מלונות מומלצים בבודווה למשפחות (מונטנגרו)

בודווה, עיירת הקיט התוססת על חוף הים של מונטנגרו, הפכה ליעד תיירותי אטרקטיבי מאוד מטייל הישראלי ומשפחות רבות מגיעות אל בודווה עם ילדים לחופשה משפחתית. אך כדי לתכנן חופשה משפחתית מושלמת בה גם ההורים וגם הילדים נהנים מכל האפשרויות כדאי לבחור בית מלון מומלץ למשפחות בבודווה, ולכן הרכבנו עבורכם רשימת מלונות מומלצים בבודווה למשפחות בה תמצאו בתי מלון המציעים למשפחות שירותים כמו אפשרות להזמין בייביסיטר לחדר המלון, משחקיות עם השגחת מדריכים, חדרים משפחתיים מרווחים, בריכות ילדים, גני שעשועים, תפריטי ילדים, עריסה לתינוק ועוד

בודווה Budva, עיירת חוף הממוקמת במרכז רצועת החוף של מונטנגרו, היא בין היעדים התיירותיים המרכזיים ביותר במדינה. בודווה היא מקום אטרקטיבי במיוחד לתיירים: היא עשירה במסעדות, ברים וחופים. גולת הכותרת שלה היא העיר העתיקה והקסומה, האטרקציה המרכזית של בודווה למשפחות בה תוכלו לטייל בין הרחובות הצרים והמבנים העתיקים ומלאי ההיסטוריה, וליהנות מארוחה טובה באווירה מיוחדת באחת מבין מגוון המסעדות שבאזור. אם אתם מתכננים חופשה בבודווה עם ילדים, מומלץ לבחור אחד מבתי המלון ברשימה שהכנו עבורכם של 10 מלונות מומלצים בבודווה למשפחות עם ילדים, אשר כוללים שירותים מיוחדים למשפחות כמו חדרים משפחתיים, תפריטי ילדים ועוד.

קריאה מומלצת לפני חופשה בבודווה –

אטרקציות, המלצות ומידע למטיילבודווה עם ילדים

טיסות למונטנגרו – טיפים לאיתור טיסות זולות וביקורת חברות תעופה

טיפים שיחסכו לכם מאות שקלים והרבה טירחה בהזמנת השכרת רכב במונטנגרו

מלבד העיר העתיקה של בודווה, תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של בודווה גם במוזיאון הארכאולוגי. החופים הפופולריים ביותר של בודווה הם, בין היתר, חוף מוגרן, חוף קמנובו, חוף רויאל וחוף סלובנסקה. בחלק מהחופים תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות ספורט ימי שיספקו לכם ולמשפחתכם חופשה מלאה בהרפתקאות. שימו לב שחודשי הקיץ הם האטרקטיביים ביותר לחופשות בבודווה וחלק מהאטרקציות שבמלונות ובעיר פעילות רק בחודשים אלו, במהלך עונת השיא.

בבודווה יש מגוון רחב של דירות נופש מהודרות ומלונות יוקרתיים, וחלקם מציעים חדרים מתאימים למשפחות ופעילויות מהנות לילדים.

עשרת המלונות המומלצים בבודווה למשפחות עם ילדים


מלון אלכסנדר Hotel Aleksandar

מלון אלכסנדר הוא מלון מומלץ בבודווה בדירוג של ארבעה כוכבים הנמצא במרכז בודווה, במיקום שקשה לנצח. חוף הים נמצא במרחק של כשלוש דקות הליכה מהמלון, והעיר העתיקה נמצאת במרחק של כרבע שעה הליכה.

המלון עבר שיפוץ מלא, והעובדה הזו בהחלט מורגשת. החדרים מלאי האור מעוצבים באופן יפהפה בצבעי תכלת ולבן.

חדר המשפחות שבמקום נהדר ומרווח במיוחד יחסית לחדרים במלונות אחרים באזור. הוא מורכב בעצם משני חדרי שינה מחוברים. תוכלו לתאם מראש הוספת מיטה או עריסה לחדר, אך הדבר יהיה כלול בתוספת תשלום. המלון מפרסם עצמו כמלון למשפחות, והוא אכן מספק בידור והנאה לאורחיו הצעירים- חדר משחקים פנימי עם ג'ימבורי, גן שעשועים בחצר המטופחת ואיזור בריכה הכולל לא פחות משלוש בריכות.

צוות הבידור של המלון עורך ערבי בידור גם לילדים וגם למבוגרים הכוללים, בין היתר, הופעות מוזיקה, קסמים ועוד. כל השירותים האלו הם ללא עלות לאורחי המלון כמובן. במסעדת המלון הגדולה מגישים ארוחות בסגנון בופה מהבוקר עד הערב, עם מנות מהמטבח המקומי והבינלאומי. ניתן ליהנות מלינה על בסיס ארוחת בוקר, חצי פנסיון, פנסיון מלא או הכל כלול. מלבד זאת, המסעדה כוללת פינת ילדים עם תפריט שמתאים לאורחים הצעירים. בבר אוליבה וגם בבר הבריכה החדש תוכלו ליהנות מהופעות חיות פעמיים בשבוע, משקאות מרעננים וחטיפים. כל אלו הופכים את האלכסנדר למועמד מובן מאליו לרשימות מלונות מומלצים בבודווה למשפחות עם ילדים.

המלון מציע מתחם ספא שהשימוש בו כרוך בתוספת תשלום. הספא כולל חדר כושר, סאונה, טיפולי מסאז' ועוד.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון מקס פרסטיג' Hotel Max Prestige

מלון מקס פרסטיג' הוא מלון מומלץ בבודווה, בית מלון ארבעה כוכבים מקסים הנמצא במרחק הליכה מהחוף. הדירה שהמלון מציע היא המומלצת ביותר למשפחות – היא מתאימה לשלושה אנשים וכוללת מרפסת, נוף לבריכה, טלוויזיה עם ערוצי כבלים, מיזוג אוויר, ארון, אינטרנט אלחוטי ועוד. המלון מציע הוספת עריסה בתיאום מראש ובחינם לתינוקות עד גיל שנתיים. עם זאת, הוספת מיטה לילד כרוכה בתוספת תשלום ובתיאום מראש.

בחצר המלון יש בריכה נחמדה, מוקפת במיטות שיזוף, וגם גן שעשועים קטן לילדים. מלבד זאת תוכלו לתאם מראש שירותי בייביסיטר (שמרטפות) בתוספת תשלום שיאפשרו לכם ליהנות מסצינת חיי הלילה התוססת של בודווה. אפשרויות אלו הופכות את מקס פרסטיג' לבחירה בלתי נמנעת לרשימות מלונות מומלצים בבודווה למשפחות עם ילדים.

במסעדת המלון תוכלו ליהנות מארוחות מהמטבח המקומי או הבינלאומי במסעדה או במרפסת. השימוש בג'קוזי ובחדר הסאונה שבמתחם הספא הוא בחינם, אך טיפולי המסאז' הם בתוספת תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


דירות לוקס סאנריור Lux Apartments Sunrior

אם אתם רוצים ליהנות מדירת נופש משפחתית, מרווחת ומאובזרת, במרכז העניינים בבודווה ולהתרחק מהמלונות העמוסים – דירות לוקס הן הבחירה הנכונה בשבילכם. הדירות ממוקמות בקומפלקס הכולל בריכת שחייה בגג עם נוף פנורמי לריביירה של בודווה, העומדת לרשות האורחים ללא תשלום. הדירות מתאימות במיוחד למשפחות גדולות שרוצות ליהנות ממרחב גדול יותר מזה של חדרי המלון הסטנדרטיים, ולכן נכללות בדירוגי מלונות מומלצים בבודווה למשפחות עם ילדים.  הקומפלקס נמצא במרחק הליכה קצרצר מחוף הים ובמרחק של כקילומטר מהעיר העתיקה. תחנת האוטובוס המרכזית נמצאת במרחק של כ – 700 מטרים מהמקום. תוכלו לתאם מראש הסעה לשדה התעופה, הנמצא במרחק של כ – 24 ק"מ מהדירות, בתוספת תשלום.

ההמלצה שלנו לדירה הטובה ביותר למשפחות בקומפלקס היא הסוויטה המשפחתית עם נוף לים. היא מתאימה לשישה אנשים, מעוצבת באופן מרשים ומפואר, מרווחת במיוחד וכוללת, כמובן, נוף מרהיב.

הסוויטה מחולקת לשני חדרי שינה וכוללת מיטה זוגית, 2 מיטות יחיד ומיטת ספה אחת. כמו כן, יש בה טלוויזיית מסך שטוח עם ערוצי כבלים, מיזוג אוויר, ספה, ארון, שני חדרי מקלחת ועוד. המטבח המאובזר כולל כיריים, קומקום, מיקרוגל, מדיח כלים, ופינת אוכל. אורחי הדירה יוכלו ליהנות מחיבור אינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום בכל החדרים.

מלון דירות לוקס מציע מספר שירותים נוספים הכרוכים בתוספת תשלום: איזור ספא עם סאונה וחדרי מסאז', שירותי כביסה, הסעות ברחבי האזור ועוד.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


 מלון אסטוריה Hotel Astoria

מלון אסטוריה מספק לכם הזדמנות לבלות את החופשה בלב העיר העתיקה והמקסימה של בודווה, בבניין עתיק הנמצא במרחק הליכה קצרצר מאזור החוף של המלון. המלון אומנם נמצא בבניין עתיק ומקסים, אך העיצוב הפנימי מודרני לחלוטין ומספק לאורחיו את כל השירותים הנחוצים להם. החדר המומלץ ביותר למשפחות במלון זה הוא סוויטת הסופיריור המרווחת, המורכבת משני חדרי שינה וסלון קטן. הסוויטה מתאימה לשלושה מבוגרים וילד וכוללת מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי בחינם, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, חדר אמבטיה עם מוצרי טואלטיקה ועוד. בחצר המסעדה של המלון תוכלו ליהנות מארוחה טובה באווירה הקסומה של העיר העתיקה. צוות המלון יוכל לתאם לכם הסעה לשדה התעופה, כמו גם הסעות נוספות באזור בתוספת תשלום.

בתיאום מראש, תוכלו לבקש מצוות המלון להוסיף לחדר עריסה (חינם לתינוק עד גיל שנתיים), או מיטה נוספת (כרוך בתשלום נוסף).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


אוואלה אתר נופש & ווילות Avala Resort & Villas

מלון אוואלה מספק לכם הזדמנות ליהנות מחופשה מפנקת בלב העיר העתיקה של בודווה. דירוג המלון הוא חמישה כוכבים, והוא מציע מגוון חדרים שונים – סטנדרטיים, יוקרתיים במיוחד וגם כאלה שנמצאים באמצע. משפחות יוכלו לבחור, בין היתר, בין הסוויטה המשפחתית לווילה המשפחתית. בווילות המשפחתיות יש שתי קומות, והן מכילות שני חדרי שינה, סלון חמים עם ספה נפתחת ומרפסת מרווחת. כמו כן, בווילות יש מיזוג אוויר, חיבור לאינטרנט אלחוטי, שולחן עבודה, אמבטיה גדולה, מוצרי טואלטיקה, טלוויזיה עם ערוצי לוויין וכספת. ניתן להוסיף עריסה אחת בחינם ובתיאום מראש לתינוקות עד גיל שנתיים. החדרים המרהיבים והמודעות לצרכי משפחות יחד עם העובדה שמדובר באחד המלונות המומלצים בבודווה באופן כללי מביאים להכללת האוואלה במקום גבוה בכל דירוג מלונות מומלצים בבודווה למשפחות עם ילדים.

הבריכה המדהימה של מלון אוואלה היא בלתי נשכחת – היא מעוצבת בצורה מיוחדת ונמצאת במבנה מוגבה ממש מעל הים, עם נוף מקסים לעיר העתיקה.

לאחר ארוחה טובה במסעדה הגדולה המציעה מנות מהמטבח הים תיכוני, תוכלו להתרווח בספות של הטרקלין וליהנות ממשקאות קלים בעודכם משקיפים על הנוף הפנורמי המרהיב של הים והעיר העתיקה מבעד לחלונות הגדולים המקיפים את הטרקלין. צוות המלון יוכל לעזור לכם לתאם סיורים וטיולים מהנים באזור. בעלות של 20 אירו ליום, תוכלו ליהנות מכניסה לספא המרגיע של המלון הכולל בריכה, ג'קוזי, סאונה, חדר כושר ועוד.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון סלובנסקה פלאזה Hotel Slovenska Plaža

מלון סלובנסקה פלאזה הוא מלון שלושה כוכבים הנחשב אחד מבתי המלון המומלצים בבודווה הממוקם במרחק של כשלוש דקות הליכה מחוף הים ומציע מגוון פעילויות המתאימות למשפחות.

המלון מכיל מגוון חדרים עם עיצוב צבעוני ומרווח. הסוויטה היא המומלצת ביותר למשפחות: היא מרווחת במיוחד, מתאימה לארבעה אנשים וכוללת מיטה זוגית ומיטת ספה. במחיר אטרקטיבי בהחלט ניתן לבצע הזמנה על בסיס ארוחת בוקר וערב. בסוויטה יש מרפסת נחמדה עם אזור ישיבה, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה עם ערוצי כבלים ועוד. האורחים הצעירים של המלון יוכלו ליהנות מבריכה גדולה לילדים עם אזור משחקים קטן ומגלשות מים, אטרקציה ההופכת את הסלובנסקה למועמד ברור לכל רשימת מלונות מומלצים בבודווה למשפחות עם ילדים.

בית המלון נמצא במרחק של כעשר דקות הליכה מהעיר העתיקה, וכ – 700 מ' מתחנת האוטובוס המרכזית של העיר.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


דירות אלקסיץ' Apartments Aleksić Old Town

מלון דירות אלקסיץ' הוא מסוג המקומות שבהחלט משדרגים את החופשה המשפחתית. המלון מציע דירות מרווחות במחיר ידידותי לכיס ובמיקום מדהים במרכז העיר העתיקה. חוף הים נמצא במרחק הליכה קצר מהמקום.

מדובר בדירות עם שני חדרי שינה ומרפסת עם נוף לים, שמתאימות לארבעה אנשים. הן כוללות מיזוג אוויר, טלוויזיה עם כבלים ונגן DVD (וגם סרטים לילדים), מכונת כביסה ומייבש, פינת אוכל ועוד. המטבח המאובזר כולל כיריים, כלי מטבח, טוסטר, מקרר, מיקרוגל, פינת אוכל ועוד.

מלבד העובדה שהדירות ממוקמות במרכז העניינים, הן גם נמצאות במרחק של כקילומטר מפארק 'דינו סיקרטס', פארק קטן ומקסים שעוסק בעולם הדינוזאורים וכולל פסלי דינוזאורים ענקיים ומגוון פעילויות נוספות ואחת הסיבות לכך שהמלון נכלל ברשימות מלונות מומלצים בבודווה למשפחות עם ילדים.

 לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון ואתר הנופש דקלי Dukley Hotel & Resort

אתר הנופש דקלי הוא בהחלט המלון היוקרתי ביותר ברשימת בתי המלון המומלצים בבודווה, והוא שווה כל שקל. המלון מורכב ממגוון דירות מפוארות, כאשר גם הקטנה והזולה ביותר היא מרווחת במיוחד ומתאימה למשפחות (דירת החדר המתאימה לזוג+ילד). מלבד זאת, ניתן לתאם מראש הוספת עריסה לחדר לתינוק עד גיל שנתיים בחינם, או מיטה נוספת לילד בתוספת תשלום.

במלון יש חדר משחקים נהדר הכולל שירותי שמרטפות עם תכנית יומית עשירה בפעילויות, בתוספת תשלום. בחדר המשחקים, הילדים יוכלו ליהנות בין היתר ממשחקי קופסה, יצירה ועוד.

המחיר הוא 5 אירו לשעה, או 30 אירו ליום שנמשך משעות הבוקר ועד שש בערב וכולל מגוון פעילויות ומשחקים. כמו כן, ניתן לתאם מראש שירותי בייבי סיטר (שמרטפות) גם לשעות הערב. מבחינה הזאת דקלי הוא בחירה ברורה לכל דירוג מלונות מומלצים בבודווה למשפחות עם ילדים – הוא מאפשר להורים גם לצאת בערב לדייט וגם לישון צהריים, כאשר הילדים נמצאים בהשגחה של בייביסיטר אחראית או בחדר המשחקים של המלון תחת השגחה.

למלון יש אזור חוף פרטי משלו שנמצא במרחק הליכה קצר מהחדר, בו תוכלו ליהנות מיום כיף של פעילויות ספורט ימי.

מסעדת המלון, הדאקלי ביץ' לאונג', מציעה תפריט מגוון הכולל בין היתר סושי, דגים טריים, פיצה וגם תפריט ילדים מיוחד ועשיר.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון בראסרה Hotel Bracera

מלון נהדר במרחק הליכה קצר מחוף הים ובדירוג של ארבעה כוכבים. אל תפספסו את החדר המשפחתי המקסים במלון בראסרה, שהוא הסיבה העיקרית לכך שהוא מופיע בדירוגי מלונות מומלצים בבודווה למשפחות עם ילדים.

החדר מתאים לארבעה אנשים, וכולל מרפסת עם נוף לים ואיזור ישיבה. בנוסף, יש בו טלוויזיה, מיזוג אוויר, שולחן, מקלחת עם מוצרי טואלטיקה, פינת אוכל, אינטרנט אלחוטי בחינם ועוד. אורחי המלון יוכלו ליהנות מהבריכה הפנימית שבמתחם וגם מחדר הסאונה ללא תוספת תשלום. שימו לב שילדים יכולים להיכנס לבריכה בליווי ההורים בלבד. במסעדת המלון תוכלו ליהנות ממנות טעימות מהמטבח הים תיכוני. אם אתם מזמינים השכרת רכב במונטנגרו במהלך החופשה, תוכלו להשתמש בחנייה שבמתחם בחינם. המלון נמצא במרחק של כחצי קילומטר מתחנת האוטובוס המרכזית של בודווה ומהמרינה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


 מלון מוסקבה Hotel Moskva

מלון מוסקבה הוא מלון מומלץ בבודווה למשפחות, בית מלון בדירוג של ארבעה כוכבים הממוקם במרחק של כשלוש דקות הליכה מהחוף.

החדר המומלץ ביותר למשפחות במלון זה הוא חדר הסוויטה המתאים לארבעה אנשים וכולל מרפסת, טלוויזיה עם ערוצי כבלים, מיזוג אוויר, מיטת ספה, ארון, מוצרי טואלטיקה וגם אינטרנט אלחוטי ללא תשלום. ניתן לתאם מראש הוספת עריסה בחינם, או מיטה נוספת בתוספת תשלום.

בחצר המלון יש בריכה נחמדה עם מיטות שיזוף נוחות. כמו כן, הסאונה וחדר הכושר שבמתחם עומדים לרשות האורחים ללא תוספת תשלום. מסעדת המלון מציעה תפריט עשיר עם מנות מהמטבח האיטלקי והים תיכוני, כמו גם מנות מיוחדות לילדים. המלון נמצא במרחק של כחצי ק"מ מתחנת האוטובוס המרכזית של בודווה, וכ – 700 מטרים מהמרינה. המיקום הנוח והשירות האדיב למשפחות גורמות להכללת בית המלון ברשימות מלונות מומלצים בבודווה למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלונות מומלצים למשפחות בודווה מונטנגרו
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל