טאלין השכרת רכב השוואת מחירים

השכרת רכב בטאלין בירת אסטוניה – מדריך למטייל

שוקלים השכרת רכב בוטאלין, עיר הבירה של אסטוניה? הכתבה הבאה תסייע לכם בחיסכון כספי ניכר וגם עם הרבה שאלות, באמצעות מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בטאלין (על מיגוון סוגי מכוניות) ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול, וגם המלצות למטייל (כולל סרטון וידאו) על נהיגה בטאלין, חנייה בטאלין ועוד טיפים לנהג

כדי לאתר את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכבים בטאלין השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל שבדף זזה למטה. במשבצת "ארץ" ביחרו את אסטוניה ואז במשבצת "עיר" ביחרו את עיר הבירה טאלין tallinn ובמשבצת "תחנה" ביחרו את המיקום המדויי' אליו תירצו להזמין השכרת רכב בטאלין מתוך רשימת המיקומים בהם פועלות סוכנויות השכרת רכב בטאלין הכוללת כמובן את האפשרות הנוחה ביותר למטייל – השכרת רכב בשדה התעופה בטאלין – אך גם אפשרויות נוספות כמו השכרת רכב בטאלין בעיר התחתית, בתחנה המרכזית בטאלין, בנמל המעבורות של טאלין וגם אפשרות השכרת רכב בתחנת הרכבת בטאלין. לסיום, ביחרו את התאריכים בהם אתם שוקלים להזמין השכרת רכב בטאלין וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים על מיגוון דגמי מכוניות להשכרה בטאלין

טיול באסטוניה – עוד באותו נושא:

טאלין – אטרקציות מומלצות וטיפים לחופשה בבירת אסטוניה

בתי מלון מומלצים בטאלין בירת אסטוניה למשפחות

השכרת רכב באסטוניה – השוואת מחירים והמלצות

מזג האוויר באסטוניה ועונות מומלצות לחופשה

נהיגה בטאלין – המלצות וטיפים

כמו בערים גדולות אחרות, טאלין גם סובלת מכמות לא מבוטלת של פקקים ולכן הנהיגה בטאלין מומלצת רק לנהגים כאלה שבאמת מרגישים בטוחים על הכביש. כללי הנהיגה וסגנון הנהיגה יכולים להיראות מבלבלים כשאתם נוהגים בטאלין בתור תיירים. הכבישים החד-סטריים והדו-סטריים משתנים לעתים קרובות וחלק מהשלטים לא מאוד מובנים. עם זאת, הפקקים בסביבת טאלין לא נמשכים יותר מדי זמן ואם אתם רגילים לפקקים של עיר גדולה, זה לא צריך להוות מטרד רציני.

המהירות המירבית לנהיגה בטאלין היא 50 קמ״ש מלבד ברחובות הראשיים כמו Laagna tee, Pärnu mnt., Paldiski mnt., Peterburi tee וכו׳ שבהם המהירות המקסימלית היא 70 קמ״ש.

לפני השכרת רכב בטאלין כדאי לצפות בסרטון הוידאו בו תוכלו לראות נהיגה בטאלין מצד הנהג –

חנייה בטאלין

תמצאו שחנייה בטאלין קיימת בשפע בעיר הזו, אבל תצטרכו לשלם על זה וזה קצת מסובך – המיקום של המדחנים ואמצעי תשלום אחרים לא תמיד ברורים. אין שילוט ברור למדחנים למשל.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להימנע מקנסות חנייה בטאלין –

כל רכב צריך להגיע עם לוח מחוונים שעליו שעון מדומה, שאפשר לראות באופן ברור מהצד החיצוני של הרכב. כל רכב בטאלין מקבל 15 דקות של חנייה חופשית באזורי החנייה בתשלום. משתמשים בשעון המדומה כדי לסמן את זמן התחלת החנייה. למשל, אם אתם חונים ב-5:30, שעון הפלסטיק המדומה אמור להראות את השעה 5:30. תוכלו אז להחנות את הרכב בחינם עד 5:45.

מצאו פקח חנייה בעל אפוד כתום בהיר כדי לדעת לאיזה סוג של כרטיס חנייה אתם זקוקים. כדי לבקש כרטיס חנייה, תוכלו לנסות להגיד באסטונית "Palun, üks parkimispilet". תוכלו להיעזר בקומבינציה של המלים המופיעות על גבי השלט וספרון ביטויים אסטוני. או כדי להימנע מטרחה, פשוט תקנו כרטיס חנייה (€1.50).

גרדו את התאריך הנכון ואת משך הזמן שברצונכם לחנות. כשאתם משיגים את כרטיס החנייה בטאלין, הוא ייראה יותר כמו כרטיס לוטו. הכרטיס מחולק לחלקים שכתובים הן באסטונית והן באנגלית. גרדו את תאריך השימוש. לאחר מכן, גרדו את הזמן שאתם רוצים שבו הכרטיס יתחיל. ודאו שאתם מניחים אותו במקום נראה לעין על גבי לוח המחוונים.

תשלום על חנייה בטאלין בטלפון נייד הוא אמצעי תשלום מאוד פופולרי כאן, אבל זה דורש מכם לחתום על חוזה לקבלת טלפון נייד מקומי.

שלטים האוסרים חנייה בטאלין לא תמיד נראים באופן ברור. דוגמה אחת היא באזור הנמצא בין טרמינל D שבנמל לבין קניון Norde Centrum. דרך אחת לאתר את השלטים האלה היא לחפש את אלה שעליהם מופיעה המילה Eramaa – ״פרטי״ באסטונית, מה שאומר שהחנייה אסורה או בתשלום.

השכרת רכב בטאלין
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל