טיסות לסיציליה השוואת מחירים

טיסות לסיציליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות לסיציליה – המדריך המלא: מנוע חיפוש טיסות מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של טיסות לסיציליה וגם טיפים לאיתור טיסות זולות לסיציליה והשוואת תנאים בחברות תעופה שונות המציעות כרטיסי טיסה לסיציליה. בנוסף תמצאו כאן מידע חשוב למטייל על שדה התעופה של סיציליה ואפשרויות תחבורה מנמל התעופה ליעדים ברחבי סיציליה

הזמנת דילים לפלרמו | הזמנת דילים לקטניה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

במרחק של כשלוש שעות טיסה מתל אביב, מחכה לכם סיציליה, האי הגדול ביותר בים התיכון ויעד מרתק ופסטורלי שלא כדאי לפספס. לצד טיסות ישירות לסיציליה של חברת ארקיע הישראלית שפועלות בקיץ, נוחתות בסיציליה טיסות צ'ארטר של חברות כמו בולגריה אייר וישראייר אשר משווקות על ידי סוכני נסיעות ישראליים, בדרך כלל כפעם בשבוע בחודשי הקיץ. כיוון שמדובר בטיסות צ'ארטר שמשווקות על ידי סוכני נסיעות בלבד, את תנאי ההזמנה המדויקים כדאי לבדוק בעת ההזמנה. כדי לאתר טיסות לסיציליה במועדים הנוחים לכם בהשוואת מחירים בין חברות התעופה השונות המשווקת כרטיסי טיסה לסיציליה, השתמשו במנוע לחיפוש טיסות של קיווי המופיע ממש כאן:

חופשה בסיציליה -עוד באותו נושא:

סיציליה – בתי מלון מומלצים עם ילדים

השכרת רכב בסיציליה – המדריך המלא

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

טיסות פנים באיטליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

טיסות לסיציליה – לנמל התעופה קטניה – פונטנרוסה

טיסות לסיציליה מנתב"ג נוחתות בד"כ בנמל התעופה של קטניה שהוא נמל התעופה הבינלאומי העמוס ביותר בסיציליה. הוא משרת בעיקר טיסות עונתיות, לצד מספר טיסות סדירות.

זהו נמל תעופה קטן עם טרמינל אחד ובו ניתן למצוא מגוון שירותים בסיסיים לנוסע כמו עמדת מידע לתיירים, דואר, עמדות להמרת מט"ח,  כספומט, בנק, חברות להשכרת רכב ועוד. במתחם יש מגוון די מצומצם של מסעדות, בתי קפה וחנויות דיוטי-פרי.

תחבורה משדה התעופה קטניה לרחבי סיציליה

הדרך הכי נוחה להגיע משדה התעופה בסיציליה לבתי המלון ברחבי סיציליה היא באמצעות הזמנה מראש (באמצעות הקישור) של מונית לנמל התעופה – מדובר על שירות אמין, מומלץ ומשתלם.

יש כמובן אפשרויות תחבורה נוספות משדה התעופה קטניה לרחבי סיציליה – אוטובוס הAMT "ALIBUS"  יוצא בכל עשרים דקות בשעות הפעילות (מחמש בבוקר ועד חצות), ומקשר בין נמל התעופה למרכז קטניה ולתחנת הרכבת. במתחם פועלים מספר קווי אוטובוסים נוספים שיקחו אתכם מנמל התעופה לערים שונות בסיציליה כמו פלרמו ועוד.

טיסות ישירות לסיציליה – קטניה

טיסות לסיציליה בארקיע

ארקיע מציעה טיסות זולות לסיציליה בעונת התיירות. נכון לכתיבת כתבה זו, לוח הזמנים כולל כטיסה-שתיים בשבוע (לפעמים גם שלוש) החל מאמצע יוני ועד לתחילת אוקטובר.

מחירי טיסות לסיציליה בארקיע מתחילים מכ339$ לכרטיס הלוך-חזור לאדם.

השירות על טיסות לסיציליה בארקיע לא כולל הגשת ארוחות ושתייה בדרך כלל, אך לרוב, נוסעי הטיסות הבינלאומיות יכולים להזמין ארוחות מיוחדות מראש (עד 48 שעות לפני מועד ההמראה). "קו רקיע", מגזין הנופש של ארקיע, מחולק לנוסעים בכל הטיסות.

אם תרצו ליהנות ממושב מרווח יותר על טיסה לסיציליה בארקיע, תוכלו לשדרג את המושב הסטנדרטי שלכם בדלפקי הבידוק (החל מ35$ לכיוון, מספר המושבים מוגבל).

כרטיס טיסה לסיציליה בארקיע (למעט ארקיע אקספרס) כולל שליחת מזוודה לתא המטען (עד 20 ק"ג, או עד 30 ק"ג לנוסעי מחלקת U/G).

כרטיס טיסה לתינוק עד גיל שנתיים לא כולל מושב נפרד. בחלק מהמטוסים של החברה מותקנות מספר עריסות, כך שאם יש לכם צורך בעריסה לתינוק תוכלו לציין זאת במהלך ההזמנה (מספר העריסות מוגבל).

טיסות זולות לסיציליה עם עצירת ביניים

טיסות קונקשן לסיציליה באליטליה

חברת התעופה הלאומית של איטליה מציעה טיסות זולות לסיציליה (קטניה) עם עצירת ביניים בעיר הבירה רומא.

מחירי טיסות לסיציליה באליטליה מתחילים מכ159 אירו לכיוון, לסוג הכרטיס הזול ביותר (ללא מזוודה).

החברה מתפעלת מספר טיסות זולות לסיציליה מדי יום בשני קטעי הטיסה, גם טיסות לרומא מתל אביב (כשלוש שעות וארבעים וחמש דקות)  וגם טיסות לסיציליה (קטניה) מרומא (כשעה ורבע). תדירות הטיסות הסדירות הגבוהה של אליטליה בקו זה תאפשר לכם להגיע לסיציליה בטיסת קונקשן בכל זמן בשנה.

אליטליה מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לסיציליה בעת ההזמנה:

Economy Light: כרטיס זול בסגנון לואו-קוסט שלא כולל שליחת מזוודה לתא המטען או שמירת מושב מראש.

Economy Classic: כרטיס תיירים סטנדרטי שכולל כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג), שמירת מושב מראש, אפשרות לשינויים בהזמנה (בעד עמלה- ללא אפשרות לביטול) ועוד.

Economy Flex: כרטיס גמיש יותר למחלקת תיירים, שכולל, בנוסף לכבודת מטען ושמירת מושב מראש, גם את האפשרות לביצוע שינויים בהזמנה ללא עמלות (ייתכן שיחולו חיובים על הפרשי מחירים).

גם במחלקת עסקים ניתן לבחור בין כרטיס קלאסי לכרטיס גמיש, שמאפשר שינויים ללא עמלות (גם כאן, ייתכן שיחולו חיובים על הפרשי מחירים).

בטיסות לאיטליה של אליטליה בקו תל אביב-רומא השירות כולל הגשת ארוחה, אך בדרך כלל במטוסים הפועלים בקו זה אין מערכת בידור. השירות בטיסות הפנימיות של אליטליה – כמו טיסות לסיציליה מרומא – כולל הגשת משקאות בלבד.

אם אתם טסים אל סיציליה עם תינוק, תוכלו לבחור בין רכישת כרטיס בתעריף מיוחד (ללא מושב נפרד) לבין כרטיס בתעריף של כרטיס טיסה לילד (כולל מושב נפרד). אם תבחרו לרכוש עבור התינוק מושב נפרד, תצטרכו להביא איתכם לטיסה מושב בטיחות תקני כמובן.

טיסות לסיציליה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל