סים למונטנגרו

סים ו-eSIM למונטנגרו – מידע וטיפים למטייל

בעבר, רכישת סים למונטנגרו היה עניין יקר ומסובך יחסית, אך כיום, בעזרת הקונספט החדש של דרים-סים, ניתן לרכוש eSim למונטנגרו, להתקין אותו מרחוק בלי לצאת מהבית, לשלוט בהוצאות וליהנות מאינטרנט כבר בנחיתה.

גישה לאינטרנט במונטנגרו חשובה לכל מטייל: תקשורת נוחה עם נהגים ונותני שירות בוואטסאפ, הפעלת אפליקציית תרגום לתקשורת נוחה עם המקומיים, או לאפליקציית ניווט כדי למצוא את הדרך למסעדה או לאטרקציה ללא בעיות. עם eSIM למונטנגרו של חברת דרים-סים, תוכלו לגלוש באינטרנט דרך הטלפון הנייד מיד עם הנחיתה, בתעריפים נוחים ובליווי שירות לקוחות יעיל. במדריך זה תמצאו את כל המידע על השירות, ומידע נוסף שיעזור לכם לתקשר בקלות ולחסוך כסף במהלך החופשה במונטנגרו.

דרים-סים, שמציעה סים למונטנגרו עם אינטרנט בלבד. תוכלו לבחור: סים רגיל עם משלוח לארץ או eSim עם התקנה מהבית (למכשירים תומכי eSim בלבד), ולשלם בדיוק על כמה שגלשתם בתעריף זול. מכיוון שמדובר בסים בינלאומי, אפשר להמשיך להשתמש באותו הסים בטיולים הבאים בכ-190 מדינות, כמה פעמים שתרצו. מומלץ למי שלא רוצה להתחייב לחבילות סלולר.

להזמנת eSIM או SIM למונטנגרו מ-Drimsim לחצו כאן

מולטי טראוול, חברה ישראלית עם שירות לקוחות בעברית 24/7. קונים eSim למונטנגרו עם חבילות גלישה זולות, מתקינים מהבית לפני החופשה ומקבלים אינטרנט בנחיתה. מתאים רק למי שהמכשיר שלו תומך בטכנולוגיית eSim, ולמי שמעדיף חבילות קבועות וזולות. בחלק מהמכשירים אפשר לקבל מספר ישראלי.

להזמנת eSIM למונטנגרו מ-Multi-Travel לחצו כאן

Airalo היא חברה בינלאומית המציעה eSim וחבילות גלישה למונטנגרו במחירים זולים ומשתלמים (בנוסף לחבילות אינטרנט אוניברסליות). גם ב-Airalo מציעים איסים למונטנגרו בהתקנה מרחוק, עם הפעלה פשוטה ושירות לקוחות נגיש (באנגלית). השירות מתאים למכשירים תומכי eSim.

להזמנת eSIM למונטנגרו מ-Airalo לחצו כאן

חופשה במונטנגרו – עוד מידע שימושי

טיסות למונטנגרו – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב במונטנגרו

מונטנגרו – מלונות מומלצים עם ילדים

מונטנגרו למטייל – 10 יעדים מומלצים לטיול במונטנגרו

האם eSim למונטנגרו מומלץ?

כיום, הדרכים המיושנות לרכישת סים למונטנגרו הופכות לפחות רלוונטיות, והדרך המומלצת לקבלת שירותי סלולר במונטנגרו היא באמצעות טכנולוגית eSim. טכנולוגית ה-eSim למונטנגרו מספקת דרך פשוטה וקלילה להתקנת סים בפלאפון לחו"ל, לעומת התהליך המסורבל אותו היינו צריכים לעבור עד היום.

רכישת כרטיס eSim למוטנגרו היא אחת מתוך מספר אופציות לקבלת שירותי סלולר במדינה, אך היא החדשנית ביותר והפשוטה ביותר להתקנה.

עד היום, הבעיה העיקרית בהתקנת eSim למונטנגרו הייתה מציאת ספק אמין עם שירות לקוחות טוב, פרט חשוב במיוחד כשמסתמכים על שירותי סלולר בחו"ל. כיום, בעזרת דרים-סים, עם קונספט ידידותי לתיירים, על בסיס אינטרנט בלבד, שעוזר למטיילים לסגור את הפינה של עניין הסים קארד לפני הטיול וליהנות מאינטרנט כבר בנחיתה ובמינימום הוצאות, רכישת eSim למונטנגרו הופכת פשוטה ונוחה מאי פעם.

איך קונים eSim למונטנגרו?

בין היתרונות הבולטים של eSim למונטנגרו עם דרים-סים, הוא הליך ההזמנה הקצר והנוח.

כדי לבדוק זאת בעצמכם, לחצו על הלינק האדום המופיע למעלה לרכישת סים למונטנגרו, ועקבו אחר השלבים הבאים:

גללו את העמוד עד שתגיעו ל: "Choose Your Drimsim", ואז בחרו באפשרות של eSim (לעומת סים קלאסי, הסים ה"רגיל").

לאחר מכן, תתבקשו למלא טופס הזמנה קצרצר ולבצע תשלום.

עם אישור ההזמנה, תקבלו קוד QR למייל שהזנתם, אותו תתבקשו לסרוק בטלפון שלכם.

בשלב הבא תצטרכו להוריד את האפליקציה של דרים-סים ולהפעיל את כרטיס ה-eSim למונטנגרו שלכם.

לאחר שהכרטיס והאפליקציה יהיו מותקנים בטלפון הנייד שלכם, תוכלו לטעון את החשבון שלכם בכל סכום שתבחרו (לפחות 20 אירו להטענה), לעקוב אחר החיובים וליהנות מאינטרנט במונטנגרו ובכ-190 מדינות ברחבי העולם (עם תעריף אטרקטיבי במיוחד באירופה).

מה זה eSim?

אז מה זה בעצם eSim למונטנגרו? סים דיגיטלי, או eSim, עליו כולם מדברים לאחרונה, הוא סים שמבצע את כל הפעולות שהסים הרגיל מפלסטיק, שכולנו מכירים, יכול לבצע. עם זאת, הוא כבר מוטמע בפלאפון. למעשה, המילה eSim היא קיצור של Embedded Sim, כלומר סים מוטמע.

טכנולוגית ה-eSim קיימת ברוב הסמארטפונים בשוק כיום (ניתן לבדוק אם הסמארטפון שלכם מתאים בלחיצה על Check Compatibility בלינק האדום כאן בעמוד).

מדובר בטכנולוגיה שמאפשרת קבלת שירותי סלולר מחברות סלולר שונות, ללא הצורך בהתקנה פיזית או בחתיכת הפלסטיק המיושנת, אלא באמצעות סריקת ברקוד והתקנה מרחוק.

מה עדיף, eSim למונטנגרו או סים רגיל?

אם אתם שומעים לראשונה על eSim, אתם ודאי שואלים את עצמכם מה ההבדל בין eSim לבין סים רגיל.

למעשה, ישנם מספר הבדלים קריטיים בהשוואה בין eSim לסים רגיל:

נוחות – ההבדל הבולט ביותר בין eSim למונטנגרו ובין סים רגיל הוא הנוחות. התקנה של eSim למונטנגרו אורכת בדרך כלל כשתי דקות וניתן לבצע אותה מרחוק, באמצעות קוד QR מחברת הסלולר שמספקת את השירות. לעומת זאת, התקנה של סים רגיל דורשת הגעה לסניף או המתנה למשלוח (ותשלום עמלה נוספת על משלוח), וכמובן גם התקנה של הסים עצמו.

שימוש בשני כרטיסי סים בו זמנית – eSim למונטנגרו מאפשר שימוש בשני כרטיסי סים בו זמנית, ולמעשה אפילו יותר. כלומר, תוכלו להשאיר את הסים הישראלי שלכם בתוך המכשיר, ולהשאיר את המספר הישראלי פעיל במהלך החופשה במונטנגרו. לעומת זאת, סים קלאסי דורש הוצאה של הסים הישן ורק לאחר מכן הכנסה של הסים המקומי. זכרו לבדוק מהם החיובים לקבלת/הוצאת שיחות והודעות מהמספר הישראלי במונטנגרו, על מנת שתוכלו לבחור אילו שיחות לקיים ואילו לדחות.

ידידותיות לסביבה – eSim למונטנגרו הוא דיגיטלי לחלוטין, ללא צורך בפלסטיק וללא צורך בשינוע. סים רגיל, לעומת זאת, דורש שימוש בפלסטיק ולעיתים גם משלוח. מהבחינה הזו, אין ספק שeSim למונטנגרו הוא הבחירה המועדפת.

אמינות ובטיחות – את הeSim למונטנגרו קשה יותר לאבד לעומת חתיכת הפלסטיק שנצטרך לשים בצד במהלך הטיול אם נשתמש בסים רגיל. כמו כן, ל-eSim יש פוטנציאל להיות בטיחותי יותר. עם זאת, הדבר תלוי בספק הסלולר. בדרים-סים, למשל, מעדכנים את קוד הבטיחות באופן קבוע.

עד היום, הבעיה העיקרית הייתה הזמינות של eSim למונטנגרו, ומציאת ספק אמין. זוהי הסיבה שאנחנו ממליצים על דרים-סים, בזכות המענה המהיר שלהם בצ'אט שבאתר ושירות הלקוחות הנהדר.

לאור הסיבות שציינו, אין ספק שטכנולוגית הeSim היא הדרך הנוחה ביותר לקבלת שירותי סלולר במונטנגרו. היא לא דורשת מאיתנו מחויבות או התקנה מסורבלת, ומאפשרת לנו ליהנות מאינטרנט במהלך החופשה בקלות.

מחיר סים ו-eSim למונטנגרו

מחירי סים למונטנגרו משתנים מחברה לחברה, ומורכבים ממחיר הסים עצמו ומחיר חבילות הסלולר.

מחיר הסים עצמו בדרך כלל לא עולה על 10 אירו. בדרים סים, המחיר ל-eSim למונטנגרו ולסים קלאסי הוא אותו המחיר, עבור סים אוניברסלי שמתאים לכ-190 מדינות וניתן להשתמש בו שוב במדינות נוספות במהלך הטיול או בטיול הבא. עלות סים למונטנגרו בדרים-סים היא 10 אירו.

מחירי חבילות הסלולר במונטנגרו משתנים מאוד, ותלויים במשך זמן החבילה, כמות הנתונים לגלישה באינטרנט וכול'.

בדרים-סים, המחיר לגלישה באינטרנט במונטנגרו נקבע לפי תעריף של 0.015 אירו למגה בייט.

חברות הסלולר המקומיות במונטנגרו בדרך כלל מציעות כרטיסי סים לתיירים לפי חבילה קבועה מראש, עם כמות נתונים מסוימת, רובן לשבועיים או לחודש. המחירים לחבילות אלו מתחילים מכ-10-20 אירו בדרך כלל.

מבחינת עלות משלוח, אם אתם מזמינים eSim למונטנגרו, אין צורך לחשב עלות משלוח או הגעה לסניף. לעומת זאת, ברכישת סים למונטנגרו (קלאסי, מפלסטיק) מחברה מקומית או סים קלאסי מהאינטרנט בדואר, יש צורך לחשוב עלות משלוח או הגעה לסניף. כמו כן, רכישת סים למונטנגרו במהלך החופשה עלול לבזבז זמן חופשה יקר, ולכן עדיף להזמין סים לחו"ל מבעוד מועד.

איך חוסכים כסף בעזרת eSim למונטנגרו?

מכיוון שהקונספט של eSim למונטנגרו עם דרים-סים הוא בסגנון תשלום רק על הגלישה בפועל, ומחושב לפי תעריף מסוים, יש למטיילים את האפשרות לחסוך אפילו יותר כסף בעזרת כמה פעולות פשוטות של חיסכון בעת גלישה באינטרנט. אלו רק כמה טריקים פשוטים שיעזרו לכם לחסוך בנתוני גלישה במהלך החופשה:

  • הפעילו את מצב ה-Data Saver, אשר זמין בהגדרות של רוב הסמארטפונים בשוק כיום, ומאפשר לטלפון הנייד לחסוך בנתוני גלישה באופן אוטומטי.
  • התחברו לאינטרנט האלחוטי בכל מקום בו הוא זמין.
  • באפליקציות ה-GPS השונות, לרוב תהיה לכם את האופציה לשמור את המפה (מבעוד מועד, כשחיבור לאינטרנט אלחוטי זמין), כך שהיא תהיה נגישה גם ללא שימוש באינטרנט.
  • באפליקציות הסטרימינג הגדולות והמוכרות, בין אם לסרטים וסדרות ובין אם למוזיקה או לפודקאסטים,  לרוב יש אופציה של "הורדה", כלומר שהתכנים השונים יהיו זמינים גם ללא שימוש בנתוני אינטרנט. לשם כך, תצטרכו לבצע את ההורדה בעת שיש חיבור זמין לאינטרנט, מבעוד מועד.
  • כדאי לדחות עדכוני תוכנה, אם אפשר, לשעה בה יש לכם אינטרנט אלחוטי זמין.

תקשורת ואינטרנט במונטנגרו

רגע לפני החופשה והזמנת eSim למונטנגרו, הנה כמה עובדות חשובות על תקשורת ואינטרנט במונטנגרו:

קידומת החיוג הבינלאומית של מונטנגרו היא +382.

לכל מחוז, כמובן, יש קידומת חיוג נוספת (20 לפודגוריצה, 32 לקוטור וטיווט וכול').

הדומיין של מונטנגרו הוא .me.

כ-83% מהאוכלוסייה במונטנגרו מחוברת לאינטרנט. מהירות האינטרנט במונטנגרו היא לא רעה, כ-44.48 מגה בייטס לשנייה (לעומת כ-48 בישראל) בחיבור מובייל.

חברות הסלולר במונטנגרו כוללות את One, טלקום, ואת M:tel.  כל שלושת חברות הסלולר המרכזיות במונטנגרו זכו במכרז להפעלת 5G וצפויות להפעיל שירותי 5G בכל מחוז במדינה עד סוף 2024.

ניתן לרכוש כרטיסי סים למונטנגרו מהחברות המקומיות בסניפי החברה, בשדות התעופה, ולעיתים גם בחנויות נוחות מסוימות.

אלו מספרי החירום החשובים במונטנגרו:

112 חירום כללי

122 למשטרה

123 למכבי אש

124 לאמבולנס

להזמנת SIM או eSIM למונטנגרו מ-Drimsim לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל