טוויט מלונות מונטנגרו

טיווט מונטנגרו – מלונות מומלצים למשפחות

טיווט היא עיירת נופש במונטנגרו, לחופי מפרץ קוטור הידוע, אשר הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים האטרקטיביים לחופשה במונטנגרו לאחר שהוקם בה שדה התעופה השני של מונטנגרו – נמל התעופה טיווט, אליו יש טיסות גם מישראל. אם אתם מתכננים חופשה בטיווט עם ילדים כדאי לבחור אחד מבתי המלון שבכתבה זו, אשר זכו לדירוגים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בטיווט למשפחות עם ילדים – מבית מלון המציע שירותי בייביסיטר שיאפשרו להורים ליהנות גם מחיי הלילה של טיוואט ועד מלונות דירות עם מטבח מאובזר וחדרים משפחתיים

לאחר מהפכת התיירות של טיווט שהחלה בעקבות פתיחת שדה התעופה בעיר, הוקמו בה בתי מלון ומלונות דירות רבים, אך רבים מהם מתמקדים בקהלים של צעירים או זוגות בירח דבש, ולא כולם ידידותיים למשפחות. לכן הרכבנו רשימה של מלונות מומלצים בטיווט למשפחות עם ילדים אשר מציעים גם אווירה משפחתית, חדרים מרווחים וגם פרטים קטנים שיעזרו להפוך את החופשה לנעימה יותר – החל מגן שעשועים לילדים, דרך אופניים העומדים לרשות האורחים ועד מתקני ברביקיו ל"על האש" משפחתי בזמן החופשה בטיווט

המלצות לקריאה נוספת לפני חופשה בטיווט מונטנגרו –

טיווט (Tivat), מונטנגרו – המדריך לחופשה עם ילדים

טיסות למונטנגרו – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב במונטנגרו – טיפים ועצות

מלונות מומלצים בטיווט למשפחות עם ילדים

ריג'נט פורטו מונטנגרו (Regent Porto Montenegro)

המלון המפואר ריג'נט פורטו מונטנגרו משקיף אל מפרץ קוטור, הרשום כאתר מורשת של אונסק"ו. בית המלון הוא בחירה מעולה למשפחות ומקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים למשפחות בטיווט – ולו רק בשל שירות הבייבי סיטר (שמרטפות) המצוין שבמקום, כמו גם מגרש המשחקים לילדים, בו יוכלו ילדיכם להתחבר עם ילדים אחרים ממקומות שונים בעולם, ולאפשר לכם לנוח בחדרכם המפנק, או לרבוץ על שפת הבריכה.

הוא ממוקם באזור הקניות המהודר, פורו מונטנגרו וילאג' (Porto Montenegro Village) שבעיירה טיוואט (Tivat). מרכז ספא ובריאות ובריכה חיצונית עומדים לרשותכם באתר, כמו גם גישה חופשית לאינטרנט מהיר בכל אזורי המלון.

המלון מעוצב עם מאפייני רנסנס ונציאני ובו 87 חדרים הכוללים טרסה או מרפסת, מתקני נוחות כגון מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין וכספת מאובטחת. חדרי הרחצה מספקים לאורחים מוצרי טיפוח ללא עלות, נעלי בית וחלוקי רחצה בניחוח נעים.

מסעדת המקום מציעה חוויית קולינארית מעודנת, בויש בו עוד מסעדות ובתי קפה כמו Regent Lounge, Gourmet Courner ו-Winter and Italian Garden אשר יספקו לכם מבחר מגוון יותר ואקלקטי של אפשרויות אכילה ובידור.

המתקנים במקום כוללים בריכה מקורה, חדר כושר, מרחץ אדים, חמאם טורקי וסאונות. בנוסף, זמינים לאורחים מסלול באולינג ומכרשי טניס וסקווש.

המלון צמוד למרינה של טיווט שהיא ברמת-על ומציעה 450 נקודות עגינה לסירות; היא כוללת מועדון יאכטות ברמה בינלאומית ומתקני שיט מצוידים. האורחים ימצאו במרינה בתי קפה למכביר, חנויות יוקרתיות ומסעדות חוף, המציעות מותגים בינלאומיים ומקומיים, החל ביינות מן המשובחים וכלה בפריטים יוקרתיים של אופנה.

בית המלון מרוחק פחות מ-5 קילומטרים מנמל התעופה המקומי של טיוואט, 47 קילומטרים מנמל התעופה של העיר דוברובניק שבקרואטיה ו-90 קילומטרים מנמל התעופה של פודגוריצה בירת מונטנגרו. לנוחות האורחים, חניה פרטית ללא עלות זמינה במלון. רבים מן האורחים אינם חדלים מלדבר בשבחי המלון והשירות שהוא מעניק, הכולל גם שירות קונסיירז'.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון הדירות בלוורדה (Apartments Bellvedere)

בלוורדה הוא מלון דירות הממוקם בעיירה טיוואט (Tivat) שבמחוז בעל אותו שם, ובמרחק 21 קילומטרים מהעיר בודווה, מציע חדרים ממוזגים ואינטרנט אלחוטי חינם בשטחי המקום.

בכל דירת נופש ניתן למצוא טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מטבח מאובזר היטב הכולל מדיח כלים וחדר אמבטיה עם מקלחת. המלון מדורג גבוה ברשימות מלונות מומלצים בטיווט למשפחות עם ילדים המעוניינות בחופשה במלון דירות עם אפשרות לבישול עצמי.

47 קילומטרים משם ממוקמת העיר פודגוריצה (Podgorica), ואילו העיירה קווטאט (Cavtat) נמצאת 43 קילומטרים מהמקום. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא טיוואט – כ-4 קילומטרים מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


בית האירוח תמרה (Rooms Tamara)

בית האירוח תמרה ממוקם 5 דקות בלבד מחוף הים של טיווט – כ-400 מטרים. המקום, ששופץ לחלוטין ב-2016, מציע גן עדן מלבלב וירוק, כמו גם יחידת אירוח ממוזגות הכוללות אינטרנט אלחוטי ללא תשלום וחניה חינם.

כל יחידה כוללת טרסה או מרפסת מרוהטת, ואילו בגן ניתן למצוא מתקן ברביקיו עשוי אבן ומרשים בגודלו, כמו גם פטיו וטלוויזיה עם ערוצי לוויין.

לרשות האורחים יעמוד חניון אופניים מקורה ומאובטח, ללא עלות כלשהי. מנהלי המקום ישמחו לארגן לאורחים שיחפצו בכך סיור לאי Our Lady of the Rocks ("גבירתנו של הסלעים") על סירה קטנה.

האורחים יוכלו לקנות מוצרי צריכה שונים במינימרקט הנמצא במרחק של 100 מטרים בלבד מבית האירוח ולהתנייד באוטובוסים מקומיים, העוצרים בתחנה הממוקמת 150 מטרים מהמלון.

נמל התעופה של טיווט (Tivat International Airport) ממוקם פחות מקילומטר בודד מבית הדירות, בעוד שמרכז העיר נמצא 1.5 קילומטרים משם. העיר קוטור (Kotor) ממוקמת כ-7 קילומטרים מ"תמרה" ואילו בוּדבה (Budva) נמצאת כ-15 קילומטרים משם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון הדירות די ווי מגנוליה (Apartment DV Magnolia)

מלון הדירות די ווי מגנוליה שבעיירה טיוואט (Tivat) ממוקם 3 דקות מחוף הים וכ-20 קילומטרים מבודווה (Budva). כל יחידת נופש כוללת טראסה ואינטרנט אלחוטי חינם.

בכל דירה יש חדר שינה, טלוויזיה במסך שטוח וערוצי לוויין, מטבח מצויד עם מקרר וכיריים, וכן חדר אמבטיה עם מקלחת. אורחים המעוניינים לגלות יותר על האזור, מוזמנים לרכב על אופניים או לבצע הליכות ארוכות בסביבת המקום. ניתן לשכור אופניים במקום.

העיר פודגוריצה (Podgorica) ממוקמת 46 קילומטרים מהדירה, ואילו שדה התעופה הקרוב ביותר, שדה התעופה טיווט, נמצא במרחק של 4 קילומטרים משם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


אולד סטון האוס טיוואט (Old Stone House Tivat)

משקיף אל אזור המורשת המוגן על-ידי אונסק"ו, מפרץ קוטור, בית האבן הישן של טיווט (Old Stone House Tivat) בנוי בסגנון רנסאנס מרהיב. במקום ישנה בריכה חיצונית הפעילה כל השנה, כמו גם אינטרנט אלחוטי מהיר. חנייה חינם זמינה לאורחים באתר.

המטבח כולל מדיח כלים, תנור ומיקרוגל. בכל יחידת נופש ישנו חדר אמבטיה פרטי וכן טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. חדר האמבט רחב הידיים כולל חלוקי רחצה, כפכפי רחצה ומוצרי טיפוח ללא תוספת תשלום. בין המתקנים הזמינים במקום ניתן למצוא גם ברביקיו. דירות הנופש המפנקות מזכות את המלון בדירוגים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בטיווט למשפחות עם ילדים.

העיירה בודבה (Budva) מרוחקת 25 קילומטרים מהמקום והעיירה פודגוריצה במרחק 87 קילומטרים משם. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה של טיוואט (Tivat), המרוחק 6 קילומטרים מבית הדירות.

האורחים זכאים להסעה חינם משדה התעופה אל בית המלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


דירות בוג'אנה (Apartments Bojana)

מלון הדירות בוג'אנה ממוקם 12 דקות בלבד מהחוף. האורחים יכולים ליהנות מאזור חוף פרטי ומיחידות סטודיו נעימות ודירות מודרניות ומרווחות על חופי הים האדריאטי, 6 קילומטרים בלבד משדה התעופה טיוואט (Tivat). במקום אינטרנט אלחוטי מהיר חינם.

כל דירת נופש כוללת מיזוג אוויר, מטבח, פינת ישיבה, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, כמו גם חדר רחצה.

לשרות האורחים עומדת חניה פרטית ללא תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון דירות ארוּבה (Apartments Aruba)

אפרטמנטס ארובה זהו מלון דירות נופש בטיווט בו נהנים האורחים מאינטרנט מהיר אלחוטי ללא עלות, חניית מכוניות חינם ושימוש באופניים ללא תוספת תשלום. כל יחידת נופש (דירות וחדרים) כוללת מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים ומרפסת עם נוף לים.

ניתן לשכור סירה פרטית מהרציף שמול המלון. כמו כן, יוכלו האורחים ליהנות ממתקני הברביקיו הנוחים שבמקום. הפרטים הקטנים וחווית הנופש הנעימה מקנים למלון הדירות דירוגים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בטיווט למשפחות עם ילדים.

אלו המעוניינים לרכוש מוצרי צריכה שונים יוכלו לעשות זאת במכולת הסמוכה. אורחים המעוניינים לנסות טעמים שונים מהמטבח המקומי יוכלו לבקר באחת (או יותר) ממסעדות הכפר.

העיר טיוואט (Tivat) ושדה התעופה טיווט נמצאים כ-10 קילומטרים מבית הדירות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


ווילנה אפארטמאני (ViLena Apartmani)

מלון הדירות ווילֶנה אפארטמאני כולל חוף פרטי, אינטרנט אלחוטי חינם, אזור ישיבה עם טלוויזיית מסך שטוח ומטבח הכולל מיקרוגל וקומקום חשמלי. חניה חינם זמינה גם היא לאורחים. בכל דירה ישנה טראסת שמש. המלון החמים זוכה לציונים טובים בדירוגי מלונות מומלצים בטיווט למשפחות עם ילדים.

העיירה בודווה (Budva) נמצאת 14 קילומטרים מבית הדירות, ואילו פודגוריצה ממוקמת 47 קילומטרים ממנו. שדה התעופה של העיר טיווט נמצא 5 קילומטרים מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


סאנטיים וילה 7 (Suntime Villa 7)

מלון הדירות סאנטיים וילה 7, הממוקם פחות מ-10 דקות מחוף הים, מציע מטבח ואינטרנט אלחוטי חינם. חניה פרטית זמינה גם היא לאורחים.

כל יחידת נופש כולל טראסה ואילו חלק מהיחידות כוללות מיזוג אוויר, פינת אוכל ואזור ישיבה עם טלוויזיית מסך שטוח. היחידות כוללות גם מדיח כלים, תנור, קומקום חשמלי ומתקן ברביקיו – איבזור מפנק המעניק למלון ציונים טובים בדירוגי מלונות מומלצים בטיווט למשפחות עם ילדים.

המסעדה המקומית מתמחה בפירות ים ומאכלים מקומיים.

העיירה בודבה (Budva) נמצאת 14 קילומטרים מבית הדירות, ואילו פודגוריצה ממוקמת 47 קילומטרים ממנו. שדה התעופה של טיווט נמצא 5 קילומטרים מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


אפארטמאני פי אנד אם (Apartmani P&M)

בית הדירות אפארטמאני פי אנד אם, השוכן בעיירה טיווט (Tivat) מציע יחידות נופש עם מרפסת ואינטרנט מהיר אלחוטי חינם, כמו גם חניה לאורחים.

ביחידות הדיור, מהן ניתן להשקיף על הים, ניתן למצוא מדיח כלים, מטבחון מצויד היטב וחדר אמבט פרטי הכולל מוצרי טיפוח ומייבש שיער, ללא תוספת תשלום. חלק מהיחידות כוללות מיזוג אוויר ובכולן אזור ישיבה עם טלוויזיה.

אורחי המקום יכולים להתרגע בטראסה שביחידת הדיור או בגן הנעים שבמקום.

העיירה בודווה (Budva) נמצאת 23 קילומטרים מבית הדירות, ואילו פודגוריצה ממוקמת 47 קילומטרים ממנו. שדה התעופה של העיר טיווט נמצא 6 קילומטרים מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

טיווט - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל