montenegro bar visit

בר מונטנגרו – עיר נמל עם אטרקציות מרתקות

בעת תיכנון טיול במונטנגרו כדאי לשקול עצירה בבר Bar – עיר נמל היסטורית ויפה עם עיר עתיקה שמורה מימי הביניים, אווירה פסטורלית, נמל תוסס ושלל אטרקציות מעניינות למטייל או למשפחות המתכננות חופשה בבר עם ילדים – כמו למשל עץ הזית העתיק ביותר בעולם

בר היא עיר נמל ראשית במדינת מונטנגרו והעיר העתיקה של בר, הממוקמת 4 ק"מ מחוף הים, היא לדעת רבים המקום החשוב ביותר במונטנגרו מבחינה היסטורית מבין אינספור אתרי הנצחה תרבותיים והיסטוריים, ומהווה עדות להיסטוריה הבלתי יציבה של העיר. שרידי העיר מעידים על הכובשים הרבים והתרבויות השונות שהעיר ראתה במהלך הדורות. אם אתם מתכננים חופשה בבר תמצאו כאן את כל שירותי התיירות – כמו מסעדות, מגרשי ספורט ומרינה עם 1050 מעגנים.

טיול במונטנגרו – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בבר למשפחות עם ילדים

טיסות למונטנגרו – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב במונטנגרו – השוואת מחירים וטיפים

תחבורה ציבורית בתוך בר

בר היא עיר קטנה ואפשר ללכת בה ברגל לכל מקום. ההליכה בין בר לבין החופים המבוקשים של Susanj היא כשלושים דקות ונהגי המוניות ישמחו לקחת אתכם. בחודשי הקיץ יש שירות אוטובוסים מקומי המפעיל אוטובוסים בין Sutomare (כ-5 ק"מ צפונה לאורך החוף) לבר. השירות פועל אחת לשעה.

כל 30 דקות יש אוטובוס מקומי ממרכז בר העובר ליש תחנת האוטובוס והרכבת ל-Stari bar העיר העתיקה של בר במחיר 0.50 יורו לכל כיוון.

אטרקציות בבר מונטנגרו

Stari Bar (העיר העתיקה של בר) – עיר עתיקה שמורה היטב מתקופת ימי הביניים

מצודת בר (Bar Fortress) – טירה קטנה ושמורה היטב מימי הביניים, אתר תיירותי מומלץ עבור משפחות המגיעות אל בר עם ילדים

עץ הזית העתיק ביותר בעולם – נמצא בבר ולפי המדענים גילו בין 2000-2500 שנה. אם אתם מגיעים אל בר עם ילדים אל תפספסו את ההזדמנות להראות להם את העץ הידוע.

נמל בר (Port of Bar) – אתר נחמד לבילוי אחר הצהריים של יום חופשה בבר עם ספינות גדולות, יאכטות יפות וסירות דיג קטנות

חופי Susanj – קצת מחוץ לבר, ידועים בזכות מים נקיים יותר ואזור מרווח יותר לעומת חופי הים של בר עצמה. הליכה קצרה לאורך הטיילת צפונית למרכז העיר.

הכנסיה האורתודוכסית Hram Svetog Jovana Vladimira – כנסייה יפה ומעניינת

מסעדות מומלצות בבר 

Konoba SPILJA בעיר העתיקה. אוכל דלמטי מסורתי ומנות בינלאומיות

פיצריה פולנה (Pizzeria Pulena) – פיצריה טובה בבר

מסעדה סמבה (Restaurant Samba), J Tomasevica 41, .☎ 085 312 025 חלק חיצוני וחלק טראסה עם נוף הרים מדהים. מקום אהוב על המקומיים. יקר.

 Tajana בעיר העתיקה. מסעדת גן עם שולחנות בפנים ובחוץ.

Sunce, nacionalna kuc'a, ul. Rista Lekic'a, ☎ 069211010. 8:00-21:00. מאכלים לאומיים בבישול ביתי. לא יקר. מסעדה מתאימה לתיירים על תקציב, תרמילאים

הגעה לעיר בר במונטנגרו

ברכבת

רכבת סרביה (Serbian Railways) מפעילה רכבות יום ורכבות לילה היוצאות מנובי סאד (Novi Sad) בסרביה ועוצרות בערים שונות כולל בלגרד, ניש (Niš) ובירת מונטנגרו פודגוריצה (Podgorica ). כמו כן יש רכבת לילה, על פי עונה (כלומר בקיץ בד"כ), המגיעה עד מוסקבה ועוברת דרך קייב ובודפשט (המסע נמשך 4 לילות).

באונייה

חברת מונטנגרו ליינס Montengro Lines מפעילה מעבורות לבארי (Bari) איטליה וחזרה. האונייה יוצאת בעשר בלילה ומגיעה בשבע בבוקר בעלות של 56 יורו. החברה מפעילה גם מעבורות פעמיים בשבוע לאנקונה (Ancona) איטליה וחזרה.

באוטובוס

תחנת האוטובוס הראשית בבר נמצאת 2 ק"מ ממרכז העיר, 300 מ' מתחנת הרכבת. אוטובוסים יוצאים בקביעות במסלול לאורך החוף לקוטור ואל בודווה. אורך הנסיעה לפודגוריצה הוא מעט יותר משעה, לאולצין כשלושים דקות, לבודווה כשעה ולקוטור מעט פחות משעתיים. אם פניכם מועדות לחופי בר ב-Susanj תוכלו לבקש לרדת מהאוטובוס (אלה שמגיעים מפודגוריצה, בודווה וקוטור) ב-Susanj במקום ללכת כל הדרך חזרה מתחנת האוטובוס.

בר , מונטנגרו
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל