השכרת רכבים בסרי לנקה

השכרת רכב בסרי לנקה – המלצות והשוואת מחירים

השכרת רכב בסרי לנקה – המדריך המלא: השוואת מחירי השכרת רכב בסרי לנקה שתחסוך לכם מאות שקלים, מידע לנהג בסרי לנקה, טיפים ומידע שימושי על חוקי התנועה בסרי לנקה, אפשרויות ועלויות השכרת נהג בסרי לנקה, וכל מה שצריך לדעת בזמן שאתם שוקלים טיול בסרי לנקה במכונית שכורה

השכרת רכב בסרי לנקה יכולה להיות זולה יותר במאות שקלים מאשר המחירים שאתם מוצאים בחיפוש פשוט של השכרת רכב בסרי לנקה – בעזרת מנוע השוואת המחירים המתקדם למחירי השכרת רכב בחו"ל. מנוע השוואת המחירים יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בסרי לנקה מכל החברות והסוכנויות הנחשבות לאמינות ומקצועיות בשירותי השכרת רכב בסרי לנקה – רק מלאו את הטופס שלמטה, ביחרו בשדה ארץ את סרי לנקה ולאחר מכן את היעד בסרי לנקה בו תירצו לקבל את האוטו השכור – קולומבו או נגומבו – ואת התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בסרי לנקה, ליחצו חפש – וקבלו את המחירים הזולים ביותר למיגוון דגמי רכב, ממיגוון חברות

השכרת רכב בסרי לנקה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בסרילנקה – עוד מידע למטייל

סרי לנקה עם ילדים – המדריך המלא לטיולים וחופשות

מלונות מומלצים בסרי לנקה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בסרי לנקה – מידע שימושי

השכרת רכב בסרי לנקה היא הדרך הטובה ביותר לטייל בסרי לנקה בחופשיות, ללא תלות בתחבורה הציבורית. רכב שכור משאיר בידיכם את השליטה על הטיול – כמה זמן אתם רוצים לבלות בכל יעד. בוודאי כאשר מדובר על טיול משפחתי בסרי לנקה, אין תחליף לרכב צמוד המגיע עם החופש והגמישות להגיע למקומות שאתם רוצים בזמן שאתם רוצים. בנוסף, השכרת רכב בסרי לנקה תאפשר לכם פרטיות שאין לה תחליף בטיול בסרי לנקה עם ילדים או בני זוג.

חלק מקסמה של סרי לנקה הם המקדשים הבודהיסטים הרבים, אשר חלק מהמרשימים שבהם נמצאים מחוץ לערים הגדולות ולנתיבי התחבורה הציבורית, שלל פארקים לאומיים וגנים בוטניים ואת הפארק הלאומי Hortons Plains – כל אלו יהיו נגישים לכם הרבה יותר עם מכונית שכורה.

בבואכם לתכנן את הלו"ז שלכם, קחו בחשבון שמדובר במדינה עם כבישים גרועים ותחבורה בעייתית. קחו בחשבון שמרחקי הנסיעה שלכם (כולל עצירות תידלוק וכדומה) יהיו כ-35 ק"מ בשעה בחלק של סרי לנקה שנקרא Hill Country ו-55 קמ"ש בשאר חלקי סרי לנקה.

בערים בסרי לנקה, תראו לעיתים קרובות בשלטים את האותיות Mw – זהו הקיצור למילה Mawatha שמשמעותה בסרי לנקה היא – שדרה.

כללי התנועה בסרי לנקה

הנהיגה בסרי לנקה היא בצד השמאלי של הכביש, כמו באנגליה וקפריסין. ברוב המיקרים נהגים ישראלים מתרגלים מהר יחסית לנהיגה בצד ההפוך של הכביש אך שימו לב שסרי לנקה היא לא אנגליה, הכבישים בה גרועים, הנהגים משוגעים ותרבות הנהיגה שונה מאוד.

יש בסרי לנקה כלל תנועה לא רשמי די מסוכן שמאפשר לאוטובוס, משאית או רכב לקחת את זכות הקדימה במפגש עם התנועה הנגדית אם הרכב שמגיע ממולם קטן יותר. אם אתם רוכבים במכוניות קטנות יותר, אופניים וכד', יש לנקוט זהירות יתירה. כדי להודיע שבכוונתם לקחת את זכות הקדימה, נהגים בד"כ צופרים ממושכות. אם אתם הולכי רגל או רוכבי אופניים בכל סוג של כביש ראשי בסרי לנקה, עליכם להיות עירניים מאוד.

מכל הסיבות האלו רוב התיירים מעדיפים לשכור רכב עם נהג. המהירות המותרת בשטח עירוני היא 56 קמ"ש, 72 קמ"ש בכבישים בין עירוניים, ו-100 קמ"ש בכבישים מהירים.

רישיון נהיגה

לפי הנהלים בסרי לנקה אם אתם כתיירים מעוניינים להזמין השכרת רכב בסרי לנקה עליכם להציג רישיון נהיגה בינלאומי. רישיון נהיגה בינלאומי ניתן להוציא בישראל במהירות ובקלות אצל הזכיינים המורשים לכך, בעלות של כמה עשרות שקלים. הוא תקף למשך שנה, וצריך לשמור אותו צמוד לרישיון הנהיגה הישראלי שלכם בזמן נהיגה בסרי לנקה. יחד עם זאת ראוי לציין שסרי לנקה היא לא הארץ הכי מאורגנת או קפדנית בעולם ותיירים רבים אינם טורחים לעשות רישיון נהיגה בינלאומי, בד"כ איש איננו דורש אותו בפועל.

השכרת רכב עם נהג בסרי לנקה

אפשר כמובן להזמין השכרת רכב בסרי לנקה אך אפשרות פופולרית יותר בקרב מטיילים בסרי לנקה, בעיקר כאשר מדובר על טיולי משפחות אל סרי לנקה עם ילדים, היא השכרת רכב עם נהג צמוד. אם הטיול שאתם מתכננים בסרי לנקה לא ארוך מאוד והתקציב שלכם בינוני, עלות השכרת רכב עם נהג בסרי לנקה סבירה מאוד. אחרי שהשתמשתם במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל (בדף זה למעלה) לאיתור הצעת המחיר הזולה ביותר, תוכלו לפנות באמצעות האתר לחברת השכרת הרכב שבחרתם ולשאול מה התוספת להשכרת נהג, בד"כ זה יהיה פחות ממה שציפיתם.

רכב ונהג מבטיחים להם את מקסימום הגמישות והנוחות במהלך הטיול שלכם כי הנהיגה בסרי לנקה קשה ומלחיצה והופכת את החופשה לפחות מושלמת ממה שתכננתם. עדיף לתת נהג מקומי להתמודד עם הטירוף של כבישי סרי לנקה ולהשאיר לכם את חווית הנסיעה והצפייה בנוף.

אפשר למצוא נהגי מוניות שישמחו להפוך לנהגיכם הפרטיים ברכב ששכרתם ליום או יותר בכל מרכז תיירות ראשי בסרי לנקה, כולל שדה התעופה בקולומבו. גם בתי המלון ובתי ההארחה בהם הזמנתם מקומות בתיכנון הטיול בסרי לנקה יכולים לקשר אתכם עם נהג שימתין לכם בסרי לנקה, וזוהי לפעמים הדרך הטובה ביותר, לעיתים קרובות זולה יותר מהצעות המחיר שתקבלו מחברות השכרת רכב בסרי לנקה אם תבקשו השכרת רכב עם נהג.

עלויות השכרת נהג פרטי בסרי לנקה

יש שיטות שונות לחשב מחירי נהג שינהג ברכבכם השכור בחופשה בסרי לנקה, השיטה העיקרית היא עלות מוסכמת עבור כל קילומטר ותקציב לארוחת צהריים וארוחת ערב, ותשלום נפרד לדלק. הדרך הפשוטה ביותר היא להסכים על מחיר אחיד ללא תוספות. צפו לשלם בין 7,000-9,000 רופי ליום (בסביבות ה- 200 ש"ח), למעט דלק. קחו בחשבון גם שרוב הנהגים מצפים לטיפ בגובה של כ-10 אחוז. אלא אם כן אינכם מדברים אנגלית בכלל (או במקרה שולטים בשפה המדוברת בסרי לנקה, סינהלית) אין צורך במדריך תיירים בנוסף לנהג.

כדאי לפגוש את הנהג בטרם תחליטו אם אתם מסתדרים. גם אם אתם מתכננים טיול ארוך בסרי לנקה כדאי לשכור נהג רק ליומיים או שלושה כדי לוודא שאתם מסתדרים, ולהמשיך איתו לשאר הטיול רק אם הכל בסדר.  נהדר לקבל המלצות מהנהג, אבל אל תיתנו לו לקבוע לכם. אל תשכחו שאתם הלקוחות. הנהגים השכירים בסרי לנקה ידועים לשמצה בנסיונם לנסות לשכנע תיירים לבקר באתרים שמהם הם מקבלים עמלה על הבאתכם לשם, ולא תמיד מדובר באתרים משתלמים.

נהגים מרוויחים כמות נכבדת של הכנסתם מעמלות. רוב בתי המלון ובתי ההארחה משלמים לנהגים מחיר אחיד או אחוזים, למרות שיש כאלה שמסרבים לעשות זאת. זה יכול להוביל לחיכוכים ביניכם לבין הנהג לגבי מקום הלינה שלכם, משום שהנהג ירצה להוביל אתכם למקום שמשלם לו עמלה. חלק מבתי המלון שנהגים בסרי לנקה מנסים לנווט תיירים אליהם נמצאים במצב גרוע, אבל זה לא בהכרח כך – רבים מעסקי התיירות שמשלמים עמלות לנהגים מקפידים גם על רמה נאותה.  בכל מקרה אל תסתמכו רק על המלצות של הנהג.

נהיגה בסרי לנקה

כך נראית נהיגה בסרי לנקה – צפו בסרטון שיגרום לרבים מכם להעדיף השכרת רכב עם נהג:

כבישים בסרי לנקה

תאונות דרכים הם מחזה די נפוץ ברחבי האי. הנהיגה בסרי לנקה דורשת עירנות מוגברת גם בגלל מצב הכבישים שהם בד"כ גרועים, צרים ומלאים בבורות, וגם בגלל עומס תנועה קבוע של מכוניות, הולכי רגל, רוכבי אופניים ואופנועים, ובעלי חיים – שלפעמים נדמה שכולם מנסים להתאבד בכבישי סרי לנקה. למרות שממשלת סרי לנקה עורכת בשנים האחרונות מאמצים לשפר את מצב הכבישים ברחבי סרי לנקה, פנצ'רים הם די נפוצים ובכל כפר קטן תמצאו מקומי שמתמחה בתיקון פנצ'רים.

הכבישים המהירים החדשים של סרי לנקה

סדרה חדשה של כבישים מהירים נפתחה בסרי לנקה במהלך השנים האחרונות, רובם כבישי אגרה, אך האגרה נמוכה יחסית. מלבד הכבישים המהירים בתוך ובסביבת קולומבו, אוטוסטרדות נוספות בסרי לנקה כוללות את:

Southern Expressway

זוהי האוטוסטראדה הראשונה בסרי לנקה שהושלמה עד כה. אורכה כ-161 ק"מ והיא נמשכת מהפרבר הדרומי של קולומבו Kottawa, ליד Maharagama, ל-Matara דרך יציאה ליד Galle. עד שתושלם בנייתם של כבישים מקשרים, הנסיעה מ-Fort עד הכניסה לכביש המהיר יכולה להימשך אותו זמן כמו הנסיעה משם ועד Galle או אפילו יותר. על פי התוכניות, הכביש אמור בסופו של דבר להגיע עד המבנטוטה (Hambantota).

 

השכרת רכב בסרי לנקה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל