השכרת רכב בחו"ל בסיציליה

השכרת רכב בסיציליה – המדריך המלא

השכרת רכב בסיציליה – כל מה שרצית לדעת ולא ידעת את מי לשאול על השכרת רכב ונהיגה באי האיטלקי הקסום: השוואת המחירים שתחסוך לכם מאות שקלים, טיפים חשובים על השכרת רכב בסיציליה ומידע שימושי לנהגים על נהיגה בסיציליה – כולל סרטון וידאו המדגים נהיגה בסיציליה והסברים על חוקי התנועה

הזמנת דילים לפלרמו | הזמנת דילים לקטניה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

אם אתם שוקלים להזמין השכרת רכב בסיציליה אל תפספסו את מנוע השוואת המחירים לשירותי השכרת רכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בסיציליה הנחשבת לאמינה ומפעילה שירות לקוחות באנגלית. התהליך פשוט ביותר – מלאו את הטופס למטה, ראשית בחרו בשדה ארץ את "איטליה – סיציליה" (שימו לב שזו אפשרות נפרדת מאשר איטליה היבשתית). לאחר מכן בחרו את היישוב בו תרצו להזמין השכרת רכב בסיציליה בשדה "עיר" מבין רשימת הערים בסיציליה הכוללת את פלרמו, קטניה, אוגוסטה, אבולה, סיניסי, ספלו, קומיסו, גלה, מסינה, רגוסה, סירקוסה ועוד. אחר כך ביחרו תחנת איסוף רצויה בתוך העיר, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בסיציליה ולסיום ליחצו "חפש" – וביחרו את ההצעה הזולה ביותר עבור דגם הרכב אותו אתם מעוניינים לשכור

השכרת רכב בחו"ל בסיציליה  מנוע חיפוש והשוואת מחירים


Rentalcars.com משמשת כסוכן לביצוע הזמנה להשכרת רכב בחו"ל בחברות ההשכרה, או כמפעיל העיקרי בהשכרת רכב עבורך, תלוי בחוזים עם חברות ההשכרה השונות. רמת מעורבותה של החברה תצויין בפירוש בתנאי השירות של הזמנתך.

חופשה בסיציליה – עוד מידע למטייל

טיסות לסיציליה – השוואת מחירים והמלצות למטייל

מלונות מומלצים בסיציליה למשפחות עם ילדים

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

טיסות פנים באיטליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

השכרת רכב בסיציליה – טיפים חשובים

בסיציליה יש מסורת ארוכת שנים של תחמנות והסטנדרטים השירותיים קצת שונים מאשר באירופה ומחייבים זהירות יתר בעת השכרת רכב בסיציליה. גם אם תזמינו רכב אונליין וגם אם תשלמו מראש, תגלו שכשאתם מגיעים לסיציליה, תצטרכו בפועל לשלם יותר "עבור תוספות". ה"תוספות" האלה יהיו שונות כל פעם ומשתנות בין חברת השכרת רכב בסיציליה אחת לאחרת.

אם אתם מתכננים טיול באיטליה שמשלב טיול בסיציליה עם טיול באיטליה היבשתית, שימו לב שלא ניתן לבצע זאת באותה עיסקת השכרת רכב כי אסור להעלות רכב שכור על מעבורות ולכן תצטרכו לעשות למעשה שתי עיסקאות השכרת רכב שונות – להזמין לחוד השכרת רכב בסיציליה ולסגור הזמנה נפרדת על השכרת רכב באיטליה

בניגוד למקובל באירופה כאשר תגיעו לסוכנות השכרת רכב בסיציליה בד"כ הנציג בדלפק השירות לא יוביל אתכם אל הרכב כדי לבדוק אם יש סימנים על הרכב אלא פשוט ייתן לכם את המפתח ואת מספר לוחית הזיהוי וישלח אתכם לחפש את הרכב במגרש חנייה מלא במכוניות – וכאשר מדובר על מכוניות להשכרת בסיציליה, כמעט כולן הן פיאט פונטו כסופות.

בסיציליה משתמשים בכמעט רק בשלושה סוגי מכוניות – פיאט אונו שנקראת גם "המכונית הישנה", פיאט פונטו שמכונה גם "מכונית חדשה", והסוג השלישי הוא פיאט סינקו סנטו המכונה בסיציליה "מכונית בנות". בגלל מעמדה של סיציליה בתור אי יש בעיה לסיציליאנים להשיג חלקי חילוף לרכבים שהם לא פיאט ולכן הם מאוד נדירים בסיציליה.

חוץ ממכוניות נוסעים יש בסיציליה גם רכב מסחרי פופולרי, האפה, או ה"דבורה". זהו רכב מסוג ואן ממוזער (שמגיעים רק בצבע כחול בהיר) שמורכב למעשה מקטנוע וספה עם תא קטן שכולל את הגלגל הקדמי וידיות היגוי, ותא איחסון שמזכיר קופסת שימורים מוגדלת שמחובר לגלגל האחורי.

בד"כ תגלו שעל הרכב ששכרתם יש לא מעט מכות ושריטות. לסיציליה יש חוקים משלה ושריטות או דפיקות של פחות מ- 10 ס"מ בעומק לא נחשבות כ"נזק" בסיציליה, ולכן לא יירשמו בחוזה השכירות. מכות קלות נחשבות ל"בלאי רגיל". הצד החיובי של העניין הוא שאין סיבה לחשוש יותר מדי לגבי החזרת הרכב עם שריטות, מכות קלות וכדומה. הם נחשבים לבלאי רגיל ובד"כ לא תחוייבו עליהם.

נהיגה בסיציליה

כדי להתכונן לנהיגה בסיציליה מומלץ לצפות בסרטון הוידאו המאגד טיפים חשובים על נהיגה בסיציליה לתיירים:

עלויות הדלק בסיציליה יקרות מאוד, בד"כ ליטר דלק בסיציליה עולה יותר מליטר שמפניה. בנוסף צריך לחשב בתקציב גם את עלויות כבישי האגרה, ואם אתם לא נשמעים לחוקי התנועה קחו בחשבון גם קנסות על מהירות מופרזת שיכולים להגיע למאות יורו, ובסיציליה גם לפעמים כרוכים בשלילת רישיון למשך חודש ואף יותר. קנסות התנועה בסיציליה יכולים להיות גבוהים במיוחד כי הם עולים ככל שהחריגה מהמהירות המותרת גבוהה יותר.

לתיירים שנוהגים בסיציליה מומלץ מאוד להקדיש תשומת לב לכללי התנועה ותרבות הנהיגה. הפנסים הקדמיים של הרכב חייבים להיות מופעלים בכל עת בזמן נהיגה על כביש מהיר, גם בקיץ וגם בשעות היום. תרבות הנהיגה בסיציליה גם שונה ממקומות אחרים באירופה, בעיקר בנושא ההבהוב של האורות הקדמיים. אם אתם מעוניינים לפנות שמאלה, ורכב שמגיע ממול מאט ומהבהב כלפיכם באורות, במדינות אחרות באירופה, זה סימן לכך שהוא מאפשר לכם לעבור, אבל בסיציליה הכוונה הפוכה לגמרי – הוא מסמן לכם לעצור כי הוא מתכוון להאיץ.

אחד המצבים שחשוב להתכונן להם בנהיגה בסיציליה הוא גשם – בסיציליה כאשר יורד גשם מדובר לעיתים קרובות על גשם חזק מאוד שמזכיר קצת מונסון טרופי. בסיציליה יש הרבה מאוד נהגים שנוסעים על אופנוע או קטנוע וכשהגשם מתחיל לרדת הם ממהרים הביתה לפני שהוא יתחזק אפילו יותר – שימו לב ותנו להם לעקוף. גם הביוב בסיציליה עולה על גדותיו לעיתים קרובות בזמן גשמים חזקים – הקפידו לנסוע לאט ובזהירות בזמן גשם.

השכרת רכב בסיציליה
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל