השכרת רכב בחו"ל

השכרת רכב במיורקה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב במיורקה – המדריך המלא: מנוע השוואת המחירים שיחסוך לכם עשרות אחוזים ויאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר מבין כל חברות השכרת הרכב באי הספרדי, המלצות וטיפים על השכת רכב ונהיגה במיורקה וגם סרטון וידאו על נהיגה במיורקה שיעזור לכם להתכונן

  דילים לפלמה דה מיורקה  |  דילים למדריד  |  הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

השכרת רכב במיורקה יכולה להיות זולה בעשרות אחוזים מהמחירים המפורסמים במודעות של חברות השכרת הרכב. השתמשו במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל אשר מתעדכן אוטומטית במחירים מול המחשבים של כל חברת השכרת רכב במיורקה הנחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית. השימוש בשירות חינמי, פשוט וקצר – רק מלאו את הטופס שלמטה: מתחת לכותרת "ארץ" בחרו את "ספרד – האיים הבאלאריים" (באות ס', מתחת לאפשרות "ספרד" אשר מכוונת לספרד היבשתית). האיים הבאלאריים היא קבוצת האיים השייכת לספרד שהאי מיורקה הוא חלק ממנה).

אחר כך, בשדה "עיר" בחרו את מיורקה maiiorca  ובשדה "תחנה" בחרו את המיקום אליו תירצו להזמין השכרת רכב במיורקה מבין האפשרויות השונות – שדה התעופה פאלמה דה מיורקה, אלקודיה, ארנל, קאלה ד'אור, סנטה פונסה, העיר פלמה, קולוניה סאן ג'ורדי, פורט אדריאנו, פלמנובה, סולר, סא קומה, פוארטו פולנסה ויעדים נוספים במיורקה. לסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב במיורקה – ליחצו "חפש", וביחרו במחיר המשתלם ביותר עבור דגם הרכב בו אתם מעוניינים

השכרת רכב במיורקה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה במיורקה – עוד מידע למטייל

טיסות למיורקה – השוואת מחירים, איתור טיסות זולות וביקורת חברות תעופה

בתי מלון מומלצים במיורקה למשפחות עם ילדים

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

eSim ו-Sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

השכרת רכב במיורקה – מידע חשוב

חברות ההשכרה  במיורקה פרוסות עם סניפים ברבות מעיירות הקיט, בעיקר לאורך החוף של מיורקה. מחוץ לעונת השיא של התיירות, תוכלו לשכור רכב ישירות בשדה התעופה פאלמה דה מיורקה עם נחיתתכם ללא בעיה, אך אם אתם טסים בעונת השיא, תצטרכו להזמין רכב שכור במיורקה זמן רב מראש. עם זאת, קחו בחשבון שהמחירים שיציעו לכם בדלפק ההשכרה בשדה התעופה יהיו גבוהים יותר מאלה שתקבלו בהזמנה מראש באינטרנט באמצעות מנוע השוואת המחירים.

מיורקה נמצאת תחת שלטון ספרד – כלומר חוקי התנועה של מיורקה הם חוקי התנועה של ספרד ובסך הכל די דומים לחוקי התנועה של ישראל. לפני נהיגה במיורקה מומלץ מאוד לצפות בסרטון הוידאו שמתעד נהיגה במיורקה אשר יסייע לכם להתכונן לנהיגה באי:

הנהיגה במיורקה מתאפיינת בנופים מדהימים, אבל תרבות הנהיגה של הנהגים במיורקה יכולה להשתפר ומומלץ לשמור על עירנות וזהירות, ולהימנע משתיית אלכוהול לפני נהיגה. הנהיגה במיורקה היא בצד ימין של הכביש, כמו בישראל.

השכרת רכב במיורקה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל