מונטנגרו קוטור מלונות

קוטור מונטנגרו – מלונות מומלצים למשפחות

קוטור היא פנינת התיירות של מונטנגרו, אתר מורשת עולמית מוכר בו מבצרים מרשימים מימי הביניים נושקים למי המפרץ הכחולים. כאשר מתכננים חופשה בקוטור עם ילדים ורוצים לוודא שכל בני המשפחה ייהנו, מומלץ לבחור אחד מבתי המלון שבכתבה זו, הכוללת מלונות בקוטור שקיבלו המלצות מעולות – ספציפית, ממשפחות עם ילדים ששהו בהם

יחסית לעיר כ"כ קטנה (רק 13,000 תושבים) יש בקוטור הרבה מאוד תיירות. כל שנה רבבות תיירים מתכננים חופשה בקוטור ולכן לא חסרים מלונות בקוטור – אבל הרבה בתי מלון בקוטור מותאמים לאירוח זוגות פנסיונרים שמגיעים על ספינות הקרוז הגדולות שעוגנות בעיר, ומלונות אחרים מתמחים באירוח תרמילאים צעירים מרחבי אירופה שמגיעים לקוטור במסגרת טיול במונטנגרו. בתי המלון שאספנו עבורכם בכתבה זו הם 5 מלונות מומלצים בקוטור למשפחות עם ילדים, שכוללים חדרים משפחתיים מרווחים ושירותים מתאימים למשפחות

טיול במונטנגרו – עוד כתבות באותו נושא:

קוטור למשפחות – מדריך למטייל ביהלום בכתר של מונטנגרו

טיסות למונטנגרו – טיפים לאיתור טיסות זולות וביקורת חברות תעופה

מונטנגרו עם ילדים – המדריך לטיולי משפחות

השכרת רכב במונטנגרו

מלונות מומלצים בקוטור למשפחות עם ילדים

מלון הדירות וילה דואומו Hotel Villa Duomo 

וילה דואומו, מלון דירות נופש בקוטור בדרגת 4 כוכבים, ממוקם 6 דקות בלבד מחוף הים, ובו דירות סטודיו ודירות נופש משפחתיות סטנדרטיות הכוללות ריהוט עתיק, עיצוב בעלי מאפיינים מקוריים ואינטרנט אלחוטי, כמו גם טרסה וגן. כל יחידה ממוזגת וכוללת טלוויזיה עם ערוצי כבלים, מיני בר, נעלי בית וחלוק רחצה. אם אתם מתכננים חופשה בקוטור עם ילדים ורוצים ליהנות בדירת נופש מרווחת – אל תהססו לבחור בוילה דואומו, שמקבלת המלצות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בקוטור למשפחות עם ילדים.

המלון ניצב בקרבה לקתדרלת סנט טריפון ו-2 דקות הליכה מהמוזיאון הימי וכנסיית סנט לוק. חוף מוגרן הידוע בבצ'יצ'י והעיירה ההיסטורית בודווה נמצאים 25 דקות נסיעה בלבד מהמלון.

בדלפק המלון ישמחו לארגן עבורכם שירות הסעות מ/אל נמל התעופה, על-פי בקשה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון מונטה כריסטו Hotel Monte Cristo 

מונטה קריסטו, מלון מומלץ בקוטור בדרגת 4 כוכבים, ממוקם 6 דקות בלבד מחוף הים, וממוקם בבניין מהמאה ה-13 שבעבר היה בבעלות הבישוף הראשון של קוטור. המלון שוחזר בטעם טוב וחדריו מעוצבים בסגנון אינדיבידואלי, נוסף על ריהוט מסוגנן מעץ. בטרסה שבמקום תוכלו ליהנות מארוחת בוקר אידילית.

בכל דירה וחדר ישנה טלוויזיית מסך פלזמה עם ערוצי לוויין ונגן DVD. גם אינטרנט מהיר אלחוטי זמין לאורחים, ללא עלות. חדרי הרחצה הצמודים מרוצפים אריחים צבעוניים וכוללים מייבש שיער.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר איכותית במזנון הכפרי, או על הטרסה המשקיפה אל חצר שקטה ונעימה. בבר המלון תוכלו לפנק את עצמכם ממשקאות צוננים אל תוך הלילה המסתורי. זהו בית מלון מומלץ בקוטור המתבלט בקרב מלונות בקוטור כמלון מתאים למשפחות עם ילדים, עם חדרים משפחתיים מרווחים ואווירה ידידותית.

בית האירוח ממוקם צעדים ספורים מהמרינה של קוטור – שבה מבחר של מקומות בילוי לשעת לילה מוקדמת או מאוחרת. שדה התעופה טיוואט נמצא 10 קילומטרים בלבד מהמקום, אליו תוכלו להגיע בסיוע שירות הסעות מתואם מראש בדלפק הקבלה של המלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון רנדה וו Hotel Rendez Vous 

רנדה וו, מלון בקוטור בדרגת 3 כוכבים, ממוקם 6 דקות מחוף הים ושוכן בכיכר המרכזית בעיר העתיקה של קוטור – אתר מורשת עולמית מוגן על-ידי אונסק"ו. המקום מוקף על-ידי הכנסיות סנט אוזאנה, סנט ניקולה וסנט לוקה ויש בו מסעדה עם טראסה ואינטרנט אלחוטי מהיר חינם.

חדרי המלון מסוגננים בגווני פסטל, מרוצפים בעץ ומשקיפים לנוף מרהיב של המבנים העתיקים סביב. כל יחידה כוללת מזגן, טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומיני בר.

מסעדת המלון מגישה מאכלים אותנטיים טריים, מנות מהמטבח של מונטנגרו וקלאסיקות מן המטבח הבינלאומי. הטרסה של בר המלון ממוקמת בכיכר המרכזית של העיר העתיקה של קוטור. מבצר סן ג'ובאני המשקיף למפרץ קוטור ממוקם צעדים מעטים מהמלון. תחנת האוטובוס של קוטור נמצאת 500 מטרים מהמקום. המיקום המעולה הוא אחד היתרונות הגדולים של המלון בקרב מלונות בקוטור ואחת הסיבות לציונים הגבוהים שהוא מקבל בדירוגי מלונות מומלצים בקוטור למשפחות עם ילדים.

נמל התעופה טיוואט ממוקם 10 קילומטרים בלבד מהמלון וניתן להגיע אליו באמצעות שירות הסעות מטעם המלון, על-פי בקשה. גם חנייה זמינה עבור אורחי המלון, ללא עלות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון אלקימה – Hotel Alkima 

אלקימה, בית מלון מומלץ בקוטור בדרגת 4 כוכבים, ממוקם 6 דקות מחוף הים האדריאטי בקוטור, ובו חדרים ממוזגים ואינטרנט מהיר אלחוטי בכל שטחו. האורחים ייהנו מהמסעדה במלון וכן מחניה פרטית ללא עלות.

בכל חדר טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים ובחלקם פינת ישיבה להתרגעות ומנוחה. בחדרים מסוימים תמצאו פטיו או מרפסת. כל חדר כולל חדר רחצה פרטי ובו מקלחת, מוצרי טיפוח ומייבש שיער ללא עלות נוספת.

דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה; שירותי קונסיירז' ומספרה נמצאים לרשותכם במקום. חובבי פעילויות חוץ ייהנו במלון מאפשרויות צלילה, שנורקלינג ופעילויות אחרות. במלון תוכלו גם לשכור רכב ואופניים. כאשר מדובר על מלונות בקוטור אשר אינם רבים יחסית, אלקימה מקבל מקום מכובד ביותר בדירוגי מלונות מומלצים בקוטור למשפחות עם ילדים.

המלון נמצא 41 קילומטרים מבירת מונטנגרו פודגוריצה ו-19 קילומטרים מעיירת התיירות בודבה. נמל התעופה הקרוב, טיווט, נמצא 6 קילומטרים בלבד מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

פורטו אין – Hotel Porto In 

פורטו אין, מלון בקוטור בדרגת 4 כוכבים, ממוקם באזור שקט של קוטור, 17 קילומטרים מהעיירה בודבה, ובו גישה חופשית לאינטרנט מהיר אלחוטי ומסעדה המגישה מנות מהמטבח הבינלאומי. האורחים ייהנו ויירגעו עם משקה צונן בבר המלון, בו תוכלו למצוא תפריט משקאות ויינות עשיר.

כל החדרים ממוזגים ובהם ציוד חדיש ומודרני, לרבות טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, כספת ומיני בר. חלק מהחדרים משקיפים לעיר קוטור או להרים. בכולם חדר רחצה פרטי עם מקלחון, מוצרי טיפוח ומייבש שיער. לנוחיות האורחים, מסופקים גם חלוק רחצה ונעלי בית.

העיר העתיקה ומרינת קוטור ממוקמות 2 דקות בלבד מהמקום, בודווה ניצבת 17 קילומטרים מהמלון, ואל פודגוריצה אפשר להגיע בנסיעה של 77 קילומטרים ממקום האירוח.

נמל התעופה הקרוב הוא אירודרום טיווט – רק 4 קילומטרים מהמלון. חנייה פרטית ללא עלות זמינה במקום בהזמנה מראש.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

קוטור - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 3.67 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל