השכרת רכב בליון מנוע השוואת מחירים

השכרת רכב בליון צרפת – השוואת מחירים והמלצות

ליון היא אחת הערים הגדולות והחשובות של צרפת וניתן לצאת ממנה לטיול במחוז רון ומזרח צרפת. אם אתם שוקלים להזמין השכרת רכב בליון הכתבה הבאה תחסוך לכם מאות שקלים והרבה טירחה עם מנוע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בליון וגם המלצות וטיפים על נהיגה בליון (כולל סרטון וידאו)

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

השכרת רכב בליון לא חייבת להיות יקרה – השתמשו במנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל, אשר יאתר עבורכם תוך שניות את המחירים הכי זולים (עבור מגוון דגמי רכב) בין כל החברות המספקות שירותי השכרת רכב בליון ונחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית. כדי לבצע השוואת מחירים של השכרת רכב בליון מלאו את תיבת החיפוש למטה: בשדה "ארץ" בחרו את צרפת ואז בשדה עיר מיצאו את  ליון – lyon

בשדה תחנה בחרו את המיקום הספציפי אליו תרצו להזמין השכרת רכב בליון מבין האפשרויות הכוללות את שדה התעופה של ליון, את אזור דרדילי, העיר התחתית של ליון, תחנות הרכבת של ליון Part-Dieu ו- Perrache ועוד מיקומים מרכזיים בתוך ליון. לסיום, הכניסו את התאריכים המדוייקים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בליון וליחצו "חפש" כדי לצפות בהשוואת מחירי השכרת רכב בליון

השכרת רכב בליון – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בליון צרפת – עוד באותו נושא:

ליון, צרפת – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

טיסות לצרפת – השוואת מחירים ומידע חשוב

כרטיסים למשחקי כדורגל בצרפת – כל הקבוצות

סים ו-eSim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

השכרת רכב בליון צרפת – מידע והמלצות

הגיל המינימלי להשכרת רכב הוא 21 ועמלה נוספת יכולה להיגבות עבור השכרת רכב בליון לנהגים שגילם מתחת ל-25. חברות השכרת הרכב הגדולות מפעילות סניפים גם בתחנות הרכבת של ליון – Part-Dieu ו- Perrache וגם בנמל התעופה של ליון. המיקום הטוב ביותר להזמנת השכרת רכב בליון הוא פאר-דיו Part-Dieu, משום שהניווט הכרוך בכך ללקיחת והחזרת הרכב השכור הרבה יותר קל.

נהיגה בליון – טיפים למטייל

התנועה בליון עמוסה ומלאה בפקקים, החנייה בליון היא או מאוד קשה או מאוד יקרה ויש די הרבה שלטים מכוונים לכל המיקומים המרכזיים והאטרקציות התיירותיות בליון. הימנעו מנהיגה בתוך ליון עצמה אם אתם יכולים.

צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בליון – הוא יסייע לכם להתכונן לפני חופשה בליון עם רכב שכור –

ב- Presqu'île או בשכונות מרכזיות אחרות, מומלץ מאוד לא לחנות באזורי 'החנייה האסורה' או שיגררו אתכם. דוחות על חנייה לא חוקית מאוד נפוצים בליון. יש מחלקה ספציפית של המשטרה המקומית שאחראית על בדיקת תשלומי חנייה של המכוניות החונות במרכז ליון.

הקנס על אי-תשלום דמי החנייה של עיריית ליון הוא 11 יורו (אתם עלולים לקבל מספר דוחות באותו יום בשכונות מרכזיות בליון). הקנס על חנייה באזור שבו אסור לחנות הוא 35 יורו. אם תחנו באזור מסוכן (למשל, אם אתם חוסמים יציאת חירום), הקנס יכול להיות בגובה של עד 135 יורו.

ליון מהווה מוקד תחבורה מרכזי לחלקה הדרומי של צרפת, עם הכבישים הראשיים הבאים:

  • A6 לכיוון צפון – פריז
  • A7 לכיוון דרום – מרסיי, ניס, ספרד, איטליה
  • A43 לכיוון מזרח – גרנובל (Grenoble), האלפים, צפון איטליה
  • A47 לכיוון מערב – סנט אטיין (Saint-Étienne), קלרמון-פראן (Clermont-Ferrand), מסיב סנטרל (Massif Central), מערב צרפת
  • A42 לכיוון צפון-מזרח – בורג אן-ברס, ז'נבה (שווייץ), גרמניה
השכרת רכב בליון
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל