מידע על השכרת רכב בקנקון

השכרת רכב בקנקון – השוואת מחירים והמלצות

אם אתם מתכננים חופשה בקנקון – עיר הנופש הפופולרית של מקסיקו – ושוקלים לשכור רכב, מומלץ מאוד לקרוא את המדריך המלא על השכרת רכב בקנקון שיחסוך לכם מאות שקלים באמצעות השוואת מחירים אוטומטית בין חברות השכרת רכב בקנקון ומידע חשוב למטייל על הונאות תיירים נפוצות ותרגילי עוקץ בתחום השכרת המכוניות והנהיגה בקנקון

כדי לאתר את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בקנקון בין כל סוכנויות השכרת הרכב בעיר הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית, השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל. מלאו את תיבת החיפוש שלמטה – בשדה ארץ ביחרו את מקסיקו ובשדה עיר את cancun קנקון. לאחר מכן, בשדה תחנה, ביחרו את המיקום המדוייק אליו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בקנקון מבין רשימת המיקומים הכוללת את נמל התעופה של קנקון, פלאיה מוחרס, פלזה פלמינגו, לה איסלה, מלונות בקנקון ועוד מיקומים מרכזיים בקנקון. לסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מתכננים להזמין השכרת רכב בקנקון והקליקו על "חפש" כדי לקבל השוואת מחירי השכרת רכב בקנקון מכל החברות

השכרת רכב בקנקון – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


חופשה במקסיקו – עוד באותו נושא:

טיסות למקסיקו – איתור טיסות זולות והשוואת מחירים

השכרת רכב במקסיקו – נהיגה במקסיקו וחוקי התנועה

קנקון עם ילדים – אטרקציות מומלצות

מלונות מומלצים בקנקון עם ילדים

טיסות פנים במקסיקו – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

מקסיקו למטייל – המדריך לטיולים וחופשות

יש לנקוט זהירות מירבית אם אתם מתכוונים לנהוג בקנקון ולהקפיד מאוד על חוקי התנועה וזהירות בדרכים. במהלך חופשת האביב (מרץ) המשטרה נוהגת לעצור בצד תיירים ללא כל סיבה נראית לעין. אם אתם מזמינים השכרת רכב בקנקון בדקו שכל האורות פועלים – יש הרבה בעיות של פנסים לא תקינים בסוכנויות השכרת רכב במקסיקו בכלל ובקנקון בפרט.

גם אם עוצרים אתכם בשל עבירת תנועה שולית כמו פנס לא תקין ברכב, אל תופתעו אם השוטר מושיט לכם את ידו בזמן שהוא מחזיק את הרישיון שלכם כ"בן ערובה" בידו השנייה. רוב השוטרים אינם משתכרים היטב וידרשו בד"כ שוחד קטן כדי לשחרר אתכם.

כידוע, מקסיקו היא לא המדינה הכי מסודרת בעולם. אם אתם מחליטים לשכור רכב, תמיד כדאי לשאול מה המחיר הסופי מאחר שיש חברות השכרת רכב בקנקון – הן בינלאומיות והן מקומיות – שמפרסמות תעריף נמוך כדי לגרום לכם לשכור מהם מכונית, אבל אחר כך תגלו שהן למעשה מאלצות אתכם לקנות עוד ביטוח כדי להגדיל את רווחיהן. מומלץ לצפות בוידאו בו תיירים תיעדו כיצד ה"עוקץ" הזה עובד:

קל מאוד להתמצא בקנקון. מדרום נמצא נמל התעופה של קנקון ומצפון העיר עצמה, וביניהם, על רצועת אדמה שבין הים לבין לגונת ניצ'ופטה (Nichupte lagoon) נמצאים כל בתי המלון, החופים והברים, ובעצם רוב האטרקציות התיירותיות, באזור המכונה אזור בתי המלון, או : Zona Hotelera. רוב תושבי קנקון המקסיקנים גרים באזור הדאונטאון, שנמתח בצד היבשתי שמאחורי הלגונה, ולעיתים קרובות לתיירים המתכננים חופשה בקנקון אין מה לחפש בו.

השכרת רכב בקנקו
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל