מלונות למשפחות בקרקוב

קרקוב פולין – 10 מלונות מומלצים למשפחות

אם אתם מתלבטים בין מלונות בקרקוב ומתכננים להגיע אל קרקוב עם ילדים – מומלץ לבחור אחד מבתי המלון ברשימה זו, הכוללת מלונות מומלצים בקרקוב שמתמחים באירוח משפחות עם ילדים ומקבלים ציונים גבוהים בדירוגי בתי מלון בקרקוב באינטרנט ממשפחות.

  הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

למרות שקרקוב מהווה את אחד היעדים התיירותיים החשובים בפולין בפרט ומרכז אירופה בכלל, היצע בתי המלון בקרקוב עדיין לא מגוון יחסית לערים תיירותיות במערב, וקשה למצוא מלונות בקרקוב שמעניקים שירותים ייעודים למשפחות כמו שירותי בייביסיטר, משחקיות לילדים ועוד. יחד עם זאת, ברשימת מלונות מומלצים בקרקוב למשפחות עם ילדים ניסינו לדגום מגוון רחב של מלונות בקרקוב שמתמחים באירוח משפחות ומציעים חדרים משפחתיים מרווחים ואווירה משפחתית, בכמה רמות מחירים וחלקים שונים של העיר.

חופשה בקרקוב – עוד באותו נושא:

טיסות לקרקוב – איתור טיסות זולות וביקורת חברות תעופה

השכרת רכב בקרקוב – טיפים חשובים

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

sim ו-e-sim לפולין – מידע שימושי למטייל

10 מלונות מומלצים בקרקוב למשפחות עם ילדים


המפטון ביי הילטון קרקוב  – Hampton by Hilton Krakow 

המפטון ביי הילטון קרקוב, מלון בקרקוב בדרגת 3 כוכבים, ממוקם 5 דקות הליכה מ"טאורון ארנה קרקוב", בקרבת יריד המסחר קרקוב אקספו וליד מרכז הקניות פלאזה. קרקוב העתיקה ממוקמת 3.5 קילומטרים – 10 דקות במונית מהמלון. במלון ישנן יחידות אירוח אופנתיות ונוחות הכוללות אינטרנט אלחוטי מהיר חינם.

כל חדר מעוצב על-פי צו האופנה בת-ימינו וכולל טלוויזיה עם ערוצי כבלים ומסך שטוח, שולחן עבודה, פינה להכנת תה וקפה ומתקני גיהוץ. חדר הרחצה מרווח וכולל תא מקלחת. לנוחיות האורחים, חדרי הרחצה כוללים מייבש שיער ומוצרי טיפול שונים ללא עלות. יחסית לרמות המחירים של מלונות בקרקוב מדובר במלון משתלם שמקבל ציונים טובים בדרוגי מלונות מומלצים בקרקוב למשפחות עם ילדים גם בגלל היחס המשתלם בין העלות לתמורה.

דלפק הקבלה של המלון פעיל 24 שעות ביממה. חדר כושר ומרכז עסקים זמינים גם הם עבור האורחים. מרכז העסקים של המלון כולל טכנולוגיות חדשניות ומהווה מקום אידיאלי לקיום מגוון גדול של אירועים עסקיים.

קז'מייז', הרובע היהודי ההיסטורי בקרקוב, ממוקם 4 קילומטרים מהמלון, ואילו שדה התעופה על-שם יוחנן פאולוס השני, באליצה, ממוקם 20 קילומטרים ממנו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון קרקוב רזידנס Hotel Kracow Residence 

קרקוב רזידנס, מלון מומלץ בקרקוב בדרגת 3 כוכבים, הממוקם בשכונת קז'ימייז' האופנתית, ששימשה כרובע היהודי העתיק, מציע חדרי אירוח ובהם מיזוג אוויר ואינטרנט מהיר אלחוטי חינם. כיכר השוק היפה והעיר העתיקה ממוקמת במרחק 1.2 קילומטרים מהמלון, ואילו טירת וואוול שעל גדת נהר הוויסלה רחוקה כ-1.5 קילומטרים ממנו.

הדירות והחדרים במלון מעוצבים קלאסית, בגוונים חומים ובהירים. כל יחידה כוללת טלוויזיית לד עם ערוצי לוויין, כמו גם חדר רחצה ובו מקלחת. לפי דרישה, יקבלו האורחים אמצעים להכנת קפה ותה ומתקני גיהוץ. בשעות הבוקר זמין עבור האורחים מזנון ארוחת בוקר.

קרקוב גלובני זו תחנת הרכבת הקרובה הממוקמת 1.8 קילומטרים מהמלון. מהמלון יוצאות הסעות לשדה התעופה או ממנו על-פי דרישה, אל שדה התעופה ע"ש יוחנן פאולוס השני, קרקוב-באליך, הממוקם 13 קילומטרים ממנו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אאור ופסקי – Hotel Europejski 

אאורופסקי, בית מלון בקרקוב בדרגת 3 כוכבים, ממוקם במרכז העיר קרקוב, 10 דקות הליכה מכיכר השוק המרכזית, ואילו 5 דקות ממרכז השופינג גלריה קרקובסקה והתחנת-רכבת קרקוב גלובנה.

חדרי המלון מרוהטים בסטייל קלאסי וכוללים גישה לאינטרנט אלחוטי, ללא עלות. חדרי היוקרה המשפחתיים של המלון מרוהטים בסגנון סופר-קלאסי וכוללים טלפון וטלוויזיה בלוויין. בכל החדרים חדר רחצה עם מייבש שיער.

בשעות הבוקר מוגשת ארוחת בוקר מזינה. במסעדת Kossakówka ייהנו האורחים ממנות מהמטבח הפולני. בערבים יוכלו האורחים לשבת ולהתרווח בפאב המלון.

מרכז הספא והיופי נגיש לאורחים, ומספק שירותי מניקור ויופי, עיסויים ורפואה אסתטית וכולל סאונה. ניתן גם לערוך בו אירועים שונים בתיאום מראש. צוות המלון המיומן והשירותי זמין משך כל שעות היממה ודואג לספק לאורחים את המידע התיירותי הנדרש להם. בית המלון מקבל המלצות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בקרקוב למשפחות עם ילדים.

קז'ימירז, הרובע היהודי, נמצא 5 דקות נסיעה ברכבת החשמלית. הטירה המלכותית וואוול נמצאת 15 דקות הליכה בלבד מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון פלוריאן אולד טאון – Hotel Floryan Old Town 

פלוריאן אולד טאון, מלון מומלץ בקרקוב למשפחות עם ילדים בדרגת 3 כוכבים, הממוקם בבניין עתיק מהמאה ה-16, שוכן במדרחוב באזור העתיק של קרקוב. במלון חדרים ממוזגים בהם חדרי רחצה פרטיים.

החדרים מרוצפי-עץ ומצוידים בטלוויזיה עם ערוצי לוויין, מיני בר ואינטרנט אלחוטי מהיר ללא עלות.

ארוחת בוקר מוגשת במזנון המלון ואילו בהמשך היום מגישה המסעדה ארוחות צהריים בערב הכוללות מנות מהמטבח הפולני והאיטלקי.

השוק הראשי הוא מוקד ענייני עיקרי בעיר, ולצידו גם הבסיליקה והיכל הבדים של סנט מרי, הממוקמים כ-300 מטרים מהמלון. תחנת הרכבת Kraków Główny (קרקוב גלובני) ממנה ניתן להגיע לרחבי פולין ממוקמת 550 מטרים מהמלון, בסמוך, למרכז הקניות Galeria Krakowska.

צוות המלון זמין בכל שעות היממה; לנוחות האורחים, הצוות יסייע בארגון טיולים או הסעה אל/מנמל התעופה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מטרופוליטן בוטיק – Metropolitan Boutique Hotel 

מטרופוליטן בוטיק, מלון מומלץ בקרקוב בדרגת 4 כוכבים, ממוקם בקרבת הרובע היהודי קז'ימייז' אשר בקרקוב ופחות מקילומטר מהארמון המלכותי והעיר העתיקה. דלפק הקבלה של המלון פעיל 24 שעות ביממה, וכולל גם חדר כושר וחדרים ממוזגים בעלי גישה חינמית לאינטרנט אלחוטי.

החדרים מעוצבים בסטייל מודרני וצבעים מתונים. בכל חדר טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. חדר הרחצה שבכל חדר כולל הסקה תת-רצפתית הפועלת בעונה הקרה.

האורחים יוכלו להירגע בבר הלובי ולסעוד במסעדת המלון, המגישה מנות נבחרות מהמטפח הפולני והאירופאי. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במזנון. המלון מקבל המלצות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בקרקוב למשפחות ממשפחות שהתארחו בו עם ילדים.

תחנת קרקוב גלאוני ממוקמת 1.5 קילומטרים מהמלון, ובמרחק דומה נמצא גם מרכז השופינג גלריה קרקובסקה. בדלפק הקבלה ניתן לתאם הסעות לשדה התעופה של קרקוב, המצוי כ-12 קילומטרים מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון רזידנט – Hotel Rezydent 

רזידנט, בית מלון מומלץ בקרקוב בדרגת 3 כוכבים, ניצב במיקום אסטרטגי למדי, בלב-ליבה של קרקוב העתיקה ובמרחק הליכה מכיכר השוק הראשי. מאפיינים מקוריים רבים נשתמרו במלון, וכוללים תקרות עץ וציורי קיר מימי הביניים.

החדרים מעוצבים בסגנון אלגנטי וצבעים חמים. ברבים מהחדרים נוף יפה של רחוק גרודזקה. בכל חדרים חדר רחצה, טלוויזיה בכבלים, טלפון ורדיו.

האורחים בוודאי ייהנו מהאוכל האיכותי המוגש במסעדת Marmolada, השייכת למלון וממוקמת ברחוב רגודזקה 5. ניתן ליהנות גם מארוחת בוקר בהזמנה.

בשטחיו הציבוריים, מציע המלון אינטרנט אלחוטי חינם. ניתן לתאם הסעות לשדה התעופה, בתוספת תשלום. קרקוב גלובני היא תחנת הרכבת הסמוכה, המרוחקת קילומטר בודד מהמלון. המצודה המלכותית וואוול נמצאת 700 מטרים ממנו. המיקום הנוח הוא אחת הסיבות לכך שהמלון מקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בקרקוב למשפחות עם ילדים באינטרנט.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אוסטויה פאלאס – Ostoya Palace Hotel 

אוסטויה פאלאס, מלון בקרקוב בדרגת 4 כוכבים, נמצא בארמון אוסטשבסקי בן המאה ה-19 המשופץ, 850 מטרים בלבד מכיכר השוק של קרקוב. בחדרי המלון ריהוט קלאסי והם הכללים אינטרנט אלחוטי חופשי ומיני בר. מיקום המלון בתוך ארמון היסטורי הוא יוצא דופן אפילו בקרב מלונות בקרקוב ההיסטורית והוא אחת הסיבות לדירוגים הגבוהים של בית המלון ברשימות מלונות מומלצים בקרקוב למשפחות עם ילדים.

הדירות והחדרים כוללים מיזוג ותאורה נעימה ובהם גם טלוויזיה בלוויין, כספת וחדר רחצה מודרני הכולל מוצרי טיפוח ומייבש שיער. במזנון המלון מוגשת ארוחת בוקר מדי יום. בנוסף, מתמחה מסעדת המלון במבחר מטעמים מהמטבח הפולני, זאת בנוסף לעיצובהּ היפהפה.

האורחים יוכלו ליהנות מקוקטייל צונן בפאב Kuranty, בו מתרחשות מעת לעת גם הופעות חיות. ניתן להירגע עם טיפולי עיסוי בתיאום מראש בדלפק הקבלה. בנוסף, מספק צוות המלון גם שירותי אספקת רכב.

1.5 קילומטרים מהמלון נמצאת התחנה המרכזית של העיר קרקוב. נמל התעופה הבינלאומי, באליצה, ממוקם 12 קילומטרים מהמלון וניתן לארגן הסעה אליו או ממנו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון פוד ואוולם – Hotel Pod Wawelem 

פוד ואוולם, מלון מומלץ בקרקוב בדרגת 3 כוכבים, הממוקם בתחתית הגבעה של טירת וואוול, כולל חדרים ממוזגים ומחוממים, המרוהטים ברהיטי עץ ושולחן עבודה. כמו כן, בחדרים ניתן למצוא טלוויזיה בלוויין וקומקום חשמלי. אינטרנט אלחוטי זמין בשטחי המלון.

דלפק הקבלה זמין 24 שעות ביממה ובאמצעותו ניתן לתאם הסעות אל/משדה התעופה. ארוחת בוקר מוגשת במזנון מדי יום במסעדת המלון. מאוחר יותר במשך היום, מגישה המסעדה מנות מהמטבח האירופאי והפולני. האורחים יכולים ליהנות מבר המלון.

פארק פלאנטי (Planty), וגם העיר העתיקה של קראקוב, מצוי 200 מטרים בלבד מהמלון. קראקוב גלווני היא תחנת הרכבת הקרובה, הממוקמת 2 קילומטרים מהמלון. המלון ניצב על אחת מגדותיו של נהר הויסלה. המיקום המעולה של המלון מביא לביקורות מצויינות שהוא מקבל ברשימות מלונות מומלצים בקרקוב למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון סנטי – Hotel Santi 

סנטי, בית מלון בקרקוב בדרגת 4 כוכבים, ממוקם באחד מבנייניה העתיקים של קרקוב, מרחק הליכה מכיכר השוק המרכזית. חדריו של המלון מרוהטים בסגנון קלאסי וכוללים אינטרנט אלחוטי מהיר ללא עלות, כמו גם נוף ציורי של האזור העתיק. במלון יש מרתף היסטורי ובו בר משקאות חביב.

החדרים כוללים טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומסך שטוח, פינת קפה ותה וחדר רחצה ובו מקלחת או אמבט, וכן מוצרי טיפוח ומייבש שיער ללא עלות.

בחדרי הקומה הראשונה והשנייה תלויים ציורי קיר ייחודיים שנוצרו במאות ה-18 וה-19. העיצוב אנין הטעם והאווירה ההיסטורית יוצרים חוויות אירוח שגורמת למשפחות רבות המגיעות אל קרקוב עם ילדים לתת למלון ביקורות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בקרקוב למשפחות עם ילדים.

מדלפק הקבלה של המלון ניתן לתאם הסעות מ/אל נמל התעופה, וכן לרכוש כרטיסים. ארוחת בוקר מוגשת במזנון המלון מדי יום. קילומטר אחד מהמלון נמצאת התחנת-רכבת קרקוב גלובני. טירת וואוול ממוקמת 7 דקות הליכה, בעוד רובע קז'ימייז נמצא 15 דקות הליכה בלבד מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון לורנצו – Hotel Lorenzo

לורנצו הוא מלון מומלץ בקרקוב בדרגת 3 כוכבים, השוכן במיקום נוח למדי בסמוך לדרך המהירה קרקוב – זקופאנה ו-3.5 קילומטרים בלבד ממרכז קרקוב. הוא מציע חניה פרטית בלא תשלום, כמו גם יחידות אירוח מרווחות ואינטרנט אלחוטי חינם בשטחיו.

בכל חדר טלוויזיית LCD עם מסך שטוח וערוצי כבלים, רדיו, מיני-בר וחדר רחצה עם מרצפות מחוממת.

זהו מלון ביתי השוכן בבניין מקסים וייחודי. צוות המלון זמין לרשותכם 24 שעות ביממה. במסעדת המלון תוכלו ליהנות ממנות מובחרות מהמטבח האירופאי והאיטלקי.

תשתית התחבורה הציבורית המתקדמת מסבה הנאה ונוחות למבקרים בקרקוב; באמצעותם תוכלו להגיע למרכז העיר ההיסטורי תוך 15 דקות נסיעה בלבד. עם שובכם למלון, נצלו את ההזדמנות לרגיעה עם משקה על הבר. בעונה החמה תוכלו ליהנות מהשלווה בטרסה הגדולה של הגן.

בית המלון המומלץ למשפחות נמצא במיקום מעניין בהשוואה אל מלונות בקרקוב באופן כללי – 600 מטרים בלבד מהמלון ממוקם מנזר החסד האלוהי של קרקוב, לגייבניקי וקילומטר מאזור הקניות בונארקה. קז'ימייז, הרובע היהודי העתיק, ממוקם 3.3 קילומטרים מהמלון, ואילו מכרות המלח וייליצקה נמצאים 13 קילומטרים ממנו. שדה התעופה של קרקוב, באליצה, ממוקם 15 קילומטרים מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

קרקוב - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל