אופניים וקפה טייקאווי זמינים לכם במקום. המלון מפעיל חנייה מפוקחת, מועדון כושר וסאונה עם שיעורי יוגה חינם בימי שלישי בערב, פינת עסקים, מרכז כנסים מאובזר היטב וקונסולת משחק Xbox.

פארק Tadeusz Kościuszko הגדול של קטוביץ נמצא בסמוך  למלון. כבישים מהירים כמו, A1, A4 ו-S86 נמצאים בסמוך למלון ומהם ניתן להגיע בנוחות לנמל התעופה קטוביץ ונמל התעופה קרקוב באליצה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון וינה האוס איזי אנג'לו – Vienna House Easy Katowice 

וינה האוס איזי אנג'לו, מלון במרכז קטוביץ בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 750 מטר מתחנת הרכבת קטוביץ גלובני ומציע חדרים עם מיזוג, אינטרנט אלחוטי חינם ומרכז כושר עם סאונה בלא תשלום. כל חדר הוא מסוגנן ומעוצב בניגוד גוונים וכולל טלוויזיה מתקדמת, נגן CD, נגן DVD ואמצעים להכנת שתייה חמה. המלון זוכה לציון 9.3 בדירוגי מלונות מומלצים בקטוביץ עם ילדים.

במסעדות המלון מוגשות מנות מקומיות ובינלאומיות, בעוד שבלובי יפנקו אתכם בחטיפים ובמשקאות. צוות המלון זמין לרשותכם כל שעות היממה ומעניק שירותים כמו הסעות אל נמל התעופה וממנו, כמו גם שמירת חפצים. קניון Silesia City Center ממוקם במרחק קילומטר בודד מהמלון; מוזיאון Silesian מרוחק 1.6 קילומטרים ממנו; ספודיה ארנה נמצאת רק 850 מטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון קורטיארד מריוט קטוביץ – Courtyard by Marriott Katowice City Center 

קורטיארד מריוט קטוביץ, בית מלון מומלץ בקטוביץ בדירוג 4 כוכבים הממוקם בבניין הגבוה ביותר של קטוביץ, מציע חדרים שקטים עם מיזוג וטלוויזיות משוכללות גדולות. המלון מפעיל חדר כושר הפעיל כל שעות היממה, מגרש סקווש, סאונה ומזנון חטיפים. המלון זוכה לציון 9.1 ברשימות מלונות מומלצים בקטוביץ עם ילדים.

כל חדר במלון כולל מיני בר, כספת, נוף לעיר וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער.

מדי יום מוגשת במלון ארוחת בוקר מרכיבים טריים. מסעדת Floor27 שכשמה, ממוקמת גבוה בבניין, מגישה מנות פולניות ובינלאומיות. מהבר המשקיף אל העיר ניתן ליהנות ממבחר מעניין של קוקטיילים ומשקאות שונים.

המלון ממוקם רק 800 מטרים מתחנת רכבת קטוביץ, 2.5 קילומטרים מהיריד הבינלאומי, 450 מטרים מארנה ספודק ו-5 דקות הליכה בלבד מתזמורת הרדיו הלאומית וממרכז הכנסים הבינלאומי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון בז'אנטובו ספורט – Hotel Bażantowo Sport 

בז'אנטובו ספורט, מלון בקטוביץ בדירוג 3 כוכבים, כולל גישת חינם למתחם בן 10 סאונות, מועדון כושר, בריכת שחייה מקורה ואמבט ספא. אורחי המלון נהנים גם ממשחקי טניס וסקווש ואף משירותי מאמן אישי. בית המלון זוכה לציון 8.8 בדירוג מלונות מומלצים בקטוביץ למשפחות עם ילדים. חדרי המלון ממוזגים וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם, כספת, טלוויזיה עם מסך LCD וחיבור ללוויין, אמצעים להכנת שתייה חמה וחדר רחצה עם אמבט או מקלחת ומייבש שיער.

מלבד דלפק הקבלה הפעיל סביב השעון, המקום מפעיל גם שירותי כביסה ואף חדר משחקים לילדים, שיאפשר להם לשחק, להשתעשע ולהכיר ילדים אחרים בני גילים ממקומות שונים בעולם – ובכך יתאפשר לכם לנוח מעט מהעיסוק המתיש בהשגחה המתמדת על הילדים. זהו יתרון משמעותי למשפחות בהשוואה אל מלונות בקטוביץ ברוב המיקרים.

בעבור תשלום נוסף תקבלו טיפולים בריאותיים ורשות להשתמש במגרש הטניס. במלון יש גם מרכז שיקום ומרכז יופי. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במסעדת המלון, בה ניתן לקבל מנות מקומיות על-פי תפריט. תוכלו לבחור לנוח בבר עם משקה צונן ביד.

המלון נמצא קילומטר בודד משמורת הטבע Las Murcowsky. מרכז קטוביץ ממוקם 7 קילומטרים מהמלון; אולם הקונצרטים Spodek נמצא גם הוא 7 קילומטרים ממנו. חנייה תת-קרקעית גם היא זמינה לאורחים באתר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון קיו פלוס קטוביץ – Q Hotel Plus Katowice 

קיו, מלון בקטוביץ בדירוג 4 כוכבים, ממוקם 400 מטרים בלבד מתחנת הרכבת המרכזית ממנה ניתן להגיע אל יעדים תיירותיים בפולין וכולל בר-מסעדה. המלון זוכה לציון 9.0 בהמלצות על מלונות בקטוביץ למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל טלוויזיה ומיזוג אוויר. חלק מהיחידות כוללות פינת ישיבה למנוחה והתרגעות. מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער נמצאים בחדר הרחצה שביחידה.

המלון נמצא שני קילומטרים ממרכז הכנסים הבינלאומי ומאיצטדיון ספודק, כמו גם מאולם התזמורת הסימפונית הממלכתית. נמל התעופה הקרוב – קטוביץ פיז'וביצה, מרוחק 35 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון דיאמנט פלאזה קאטוביץ – Hotel Diament Plaza Katowice 

דיאמנט פלאזה קאטוביצה, בית מלון במרכז קטוביץ בדירוג 4 כוכבים – 300 מטרים מתחנת רכבת קטוביצה גלובני, מציע חדרים עם מיזוג, אינטרנט אלחוטי חינם, אמצעים להכנת שתייה חמה, טלוויזיה בלוויין וחדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה ומייבש שיער.

מדי בוקר תשמחו להתענג על מזנון ארוחת בוקר מובחר במסעדת Diamentowa האלגנטית של המלון, המגישה גם מנות מקומיות ואזוריות.

צוות הדלפק הידידותי והאפקטיבי זמין סביב השעון וישמח לסייע בארגון הסעות משדה התעופה ואליו. ניתן להסתייע בשירותי אחסון מטען, להתפנק על קפה טייק-אווי חינם וליהנות משירותי גיהוץ וכביסה (בתשלום). חניה מאובטחת פרטית נמצאת 50 מטרים מהמלון.

המלון ניצב 250 מטר מתיאטרון שלזיה וקילומטר בודד ממתחם הבילוי האהוב, ספודק (Spodek). שדה התעופה קטוביץ ושדה התעופה קרקוב באליצה מרוחקים 45 דקות נסיעה מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון בסט ווסטרן מריאקי – Best Western Hotel Mariacki Katowice 

בסט ווסטרן מריאקי, בית מלון בקטוביץ בדירוג 3 כוכבים – 650 מטר מהתחנה המרכזית בעיר, מציע יחידות אירוח ממוזגות, מסעדה וחניה פרטית, לנוחיותכם. המלון זוכה לציון 9.3 ברשימת בתי מלון מומלצים בקטוביץ למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל קומקום, טלוויזיה מתקדמת וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון. דלפק הקבלה פעיל סביב השעון.

המקום נמצא קילומטר יחיד מספודק, 5 קילומטרים מאצטדיון שלזיה (Stadion Śląski) ומרוחק 24 קילומטרים מנמל התעופה הקרוב, קטוביץ פיז'וביצה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון נובוטל קאטוביצה צנטרום – Novotel Katowice Centrum 

נובוטל קאטוביצה צנטרום, מלון מומלץ בקטוביץ ללא עישון בדירוג 4 כוכבים, מציע חדרים מרווחים וממוזגים, סאונה ובריכת שחייה מקורה. 700 מטרים מהמלון נמצאים מרכז העיר ואצטדיון ספודק. כל חדר במלון כולל אינטרנט חינם וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם, כמו גם פינת ישיבה נוחה. במלון תיהנו ממתקני בריאות וכושר, כולל אמבט עיסוי. שירותי עיסוי גם הם זמינים (בתשלום). בית המלון זוכה לציון 8.1 בהמלצות על מלונות בקטוביץ עם ילדים.

מסעדת המלון מגישה מנות בינלאומיות ומאכלים פולניים מסורתיים. באמצעות שירות חדרים תוכלו לקבל חטיפים וארוחות חמות כל שעות היממה. בר המלון מציע זמן איכות של מנוח ומבחר יפה של משקאות וקפה. המלון מרוחק 1.4 קילומטרים מתחנת רכבת קאטוביצה גלובני ו-1.1 קילומטרים ממוזיאון שלזיה ותיאטרון שלזיה. מרכז הקונגרסים הבינלאומי מרוחק 1.3 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון יורוהוטל קטוביץ – Eurohotel Katowice 

יורוהוטל קטוביץ, מלון זול בקטוביץ בדירוג 2 כוכבים באזור ניקיזוביץ' – רק 4 קילומטרים ממרכז העיר. במלון יש חדרים עם אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה עם חיבור לוויין, כמו גם חניה. המלון זוכה לציון 8.0 בביקורות על מלונות מומלצים בקטוביץ עם ילדים.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר במסעדת המלון, בה ניתן לקבל גם מנות איטלקיות, פולניות ושלזיות.

בכל חדר במלון יש מרחב עבודה, טלפון וחדר רחצה צמוד עם מקלחת. צוות דלפק הקבלה פעיל כל העת ומציע שירותי אחסון (כולל כספת) ושירות קונסיירז'. המלון ממוקם בצומת הכביש המהיר A4 – מהחשובים שבכבישי אזור התעשייה Drogowa Trasa Średnicowa.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון בי אנד בי קטוביץ סנטרום – B&B Hotel Katowice Centrum 

בי אנד בי קטוביץ סנטרום, בית מלון במרכז קטוביץ בדירוג 2 כוכבים, מציע אירוח המתאים גם לחיות מחמד במרכז העיר – מרחק הליכה מכיכר וולנושקי (Wolnosci) ו-300 מטרים בלבד מתחנת רכבת קטוביץ ומרכז השופינג גלריה קטוביצה. חניה פרטית זמינה באתר ללא תשלום. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוגי בתי מלון מומלצים בקטוביץ עם ילדים.

כל חדר אירוח מודרני כולל טלוויזיה עם מסך גדול שטוח וערוצי לוויין, שולחן כתיבה, אינטרנט אלחוטי חינם וחדר רחצה צמוד עם מקלחת. המקום מפעיל דלפק הקבלה הפעיל סביב השעון, חנות ובר המגיש משקאות וחטיפים.

ספודק (Spodek) מרוחקת 1.2 קילומטרים מהמלון, בעוד שאוניברסיטת שלזיה ממוקמת קילומטר יחיד ממנו. תחנת אוטובוס קטוביץ ניצבת 500 מטרים מהמקום, בעוד ששדה התעופה פיז'וביצה נמצאת 24 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

קטוביץ - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל