השכרת רכב באינסטנבול מידע חשוב

השכרת רכב באיסטנבול – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב באיסטנבול בירת טורקיה – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים באיסטנבול ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם – מידע חשוב לנהג על נהיגה באיסטנבול (כולל סרטון וידאו) ועוד המלצות למטייל

   להזמנת דילים לאיסטנבול לחצו כאן   |   להזמנת טיולים מאורגנים לטורקיה לחצו כאן

כדי לבצע השוואת מחירים של השכרת רכב באיסטנבול ולאתר את המחירים הכי זולים (עבור מגוון דגמי מכוניות) השתמשו במנוע החיפוש להשכרת רכב בחו"ל שבדף זה – בשדה "ארץ" ביחרו את טורקיה ובשדה עיר את איסטנבול istanbul ואז בשדה תחנה ביחרו את המיקום המדוייק אליו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב באיסטנבול מתוך רשימת המיקומים האפשריים של חברות השכרת הרכב הכוללת כמובן אפשרות של השכרת רכב בשדה התעופה של איסטנבול (שני שדות התעופה הבינלאומיים וגם בנמל התעופה של איסטנבול לטיסות פנים בטורקיה), בכיכר טקסים במרכז איסטנבול, בצד האסיאתי של איסטנבול, איזור קוואסיק ועוד. אח"כ הזינו את התאריכים המדוייקים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב באיסטנבול וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב באיסטנבול הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית

השכרת רכב באיסטנבול  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה באיסטנבול – עוד באותו נושא:

טיסות לאיסטנבול – מידע והשוואת מחירים

מלונות מומלצים באיסטנבול למשפחות עם ילדים

מוניות ותחבורה ציבורית באיסטנבול, טורקיה

הזמנת לירה טורקית (TRY) לשדה התעופה בן גוריון

eSIM וסים לטורקיה – מידע שימושי וטיפים לתקשורת יעילה

תחבורה בטורקיה – מדריך למטייל

השכרת רכב באיסטנבול בירת טורקיה – המלצות לנהג

נהיגה באיסטנבול יכולה להיות מאוד מלחיצה אם אין לכם ניסיון בנהיגה בערים גדולות במדינות עולם שלישי. צפו לחוויה לחוצה כי נהגים אחרים יחתכו אתכם ויצפרו לכם כל הזמן. יש באיסטנבול יותר ממיליון וחצי מכוניות ויש צורך דחוף במערכות כבישים חדשות בעיר. אם  אתם מתכננים השכרת רכב באיסטנבול כדי לצאת ממנה לטיול בטורקיה ואתם לא מנוסים בנהיגה בטורקיה ולא מכירים את הרחובות באיסטנבול, עדיף להחנות את הרכב במקום בטוח ולהשתמש בו רק כשיוצאים מאיסטנבול.

לפני תכנון חופשה באיסטנבול עם רכב שכור צפו בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה באיסטנבול – נסיעה משדה התעופה באיסטנבול למרכז איסטנבול – הוא יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב בבירת תורכיה:

איסטנבול נפרשת על פני שתי יבשות לגמרי שונות (אסיה ואירופה) והבוספורוס חוצה אותה כאשר היא מחוברת בשני גשרים. הגשר בקצה הדרומי, הקרוב יותר לים מרמרה (Marmara Sea) נקרא "גשר בוספורוס" (Bosphorus Bridge). הגשר שקרוב יותר לים השחור נקרא "גשר פתיה סולטן מהמט" (Fatih Sultan Mehmet Bridge) והוא ארוך יותר מהראשון. שניהם גשרי אגרה וחצייתם מחייבת תשלום.

מאז 2006 תחנות האגרה של גשר בוספורוס לא מקבלות תשלום במזומן והתשלום נעשה באמצעות כרטיסים אלקטרוניים, או באופן ידני (KGS) או אוטומטית באמצעות טרנספונדר (משדר) מיוחד המותקן בקדמת הרכב (OGS). כדאי לבדוק אם חברת השכרת הרכב באיסטנבול האם במכונית המושכרת יש משדר כזה. גשר פתיה סולטאן מהמט גם כן לא מקבל תשלום במזומן, אלא רק KGS או OGS. אפשר לרכוש קרדיט לכרטיס KGS בכמות מינימלית של 50 לירה טורקית.

בימי השבוע כדאי להיות מודעים לפקקים הארוכים בכבישים המהירים המובילים לשני הגשרים, בעיקר בנסיעה מערבה בבקרים ומזרחה בערבים, מאחר שרוב תושבי איסטנבול חיים בצד האנטולי אבל עובדים בצד האירופאי.

יש מחסור ניכר בחנייה באיסטנבול והחניונים הקיימים די יקרים. תראו הרבה מכוניות חונות משני צידי הרחוב, ואפילו מול שערי החניונים.

נהגים שאינם מתמצאים בעיר צריכים להיות מודעים לכך שהשילוט באיסטנבול נדיר וזה דבר נפוץ לעצור בצד כדי לבקש הוראות הגעה, משהו שהמקומיים ונהגי המוניות עושים לעתים קרובות.

השכרת רכב באיסטנבול
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל