מלונות בבלגיה עם ילדים

10 מלונות מומלצים בבלגיה למשפחות עם ילדים

בתי מלון בבלגיה למשפחות עם ילדים – המומלצים ביותר: לפניכם דירוג המלונות המומלצים בבלגיה למשפחות עם ילדים לפי הצבעות הגולשים באתרי תיירות בינלאומיים. הרשימה כוללת מלונות בבלגיה במיגוון מיקומים, החל מבתי מלון ליד שדה התעופה בבריסל, דרך מלונות באנטוורפן ועד בתי מלון מומלצים בבלגיה במיקומים כמו ליובן וניבלס

כמובן, לא חסרים מלונות טובים בבלגיה, אבל לא בכולם משפחות שמגיעות אל בלגיה עם ילדים מרגישות בבית, חלק מהמלונות מיועדים לקהלים כמו אנשי עסקים או זוגות צעירים ופחות מתאימים למשפחות. בבתי המלון שתמצאו ברשימה זו, כל הסיכויים שכל בני המשפחה ייהנו בחופשה.

חופשה בבלגיה – עוד באותו נושא:

טיסות לבריסל – השוואת מחירים והזמנת טיסות זולות

השכרת רכב בבלגיה – השוואת מחירים ומידע חשוב

e-sim ו-sim לבלגיה – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בבלגיה – מידע שימושי לתכנון החופשה

כדורגל בבלגיה – כרטיסים לליגה הבלגית

10 מלונות מומלצים בבלגיה עם ילדים

מלון שרתון – Sheraton Brussels Airport Hotel 

שרתון, בית מלון ליד שדה התעופה בבריסל בדירוג 4 כוכבים, מציע חופשה משפחתית בבריסל בחדרי אירוח הכוללים בידוד אקוסטי מתקדם וטלוויזיה עם מסך שטוח. במלון תמצאו חדר כושר מאובזר, שירות חדרים פעיל סביב השעון ומסוף מחשב בלובי. טרקלין שרתון קלאב זמין גם הוא עבורכם. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים בבלגיה עם ילדים.

החדרים כוללים מיזוג, מיני בר ומיטת Sheraton Sleep Experience לשינה שהיא גם חוויה.

תחנת רכבת בריסל אקספרס ממוקמת מתחת למלון וניתן להגיע ממנה למרכז בריסל. האטומיום מרוחק 15 דקות נסיעה מהמלון, בעוד שמטה נאט"ו נמצא 5 דקות נסיעת רכב ממנו. מסעדת Gullivers תפנק אתכם במזנון ארוחת בוקר וארוחות לאורך היום, לרבות תפריט מנות וקוקטיילים. בבר מוגשת בירה בלגית מסורתית.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פרוגרס – Progress Hotel 

פרוגרס, בית מלון מומלץ בבריסל בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 100 מטרים בלבד מפלאס רוחיר (Rogier)  ומתחנת מטרו רוחיר וממוקם 5 דקות הליכה בלבד מתחנת רכבת Brussels-North. במלון יש מתקני כושר ויחידות אירוח מודרניות ומפוארות עם טלוויזיית LCD בעלת 40 ערוצים. המלון זוכה לציון 8.2 בביקורות מלונות מומלצים בבלגיה עם ילדים.

החדרים מודרניים וכוללים מיקרוגל – יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל מלונות בבלגיה בד"כ – וחלוק רחצה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל רחבי המלון וארוחת בוקר אמריקאית מוגשת מדי יום. אורחים יכולים להירגע בבר-הטרקלין או בחצר הפנימית שבה עצי זית עתיקים וכורסאות עיסוי. אזורי המלון הציבוריים משמשים להצגה של תערוכות אמנות.

שירות הסעות בלימוזינה עומד לרשות האורחים לטובת הסעה לאטרקציות בבריסל, לתחנת רכבת ולנמל התעופה, כמו גם לאתרי תיירות מסוימים בבלגיה על פי בקשה.

מוזיאון העיר בריסל וגראנד פלאס ממוקמים 15 דקות הליכה מהמקום. המרכז הבלגי לאמנות קומיקס מרוחק 10 דקות הליכה בלבד מהמלון. תחנת המטרו Rugir (רוחיר) נמצאת בקרבה למלון וניתן להגיע ממנה ליעדים שונים ברחבי בריסל, למתחם שומאן ולרובע האירופי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון NH בריסל איירפורט – NH Brussels Airport 

NH בריסל איירפורט, בית מלון ליד שדה התעופה בבריסל בדירוג 4 כוכבים, ממוקם פחות מ-5 קילומטרים משדה התעופה של בריסל וכולל חדרים אטומי רעש ומתקני בריאות נעימים, כולל אמבט ספא וחדר כושר. אינטרנט אלחוטי זמין חינם. המלון זוכה לציון 8.6 בהמלצות על מלונות בבלגיה למשפחות עם ילדים.

החדרים ממוזגים וכוללים מיני בר, אמצעים להכנת שתייה חמה וטלוויזיה. תחנת רכבת דיגם (Diegem) מקשרת למרכז העיר בריסל וממוקמת 50 מטרים בלבד מהמלון. 5 דקות ממנו, נמצא מטה NATO. ניתן להסתייע בשירות הסעות חינם אל שדה התעופה או ממנו, בשעות קבועות. בר המלון מגיש מגוון משקאות נרחב, כולל בירות בלגיות. ניתן לשחק בחדר הביליארד של המלון וליהנות ממנות בינלאומיות באווירה לא רשמית במסעדה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פארק אין ביי רדיסון – Park Inn By Radisson Brussels Airport 

פארק אין ביי רדיסון, מלון מומלץ בבלגיה בדירוג 3 כוכבים ב-Diegem – 1.8 קילומטר ממוזיאון טכנולוגיית המידע, מציע שירותים שונים, לרבות מרכז כושר, בר, טראסה ושירות הסעות חינם. המלון זוכה לציון 9.1 בדירוג מלונות מומלצים בבלגיה למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח כוללים שולחן עבודה, טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח, חדר רחצה צמוד עם מקלחת וארון בגדים. חלק מהיחידות כוללות גם פינת ישיבה. מדי יום מוגשת במלון ארוחת בוקר קונטיננטלית; במסעדה מוגשות מגוון מנות בינלאומיות לאורך היום.

לרשותכם עומדים סאונה, אינטרנט אלחוטי חינם, מרכז עסקים ודלפק קבלה הזמין עבורכם 24 שעות ביממה. נמל התעופה של בריסל נמצא רק 3 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אטלס ברסלס – Atlas Hotel Brussels 

אטלס ברסלס, מלון מומלץ בבריסל בדירוג 3 כוכבים במיקום שליו באזור דנסרט (Dansaert) הפעיל, שבסביבתו תגלו מגוון גדול של ברים, מסעדות וחנויות בוטיק – כל זה במרחק 650 מטרים מהכיכר המרכזית Grand Place ו-5 דקות הליכה בלבד מכיכר Saint Géry ובה עושר של מסעדות וחיי לילה.

חדר האירוח מעוצבים באופן ייחודי, כאשר כל קומה מייצגת יבשת ואילו כל חדר מעוצב בסגנון עיר ייחודית. כל חדר כולל מיטות קפיצים ומזרני איכות של Auping, אמצעים להכנת שתייה חמה, מיני בר ומצעים היפו-אלרגניים.

מדי יום בחדר ארוחת הבוקר מוגש מזנון ארוחת בוקר. חדר האוכל כולל קיר לבנים המתוארך למאה ה-13 והנחשב כאחד הקירות הראשונים שנבנו בעיר. במלון פועל דלפק קבלה 24 שעות ביממה. ניתן להשתמש חינם במחשב שבלובי המחובר לאינטרנט.

המלון נמצא שתי דקות הליכה מהמדרחוב המורחב של בריסל, הנחשב כאחד הגדולים ביבשת אירופה ומאכלס מספר רב של אטרקציות בבריסל. הפרלמנט והנציבות האירופיים ניצבים 10 דקות הליכה מתחנת המטרו Sainte Catherine, המרוחקת 5 דקות הליכה בלבד מהמלון. בורסת בריסל נמצאת 350 מטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

B&B – Home sweet home 

מלון B & B – הום סוויט הום הוא בית הארחה קטנטן אשר מופעל על ידי ישראלים דוברי עברית וממוקם בבארסל (Beersel), במרחק של 12 ק"מ מבריסל (Brussels), ומציע גינה ואינטרנט אלחוטי חינם. בבית ההארחה יש שני חדרים, אחד מהם מתאים לאדם אחד והשני לשלושה אנשים. המלון מציע טלוויזיה וחדר רחצה משותף עם מוצרי טיפוח ללא תשלום, מייבש שיער ואמבט.

גם ארוחת בוקר קונטיננטלית זמינה מדי יום בבית ההארחה. המקום מציע גם טרסה, והאורחים יכולים גם להירגע באזור המשותף. נמל התעופה של בריסל נמצא במרחק של 33 ק"מ מבית ההארחה.

לבדיקת חדרים והזמנת חדרים במלון

מלונות בבריסל – עוד מידע למטייל באותו נושא:

מלונות מומלצים בבריסל למשפחות עם ילדים – הרשימה המלאה

מלונות מומלצים באנטוורפן למשפחות

מלון רדיסון בלו אסטריד – Radisson BLU Astrid Hotel, Antwerp 

רדיסון בלו אסטריד, מלון מומלץ באנטוורפן למשפחות בדירוג 4 כוכבים השוכן בלב מתחם היהלומים ומול התחנה המרכזית באנטוורפן וגן החיות, מציע חדרי אירוח אלגנטיים ומועדון בריאות הכולל בריכת שחייה מקורה. אוטובוס המסיע מ/אל נמל התעופה של בריסל עוצר בכניסה למלון. המלון זוכה לציון 8.8 בהמלצות על מלונות בבלגיה עם ילדים.

החדרים מעוצבים בטוב טעם ובהם חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם וטלוויזיה בכבלים ומסך שטוח. בלילה מוגשות מנות גריל העשויות תוצרת מקומית טרייה, בליווי יין או בירה בלגית מסורתית.

במועדון הבריאות יש הזדמנות לטפח את שרירכם במרכז הכושר המאובזר. תוכלו גם להירגע במועדון הכולל אמבט ספא ובריכה מקורה. טיפולי יופי ועיסוי אבנים חמות זמין להנאתכם גם כן.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון רובנס-גרוטה מרקט – Hotel Rubens-Grote Markt 

רובנס-גרוטה מרקט, בית מלון מומלץ במרכז אנטוורפן בדירוג 4 כוכבים בצמוד לכיכר השוק התוססת, על הברים והמסעדות שבה, ולקתדראלה של גבירתנו, מציע דלפק קבלה 24 שעות ביממה ואינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחיו. המלון זוכה לציון 8.5 בביקורות על בתי מלון מומלצים בבלגיה עם ילדים.

המלון מציע חדרים מרווחים ומוארים. תוכלו לבחור גם בסוויטה המפוארת. כל יחידה כוללת מערכת בקרת אקלים מתקדמת וטלוויזיה עם מסך שטוח, כאשר חלק מחדרי הדלוקס וכל הסוויטות כוללים גם טראסה פרטית. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר מגוון הכולל מנות קרות וחמות. בתנאי מזג אוויר טובים, מוגשת ארוחת הבוקר בפטיו.

אורחים נהנים ממיקומו המעולה של המלון במרכז ההיסטורי של אנטוורפן ומנצלים זאת לביקור במוזיאונים המרתקים ובמתחמי הקניות, כגון כיכר כרונפלאטס (Groenplaats) ודה מייר (De Meir), הנמצאים במרחק הליכה ממנו. מוזיאון MAS ממוקם 10 דקות הליכה מהמלון, כאשר אל מוזיאון רד סטאר ליין אפשר להגיע ברגל תוך 15 דקות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בתי מלון באנטוורפן למשפחות עם ילדים – רשימה מורחבת

עוד מלונות מומלצים ברחבי בלגיה

מלון לודג' הברלה – Hotel The Lodge Heverlee 

לודג' הברלה, מלון מומלץ בליובן בדירוג 3 כוכבים השוכן בבית חווה מסורתי ועתיק ב-Leuven (ליובן) – 200 מטרים מטירת ארנברג, מציע סוויטות וחדרים מרווחים עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל רחבי המקום וכולל מתקני סאונה, גן, מסעדה ובר. המלון זוכה לציון 8.6 ברשימות בתי מלון מומלצים בבלגיה עם ילדים.

החדרים מעוצבים בגוונים עדינים ומאופניים בקירות לבנים ובקורות עץ; הם כוללים חדר רחצה פרטי עם מקלחת או אמבטיה ומייבש שיער, כמו גם פינת ישיבה וטלוויזיה.

מדי יום מוגשת בחדר האוכל המשותף ארוחת בוקר העשויה מרכיבים מקומיים. מסעדת De Oude Kantien של המלון מציעה מטבח בלגי מסורתי וכוללת אח. תוכלו ליהנות ממשקה צונן בבר המלון או על הטראסה עם הנוף לגן.

ליבה ההיסטורי של Leuven כולל את כיכר השוק המרכזית וגם את כיכר העיר העתיקה שבה עושר של מסעדות וברים וממוקם 6 קילומטרים מהמלון. תחנת הרכבת נמצאת 10 דקות נסיעה מהמלון וניתן להגיע ממנה לבריסל תוך 20 דקות, וכמובן ליעדים תיירותיים נוספים ברחבי בלגיה. שדה התעופה של בריסל ניצב במרחק 15 דקות נסיעת רכבת מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון קורטרייק – Parkhotel Kortrijk 

קורטרייק, מלון מפואר בבלגיה בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בעיר קורטרייק, במרחק הליכה ממרכז השופינג K ובמרחק קצר למדי מכיכר השוק של קורטרייק, מול התחנה המרכזית. אינטרנט אלחוטי זמין חינם ברחבי המלון כולו. המלון זוכה לציון 9.2 ברשימת בתי מלון מומלצים בבלגיה עם ילדים. החדרים מעוצבים בסגנון מודרני עם גוונים חמים לאווירה נינוחה. החדר היוקרתי מציע מרחב ונוחות נוספים.

מתחם הבריאות החדש ממוקם באגף הדרומי ומציע המון אשרויות ספא וכושר; הוא כולל חדר כושר, אמבט אדים, סאונה ובריכת שחייה מקורה. בעלות נוספת תוכלו להיכנס ל- Wellness avenue הכוללת אמבטיות טיפול, חדר אדי איקליפטוס, סאונת צמחים, מקלחת מי קרח, חדר Snooze, סאונת גבישי מלח, סאונה אינפרא אדומה, סאונת אדים עם אמבטיית כפות רגליים ומקלחת גשם. בנוסף, תוכלו ליהנות מעיסויים מפנקים, טיפולי גוף, פדיקור, מניקור וטיפולי פנים מרגיעים.

במסעדת המלון האפנתית האורחים ייהנו ממטבח צרפתי אותנטי. באם חפצתם במשקה צונן, שבו ב-Bar Jules החדש, המגיש יינות מקומיים, קוקטיילים, משקאות שונים ומנות מרחבי העולם. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר מפואר. Kortrijk Xpo מרוחק 5 דקות של נסיעה ברכב בלבד.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון ניבלס-סוד ואן דר ווק – Hotel Restaurant Nivelles Sud Van Der Valk 

ניבלס-סוד ואן דר ווק, מלון מומלץ בבלגיה בדירוג 3 כוכבים שהוא גם מסעדה, ממוקם 40 קילומטרים מבריסל ושני קילומטרים ממרכז העיר ניבלס (Nivelles). הוא מציע חנייה חינם, גישה מהירה לכביש המהיר ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים. המלון זוכה לציון 8.2 ברשימות מלונות מומלצים בבלגיה למשפחות עם ילדים.

בר המלון Petrus פתוח כל שעות היממה ובתנאי מזג אוויר נוחים, ניתן לשבת בהנאה בטראסה, למנוחה או משקה וחטיפים. בנוסף, עומדת לרשותכם מסעדה המגישה מנות מסורתיות הכוללות מגוון גדול של מוצרים עונתיים, כמו גם מזנון ארוחת בוקר.

בריכה חיצונית מחוממת (הפתוחה בחודשים מאי עד ספטמבר) זמינה להנאתכם, עם שורות של כרמים לצידה. המקום כולל שני מטענים עבור רכבים חשמליים ו-8 מטענים נוספים עבור רכבי טסלה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בלגיה - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל