מידע על טיסות למונטנגרו

טיסות למונטנגרו – מידע והשוואת מחירים

אל תזמינו טיסה למונטנגרו לפני שתקראו את הכתבה הבאה – המדריך המלא על טיסות למונטנגרו כולל גם מנוע השוואת מחירים מתוחכם לאיתור טיסות זולות למונטנגרו וגם השוואה בין חברות התעופה הטסות לפודגוריצה מבחינת דירוג בטיחות, ארוחות בטיסות, רמת השירות, אפשרויות המטען, מערכות בידור במהלך הטיסה ועוד מידע חשוב

מונטנגרו היא מדינה קטנה וקסומה השוכנת בדרום אירופה במרחק טיסה של שעתיים וחצי מישראל. בשנים האחרונות מונטנגרו מתפתחת כיעד תיירותי וישראלים רבים מתכננים חופשה במונטנגרו, ובמקביל יותר ויותר חברות תעופה פותחות אפשרויות נוספות של טיסות  למונטנגרו עם קווי טיסה לפודגוריצה, עיר הבירה, ביניהן גם ישראייר המקומית והמוכרת, וגם טיסות לטיווט tivat עיר הנופש בה ממוקם שדה התעופה השני של מונטנגרו. כדי לאתר טיסות זולות למונטנגרו השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות שלמטה

טיפים לאיתור טיסות זולות למונטנגרו באמצעות מנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל – אם אתם מעוניינים בחיפוש טיסות למונטנגרו הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way אשר משמש לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם רוצים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (לשדה התעופה בן גוריון – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה montenegro מונטנגרו. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה למונטנגרו ובשדה return את התאריך בו אתם רוצים לחזור ממונטנגרו לישראל.

טיסות לפודגוריצה

נמל התעופה הבינלאומי של פודגוריצה נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר. מונטנגרו היא מדינה קטנה, וכמעט כל היעדים המרכזיים נמצאים במרחק נסיעה קצר יחסית משדה התעופה שבעיר הבירה. העיירה קוטור, המהווה אחת מהאטרקציות התיירותיות המרכזיות של מונטנגרו, למשל, נמצאת במרחק נסיעה של כשעתיים מפודגוריצה.

מדובר בנמל תעופה קטן, אך הוא מכיל את כל השירותים הסטנדרטיים: חנות דיוטי פרי, בית קפה ומגוון מצומצם מאוד של חנויות. הנוסעים יכולים ליהנות משימוש באינטרנט האלחוטי של נמל התעופה ללא עלות. כדי להגיע למרכז פודגוריצה תוכלו לקחת מונית בעלות של כ12 אירו. מונית לטיבאט או לקוטור תעלה כ70 אירו. לחלופין, תוכלו להשכיר רכב באחת מסוכנויות השכרת הרכב שבמקום. ההמלצה שלנו – אם החלטתם לוותר על השכרת רכב במונטנגרו, כדאי להזמין מראש מונית מנמל התעופה למלון וחזרה באמצעות השירות המומלץ והאמין של קיויטקסי. במסגרת השירות נהג מונית ימתין לכם ביציאה משדה התעופה בטיווט או פודגריצה עם שלט הנושא את שמכם וייקח אתכם למלון במחיר שקוף והגון שנקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון. השתמשו בקישור להזמין הסעה מנמל התעופה למלון

לפני טיול במונטנגרו כדאי לקרוא את המדריך המיוחד בנושא: 

מלונות מומלצים במונטנגרו עם ילדים

השכרת רכב במונטנגרו

טיסה ישירה למונטנגרו עם ישראייר

חברת התעופה המקומית והמוכרת, ישראייר, מציעה טיסות זולות לפודגוריצה בימי שני ושישי. נכון לכתיבת כתבה זו, זוהי החברה היחידה שמציעה טיסות ישירות למונטנגרו מישראל. לישראייר יש דירוג בטיחות גבוה והחברה מציעה כרטיסי טיסה למונטנגרו עם מחירים שקשה להתחרות בהם. אך כאשר מדובר על טיסות זולות למונטנגרו, זכרו שהשירות הוא מינימלי, ורוב התוספות הן בתשלום.

שימו לב שכרטיס טיסה למונטנגרו בישראייר אינו כולל ארוחה. עם זאת, במהלך הטיסה תוכלו לרכוש כריכים, מנה חמה או משקאות קלים מתוך התפריט. במטוסים של ישראייר בטיסות למונטנגרו אין מערכות בידור, כך שכדאי להביא אתכם משהו לקרוא. בדרך כלל כרטיס טיסה למונטנגרו כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען, אך מומלץ לוודא זאת בעת ההזמנה. אם לא, שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג תעלה לכם 50$.

טיסות למונטנגרו בישראייר אינן כוללות אפשרות בחירה בין מחלקות שונות במטוס, אך יש אפשרות להזמין מושב מרווח יותר (מושב יציאת חירום) מראש, בתוספת תשלום,  שיהפוך את הטיסה לנעימה יותר.

לנוסעים הטסים אל מונטנגרו עם תינוק יש אפשרות לרכוש מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד, אך יהיה עליכם להביא מושב בטיחות לתינוק שמתאים לכללי חברת התעופה. ניתן להזמין מראש מושב עם עריסה, אך שירות זה לא תמיד זמין ותלוי באישור, כך שכדאי לבדוק זאת מראש לפני הזמנת טיסות למונטנגרו (אם הדבר הכרחי עבורכם). שימו לב שהעריסה מתאימה לתינוק במשקל של עד 9 ק"ג. כמו כן, כמובן, לכל תינוק צריך להיות מבוגר מלווה אחד. נוסעים עם תינוקות בטיסות למונטנגרו יהיו זכאים לשלוח לתא המטען עגלת תינוק.

המטוס בו נעשה שימוש בעת טיסות למונטנגרו בישראייר הוא בדרך כלל האיירבוס A320, אליו ניתן לעלות עם תיק יד במשקל של עד 8 ק"ג. מחירי טיסות למונטנגרו בישראייר מתחילים מכ240$ לכרטיס הלוך חזור ומשתנים בהתאם לתאריכים כמובן.

טיסות למונטנגרו עם קונקשן בחברת אליטליה Alitalia

אליטליה, חברת התעופה הלאומית של איטליה, מציעה טיסות למונטנגרו שכוללות עצירת ביניים בעיר הבירה רומא. אמנם טיסת קונקשן היא פחות נוחה מהטיסה הישירה למונטנגרו של ישראייר, אך אליטליה מציעה טיסות למונטנגרו בתדירות הרבה יותר גבוהה במידה והתאריכים של ישראייר לא מתאימים לכם. בנוסף, לאליטליה יש דירוג בטיחות גבוה והיא מספקת שירות מלא במהלך הטיסה.

המחירים לכרטיס הלוך חזור מתחילים מכ350$, וכוללים טיסה לרומא של כשלוש שעות ועשרים דקות מתל אביב, עצירת ביניים (קצרה בדרך כלל), וטיסה נוספת של כשעה ועשרים דקות מרומא לפודגוריצה. עצירת הביניים תהיה בדרך כלל בנמל התעופה הבינלאומי ליאונרדו דה וינצ'י, נמל תעופה גדול ומושקע עם מגוון רחב של חנויות דיוטי פרי, מסעדות ועוד. במהלך העצירה תוכלו להשתמש באינטרנט האלחוטי של נמל התעופה בחינם. אם תרצו להמתין לטיסה הבאה למונטנגרו באחד מהטרקלינים העסקיים והנוחים שנמצאים בנמל, תוכלו לעשות זאת בתוספת תשלום.

כל סוגי הכרטיסים כוללים שליחת מזוודה לתא המטען (במשקל של עד 23 ק"ג), ועלייה למטוס עם תיק יד במשקל של עד 8 ק"ג (אלא אם כן צוין אחרת). בעת ההזמנה תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים במחירים שונים למחלקת תיירים, כאשר ההבדל העיקרי ביניהם הוא גמישות ההזמנה. הEconomy Saver, למשל, הוא הזול ביותר ולכן לא כולל אפשרות לשינוי או ביטול. הEconomy Classic  מאפשר לבצע שינוי בהזמנה שיהיה כרוך בעמלה, אך לא מאפשר ביטול, והEconomy Flex מאפשר לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלות (החיוב יהיה רק על הפרשי מחירים). בהזמנת טיסות למונטנגרו נוסעי מחלקת העסקים רשאים לשלוח לתא המטען 2 מזוודות במשקל של עד 32 ק"ג.

בעת ההזמנה תהיה לכם את האפשרות לשמור מושב מועדף ומרווח יותר בתוספת תשלום. אליטליה מגישה כיבוד (כריך בדרך כלל) ומשקאות קלים במהלך טיסות באורך של למעלה משלוש שעות. נוסעי מחלקת העסקים ייהנו במהלך טיסה למונטנגרו ממבחר יינות משובחים, משקה קבלת פנים וכמובן ממושבים מרווחים ונוחים יותר.

אם אתם נוסעים עם תינוק, תוכלו להזמין כרטיס טיסה בתעריף מיוחד לתינוק שלא כולל מושב נפרד, או לרכוש מושב נוסף בתעריף של כרטיס לילד ולדאוג למושב בטיחות מתאים (לפי תקנות החברה). כל נוסע הטס אל מונטנגרו עם ילדים עד גיל 11 זכאי להביא איתו עגלה, אך אל תשכחו להוסיף לעגלה תווית עם פרטים אישיים. אם קניתם כרטיס טיסה למונטנגרו בתעריף לתינוק (ללא מושב נפרד), תוכלו להביא מזוודה נוספת במשקל של עד 10 ק"ג.

טיסות למונטנגרו
דירוג הגולשים 4 (5 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל