סרי לנקה מומלצים

סרי לנקה – בתי מלון מומלצים למשפחות עם ילדים

מתכננים חופשה בסרי לנקה עם הילדים? יש המון מלונות טובים בסרי לנקה אך יש גם הרבה בתי מלון בסרי לנקה שכלל אינם מומלצים, וגם מלונות מומלצים בסרי לנקה שמתאימים יותר למטייל הצעיר או לזוגות בירח דבש, ולא תמיד מתאימים למשפחות עם ילדים. בכתבה זו תמצאו דירוג מלונות בסרי לנקה שנחשבים מומלצים למשפחות עם ילדים לפי דירוגים בינלאומיים

הכתבה כוללת מלונות בסרי לנקה במיגוון רחב של רמות מחירים, סגנונות אירוח ומיקומים בתוך סרי לנקה – גם בתי מלון בקולומבו הבירה, גם מלונות בגאלה וגם בתי מלון בסרי לנקה במיקומים אחרים שזוכים להמלצות חמות במיוחד ממשפחות או עונים על צרכים שונים של טיול בסרי לנקה למשפחות, כמו למשל בית מלון מומלץ ליד נמל התעופה בסרי לנקה

חופשה בסרי לנקה – עוד באותו נושא:

סרי לנקה עם ילדים – המדריך המלא לטיול משפחות

השכרת רכב בסרי לנקה – השוואת מחירים והסברים

מלונות מומלצים בסרי לנקה עם ילדים

מלונות בקולומבו בירת סרי לנקה

מלון מובנפיק קולומבו – Mövenpick Hotel Colombo 

מובנפיק קולומבו, בית מלון בסרי לנקה (בבירה קולומבו) בדירוג 5 כוכבים, כולל מסעדה, בר, טראסת שמש, בריכה חיצונית, אינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחי המקום וחניה פרטית בלא תשלום. המלון זוכה לציון 8.7 בהמלצות על מלונות בסרי לנקה עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לכבלים, נעלי בית, חלוקי רחצה ומוצרי טיפוח חינם. חלק מהחדרים כוללים פינת ישיבה וחלקם משקיפים לעיר או לאוקיינוס. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה. שדה התעופה הבינלאומי Bandaranaike מרוחק 36 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

מלון סינמון רד קולומבו – Cinnamon Red Colombo 

סינמון רד קולומבו, מלון מומלץ בקולומבו בדירוג 4 כוכבים במיקום אסטרטגי, מציע יחידות אירוח מודרניות ואינטרנט אלחוטי הזמין חינם בכל האזורים, בריכת גג חיצונית וחניה חינם. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוג מלונות מומלצים בסרי לנקה למשפחות עם ילדים. לדעת רבים, מדובר על המלון הכי טוב בקולומבו עם בריכת שחייה.

המלון נמצא רק 10 דקות הליכה מאולם הקולנוע Liberty Cinema Hall ו-900 מטרים מהמוזיאון הלאומי. בניין העירייה מרוחק 1.2 קילומטרים מהמלון, ואילו שדה התעופה הבינלאומי Bandaranaike – כשעת נסיעה ממנו.

כל חדר כולל מערכת מיזוג אוויר, שטיחים מקיר לקיר, כספת, ארון בגדים, פינת ישיבה עם ספה וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין או כבלים, מיני בר, קומקום חשמלי וחדר רחצה פרטי עם מקלחת, מגבות ומייבש שיער.

צוות דלפק הקבלה הידידותי פעיל 24 שעות ביממה ויסייע בכל הקשור בשירותי כביסה, המרות מט"ח ועוד הרבה יותר. מכונות ממכר אוטומטיות זמינות לרשותכם ואילו מתקני ברביקיו מסופקים לפי בקשה. ניתן לשלם במקום באמצעות UnionPay. מסעדת המלון מגישה מבחר נפלא של מנות מקומיות. תוכלו לשטוף את המזון עם משקה צונן לאחר הארוחה בבר.

להזמנת חדרים אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

מלון קינגסבורי קולומבו – The Kingsbury Colombo 

קינגסבורי קולומבו, מלון מומלץ בסרי לנקה בדירוג 5 כוכבים המשקיף אל נמל קולומבו ואל Galle Face Green, הוא בית מלון במרכז קולומבו המציע למשפחות חדרי אירוח אלגנטיים. תוכלו להירגע לכם בבריכה החיצונית עם הנוף לאוקיינוס ולהסתייע בשירות משרד אישי סביב השעון. בית המלון זוכה לציון 8.4 ברשימת מלונות מומלצים בסרי לנקה למשפחות עם ילדים.

המלון נמצא בלב קולומבו ובמרחק קצר מאטרקציות בסרי לנקה, כגון נמל קולומבו ומרכז הסחר העולמי. נמל התעופה הבינלאומי Bandaranaike מרוחק 33 קילומטרים מהמלון.

החדרים מעוצבים בהידור רב, מרווחים וכוללים חלונות רחבים עם נוף יפהפה. החדרים מאווררים, מוארים וכוללים מיני בר, אמצעים להכנת שתייה חמה וטלוויזיה בכבלים. חדר הרחצה הצמוד כולל מוצרי טיפוח חינם מבית Bulgari.

תוכלו להירגע בספא המלון או לתחזק את שרירכם במכון הכושר המצויד היטב. אל תוותרו על סעודה במסעדת המלון, המציע מבחר מעורר השתאות של מנות מרחבי העולם, לרבות מאכלים מערביים, דרום מזרח אסייתים, יפניים וסיניים. במסעדת פירות הים תוכלו להתענג על יין משובח וישיבה תחת כיפת השמיים. בטרקלין Sky Lounge תוכלו להתפנק על מגוון משקאות, כיבוד קל ונוף לחוף.

להזמנת חדרים אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

מלון מרינו ביץ' – Marino Beach Colombo 

מרינו ביץ', מלון בקולומבו בירת סרי לנקה בדירוג 5 כוכבים, מציע בריכת שחיה חיצונית, אמבט עיסוי, מרכז כושר, גן, מסעדה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי מלונות מומלצים בסרי לנקה עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל שולחן עבודה, מיזוג אוויר טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה צמוד עם אמבטיה. חלק מהיחידות כוללות גם פינת ישיבה. מדי יום מוגשת במלון ארוחת בוקר קונטיננטלית. צוות דלפק הקבלה יספק לכם מידע תיירות חיוני.

אצטדיון R Premadasa נמצא 5 קילומטרים מהמלון ושדה התעופה בנדרנאיקה (Bandaranaike) – 31 קילומטרים ממנו. 1.4 קילומטרים מהמלון נמצאת שגרירות ארצות הברית בסרי לנקה ואילו 3.1 קילומטרים ממנו – בית החולים Asiri. מגדל השעון Khan נמצא 4.1 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

מלון סינאמון גרנד – Cinnamon Grand Colombo 

סינאמון גרנד, מלון במרכז קולומבו בדירוג 5 כוכבים בשיק עירוני מפואר, ממוקם בלב המרכז התיירותי והמסחרי, הכולל את מרכז הסחר העולמי של קולומבו, המוזיאון הלאומי ומקדשים בודהיסטיים. המקום מציע חדרי אירוח וסוויטות ספא עטור פרסים, שתי בריכות חיצוניות, מרכז כושר, 14 אפשרויות לסעודה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוגי בתי מלון מומלצים בסרי לנקה עם ילדים. המקום נמצא 36 קילומטרים מנמל התעופה וניתן להגיע אליו או ממנו על-ידי הסעות משדה התעופה מטעם המלון.

השירותים המגוונים העומדים לרשות כל אורח כולל תפריט כריות, אפשרויות ארוחות בוקר בחדר, אמצעים להכנת שתייה חמה, כספת בחדר ושירות סידור מיטה. מתחם הקניות Crestcat Boulevard נמצא בסמוך למלון ותוכלו לעבור בו חוויית קניות בלתי נשכחת.

להזמנת חדרים אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

בתי מלון מומלצים בקולומבו בירת סרי לנקה למשפחות – מלונות נוספים 

מלונות בסרי לנקה (מחוץ לקולומבו)

אתר הנופש אננטרה פיס הייבן טאנגאל – Anantara Peace Haven Tangalle Resort 

אננטרה פיס הייבן טאנגאל, אתר נופש בדירוג 5 כוכבים השוכן על צוק מול רצועת חוף מבודדת ומרהיבה, במטע קוקוס מרשים המשקיף במלואו לים, הוא בחירה מומלצת לנופש בסרי לנקה. עם הגיעכם למקום, תזכו לקבלת פנים עם תופים מסורתיים ועם עזיבתכם – תזכו לשמוע ברכה מסורתית ולחוות את טקס שקיעת החמה, עם נגנים מסורתיים הנושפים בכלי נשיפה ייחודיים ועם תופים מקומיים. בית המלון זוכה לציון 9.2 בדירוגי מלונות מומלצים בסרי לנקה עם ילדים. לדעת רבים, מדובר על המלון הכי טוב בסרי לנקה.

במקום ניתן לבצע צ'ק-אין בחדר ולבחור אחת מ-32 הוילות הפרטיות, המתאימות במיוחד לחופשה בסרי לנקה עם ילדים, וכוללות כל אחת בריכת מים עמוקים וצוות משרתים אישיים ומנוסים שיעמדו לרשותכם לכל צורך. בחרו בין וילות המשקיפות לאוקיינוס, או אולי דווקא לגינה פרטית. הוילות מעוצבות עם היופי הפשוט של תרבות סרי לנקה, בהן תוכלו להתרגע ולאסוף אנרגיות. כל ווילה כוללת בר אישי מצויד, תיבת לחות ליינות, מכונת אספרסו, מערכת סאונד מבית Bose, אמבט, מקלחות גשם נפרדות ומוצרי טיפוח מתוצרת Themae.

באתר ניתן לבחור בין שש אפשרויות לסעודה (או פשוט לנסות את כולן!), כולל מסעדת טפניאקי על חוף הים ובהשראת התרבות האותנטית המקומית ומסעדת II Mare בהתמחות של מטבח איטלקי, המציעה נופים מרגשים של האוקיינוס. ניתן לארגן סיורי טעימות יין עם מומחי היין של המקום. חובבי בישול ישמחו לשמוע על קורס בישול סרי לנקי אליו ניתן להירשם ב-Spice Spoons.

ב-Anantara Spa תוכלו לפנק את עצמכם עם עיסוי איורוודה מהמסורת ההינדית, חדרי טיפול לרפלקסולוגיה, כמו גם בריכת שחיה חיצונית מהודרת. המקום כולל גם מועדוני נוער וילדים המופעלים על-ידי אנשי מקצוע מיומנים, מה שיאפשר להורים לנוח מעט מהעבודה הבלתי פוסקת של הטיפול בילדים; בזמן זה יכולים ההורים לנוח על שפת הבריכה, לערוך סיבוב קניות בעיר או לטייל על שפת הים. תוכלו ליהנות גם מטיפול רגליים בווילה שלכם, בידי מטפל ספא מקצועי.

אתר הנופש ניצב 30 דקות נסיעה בלבד ממקדש Mulkirigala Rock ו-90 דקות נסיעה מ-Galle Fort – המבצר הידוע של סרי לנקה. שעתיים נסיעה משם נמצא הפארק הלאומי Yala, בו תוכלו לצפות בפילים ובנמרים. במשרד הנסיעות שבמקום תוכלו לארגן טיולים מסוגים שונים, כגון פעילות תרבותית וימית, רכיבה על אופניים, טיול צפייה בלווייתנים כחולים וספארי חיות בר.

להזמנת חדרים אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

מלון הריטאנס נגומבו – Heritance Negombo 

הריטאנס נגומבו, בית מלון בסרי לנקה בדירוג 5 כוכבים, הוא מלון מומלץ ליד שדה התעופה של סרי לנקה בעיר נגומבו, הכולל בריכה חיצונית, חדרים אלגנטיים עם מיני בר ואינטרנט אלחוטי חינם; הוא ממוקם 2.1 קילומטרים מכנסיית סנט אנתוני ו-40 דקות נסיעה בלבד מקולומבו. המלון זוכה לציון 8.8 ברשימות מלונות מומלצים בסרי לנקה למשפחה עם ילדים.

כל חדר משקיף אל האוקיינוס ההודי וכולל טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, ספה, שולחן עבודה, מתקני גיהוץ וחדר רחצה פרטי עם חלוקי רחצה ומייבש שיער. במלון יש 7 אפשרויות סעודה, כולל ארוחות הכוללות מאכלי ים על המדשאה המשקיפה לאוקיינוס או חטיף או מאפה ב-Mad Dog או ב-Swiss Bakery.

לרשותכם עומדים מתקנים כגון מרכז כושר, דלפק תיור וחנויות. חניה זמינה חינם. המלון מרוחק 100 מטרים מפארק החוף Negombo ואילו שדה התעופה הבינלאומי Bandaranaike נמצא 20 דקות נסיעה ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

מלון גאלה פייס – Galle Face Hotel 

גאלה פייס, מלון מומלץ בסרי לנקה בדירוג 5 כוכבים בסגנון קולוניאלי שהוקם בשנת 1864, הוא בית מלון בעיר גאלה הכולל בריכת מים מלוחים עם ריהוט סביבה הצופה לאוקיינוס ההודי, בספא בו ניתן ליהנות מעיסוי איכותי ומרגיע, במכון כושר ובמרכז עסקים. המלון זוכה לציון 8.8 בביקורות מלונות מומלצים בסרי לנקה עם ילדים.

חדרי האירוח כוללים מרצפות עץ ונוף נהדר אל האוקיינוס, העיר קולומבו או טיילת Galle Face Green. החדרים כוללים מיני בר, כספת אישית, טלוויזיה וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער.

המלון נמצא בליבה של העיר קולומבו – 15 דקות נסיעה מקניון Odel ו-36 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי. תוכלו לסעוד בכל אחד משתי מסעדות המלון: Galle Face Green ו-1864 ולהתענג בהן על מנות מקומיות ובינלאומיות. לאחר הארוחה תוכלו לעבור לישיבה רגועה בבר ולשטוף את קיבתכם עם קוקטייל צבעוני.

להזמנת חדרים אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

מלון אמארי גאלה – Amari Galle 

אמארי גאלה, אתר נופש יוקרתי בדירוג 5 כוכבים באזור המצודה ההיסטורי Galle בדרום סרי לנקה, כולל סוויטות וחדרים, בריכה חיצונית ובר, חדר כושר וספא. המלון זוכה לציון 8.5 ברשימות בתי מלון מומלצים בסרילנקה עם ילדים.

במקום מופעל מועדון ילדים ייעודי ובו מגוון פעילויות עם פיקוח, במטרה להעסיק ולבדר את האורחים הצעירים, זאת בזמן שההורים יכולים לנוח ברוגע או לעסוק בענייניהם. כל החדרים משקיפים ישירות לאוקיינוס ההודי וכוללים טלוויזיית LED, אינטרנט אלחוטי חינם, מיני בר, שולחן עבודה, מתקני גיהוץ ומתקנים להכנת שתייה חמה. בחדר הרחצה תמצאו מקלחת גשם, כפכפים, מייבשי שיער, חלוקי רחצה ומוצרי טיפוח בלא תשלום.

במסעדת AHARA Gourmet Gallery מוגשות ארוחות לאורך היום כולו, כולל את  מזנון ארוחת הבוקר היומי. מגוון מאכלים בינלאומיים ואסיאתיים מוגש בפני האורחים הרעבים, ומוכן בתחנות בישול חיות עם שימוש בתוצרת מובחרת וטרייה בלבד; המאכלים זמינים לארוחות הצהריים והערב. בבר BOMMU Rooftop תזכו ליהנות מנוף פנוראמי של הסביבה וללגום קוקטיילים צוננים וחטיפים איכותיים.

בטרקלין Voyager Lounge הייחודי תוכלו להירגע ולנוח במקרה של הגעה מוקדמת או דווקא צ'ק-אאוט מאוחר. בטרקלין תמצאו לוקרים למזוודות חינם, מקלחות, אינטרנט אלחוטי ופינת ישיבה. חנות לממכר משקאות ומזון זמינה גם כן לנוחיותכם. המלון נמצא 5 קילומטרים מהכנסייה ההולנדית Dutch Church Galle ו-3 קילומטר בלבד ממבצר גאלה.

להזמנת חדרים אונליין ומידע נוסף לחצו כאן


מלון סבן טרטלס – Seven Turtles 

סבן טרטלס, מלון בסרי לנקה בדירוג 4 כוכבים בעיר טנגלה הממוקם צעדים אחדים מחוף הים הרוגע, מציע בריכת שחיה חיצונית, אינטרנט אלחוטי חינם וחניה בלא תשלום. המלון זוכה לציון 9.5 בביקורות על מלונות בסרי לנקה למשפחות עם ילדים. החדרים ממוזגים ומוארים לחלוטין ובהם מרפסת פרטית, אמצעים להכנת שתייה חמה, מקרר – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בסרילנקה – וחדר רחצה פרטי.

טראסה מקסימה חיצונית ושירותי כביסה זמינים גם הם לאורחים. למעוניינים, הצוות מארגן הסעות משדה התעופה ואליו, כמו גם שירותי הסעות נוספים, בתוספת תשלום. המלון ממוקם על חוף הים ובמרחק 36 קילומטרים בלבד משדה התעופה הבינלאומי Mattala Rajapaksa. הפארק הלאומי הידוע, יאלה (Yala) מרוחק שעה וחצי נסיעה מהמקום. מרכז העיר טנגאלה (Tangalle) ממוקם 10 קילומטרים משם.  במסעדת האתר מוגשים מאכלים מסורתיים מהמטבח האירופאי והמקומי.

להזמנת חדרים אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

סרי לנקה - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל