הזמנת כרטיסים לכדורגל באיטליה – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

אם אתם מעוניינים להזמין כרטיסים למשחק כדורגל בליגה האיטלקית, הידועה בשמה סריה A מדריך זה נועד עבורכם והוא כולל את כל הפרטים – החל מקישורים להזמנת כרטיסים לכדורגל באיטליה דרך מידע מקיף על הליגה האיטלקית, הקבוצות הבכירות, האצטדיונים ומיקומיהם, כללי ההתנהגות והכניסה לאצטדיוני כדורגל באיטליה וגם מידע למטייל על הזמנת טיסות לאיטליה, בתי מלון, אטרקציות לחופשה ועוד

הזמנת דילים לאיטליה           |           הזמנת טיולים מאורגנים באיטליה

במדריך זה למטייל הישראלי נסקור את כל המידע הרלוונטי והעדכני עבור אלו המתעניינים ברכישת כרטיסים למשחקי כדורגל באיטליה בסריה A, אשר העונה שלה בד"כ נפתחת ב 18 באוגוסט ונמשכת עד ה 26 במאי.

הזמנת כרטיסים לליגה האיטלקית
כרטיסים לליגת הכדורגל האיטלקית

אל תקנו כרטיסים לכדורגל באיטליה ממקור מפוקפק ובלתי ידוע (כמו ספסרים בכניסה לאצטדיון) משום שעלולים לא לכבד אותם בכניסה לאצטדיון. אנו לא ממליצים לרכוש כרטיסים באתרי מסחר כמו ebay  משום שהסיכון לקבל כרטיס מזויף גבוה. אפשר להזמין בקלות כרטיסים לליגה האיטלקית ברכישה אונליין מסודרת בעברית עם שירות לקוחות ותמיכה בהקלקה על הקישור:

הזמנת כרטיסים למשחקי כדורגל באיטליה

חופשה באיטליה – עוד באותו נושא:

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים והמלצות לנהג

בתי מלון מומלצים למשפחות ברומא בירת איטליה

סים ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

ליגת הכדורגל באיטליה

הליגה האיטלקית הבכירה בכדורגל נקראת בשם סריה A וקיימת משנת 1898, כשמשנת 1929 היא מתקיימת במתכונת הנוכחית. הליגה האיטלקית נמנית על הליגות הטובות והאיכותיות ביותר באירופה ובעולם, כשבעבר דורגה במשך שנים רבות כליגה האיכותית ביותר באירופה. הליגה פופולרית ותוססת ומביאה בממוצע 23,710 אלף אוהדים למשחק. הקבוצות המצליחות והיותר ידועות של הליגה הן יובנטוס, מילאן ואינטר. קבוצות אלו הן גם בין הבכירות בכדורגל האירופי וזכו ב-12 פעמים בליגת האלופות. בליגה זו שיחקו ומשחקים מטובי הכדורגלנים בעולם כמו פרנצ'סקו טוטי, רוברטו באג'יו וכריסטיאנו רונאלדו, שהצטרף לשחק במדי יובנטוס לאחר שעזב את ריאל מדריד בעונה שעברה. עקב בכירותה של הליגה ודירוגה כרביעית נכון להיום בדירוג אופ"א, הליגה שולחת 2 נציגות לשלב הבתים של ליגת האלופות וקבוצה שלישית מקבלת כרטיס לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות.

בליגה האיטלקית משחקות 20 קבוצות המקיימות בניהן 2 מפגשים, אחד לכל סיבוב, לאורך העונה. שלושת הקבוצות שנותרות במקומות האחרונים בטבלה בסוף העונה יורדות לליגה השנייה ואילו שתי הקבוצות המסיימות את ליגת המשנה במקומות העליונים מעפילות אוטומטית לסריה A ואילו השלישית עולה דרך הפלייאוף.

משחק כדורגל באיטליה – עשה ואל תעשה בבואך לאצטדיון

אם אתם רוצים לחוות את הכדורגל האיטלקי בצורה מושלמת כמו שהליגה האיטלקית מציעה, אנא הימנעו ממספר דברים העלולים לפגוע בחוויה. רכשו כאמור כרטיסים ממקור מהימן (בקישורים בכתבה זו).

בבואכם למגרש כבדו את כללי המקום והנחיות הסדרנים. הימנעו מהכנסת אמצעים אסורים כמו בקבוקי זכוכית, כלים חדים וכו'. זכרו, אסור לעשן, לצרוך משקאות אלכוהוליים וסמים באצטדיוני הכדורגל באיטליה. זכרו שהכרטיס שלכם מקנה לכם את הזכות והחובה להתיישב רק במקום המצוין בו.

השתדלו להתרחק מקבוצות אוהדי "אולטראס". מדובר בגרעין הקשה ולרוב הפחות סימפטי של אוהדים של כל קבוצה. גם אם פגשתם בהם הימנעו מוויכוחים ועימותים מיותרים.

משחק כדורגל באיטליה עם ילדים

הליגה האיטלקית מעודדת הגעה של ילדים ומשפחות למשחקי כדורגל באיטליה על פי המדיניות הרשמית של הליגה האיטלקית. השתדלו לרכוש כרטיסים ליציעים המיועדים לקהל זה.

תרבות הכדורגל באיטליה למשפחות מפותחת, ויש ילדים רבים הפוקדים את האצטדיונים החל מגיל צעיר יחד עם אבותיהם. לכל אצטדיון כדורגל באיטליה ישנן תקנות משלו לגבי הגיל המינימלי לצפייה במשחק כדורגל. יש כאלה שאליהם ניתן להיכנס בלי כל הגבלת גיל.

קבוצות הכדורגל בליגה האיטלקית

יובנטוס היא קבוצת כדורגל מהעיר טורינו אשר הוקמה בשנת 1897, והיא המעוטרת המצליחה ביותר באיטליה ואחת המצליחות בעולם כולו. ליובנטוס קהל האוהדים הגדול ביותר בקרב קבוצות הכדורגל באיטליה. כמו כן הקבוצה שייכת לרשימה מצומצמת ואקסקלוסיבית של קבוצות באירופה אשר זכו בכל התארים האפשריים של אופ"א בעונה אחת – גביע אירופה לאלופות, גביע אופ"א, גביע אירופה למחזיקות גביע, הסופרקאפ האירופי והגביע הבין-יבשתי והיא אחת מ-4 קבוצות באירופה יחד עם אייאקס אמסטרדם, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן, והראשונה ביניהן שעשתה זאת בשנת 1985. לזכות המועדון 34 אליפויות איטליה, 13 פעמים זכתה הקבוצה בגביע האיטלקי, 2 זכיות בליגת האלופות ו3 בגביע אופ"א. לקבוצה יריבות היסטורית ומרה עם היריבה העירונית טורינו אשר התפצלה מיובנטוס בראשית דרכה, והדרבי ביניהן ידוע בכינויו "דרבי דלה מולה". בנוסף יש לקבוצה יריבות עם מילאן כשהמפגשים בניהן מכונים "דרבי ד'איטליה". יובנטוס משחקת באצטדיון אליאנץ טורינו המכיל 41,507 מקומות.

ליחצו על הקישור להזמנת כרטיסים למשחקים של יובנטוס. מחירי הכרטיסים למשחק של יובנטוס תלויים בקבוצה היריבה, אבל בדרך כלל מתחילים ב 30.00 € עבור מושב מאחורי אחד השערים, ובין 65 – 105 € במקומות הטובים יותר בצדדים.

מומלץ להגיע למוזיאון יובנטוס באצטדיון המציג את ההיסטוריה של המועדון. נוסף על כך, המועדון מארגן סיורים מודרכים באצטדיון, הכוללים גישה לחדרי ההלבשה, למנהרות השחקנים ולאזורי התקשורת. המוזיאון נפתח בכל יום בשבוע למעט בימי שלישי בין השעות 10: 30-6: 00 ועד 7:30 בערב בסופי שבוע.

הסיורים המאורגנים מתקיימים בימי שני, רביעי, חמישי, ו שישי בשעה 11:00, 12:30, 14:45, ו 16:15. בסופי שבוע ובחגים הם מתקיימים כל חצי שעה בין השעות 11:00-17:00, אם כי מומלץ לבדוק את לוחות הזמנים באתר הרשמי של יובנטוס בכתובת https://www.juventus.com/en/tickets/museum-tour-tickets/index.php

את הסיורים ניתן להזמין באינטרנט או במשרד כרטיסים באצטדיון. הכניסה למוזיאון עולה 15.00 €, סיור מאורגן יעלה 22 €. כתובת: Corso Gaetano Scirea, 50, 10151 Torino TO, איטליה

כרטיסי כדורגל ליובנטוס

אינטר הוא שמו המקוצר של מועדון הכדורגל אינטרנציאונלה מהעיר מילאנו אשר נחשב לאחד המועדונים הבכירים והיוקרתיים בעולם. מאז היווסדה של הקבוצה בשנת 1908 היא זכתה ב- 18 אליפויות ליגת הכדורגל באיטליה, 7 גביעים ו-3 זכיות בליגת האלופות. בנוסף לכך אינטר מעולם לא נשרה לליגה השנייה מאז שנוסדה והייתה אחת מ6 קבוצות באירופה אשר זכו בטרבל בעונה אחת. לקבוצה יש יריבויות עם קבוצות פאר אחרות, בראשן היריבות העירונית של מילאנו מול מילאן ויריבות ארצית עם יובנטוס. ביתה של הקבוצה הוא האצטדיון הגדול בליגה האיטלקית, הסן סירו אשר היא חולקת עם יריבתה העירונית מילאן. מומלץ לכל חובב כדורגל לפקוד את אחד האצטדיונים המפורסמים והגדולים בעולם, אשר חווית ביקור וצפייה במשחק בו היא ללא ספק אחת הטובות ביותר בכדורגל העולמי.

כרטיסים למשחקים של אינטר כדאי להזמין בקישור. מקור מהימן נוסף הוא החנות הרשמית של הקבוצה. מחירי הכרטיסים למשחקים של אינטר מתחילים ב- 30 יורו למשחק מול קבוצה פחות בכירה ובמיקום הזול ביותר ועד ל- 475 יורו למקום היקר במפגש הדרבי מול מילאן.

הזמנת כרטיסים לאינטר

מילאן הוא מועדון כדורגל בליגה האיטלקית מהעיר מילאנו אשר נוסד בשנת 1899, וידוע כמועדון אשר זכה בהכי הרבה תארים בינלאומיים המוכרים על ידי אופ"א ופיפ"א, יחד עם בוקה ג'וניורס מארגנטינה. מילאן נמנית על הקבוצות המצליחות ביותר בליגה האיטלקית ובאירופה בכלל. לקבוצה 18 אליפויות איטליה, 5 פעמים היא הניפה את הגביע האיטלקי, ובזירה האירופאית לקבוצה רזומה עשיר עם 7 זכיות בליגת האלופות. לקבוצה ישנן כמה יריבות מפורסמות וביניהן היריבות המרה עם המתחרה העירונית אינטר, יריבות אשר מהווה מוקד לעניין רב בקרב אוהדי כדורגל מכל העולם. לצד היריבות עם אינטר, לקבוצה יריבות עם שאר הקבוצות הגדולות של הליגה האיטלקית כמו יובנטוס. הקבוצה מזוהה עם המדים בצבע שחור-אדום, ועורכת את משחקי הבית שלה באצטדיון סאן סירו המכיל 80,018 מקומות והוא הגדול ביותר באיטליה ובין הגדולים באירופה, אותו היא חולקת עם היריבה המושבעת אינטר. כתובת האצטדיון היא Piazzale Angelo Moratti, 20151 Milano MI, איטליה.

האצטדיון מכיל את המוזיאונים של שתי הקבוצות, ומציע בין היתר סיורים מודרכים באצטדיון הכוללים גישה לחדרי ההלבשה, אזורי האירוח וחדר העיתונות. הסיורים נמשכים כ- 30-40 דקות. המוזיאון נפתח שבעה ימים בשבוע בין השעות 9:30 ל 17:00. בימים בהם מתקיימים משחקים ההדרכות והסיורים בדרך כלל לא מתקיימים. הכניסה והסיור המודרך עולים € 17.00, או € 7.00 עבור כניסה בלבד. לקבלת מידע נוסף, התקשרו לטלפון: +39 02 4042432 או בדוא"ל info@milanosansiro.com.

בלחיצה על הקישור ניתן לרכוש כרטיסים למשחקים של מילאן באינטרנט. מחירי הכרטיסים נעים בין כמה עשרות יורו לכמה מאות, תלוי במיקום באצטדיון וביריבה מולה הקבוצה משחקת. כך למשל כרטיסים למשחק מול אמפולי עולים בין 31 יורו ל-156 יורו. לעומת זאת מחירי הכרטיסים מול היריבה הידועה של מילאן בליגה האיטלקית – אינטר – מתחילים מ-81 יורו ומגיעים ל-426 יורו לכרטיס במיקום הטוב יותר.

הזמנת כרטיסי ספורט למילאן

רומא או בשמה המלא אסוצ'אציונה ספורטיבה רומא היא קבוצת כדורגל מעיר הבירה רומא. הקבוצה הוקמה בשנת 1927. לרומא 3 זכיות באליפות, 9 גביעים ואת הישג השיא שלה בזירה האירופית היא רשמה בשנת 1984 כשהפסידה בגמר ליגת האלופות. רומא חולקת את מגרשה הביתי, אצטדיון סטאדיו אולימפיקו ברומא, המכיל 70,634 אלף מקומות, עם יריבתה העירונית המושבעת לאציו. הדרבי של רומא, בין רופא ללאציו, מהווה את אחד המפגשים הטעונים והמעניינים בליגה האיטלקית.

השתשו בקישור כדי להזמין כרטיסים למשחקי כדורגל של רומא

כתובת האצטדיון של רומא הינה: Viale dei Gladiatori, 00135 Roma RM, איטליה

כרטיסי ספורט לרומא

טורינו היא קבוצת כדורגל באיטליה מהעיר טורינו. הקבוצה נוסדה בשנת 1906 על ידי פורשים מיובנטוס. הקבוצה מדורגת במקום החמישי מבחינת תאריה בין הקבוצות באיטליה. לזכות הקבוצה 7 אליפויות, 5 גביעים וסגנות גביע אופ"א פעם אחת. הקבוצה הייתה אחת המובילות בעבר, אך אסון אווירי בסוף שנות ה-40 קטע את תור הזהב של הקבוצה. לקבוצה ישנה יריבות קשה עם יובנטוס יריבתה העירונית, ולמרות שליובנטוס יש יותר אוהדים בכל רחבי איטליה, דווקא בעיר הבית שלה הם במיעוט מול אוהדי טורינו. דרבי בין שתי קבוצות הכדורגל בטורינו ידוע בכינוי "דרבי דלה מולה". ביתה של הקבוצה הוא באצטדיון האולימפי בטורינו המכיל 27,500 מקומות וכתובתו היא Via Filadelfia, 96/b, 10134 Torino TO, איטליה

להזמנת כרטיסים למשחקי הכדורגל של קבוצת טורינו לחצו כאן

עוד קבוצות כדורגל באיטליה

ליחצו על הקישורים כדי להזמין כרטיסים למשחקי כדורגל באיטליה של הקבוצות השונות:

בולוניה היא אחת הקבוצות המצליחות בליגה האיטלקית. לזכות הקבוצה מהעיר בולוניה יש 7 אליפויות ו2 גביעים. הקבוצה משחקת באצטדיון "רנאטו דאלא'רה" המכיל 39,444 מקומות.

לאציו  היא קבוצה מהעיר רומא עם 2 אליפויות ו- 6 גביעים. הקבוצה משחקת יחד עם רומא באותו האצטדיון, סדאיו אולימפיקו ברומא.

נאפולי היא קבוצת כדורגל בליגה האיטלקית מהעיר נאפולי. לקבוצה הייתה תקופה טובה בסוף שנות ה-80 כשדייגו מרדונה היה חלק מהסגל, מה שסייע לה לזכות באותה התקופה בדאבל, אליפות וגביע אופ"א.

פיורנטינה היא קבוצת כדורגל באיטליה מהעיר פירנצה. לזכות הקבוצה 2 אליפויות, 6 גביעים ופעמיים הגיע לגמר במפעלים האירופאים, פעם אחת בליגת האלופות ופעם אחת בגביע אופ"א.

פארמה היא קבוצת כדורגל איטלקית מהעיר פרמה אשר לזכותה 3 גביעים.

גנואה היא קבוצה מהעיר גנואה בצפון איטליה. לזכות הקבוצה 9 אליפויות, ופעם אחת זכייה בגביע.

ספאל היא קבוצה המייצגת את העיר פררה בליגת הכדורגל באיטליה.

קליארי היא קבוצה מהעיר קליארי הנמצאת באי סרדיניה. לזכותה אליפות בודדת אחת.

אודינזה קבוצת כדורגל מהעיר אודינה

אמפולי היא קבוצת כדורגל באיטליה מהעיר אמפולי

פרוסינונה הקבוצה מהעיר פרוזינונה. הקבוצה שיחקה את העונה הראשונה בתולדותיה ב-סריה A בעונת 2015-2016.

קייבו ורונה מועדון כדורגל איטלקי מהעיר ורונה בצפון איטליה. נכון לימים אלו הוא בסכנת ירידה לליגת המשנה עקב עונה לא מוצלחת.

אטלנטה הציידת מהמיתולוגיה היוונית הוא גם שמה של קבוצת הכדורגל האיטלקית מהעיר ברגמו. לזכות הקבוצה זכיה בודדת בגביע האיטלקי. בין שחקניה הבולטים היו פיליפו אינזגי וכריסטיאן ויירי.

הזמנת כרטיסים לליגה האיטלקית
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל