כרטיסי טיסה לקרקוב

טיסות לקרקוב – השוואת מחירים ומידע לנוסע

אם מתכננים חופשה בקרקוב – עיר התיירות המדהימה של פולין – כדאי לקרוא את הכתבה הבאה לפני הזמנת טיסה לקרקוב – כאן תמצאו מנוע חיפוש מיוחד וטיפים לאיתור טיסות זולות לקרקוב וגם מידע חשוב על שדה התעופה בקרקוב ודרכי ההגעה ממנו לעיר עצמה, ואף ביקורת על חברות התעופה השונות המפעילות טיסות לקרקוב

  הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

שתי חברות תעופה מתחרות כיום על הפעלת טיסות ישירות לקרקוב בפולין,  כך שלרוב תוכלו למצוא טיסה נוחה בכל תאריך במחירים אטרקטיביים במיוחד. טיסה לקרקוב (בטיסה ישירה) היא באורך של 3 שעות ו-55 דקות מתל אביב. טיסות לקרקוב נוחתות בנמל התעופה הבינלאומי של קרקוב, יוחנן פאולוס השני. לאיתור טיסות זולות לקרקוב השתמשו במנוע החיפוש לאיתור והשוואת מחירי טיסות לחו"ל.

חופשה בקרקוב – עוד מידע למטייל:

קרקוב פולין – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

השכרת רכב בקרקוב – טיפים חשובים

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

Sim ו-eSim לפולין – מידע שימושי למטייל

טיסות לקרקוב – נמל התעופה הבינלאומי יוחנן פאולוס השני

נמל התעופה הבינלאומי של קרקוב ממוקם במרחק של כ11 ק"מ ממרכז קרקוב. הדרך הנוחה והמומלצת ביותר להגיע משדה התעופה של קרקוב אל בתי המלון בקרקוב עצמה היא הזמנה מראש של מונית שתמתין לכם ביציאה משדה התעופה – הנהג יחכה לכם עם שלט שעליו שמכם, יסייע לכם עם המטען ביציאה מהטרמינל וייקח אתכם ישירות למלון בתעריף הגון שנקבע מראש בעת ההזמנה – השתמשו בלינק להזמנת שירות העברה משדה התעופה של קרקוב

יש עוד אפשרויות תחבורה משדה התעופה של קרקוב לעיר קרקוב עצמה – אל נמל התעופה מגיעים שני קווי אוטובוסים סדירים הפועלים במהלך היום (208 ו-252) וקו לילי אחד: 902. קו 208 וקו 902 מחברים בין נמל התעופה לתחנת הרכבת המרכזית של קרקוב (עם עצירות מקומיות בדרך).

מחוץ לטרמינל הנוסעים יש תחנת רכבת, ממנה אפשר להגיע לתחנת הרכבת המרכזית בקרקוב או למכרות המלח בוויליצ'קה. תוכלו לרכוש כרטיסים בקומה 0 בטרמינל (תשלום במזומן או בכרטיס אשראי) או בתחנה עצמה.

בנוסף, תוכלו כמובן להיעזר בשירות של תחנת המוניות הרשמית של נמל התעופה (Krakow Airport Taxi) או של אחת ממספר חברות ההסעות הפועלות במתחם. אם ברצונכם להשכיר רכב במהלך החופשה בקרקוב, תוכלו לעשות זאת בנמל התעופה באמצעות אחת ממגוון סוכנויות ההשכרה הנמצאות במתחם.

נמל התעופה הבינלאומי של קרקוב כולל טרמינל נוסעים אחד ובו מסעדות, בתי קפה, חנויות אופנה, תכשיטים, מזכרות, דיוטי פרי, קוסמטיקה ועוד. בין השירותים המוצעים לנוסעים במתחם: המרת מט"ח, החזר מס, בנקאות, כספומטים, אינטרנט אלחוטי לרבע שעה ללא עלות, בית מרקחת ועוד. מרפסת התצפית של נמל התעופה פועלת 24 שעות ביממה (הכניסה בתשלום סמלי) אם אתם טיסם אל קרקוב עם ילדים ויש לכם המתנה ארוכה לטיסה חזרה, צפייה במטוסים הממריאים ונוחתים יכולה להיות בילוי מעולה למשפחות בשדה התעופה של קרקוב.

טיסות ישירות לקרקוב

טיסות זולות לקרקוב בריאנאייר

ריאנאייר מציעה טיסות זולות לקרקוב מת"א פעמיים בשבוע, בימי שלישי ושבת.  בדרך כלל, טיסות לקרקוב מת"א בריאנאייר ממריאות בשעות הערב והטיסות מקרקוב לנתב"ג ממריאות בשעות הצהריים.

בנוסף לטיסות לקרקוב היוצאות מת"א (נתב"ג), החברה מציעה גם טיסות לקרקוב מאילת על בסיס טיסות עונתיות בימי שלישי ושבת בד"כ.

חברת ריאנאייר ידועה במחירים הזולים שהיא מציעה: בתאריכים מסוימים ניתן למצוא טיסות לפולין בקו קרקוב-ת"א (או אילת) במחיר של 16.99 אירו לכיוון (ללא מזוודה). למרות שהמחירים משתנים, לרוב הם נמוכים מאוד יחסית לחברות המתחרות. עם זאת, חשוב לזכור שהמחירים הזולים לא כוללים הטבות בסיסיות כמו שליחת מזוודה לתא המטען, שמירת מושב מראש ועוד.

עם זאת, ריאנאייר מציעה מספר סוגי כרטיסים נוספים, יקרים יותר, שכוללים מגוון הטבות:

Standard fare– התעריף הזול ביותר. זהו כרטיס לואו קוסט סטנדרטי שאינו כולל שליחת מזוודה.

Plus כרטיס זה כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען, עלייה למטוס עם שני תיקים קטנים ושמירת מושב סטנדרטי מראש. Flexi Plus- זהו התעריף היקר ביותר. בנוסף להטבות של כרטיס הפלוס, הוא כולל גם תנאי הזמנה גמישים יותר.

שימו לב שאם לא רכשתם כרטיס פלקסי פלוס, צ'ק אין בנמל התעופה כרוך בעמלה של כחמישים אירו, כך שלא כדאי לשכוח לבצע צ'ק אין באתר מראש.

במטוסי ריאנאייר יש מספר שורות עם מושבים מרווחים יותר מהרגיל, אותם ניתן לשמור מראש בתוספת תשלום. המרווח לרגליים במושבים המרווחים יותר ובמושבי יציאות החירום הוא כ101.6 ס"מ. בשאר המושבים (הסטנדרטיים), המרווח לרגליים הוא עד 76.2 ס"מ.

אם אתם טסים לקרקוב עם תינוק (עד גיל שנתיים), תוכלו לבצע הזמנה באתר שכוללת כרטיס טיסה לקרקוב עבור תינוק ללא מושב נפרד. אם תרצו לרכוש מושב נפרד עבורו, תצטרכו ליצור קשר עם שירות הלקוחות.

כמו כן, תוכלו לשלוח לתא המטען את אחד מהפריטים הבאים, עבור התינוק, ללא עלות: עריסת טיולים, מושב בטיחות לתינוק או בוסטר. הורים הטסים אל קרקוב עם תינוק יכולים לעלות למטוס עם תיק קטן נוסף במשקל של עד 5 ק"ג.

טיסות לקרקוב בסאן דור

חברת הבת של אל על, סאן דור, מציעה טיסות זולות לקראקוב באופן עונתי. נכון לכתיבת זו, לוח הזמנים כולל כשתיים-שלוש טיסות שבועיות. טיסות לקרקוב בסאן דור ממריאות מנתב"ג בשעות הבוקר בד"כ. מחירי כרטיסי טיסה לקרקוב בסאן דור מתחילים מכ123$ לכיוון.

המטוסים בטיסות לקרקוב של סאן דור הם לרוב מטוסי אל על. למרות שכרטיס הטיסה כולל שליחת מזוודה (23 ק"ג) לתא המטען, השירות בטיסה לקרקוב הוא לא מלא ואינו כולל ארוחות. השירות כן כולל הגשת משקאות קלים, עם אפשרות לרכישת ארוחות קלות בתשלום. על מנת ליהנות ממערכת הבידור בטיסה, תצטרכו לרכוש אוזניות בתשלום.

ישנם מספר סוגי מושבים מועדפים: מושבים ביציאת חירום, במחלקת תיירים פלוס או במחלקת עסקים\מחלקה ראשונה (השירות נותר שירות תיירים). ניתן לשדרג את המושב הרגיל למושב מועדף בתשלום בעת הצ'ק אין.

במהלך טיסה לקרקוב בסאן דור תוכלו לבצע רכישות של מוצרים מעגלת הדיוטי פרי (תכשיטים, בשמים, מוצרי קוסמטיקה ועוד). יש אפשרות לרכוש את המוצרים מראש באתר ולקבל אותם בטיסה.

בטיסות לקרקוב של סאן דור עם קוד LY, חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לצבור נקודות וליהנות מהטבות שונות.

כרטיס טיסה לקרקוב לתינוק כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 10 ק"ג לתא המטען. כמו כן, אם אתם טסים לפולין עם תינוק תוכלו להביא אתכם עגלה מתקפלת עד לפתח המטוס ללא עלות. משם הפריט יישלח לתא המטען ויוחזר לכם ביציאה מהמטוס. על מנת להשתמש במושב בטיחות (תקני) לתינוק, תצטרכו לרכוש עבורו מושב נפרד בתעריף של כרטיס לילד.

טיסות זולות לקרקוב עם עצירת ביניים

טיסה לקרקוב בלוט פוליש איירליינס

חברת התעופה הלאומית של פולין, לוט פוליש איירליינס, מציעה טיסות זולות לקרקוב עם עצירת ביניים בפולין – טיסה לורשה מת"א ואח"כ טיסה מהבירה וארשה לקרקוב. מחירי טיסות קונקשן לקרקוב בלוט מתחילים מכ167$ לכיוון, ונשארים יציבים רוב הזמן.

לוט מציעה בד"כ שני סוגי כרטיסי טיסה לקרקוב בכל מחלקה, שההבדל העיקרי ביניהם הוא תנאי השינויים והעמלות.

במחלקת תיירים תוכלו לבחור בכרטיס נוסף, זול במיוחד, שנקרא SAVER ואינו כולל שליחת מזוודה לתא המטען או שמירת מושב מראש. שאר כרטיסי מחלקת תיירים כוללים שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען ושמירת מושב סטנדרטי מראש. כמו כן, הכרטיסים כוללים הגשת חטיפים ושתייה במהלך הטיסה ועלייה למטוס עם תיק קטן (8 ק"ג).

כרטיס למחלקת הפרימיום אקונומי, מחלקת התיירים המשודרגת, יאפשר לכם לשלוח 2 מזוודות (23 ק"ג כל אחת) לתא המטען וליהנות ממסלול מהיר ומארוחת פרימיום.

כרטיס טיסה לקרקוב במחלקת עסקים כולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען (32 ק"ג כל אחת) ויאפשר לכם ליהנות ממושבים נוחים ומרווחים במיוחד, גישה לטרקלין העסקי של החברה, תפריט עסקי במהלך הטיסה ועוד.

לרוב, אין מערכת בידור אישית בקו טיסה זה, כיוון שהמטוסים המשמשים את החברה בטיסות אלו הם קטנים יותר. משפחות הטסות אל פולין עם ילדים – שימו לב: בדרך כלל תינוקות עד גיל שנתיים זכאים להנחה של כ90%  על תעריף הכרטיס הרגיל. ההנחה לכרטיס טיסה לקרקוב לילדים עד גיל 11 היא בד"כ 25% מהתעריף הרגיל.

דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל