קנקון אטרקציות

קנקון עם ילדים – אטרקציות בעיר הנופש של מקסיקו

קנקון היא יעד תיירותי מיוחד במינו – העיר הוקמה ע"י ממשלת מקסיקו במיקום מושלם בין אטרקציות תיירותיות במקסיקו, במטרה למשוך תיירות יוקרתית של זוגות בירח דבש ומשפחות שיגיעו אל קנקון עם ילדים לחופשה משפחתית. במדריך המלא לחופשה בקנקון ריכזנו עבורכם המלצות על אטרקציות בקנקון שירגשו גם את התיירים המנוסים ביותר

קנקון Cancún היא עיר חוף ביעד התיירותי הפופולרי המכונה הקריבים המקסיקנים (The Mexican Caribbean), או בשמה הרשמי: מדינת קינטנה רו (Quintana Roo) או חצי האי יוקטן (Yucatan Peninsula) של מקסיקו. זהו היעד התיירותי המבוקש ביותר במקסיקו ואחת מפנינות התיירות של אמריקה אשר מושכת כל שנה מאות אלפי תיירים, כולל משפחות רבות המגיעות אל קנקון עם ילדים בכל הגילאים. עונת השיא של תיירות בקנקון היא בד"כ בין דצמבר לאפריל, אז גם מחירי הטיסות לקנקון וגם מחירי בתי המלון בקנקון עולים באופן דרמטי, וחוזרים למחירם הרגיל בקיץ ובתחילת הסתיו

קנקון מורכבת מ-21 ק"מ של חופים לבנים צחים בצורה הנראית כמו הספרה 7. אטרקציות תיירותיות בקנקון כוללות פלאים ארכיאולוגיים של תרבות המאיה העתיקה, מים בצבע טורקיז, עולם תת-ימי עשיר ומתקנים תיירותיים ברמה בינלאומית. קנקון נחשבת עדיין לשער לעולם המאיה (El Mundo Maya)). מקדשי המאיה והאתרים שבהם התקיימו טקסי הדת של התרבות האינדיאנית העתיקה נמצאים בכל מקום, חלקם בין עצי ג'ונגל שופע, ואחרים שהגישה אליהם קלה.

חופשה בקנקון – עוד מידע למטייל באותו נושא:

טיסות למקסיקו – המלצות והשוואת מחירים

מלונות מומלצים בקנקון למשפחות עם ילדים

השכרת רכב במקסיקו – השוואת מחירים ומידע למטייל

מקסיקו עם ילדים – המדריך לטיולי משפחות

טיסות פנים במקסיקו – השוואת טיסות והזמנת כרטיסים

קניית פזו מקסיקני (MXN) לטיול במקסיקו – טיפים חשובים

קנקון למעשה לא התפתחה כעיר באופן טבעי אלא נבנתה באתר שממשלת מקסיקו בחרה כדי לפתח בו אטרקציה תיירותית חדשה שתמשוך למקסיקו תיירות יוקרתית יותר. היא שוכנת בקצה הצפון-מזרחי של הקריבים המקסיקנים.  כשהבנייה החלה בשנת 1970, מדינת קינטנה רו (חלק מהפדרציה של מקסיקו) שהיום קנקון מהווה את מרכזה הייתה עדיין שטח פדרלי ובאזור חיו רק מספר מתיישבים.

האזור שבו נמצאים בתי המלון בקנקון בנוי כמעט כולו על בסיס ענף התיירות. קנקון שופעת במלונות יוקרה, ריזורטים ואתרי נופש בשיטת "הכל כלול". אלה מקומות שמושכים תיירים המחפשים חופשה במקסיקו באווירה מפנקת ומערבית ולא אכפת להם לשהות בקרב קהל תיירותי גדול. רוב התיירים הם מארה"ב או קנדה, כולל המון משפחות אמריקאיות שמגיעות אל קנקון עם ילדים לחופשת הקיץ. מגיעים לכאן גם תיירים רבים מאירופה, ותיירים רבים מגיעים לקנקון גם משאר חלקי מקסיקו.

רוב תושבי קנקון המקסיקנים חיים בדאונטאון של קנקון, שמתחילה ככל שמתרחקים מתחנת האוטובוס ADO ומבתי המלון וההוסטלים הסמוכים. בדאונטאון של קנקון תמצאו חוויה יותר אותנטית של מקסיקו מסעדות רבות (La Parrilla, Los Pericos, Los Arcos, El Timtnhehdon de Cancun, Va que Va) – כולן מסעדות מצויינות וזולות יותר מאשר אלה שבאזור בתי המלון. תמצאו כאן גם את הקניונים (Plaza Las Americas, Plaza la Isla in Hotel Zone, Plaza Outlet), את השווקים (Mercado 28 y 23) ומועדוני לילה תוססים (Cocobongo, Dady'O, Palazzo, Mandala).

מי שמחפש בעיקר לבלות בחוף הים או לצלול, או תיירים שיש בהם רוח הרפתקנית, יכולים למצוא בקלות חדרי לינה בחופים יפים באותה מידה ופחות הומים לאורך החוף, במרחק של שעה או שעתיים בלבד דרומית לקנקון. אם אתם יודעים מעט ספרדית, זה יעזור לכם במציאת דילים טובים יותר. תוכלו לשכור רכב בקנקון או לקחת את האוטובוס לפוארטו מורלוס (Puerto Morelos ) הנמצאת במרחק 20 דקות בלבד., או טולום (Tulum) במרחק שעה, פלאיה דל קרמן (Playa del Carmen) במרחק 45 דקות נמצאת בין השתיים, ומהווה יעד מעולה עבור תיירים המחפשים חופשה במקסיקו בריזורט בשיטת "הכל כלול". גם מוניות, שאינן יקרות במקסיקו, הן אופציה לטיול בסביבות קנקון.

תיירים שמתכננים טיול במקסיקו לכמה יעדים עם שהייה ביעד מרכזי אחד ויציאה ממנו ליעדים תיירותיים פעולה ומעוניינים במלונות יוקרה וביתרונות החיים בעיר גדולה אבל מעדיפים סגנון יותר מקומי ואותנטי מאשר קנקון הממוסחרת והמערבית, יעדיפו אולי להישאר בעיר הראשית של יוקטן, מרידה (Mérida). טיסות רבות לקנקון ממשיכות הלאה לקנקון לאחר עצירה בנמל התעופה של מרידה.

מזג האוויר בקנקון

האקלים של קנקון הוא אקלים טרופי, מה שאומר שמזג האוויר חם ולח לאורך כל השנה וטמפרטורת המים גם מאוד חמימה.

מזג האוויר בסוף יוני חם במיוחד, אז הכינו את עצמכם – במיוחד אם אתם מתכננים להגיע אל קנקון עם ילדים קטנים או תינוקות, אולי תעדיפו להגיע לחופשה בקנקון מחוץ לעונת השיא. שימו לב שהוריקנים יכולים להוות בעיה רצינית בסוף הקיץ ובסתיו.

כמו רוב אזורי הריזורטים והתיירות באיים הקריבים, כל 10 עד 20 שנה הוריקן רציני נוהג להכות את האזור. ההוריקן הקשה האחרון היה הוריקן ווילמה בשנת 2005, אשר גרם לנזק גדול בהרבה מהחופים המפורסמים של קנקון. אלפי תיירים שאיבדו את כל מה שהביאו איתם לחופשה בילו את החופשה שלהם במקלטים במשך ימים רבים לפני שיכלו לחזור הביתה. כתוצאה מכך, בין 2005-2008 תנועה רבה של תיירים עברה מקנקון לעיר התיירות קאבו סן לוקס (Cabo San Lucas), מה שהוביל לפריחה משגשגת שם, בזמן שקנקון נותרה עם המשימה הגדולה לשקם את אתרי הנופש הרבים שלה ולרוקן את החופים מההריסות.

הלקח של הסיפור הוא שכדאי לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות מאוד טובה לפני ביקורכם הכוללת ביטוח לביטול נסיעות לחו"ל ובטלו את ההזמנה מיד אם תחזית מזג האוויר בקנקון מוסרת חשש להוריקן בשבוע שלפני הטיול. עונת ההוריקנים היא בד"כ מאוגוסט עד אוקטובר או נובמבר, אבל הוריקן יכול להתרחש גם מחוץ לעונה זו.

אטרקציות מומלצות בקנקון למשפחות

פארק Xenses – גישה מהירה ותחבורה מקנקון

שכחו את כל מה שאתם מכירים והיכנסו לעולם שבו שום דבר לא כמו שחשבתם. פארק אקסנסז הוא פארק שעשועים יוצא דופן המהווה את אחת האטרקציות הראשיות עבור משפחות המתכננות חופשה בקנקון עם ילדים והוא גדוש בחוויות שיפילו אתכם מהרגליים – המריאו לשמים, התגלשו ב- Sludgerie (מגלשת בוץ), שחו בלגונות המושלמות וצאו לסיור בכפר מקסיקני שבו חוקי הפיזיקה לא קיימים.

הכניסה לפארק השעשועים בקנקון צבועה בצבעי טכניקולור והיא שער הכניסה שלכם לאזורי הפארק השונים, שכל אחד יותר יצירתי מקודמו, אל תצפו למשהו דומה לפארקי שעשועים אחרים בעולם. כאן תזחלו במנהרות כדי למצוא לב ענקי פועם, תשוטו בנהר קליל לגמרי, או התגלשו במגלשת הבוץ. צאו לטיסת ציפורים וצאו לסיור בג'ונגל כדי לראות את מערכת הנהרות התת-קרקעיים.

אל תחמיצו את הכפר המקסיקני המיוחד שיסחרר לכם את החושים. הכפר מתעלם מחוקי הפיזיקה ולא תדעו אם אתם עולים או יורדים ברחובות שבהם נראה שהמים זורמים אחורה וכוח המשיכה הפוך.

ואחרי כל זה, תרצו לחזור למציאות ותוכלו לעשות זאת בגינת גן העדן (Eden Garden,) השלווה, זהו גן עדן טרופי ושופע המלא בדגים, תוכים ופלמינגו. אם אתם רוצים לעשות משהו קצת שונה בטיול במקסיקו למשפחות, הפארק המטורף הזה, המלא באשליות אופטיות, הוא המקום שיעשה לכם את זה.

להזמנת כרטיסים לפארק אקסנסז בקנקון

פארק מאיה קנקון: הכל כלול Parque Maya Cancún: All Inclusive

בקנקון תמצאו שלווה אבל גם המון אקשן. פנו לפארקה מאיה Parque Maya Cancún עם כרטיסי הכל כלול ותצאו לסיור מלא אדרנלין בן 4 שעות העובר מפעילות הרפתקנית אחת לשנייה.

טוסו באוויר באמצעות זיפליינים, צאו להליכה על גשרי חבלים, עברו במטעי מנגרוב שלווים כשאתם יושבים בסירת מירוצים, ציללו עם שנורקלים במים הטרופים, צפו בטקסי מאיה תרבותיים ועוד המון.

הטיול מתחיל בנסיעת שטח מהמלון בקנקון לפארק מאיה עם מדריך נלהב דובר אנגלית וספרדית. אחרי שתצפו בסרט קצר על תרבות המאיה העתיקה, תעלו לזיפליין (אומגה) ותוכלו לראות את המנגרובים המנצנצים מתחתיכם. אחרי זה תוכלו להתנסות במירוץ מכשולים העשוי מגשרי חבלים.

בנוסף, תצאו לשיט בסירת מירוץ, ובסיום צלילת שנורקלינג. בסיום תוכלו לטעום מטעמים מכסיקניים בסגנון תרבות המאיה וליהנות מהתרבות המקומית, עם טקסי ריקוד של התרבות העתיקה.

להזמנת כרטיסי הכל כלול לפארק מאיה קנקון

צ'יצ'ן איצה – דלגו על התור

זה דבר אחד עבור ילדים לקרוא וללמוד על תרבות שבט המאיה העתיקה, אבל זה משהו לגמרי אחר לראות את פאר התרבות במו עיניכם. צ'יצ'ן איצה (Chichén Itzá) הייתה אחת הערים הגדולות ביותר של תרבות המאיה, וכן אתר קדוש של בני המאיה לעלייה לרגל ולקיום פולחנות, לפני הפלישה הספרדית.

כאן תחזרו אחורה בזמן לעולמם העתיק של בני שבט המאיה וגלו את עיר הג'ונגל הענקית בצ'יצ'ן איצה (Chichén Itzá) המהממת. זוהי הזדמנות מושלמת למשפחות המגיעות אל קנקון עם ילדים לגלות את המורשת האינדיאנית של מקסיקו הקדומה – תטפסו למקדשי הפירמידה הקדושים, תבקרו באמבטיות ההזעה (sweatbaths), ותגלו את 'מרפסת הגולגלות' (Platform of Skulls) בעודכם מתפעלים מאתר מורשת העולם הזה.

כיום, השרידים הארכיאולוגיים שהשתמרו באופן שלם, מהווים את אחד ממוקדי המשיכה הגדולים ביותר של טיול במקסיקו, ונחשבים באופן רשמי לאחד משבעת פלאי עולם.

פירמידת קוקולצ'ן (Pyramid of Kukulcan) הענקית שגובהה 30 מ' היא רק אחת מתוך אינספור הדברים המעניינים שאפשר לראות כאן. כנסו למקדשים ותוכלו לראות את מקומות הפולחן של הלוחמים. סיירו באיצטדיון הספורט שב- Ball Court וראו את ה- Cenote of Sacrifice או את השוק העירוני.

האתר מוקף ביער גשם שופע שבו אפשר להבחין בציפורים אקזוטיות בסביבתן הטבעית וכן שבילי הליכה רבים. תוכלו אפילו לטבול בבולען של מים מתוקים ביום שכולו הרפתקאה היסטורית מרגשת בקנקון עם הילדים.

להזמנת כרטיסים ללא המתנה בתור לצ'יצ'ן איצ'ה

צ'יצ'ן איצה (Chichén Itzá) – סיור מודרך עם תחבורה מקנקון

ראו את אחד משבעת פלאי עולם במו עיניכם – סיירו בצ'יצ'ן איצה בקצב שלכם ועם מדריך. כרטיס זה כולל שירות הסעה מקנקון וגם ביקור בסנוטה (בולען שנפער בסלע המוצף בחלקו במי תהום) לרחצה מרעננת (הביאו בגדי ים).

להזמנת כרטיסים לטיול מודרך בצ'יצ'ן איצ'ה מקנקון

פארק הג'ונגל Xenotes Oasis Maya Park – כניסה והסעה

תשכחו מהבריכה הצפופה בריזורט – הבריכות הטובות ביותר של מקסיקו נמצאות במרחק יריקה, וכמה מהן בנות כמה מיליוני שנה.

הסיור הזה לפארק Xenotes Oasis Maya מאפשר לכם לשחות, לעוף ולשוט בבריכות טבעיות, בליווי במדריך דובר אנגלית. התנסו בזיפליין (אומגות), שיט קיאקים או רחצה בסנוטות המפורסמות של יוקטאן. כל ציוד הבטיחות כלול במחיר, וכן פיקניק בחיק הג׳ונגל.

להזמנת כרטיסים לפארק Xenotes Oasis Maya

טיול מקנקון לעיר העתיקה קובה Cobá

צריך לנסוע כמה שעות לתוך היבשת מקנקון כדי להגיע לעיר המאיה העתיקה קובה, המוקפת בג׳ונגל ירוק, ולשרידים בני אלף השנה שכיף לסייר בהם.

עם מדריך דובר אנגלית וספרדית, ההרפתקה הזו לוקחת אתכם לא רק לפירמידת Nohoch Mul, אלא גם מציעה הזדמנות לשחות באחת הסֵנוֹטֶות היפות ביותר במקסיקו. תילקחו מהמלון שלכם בקנקון לג׳ונגל יוקטאן, במרחק הליכה מפירמידת Ixmoja. תוכלו גם לשכור אופניים כדי לטייל באתר.

טפסו את 120 מדרגות האבן המובילות לפירמידה השנייה בגודלה מבין הפירמידות שנבנו ע״י תרבות המאיה כדי לראות את המראות הפנורמיים מעל כיפת הג׳ונגל ולהתפעל מהעמודים המפוסלים המתארים את התרבות העתיקה.

ברגע שראיתם את השרידים תוכלו להימלט מהחום של מקסיקו ואל תוך הסנוטה התת-קרקעית צ׳ו-הה (Choo-Ha cenote). צאו לרחצה במים הצלולים, שלפי מדענים נוצרו ע״י אסטרואיד ברוחב 12 ק״מ שפגע בכדור הארץ לפני מיליוני שנה והשמיד את הדינוזאורים. אם אתם מתכננים חופשה בקנקון עם הילדים ומעוניינים לראות יותר ממקסיקו בלי לדאוג בעניין התחבורה, זוהי הזדמנות מעולה.

להזמנת טיול מקנקון לעיר העתיקה קובה

טיול מקנקון לאי הולבוש Holbox – יום מלא

מים זכים ומושלמים, חולות לבנים ועולם ציפורים מרהיב – אלה איי חצי האי יוקטן על קצה המזלג. הפליגו אל שמורת הטבע של איסלה פאפיג'רוס (Isla Pájaros), שם שוכנים עופות פלמינגו נפלאים ושקנאים מוזרים, ואז תתגברו את ויטמין  ה-D שלכם מתחת לשמש על חופי האי הולבוש (Isla Holbox) והאי פסיון (Isla Pasión).

תבקרו גם בסנוטה יאלאהו במהלך טיול יום זה, המתחיל באיסוף מהמלון שלכם בקנקון, פלאיה דל כרמן, או טולום (Tulum). ארוחת בוקר וערב כלולים, ויעמדו לרשותכם  שלוש שעות של זמן פנוי בהולבוש.

להזמנת טיול מקנקון לאי הולבוש

איסלה מוחרס – שחייה עם דולפינים

אם לא שחיתם במים כחולים צלולים כבדולח, כשדולפינים משפריצים מים סביבכם, לא הפקתם את כל מה שאפשר מחופשה בקנקון. איסלה מוחרס שוכנת במרחק של 20 דקות בלבד במעבורת מקנקון, באמצע הים הקריבי המנצנץ, שם מחכה לכם עולמם המופלא של הדולפינים.

באיסלה מוחרס (Isla Mujeres) שבמקסיקו תוכלו לבחור מבין שלושה מפגשים עם דולפינים, כל אחד מיוחד במינו, ולהגשים חלום שאסור לפספס – על אחת כמה וכמה אם אתם מגיעים אל קנקון עם ילדים – לשחות עם דולפינים. את הכרטיסים מומלץ להזמין מראש בקישור וכך תוכלו לוודא שיהיה לכם מקום

מפגש דולפינים (Dolphin Encounter) – קחו את המעבורת מקנקון לאיסלה מוחרס והתפעלו מהנופים המהממים שבדרך, בזמן שאתם נהנים מארוחת בוקר קונטיננטלית. לאחר רבע שעה קלה תהיו באי ותבלו 40 דקות במים עם היצורים המופלאים. תלמדו על לחיצת היד המיוחדת שלהם, תזכו לחיבוק ונשיקה ותחזרו עם זכרונות שיישארו איתכם לכל החיים.

הרפתקת שחייה עם דולפינים (Dolphin Swim Adventure) – כמו המפגש הראשון, רק שכאן תבלו 50 דקות (ולא 40) במים עם הדולפינים, וגם תזכו ל'שחיית הבטן' המפורסמת ותלמדו מהי דחיפת בוגי.

שחייה מלכותית Royal Swim VIP – כל הכלול למעלה במפגש של שעה במים, בתוספת צילומים של המפגש ותמונה מודפסת אחת במסגרת שתוכלו לקחת איתכם הביתה. בנוסף, החבילה כוללת 10 דקות במים עם סטינגריי וסיור אופניים באיסלה מוחרס, וגישה לאזור ה-VIP הכולל את כל המסעדות ובריכה פנורמית

להזמנת כרטיסים לטיול שחייה עם דולפינים

ריו סקרטו – תחבורה מקנקון וכרטיסי VIP ללא המתנה בתור

הכינו את עצמכם לאחת החוויות המרהיבות ביותר באחת ממערכות המערות התת קרקעיות המופלאות ביותר בעולם. ריו סקרטו (Río Secreto) הוא כמו מוזיאון בדולח חי ונושם, הנהר התת-קרקעי הזורם בין מערות מעוטר בנטיפים מהממים ותצורות מינרלים מנצנצים. לכו בעקבות המדריך המומחה שלכם, שחו ושוטטו בתוך מיליוני שנות היסטוריה טבעית.

ריו סקרטו הוא מקום שנתגלה רק לאחרונה, והחוויה כאן היא כמו לבקר בפלנטה אחרת. אלפי נטיפי ענק וזקיפים מכסים כל פינה ומוארים במינרלים צבעוניים המנצנצים בכל מקום לאור הלפיד שיאיר את דרככם.

קודם, תיכנסו לחליפת מים ותחבשו קסדה עם תאורה ואפוד הצלה. המערות לגמרי בטוחות עבור משפחות המגיעות אל קנקון עם ילדים גדולים מספיק בשביל לא למעוד, אבל התכוננו לכך שתבלו כאן יום שלם בתוך ומחוץ למים בעודכם מגלים קילומטרים של פלאי טבע.

המדריך הרב-לשוני שלכם יוודא שתיהנו הנאה מלאה מההרפתקה היומית שלכם, תוך שאתם לומדים עובדות היסטוריות ופרטים גיאולוגיים מעניינים על תהליך היצירה של עולם המערות המופלא הזה.

רוצים להוסיף עוד נדבך לחוויה הכבר מיוחדת שלכם? ב'חדר השלום' (Room of Peace) תוכלו לצפות בחוויה אורקולית שתחזיר אתכם לתחילת היקום. (ביקור זה כלול רק בחבילת Río Secreto PLUS שניתן להזמין בקישור).

להזמנת כרטיסים לטיול מקנקון לריו סקרטו

שרידי המאיה בטולום – סיור מודרך עם תחבורה

טולום, שנבנתה במאה ה-13 ע"י בני שבט המאיה ששלטו אז במקסיקו לפני שהגיעו הכובשים מספרד, היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר ששרדו לתקופה הפוסט-קלאסית של תרבות המאיה, אשר הצליחו לעצור את הפלישה הספרדית במשך 70 שנה.

בעזרת הכרטיס המיוחד שניתן להזמין בקישור תוכל לדלג על התורות בכניסה ולהיכנס ישר לעיר הנמל המאיית העתיקה טולום (Tulum).  מדובר על הטבה משמעותית כי התורים בכניסה ארוכים מאוד ועבור משפחות שמגיעות קנקון עם ילדים קטנים זה יכול להיות סיוט.

העיר טולום מוקפת בצוקים תלולים וחומות חיזוק. המקום שימש כאתר פולחן ונקודת סחר ראשית של בני שבט המאיה. טולום מתפארת במקדשים שמורים היטב ופרסקאות עתיקות. כאן תגלו את חתיכת ההיסטוריה המדהימה הזו בזמן שאתם סופגים את הנופים של קו החוף המהמם של האיים הקריביים.

חלק גדול של העיר העתיקה עדיין אפוף מסתורין, והכניסה אל תוך החומות הגבוהים היא עדיין חוויה מרשימה, בדיוק כפי שבטח היה לפני 700 שנה. הסחר באבני ירקן (ג'ייד) ואובסידיאן הכניס רווחים יפים לתושבי טולום, ואפשר ממש להרגיש את עוצמתה של העיר במבנים המפוארים ובעיטורים המפורטים.

הקסטילו (Castillo) הענק שמסמל את טולום יותר מכל היה כנראה סוג של מגדלור עתיק, והוא מתנשא מעל קו החוף כדי לקבל את הספינות באמצעות הדלקת אש, ומקדש הפרסקאות (Temple of Frescoes ) ידוע בשל ציורי הקיר הענקיים שלו, כשאחד מהם מציג שלושה 'שלבים' בחיים של שבט המאיה: עולם המתים, ארץ החיים, ועולמם של האלים.

להזמנת כרטיסים לעיר המאיה העתיקה בטולום

פארק ונטורה קנקון Ventura Park

לא תמיד קל לוודא שכולם שמחים בחופשה. יש כאלה שנהנים להירגע ליד הבריכה או לשוט בעצלתיים במורד נהר עצל. אחרים מעדיפים חוויות מלאות אקשן ואדרנלין. בפארק ונטורה קנקון, לא תצטרכו לבחור.
זהו פארק שעשועים שבו הכל כלול, והוא נמצא 25 דקות בלבד מקנקון. יש בו הכל, ממגלשות מים, בריכת גלים, זיפליינים, גשרים תלויים, קפיצות בנג׳י, גו קארט, משחקי VR ועוד. במילים אחרות, אם אתם צגיעים אל קנקון עם ילדים קטנים או גדולים, זה מקום שיעשה כיף לכולם.

להזמנת כרטיסים לפארק ונטורה קנקון

La Gran Rueda – Cancún Ferris Wheel לה גראן רואדה – הגלגל הענק של קנקון

התרעננו מהחום על הגלגל הענק הידוע בקנקון. טפסו אל תוך אחת הקפסולות הממוזגות של לה גראן רואדה והתכוננו להסתחרר מעל מתחם בתי המלון בזמן שאתם נהנים מנופים ללא הפרעה של מפרץ מקסיקו ומי הטורקיז שלו.

פספסתם את הצילום שלכם בפעם הראשונה? אל תדאגו. עם 20 דקות על הגלגל וארבעה סיבובים מלאים, יש המון הזדמנויות לצילומים. הגלגל הענק הוא אחת האטרקציות המומלצות בקנקון למשפחות עם ילדים.

להזמנת כרטיסים לגלגל הענק של קנקון

פארק השוניות הטבעי גראפון

הקסם של מקסיקו הפראית יותיר אתכם מרותקים במשך הנסיעה (הלוך ושוב מקנקון) לפארק השוניות הטבעי גראפון (Garrafon Natural Reef Park) באיסלה מוחרס (Isla Mujeres). יש כאן שלל פעילויות נופש עבור משפחות שמגיעות אל קנקון עם ילדים וגם למטייל הבודד -שכרו קיאק, רכבו על אומגה מעל ליער בזיפליין, צאו לצלילת שנורקלים, השתזפו בחוף החולות הלבנים ושבו לארוחת בוקר או צהריים בסגנון בופה מקסיקני. בהזמנת הכרטיס שבקישור ניתן לשדרג לחבילת VIP לחוויה אפילו עוד יותר מפוארת של ריביירת המאיה.

עלו על המעבורת ממרינה אקווטורס (Marina Aquatours pier) בפלאיה טורטוגה Playa) Tortuga) והיכונו ליום שכולו הרפתקה, 13 ק"מ מקנקון.

בקישור בחרו אחת משתי חבילות:

גראפון המלכותית (Royal Garrafon) – כרטיס זה מקנה לכם נסיעת מעבורת הלוך ושוב בין קנקון לאיסלה מוחרס (Isla Mujeres), עם ארוחת בוקר קונטיננטלית מעולה ומשקאות חופשיים בברים הפתוחים בפארק השוניות גראפון, כולל רכיבה על אומגה בזיפליין והשכרת ציוד שנורקלינג, קיאקים וערסלים.

גראפון המלכותית Royal Garrafon VIP – חבילה זו כוללת כל מה שכלול בחבילה הראשונה פלוס גישה לטרקלין ה-VIP של המעבורת, בופה VIP בינלאומי וטרקלין VIP הכולל ג'קוזי בפארק השוניות הטבעי של גראפון. החבילה כוללת גם כניסה לפונטה סור (Punta Sur), הנקודה הגבוהה ביותר של חצי האי יוקטן (Yucatan Peninsula). שאפו לקרבכם את מראות האוקיינוס היפים, בקרו במקדש מאיה והצטלמו בגן הפסלים.

להזמנת כרטיסים לטיול מקנקון לפארק השוניות הטבעי גראפון

פארק Xplor: גישה מהירה + תחבורה מקנקון

ברוכים הבאים לג'ונגל המקסיקני! היכונו ליום גדוש כיופים בפארק אקספלור, אחת האטרקציות המיוחדות ביותר של קנקון למשפחות עם ילדים. הכרטיס שכדאי להזמין בקישור כולל גם איסוף וחזרה למלון בהסעה מיוחדת העוברת בכמה נקודות איסוף בקנקון וריביירה מאיה. ריביירה מאיה (Mayan Riviera) תיראה לכם עוד יותר קסומה לאחר ביקור בפארק Xplor, שנמצא ממש מחוץ לפלאיה דל קרמן (Playa del Carmen). כאן תנסו את כוחכם בזיפליין (רכיבה על אומגה), תצאו לטיול ברכבים אמפיבים, צאו לראפטינג בנהר ותשחו מתחת לנטיפים. לאחר מכן תשבו לארוחת בופה.

בפארק אקספלור המיוחד תשחו בנהרות התת-קרקעיים, מערות ואגמים תת קרקעיים ירוקים. צאו לכבוש את המסלולים כשאתם נוסעים בכלי רכב אמפיבי ולאחר מכן הירגעו בערסל מתחת לעצים הירוקים. לאחר מכן תוכלו לעלות לעצים כדי לנסות את כוחכם בקווי הזיפליין עם מהירויות של עד 30 קמ"ש. הכרטיס כולל גם גישה מהירה לכל מתקני השעשועים בפארק, תחבורה הלוך ושוב מקנקון וארוחת בופה מלאה במסעדה.

להזמנת כרטיסים לפארק Xplor מקנקון

פארק Xplor: אש לילה + תחבורה מקנקון

היכונו לערב שכולו ריגושים מפוצצים בפארק הטבע 'אקספלור', אשר בשעות הערב משנה את פניו – מולכם ג'ונגל המואר בלפידים בוערים, עצים שעליהם מורכבים כבלי זיפליין. שחייה במערות נטיפים, שיט ראפטינג ב'נהר הלאבה' (Lava River), ורכיבה בטרקטורון במערכת מערות תת-קרקעיות.

פארק הקריביים אקספלור הוא חוויה מרשימה בכל שעה ביום. אבל כדי לקבל את הוייב האמיתי של 'המקדש הארור' (Temple of Doom), מומלץ לבקר כאן בשעת לילה, כשהפארק מואר באופן מיוחד מלמעלה ומתחת לאדמה, לערב שכולו גילוי דרמטי וחוויות טעונות אדרנלין.

מהמאפיינים הבולטים של הפארק: מערות נטיפים תת-קרקעיות, שחייה באזורי המים השונים, ואומגות (זיפליין). יש כאן גם נהרות שנוצרו מלאבה, רפסודות נינוחות, טרקטורונים לנסיעה פרועה בג'ונגל לאור הלפידים הבוערים. אם אתם מתכננים להגיע אל קנקון עם ילדים גדולים, זהו ערב מושלם לחופשה משפחתית.

בתוך כל זה, ודאי יתעורר לכם התיאבון ותוכלו למלא את הקיבה במזנון הברביקיו המיוחד לפני חזרה לאקשן הלילי.

להזמנת כרטיסים לערב "אש לילה" בפארק אקספלור בקנקון

פארק המים של-הא – כניסה מהירה ותחבורה מקנקון

גן העדן הטרופי של לגונה של-הא (Xel-Há Lagoon) גדוש בהרפתקאות ימיות ותופעות טבע מהממות. כאן תוכלו לחוות חוויות נופש מדהימות כמו צלילת שנורקלים עם דגים אקזוטיים, רכיבה על אופני הרים דרך הג'ונגל, מגלשות מים, ערסלים – וגם מזנון אכול-כפי-יכולתך בסגנון מקסיקני.

יש כאן מתקני זיפליין (אומגות), מגדלור שאפשר לטפס עליו בגובה 40 מטר, מגלשות מים מהירות לילדים וגם להורים, ושבילי הליכה לאורך קילומטרים, ושיט קרוז לאורך נהר עצל עם נוף.

ואלה רק חלק מהדברים שתמצאו בהרפתקה הטרופית הזו, אחת החוויות המיוחדות של קנקון למשפחות עם ילדים. הכרטיס שתזמינו בקישור כולל גם אוכל מקסיקני משובח בבופה אכול כפי יכולתך עם 4 מסעדות אותנטיות. מלבד זאת, יש שירות הסעה מבית המלון בקנקון ישר לפארק המים.

להזמנת כרטיסים כולל תחבורה מקנקון לפארק המים של לגונת של – הא

פארק השעשועים Xcarret – גישה מהירה ותחבורה

בואו לגלות עולם המלא בהרפתקאות אקולוגיות באי שופע הצמחייה Xcaret. פארק השעשועים במקסיקו בנוי מסביב לאתר הארכיאולוגי האגדי ומלא בפעילויות משפחתיות ובחוויות תרבותיות מהנות. בין הפעילויות המומלצות בפארק השעשועים עבור משפחות המתכננות חופשה בקנקון עם ילדים – שיט בנהר גן העדן (paradise river), הליכה רגלית לכפר שבט המאיה, סיור באי יגואר (Jaguar Island) ועוד, כל זאת בטיול יומי מופלא.

שירות הסעה יגיע לבית המלון שלכם ויסיע אתכם מקנקון היישר לעולם מופלא מלא בהיסטוריה המסתתרת בריביירה מאיה (Riviera Maya) המהממת. פארק השעשועים Xcaret מעצים את האתר הארכיאולוגי המפורסם, המלא בטבע שופע, מתקנים מלהיבים ושלל פעילויות.

בין הפירמידות של מקסיקו, תוכלו לשחות בנהרות תת-קרקעיים, להתיידד עם צבי מים, לבקר באקווריום של ריף השוניות, לטפס למגדל התצפית המסתובב, או סתם לשכב בחולות הלבנים של החוף.

בפארק תחוו עשרות מופעים חיים, מתקנים מקפיצי אדרנלין וחוויות מורשת מקסיקנית המהוות יום טרופי מושלם  של חופשה בקנקון.

כרטיסים לפארק השעשועים Xcaret כולל כניסה מהירה ותחבורה מקנקון


המוזיאון התת-מימי של אי גן העדן – שנורקלינג והפלגה באונייה עם רצפת זכוכית

הדרך הטובה ביותר לראות את הפסלים התת-ימיים של אוסף MUSA ((Museo Subacuático de Arte)) בפונטה סאם (Punta Sam) היא לצאת לצלילה (עם שנורקלים). אבל לפני כן, תשוטו מעל המוזיאון המיוחד באוניית מעבורת בעלת רצפת זכוכית ותראו יותר מ-500 פסלים השוכנים 3.5 מטרים מתחת לפני האוקיינוס. זה המוזיאון היחיד מסוגו בעולם. המקום הוא פרי דמיונו של הפסל הבריטי ג'ייסון דה קיירס טיילור והוקם ב-2009. המוזיאון התת-ימי היחיד במינו מכיל יותר מ-500 פסלים שכולם צמודים לפני האוקיינוס ועשויים מחומרים מיוחדים המסייעים לצמיחת חיי האלמוגים. זוהי אחת האטרקציות המיוחדות ביותר של קנקון למשפחות עם ילדים

הזמינו מראש כרטיסים בקישור וכשתצאו לשנורקלינג תקבלו צינורית, אפוד הצלה, גישה ללוקרים ומקלחות, ואפילו משקאות כהטבה הכלולה במחיר.

להזמנת כרטיסים הכוללים הפלגה וצלילת שנורקל במוזיאון התת ימי


המוזיאון התת-ימי – הפלגה באונייה עם רצפת זכוכית (ללא שנורקלים)

כרטיס זה כולל הפלגה במעבורת עם רצפת זכוכית לאחת האטרקציות המיוחדות בעולם – המוזיאון התת ימי של קנקון. תראו בתים קטנים, מכונית וולקסאגן, את פסל גבירתנו גואדלופה (Our Lady of Guadalupe) ועוד חפצים שונים. תסיירו בשניים מן האתרים התת-מימיים היפים ביותר בחצי האי יוקטן (Yucatán Peninsula) בלי להתרטב! אם אתם מגיעים אל קנקון עם ילדים קטנים שאינם שוחים היטב ומעוניינים לבקר במוזיאון התת ימי ביחרו בכרטיס בקישור למטה

להזמנת כרטיסים להפלגה באוניה עם רצפת זכוכית במוזיאון התת ימי


המוזיאון התת-ימי פונטה ניזוק (Punta Nizuc) – כרטיס שנורקלינג

שנורקלינג בסביבה הגדולה והאמביציוזית ביותר, המוזיאון התת ימי, אטרקציה של אמנות מלאכותית תת-ימית – אתר חובה בקנקון. בהזמנת כרטיס זה (אשר איננו כולל הפלגה) תקבלו ציוד שנורקלינג הכולל שנורקל חדש, אפוד הצלה, לוקרים, מקלחות, מים, משקאות קלים ובירה, כולם כלולים במחיר

בצלילה תראו בתים קטנים, מכונית פולקסוואגן תת ימית, את פסל גבירתנו מגואדלופה (Our Lady of Guadalupe) והמון פסלים תת ימיים אחרים!

כרטיסים הכוללים ציוד לצלילת שנורקל במוזיאון התת ימי פונטה ניזוק


קרוז בקנקון עם ארוחת לובסטרים

קרוז הערב הזה לאורך חופי קנקון הוא כולו רומנטיקה, אוכל משובח ונופים נהדרים. עלו על ספינת פאר ספרדית השטה על מפרץ מקסיקו וצפו בשקיעה מדהימה או בנוף ירח דרמטי בזמן שנגן הסקסופון של הספינה מעניק לערב אווירה של אהבה.

הערב שלכם מתחיל ברציף המרינה של קנקון לפני שתעלו לספינה הספרדית שתיקח אתכם לעולם לגמרי אחר. בלגונת ניצ'ופטה (Nichupte Lagoon), תוכלו לשכוח מהעולם האמיתי ולהרשות לעצכם להיסחף באווירה הרומנטית. אם אתם מגיעים אל קנקון עם ילדים גדולים מספיק כדי להשאיר אותם לישון לבד במלון ולבלות ערב זוגי מושלם בעת חופשה בקנקון – זהו דייט רומנטי מומלץ.

הקרוז בן השעתיים וחצי הוא תענוג מוחלט ולא תמצאו משהו יותר מפנק מאשר ארוחת לובסטרים בגריל על סיפון האונייה. אל הארוחה מצטרף יין משובח שיבטיח את האווירה המיוחדת, ונגן הסקסופון המוכשר ישמור על האווירה החושנית.

בין אם אתם אוהבים את השקיעה או את אור הירח, הקרוז בקנקון הוא כמו הצצה לעולם של אגדות.

להזמנת קרוז עם ארוחת לובסטרים בקנקון


שיט לזוג בסירת מירוץ בג'ונגל

הרפתקת השנורקלינג המהירה הזו מתבצעת בסירת מירוצים פרטית לשני אנשים, החוצה את יערות המנגרוב הירוקים השופעים של לגונת ניצ'ופטה (Nichupté Lagoon). בהזמנת הכרטיסים שבקישור תוכלו לשכור סירת מירוצים לשני אנשים (משפחה המגיעה אל קנקון עם שני ילדים גדולים יכולה לשכור שתי סירות) שתיקח אתכם לשונית Punta Nizuc, שם תוכלו להרכיב את ציוד השנורקלינג שלכם ולשחות לצלילת שנורקלים ססגונית בריף השוניות השני בגודלו בעולם.

התרחקו מההמון הסוער והעמידו פנים שאתם רובינסון קרוזו ליום אחד בזמן שאתם חוקרים את יערות המנגרוב הקסומים של לגונת ניצ'ופטה המתפרשת על שטח של 3,000 הקטר של נופים מקסימים.

להזמנת כרטיסים להפלגה בסירת מירוץ בלגונת ניצ'ופטה

קנקון עם ילדים
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל