בר מלונות מומלצים עם ילדים

בר מונטנגרו – מלונות מומלצים למשפחות

העיר בר במונטנגרו היא יעד מומלץ לחופשה משפחתית, ויש לא מעט מלונות בבר. אבל אם אתם מגיעים אל בר עם ילדים לחופשה משפחתית, לא כל מלון בבר יתאים לצרכיכם. כדי למצוא בית מלון מומלץ בבר בו גם הילדים וגם ההורים ירגישו בנוח התמשו בכתבה זו הכוללת רשימה של מלונות מומלצים בבר למשפחות עם ילדים

רשימה זו כוללת מלונות בבר אשר זכו לציונים גבוהים במיוחד ברשימות מלונות מומלצים בבר עם ילדים, אשר מתפרסמות באינטרנט ומבוססות על הצבעות של משפחות שהגיעו לחופשה בבר עם ילדים ושהו באחד מבתי המלון

טיול במונטנגרו – עוד באותו נושא:

בר מונטנגרו – עיר נמל עם אטרקציות מרתקות

מונטנגרו למשפחות – הכל על טיולים במונטנגרו

טיסות למונטנגרו – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב במונטנגרו

מלונות מומלצים בבר מונטנגרו עם ילדים

דירות וילה פורטונה – Apartments Villa FourTuna 

וילה פורטונה, בית דירות נופש בבר מונטנגרו בדירוג  3 כוכבים, מציעה אירוח הכולל מיזוג אוויר וגישה לגן עם מתקני ברביקיו. מלבד אינטרנט אלחוטי מהיר, ניתן למצוא בכל יחידה טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבח מאובזר במלואו עם מיקרוגל וחדר רחצה פרטי עם מקלחת ומוצרי טיפוח חינם. גם מקרר וקומקום זמינים בכל חדר – תמורה מעולה עבור משפחות יחסית אל מלונות בבר באותה רמת מחירים כך שהמיקומים הגבוהים שלו ברשימות מלונות מומלצים בבר למשפחות עם ילדים הם עניין טבעי.

האורחים ייהנו מארוחת בוקר קונטיננטלית וממסעדה המגישה מנות מהמטבח הרוסי. המקום כולל טראסה. ניתן להשתמש בשירותי שכירת רכב או אופניים במלון.

העיירה התיירותית בודווה (Budva) ממוקמת 29 קילומטרים מהמקום, בעוד שפודגוריצה (Podgorica) נמצאת 39 קילומטרים משם. שדה התעופה הקרוב, פודגוריצה, נמצא 30 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים למידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות קוצה לקוביצה – Apart-Hotel Kuce Lekovica 

קוצה לקוביצה, מלון דירות נופש מומלץ בבר מונטנגרו בדירוג 4 כוכבים, ממוקם מול החוף, מוקף סביבה ירוקה ומציע למשפחות המתכננות חופשה בבאר מונטנגרו דירות וחדרים עם מרפסות. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל האזורים, כמו גם חניה בלא תשלום. כל היחידות משקיפות אל הים.

הדירות והחדרים כוללים טלוויזיה עם חיבור לווייני ומסך שטוח, כמו גם חדר רחצה צמוד עם מקלחת, מגבות ומוצרי טיפוח חינם. בכל דירה יש מטבח עם מקרר – יתרון מובהק עבור משפחות לעומת מלונות בבר ברוב המיקרים – קומקום ופינת ישיבה. שמשיות וכסאות נוח זמינים לכם על החוף, ללא עלות, כמו גם אופניים לשימוש חופשי של האורחים. זהו בית מלון נעים המקבל ציונים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים בבר עם ילדים

1.2 קילומטרים מהמלון נמצא ארמון המלך ניקולא; 2.8 קילומטרים מהמלון נמצא הנמל של בר. 30 קילומטרים מהמלון נמצאים הפארק הלאומי אגם סקאדר והעיירה אולצין (Ulcinj).

להזמנת חדרים למידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה קונובה קוּלה – Guest House Konoba Kula 

קונובה קוּלה, בית הארחה בבר בדירוג 3 כוכבים, צעדים ספורים מהעיר העתיקה של בר, מציע אינטרנט אלחוטי חינם, חניה פרטית ללא עלות ומסעדה באתר. חוף  הים ומרכז העיר בר ממוקמים 4 קילומטרים מהאתר. החדרים במלון משקיפים אל המבצר הסמוך.

כל החדרים ממוזגים וכוללים שולחן עבודה וכיסא, ארון בגדים וחדר רחצה צמוד עם מקלחת. מרפסת מרוהטת זמינה בחלק מהיחידות. בית המלון ממוקם במיקומים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בבר למשפחות עם ילדים

מסעדת המלון מגישה מאכלים מקומיים ובינלאומיים, ואילו חנות המכולת והשוק נמצאים 100 מטרים מהמקום. בית ההארחה מארגן טיולים לאלבניה אליהם ניתן להירשם בקבלה. הכספומט הקרוב מרוחק קילומטר בודד מהמקום.

אוטובוסים המגיעים למרכז העיר באר עוצרים בתחנה הנמצאת 100 מטרים בלבד מבית ההארחה, בעוד שמסוף האוטובוסים המרכזי נמצא 3 קילומטרים ממנו. שדה התעופה פודגוריצה (Podgorica) ממוקם 48 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים למידע נוסף לחצו כאן


וילה אנטיוארי – Villa Antivari 

אנטיוארי, וילת נופש בבר מונטנגרו בדירוג 3 כוכבים, ממוקדת 60 מטרים בלבד מחוף הים האדריאטי שבאזור החגורה הירוקה (Green Belt) בשושאני (Susanj) – 900 מטרים ממרכז העיר בר. אינטרנט אלחוטי חינם ודלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה זמינים לאורחים.

הוילה המודרנית אנטיוארי מעוצבת עם מרצפות קראמיות ספרדיות ומקושטת בריהוט בגווני דובדבן – באופן היוצר אווירה אלגנטית ובהירה. כל החדרים חסינים לרעש וממוזגים; הם כוללים חדרי אמבט מרוצפים, עם מייבשי שיער ומוצרי טיפוח. האורחים יכולים ליהנות מטלוויזיה בכבלים ומהמרפסת הפרטית שבכל חדר.

קפה אנטיוארי מגיש מזנון ארוחת בוקר בסגנון ים-תיכוני, הכולל סלט פירות, קינוחים, לחמים ועוד.

אירועי גבינות ויין מקומיים נערכים בוילה אנטיוארי במהלך עונת הקיץ. טיולים שונים וראפטינג על נהר טארה (Tara) ניתן לארגן בסיוע דלפק הקבלה. זוהי אופציה מפנקת לאירוח במהלך חופשה משפחתית במונטנגרו והוילה זוכה לשבחים רבים בדירוגי מלונות מומלצים בבר עם ילדים

להזמנת חדרים למידע נוסף לחצו כאן


אפארטהוטל סטיוביץ – ApartHotel Stijovic 

אפארטהוטל סטיוביץ, בית הארחה בבאר בדירוג 3 כוכבים – 180 מטרים מהחוף, מציע למשפחות המגיעות אל בר עם ילדים אירוח בשירות עצמי עם יחידות מאווררות ואינטרנט אלחוטי בכל מקום, כמו גם חניה חינם באתר.

כל יחידת נופש כוללת מרפסת המשקיפה אל הים או ההרים, כמו גם טלוויזיה עם חיבור כבלים, מטבח או מטבחון מאובזר שלא תמיד ניתן למצוא בחיפוש מלונות בבר וחדר רחצה פרטי עם מקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם.

חנות המצרכים הקרובה נמצאת 100 מטרים מהמקום ומסעדה קרובה – 50 מטרים משם.

בית ההארחה זוכה לשבחים רבים בדירוגי מלונות מומלצים בבאר עם ילדים ונמצא 2.8 קילומטרים מנמל בר. נמל התעופה טיווט (Tivat) ממוקם 44 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים למידע נוסף לחצו כאן


דירות סטבו ניקוסביץ – Apartments Stevo Nikočević 

סטבו ניקוסביץ, בית דירות נופש בבר בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 1.5 קילומטרים ממרכז בר. הוא מציע יחידות ממוזגות עם אינטרנט אלחוטי חינם. גן עם מתקני ברביקיו ומגרש משחקים לילדים עומדים לרשות האורחים, עניין לא מובן מאליו בין מלונות בבר ואחת הסיבות למיקומים הגבוהים של בית המלון בדירוגי מלונות מומלצים בבר עם ילדים

דירת הנופש כוללת טלוויזיה, פינת ישיבה ומטבח או מטבחון, עוד יתרון מובהק למשפחות שמתכננות חופשה בבר מונטנגרו עם ילדים לעומת בתי מלון בבר. חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת, מגבות ומוצרי טיפול חינמיים.

חנות המצרכים הקרובה נמצאת 10  מטרים משם, בעוד שבר ומסעדה ניתן למצוא 100 מטרים מבית ההארחה. נמל בר (Bar Port) מרוחק 2.7 קילומטרים מהמקום. חניה חינם זמינה לאורחים.

להזמנת חדרים למידע נוסף לחצו כאן


דירות קואיץ – Apartments Kojic 

קואיץ, בית דירות נופש בבאר בדירוג 3 כוכבים, ממוקם בפרבר חוף שקט של שושאני – 100 מטרים בלבד מחוף זוקוטרליצה (Zukotrlica Beach). המרכז ההיסטורי של בר נמצא 2 קילומטרים דרומה. כל יחידת נופש כוללת מיזוג, אינטרנט אלחוטי וחניה חינם. אלו הן יחידות בשירות עצמי הכוללות מטבחון עם מקרר וחדר אמבט מרוצפים עם מקלחת, הזוכות לביקורות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בבר עם ילדים

הבעלים מאפשר לאורחים להשתמש במחשב הנייד והאופניים של המלון. שירות אחסון ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה זמין לאורחי המקום.

המקום נמצא בסמוך לסופרמרקט, בעוד שאת המסעדות הקרובות ניתן למצוא ברדיוס של 75 מטרים. אורחים יכולים לתאם הסעות לתחנת הרכבת ומסוף האוטובוסים, הממוקמים 3 קילומטרים מבית ההארחה. נמל התעופה הבינלאומי של בירת מונטנגרו פודגוריצה (Podgorica) ממוקם כ-50 קילומטרים מהמקום, אליו ניתן להגיע בסיוע שירות הסעות.

להזמנת חדרים למידע נוסף לחצו כאן


דירות אפרודיטה – Apartments Afrodita 

אפרודיטה, בית דירות בדירוג 3 כוכבים, ממוקם באזור מגורים – 120 מטרים בלבד מהחוף, ומציע בריכות עם כיסאות שיזוף, שירות שכירת אופניים ואינטרנט אלחוטי חינם. ניתן ליהנות גם מחניה חינם, כאשר תחנת האוטובוס הקרובה ממוקמת 50 מטרים מהמקום.

החדרים ממוזגים וכוללים מטבחון. האורחים יכולים להשתמש גם במתקני הברביקיו. ניתן לקנות מצרכים ולסעוד במסעדה הממוקמת 50 מטרים מהמקום. מרכז בר נמצא רק 700 מטרים מבית הדירות, והמיקום הראשי הוא אחת הסיבות למקומות הגבuהים של המלון ברשימות מלונות מומלצים בבאר עם ילדים

תחנות האוטובוס והרכבת הקרובות נמצאות קילומטר אחד מהמקום. ניתן לארגן הסעות מ/אל נמל התעופה על-פי בקשה.

להזמנת חדרים למידע נוסף לחצו כאן


בית דירות ברג – Berg Apartments 

ברג, מלון דירות נופש מומלץ בבר בדירוג 4 כוכבים, הממוקם בשושאני (Šušanj) שבמחוז בר (Bar County), מציע מרפסת שמש, מתקני שעשועים לילדים ובריכה חיצונית. זוהי רמת אירוח שאיננה מובנת מאליה בין מלונות בבר הקטנה ולכן המלון נמצא במיקומים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים בבר למשפחות עם ילדים.

יחידות האירוח הממוזגות ידידותיות לחיות מחמד וכוללות טלוויזיה עם מסך שטוח. חלק מיחידות האירוח כוללות טראסה ו/או מרפסת. לרשותכם עומד מטבחון עם מקרר, כיריים ומדיח כלים. חדר הרחצה הצמוד כולל מקלחת.

המלון מציע טיפול עיסוי וכולל חדר כושר. כמו כן, המקום מציע שירותים משלוחים מהמכולת.  גם חניה פרטית זמינה באתר ללא תשלום. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל האזורים.

ניתן לשכור רכב באתר, כאשר המקום עצמו פופולארי גם לטובת טיולי הליכה. העיר בודבה (Budva) מרוחקת 28 קילומטרים ממקום האירוח, בעוד שנמל התעופה הקרוב, פודגוריצה (Podgorica Airport), ניצב 52 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים למידע נוסף לחצו כאן


וילה יופוק 2 – Villa Jupok 2

יופוק, וילת נופש בבר מונטנגרו בדירוג 2 כוכבים, ממוקמת 250 מטרים מהחוף בשושאני (Šušanj) ומציעה למשפחות יחידות אירוח ממוזגות עם אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת או פאטיו, וגן. מרכז העיר בר נמצא 1.7 קילומטרים מהמקום.

גם טלוויזיה, מטבח עם אבזור בסיסי וחדר רחצה פרטי כלולים בכל יחידה. חניה פרטית זמינה חינם לאורחים.

מגוון מסעדות, ברים וחנויות נמצאות על טיילת החוף שאורכה 3 קילומטרים, על עצי האורן שבה. מועדוני לילה פרוסים להם במרכז בר ובסוטומור (Sutomore) – 2 קילומטרים משם. העיר התוססת בודווה (Budva) מרוחקת 20 קילומטרים מהמקום, הזוכה לשבחים בביקורות על בתי מלון מומלצים בבר למשפחות עם ילדים.

שדות התעופה של פודגוריצה (Podgorica) וטיוואט (Tivat) ממוקמים 40 קילומטרים מהוילה.

להזמנת חדרים למידע נוסף לחצו כאן

בר - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל