הזמנת כרטיסים ליובנטוס

כרטיסים למשחקי יובנטוס – כל המידע והטיפים החשובים

אם תמיד חלמתם לראות משחק כדורגל של יובנטוס מהאיצטדיון, כתבה זו תעזור לכם להגשים את החלום הזה בקלות ובסטייל, והיא כוללת את כל המידע הדרוש להזמנת כרטיסים ליובנטוס – החל מטיפים ומידע חשוב על משחקי יובנטוס, קישורים להזמנת כרטיסים למשחקים של יובנטוס אונליין בעברית ממקור אמין, המלצות על עוד חוויות ואטרקציות מומלצות לאוהדי יובנטוס בטורינו ועל בתי מלון בטורינו, הזמנת טיסות לאיטליה ותחבורה לטורינו ועוד מידע חשוב למטייל לפני הזמנת כרטיסים ליובנטוס

הזמנת דילים לטורינו |  הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

יובנטוס juventus היא קבוצת כדורגל באיטליה מהעיר טורינו, הידועה בכינויה "הגברת הזקנה", אשר הוקמה בשנת 1897, והיא המעוטרת המצליחה ביותר באיטליה ואחת המצליחות באירופה ובעולם כולו. ליובנטוס קהל האוהדים הגדול ביותר בקרב הקבוצות האיטלקיות. כמו כן, הקבוצה שייכת לרשימה מצומצמת ואקסקלוסיבית של קבוצות באירופה אשר זכו בכל התארים האפשריים של אופ"א בעונה אחת – גביע אירופה לאלופות, גביע אופ"א, גביע אירופה למחזיקות גביע, הסופרקאפ האירופי והגביע הבין-יבשתי והיא אחת מ-4 קבוצות באירופה יחד עם אייאקס אמסטרדם, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן, והראשונה ביניהן, שעשתה זאת בשנת 1985.

להזמנת כרטיסים למשחקי יובנטוס באתר מאובטח ואמין בעברית עם שירות לקוחות

לזכות יובנטוס 34 אליפויות הליגה האיטלקית, 13 פעמים זכתה יובנטוס בגביע הכדורגל האיטלקי, 2 זכיות בליגת האלופות ו3 בגביע אופ"א. לקבוצה יש יריבות היסטורית ומרה עם היריבה העירונית טורינו אשר התפצלה מיובנטוס בראשית דרכה, והדרבי ביניהן ידוע בכינויו "דרבי דלה מולה". בנוסף לקבוצה יש יריבות ידועה על הובלת הליגה האיטלקית עם מילאן כשהמפגשים בניהן מכונים "דרבי ד'איטליה". יובנטוס משחקת באצטדיון אליאנץ טורינו המכיל 41,507 מקומות.

חופשה באיטליה – עוד באותו נושא:

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

בתי מלון בטורינו – מומלצים במיוחד למשפחות עם ילדים

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים והמלצות לנהג

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

SIM ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

עקב היותה של יובנטוס אחת הקבוצות הפופולריות ביותר באחת הליגות האיכותיות ביותר בעולם, היא מהווה מוקד משיכה ועניין לאוהדים רבים מישראל ומהעולם כולו, גם כאלה שלא אוהדים אותה ספציפית. במדריך זה תקבלו את המידע המקיף והנחוץ על מנת ליהנות מחוויית משחק של יובנטוס, אחת הקבוצות הטובות בליגה האיטלקית ובאירופה כולה.

הזמנת כרטיסים לליגה האיטלקית

כרטיסים ליובנטוס

הכרטיסים למשחקי יובנטוס זמינים בדרך כלל לרכישה כחודש לפני המשחק. כמו כל מועדון כדורגל גדול ופופולרי באירופה, גם כאשר מדובר על הזמנת כרטיסים למשחקי יובנטוס נהנים חברי המועדונים הרשמיים של יובנטוס מעדיפות ברכישת הכרטיסים. בשלב השני, הכרטיסים הנותרים מופצים לשאר האוהדים. היות ויובנטוס היא קבוצה פופולרית מאוד באיטליה בפרט ובאירופה בכלל, אנו ממליצים לרכוש את הכרטיסים למשחק לפחות שבועיים מראש. כרטיסים למשחקים של יובנטוס רוכשים כאן זאת על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיס, מה שיעניק לכם ראש שקט.  מחירי כרטיסים ליובנטוס תלויים בקבוצה היריבה, אבל בדרך כלל מתחילים ב- 30.00 € עבור מושב ביציעים מאחורי אחד השערים, ובין 65 – 105 € במקומות הטובים יותר ביציעים הצדדיים.

כרטיסי כדורגל ליובנטוס

 

הגעה לאצטדיון יובנטוס

איצטדיון יובנטוס האליאנץ ארנה נמצא בצפון העיר טורינו, כ-7 ק"מ ממרכז העיר. אנו ממליצים להגיע לאצטדיון באמצעות התחבורה הציבורית – בימים בהם מתקיימים משחקים, באמצעות הרכבת קלה והתחתית, ובשאר ימות השבוע באמצעות קווי האוטובוסים.

כאמור, ביום בו מתקיימים משחקים של יובנטוס, הדרך המומלצת היא להגיע לתחנת ברניני (Bernini) באמצעות קו 1 של המטרו היוצא מהתחנות Porta Nuova ו- Porta Susa . כאשר הגעתם לתחנת ברניני, עליכם לקחת את קו 9 של הרכבת הקלה המגיעה לאצטדיון.

האפשרות השנייה, רלוונטית יותר לימים בהם לא מתקיימים משחקים באצטדיון, היא להשתמש בקווי האוטובוס הבאים:  62, 72, 75 ו VE1 אשר יוצאים ממרכז טורינו.

במידה והנכם מעוניינים להגיע עם רכב פרטי לאצטדיון, אנו ממליצים להיעזר באפליקציית הניווט waze על ידי הזנת כתובת האצטדיון Corso Gaetano Scirea 50, Torino. במקום ישנו חניון גדול המכיל כ-4000 מקומות חנייה המשרת את האוהדים הבוחרים להגיע למשחקי יובנטוס עם רכבם. החניון הינו בתשלום של 10€ למקום חנייה רגיל ו-20€ לחניית פרימיום. בנוסף ישנה אפשרות להגיע עם מונית שתעלה לכם כ- 20€. אם בחרתם להגיע במונית, זכרו כי לאחר המשחק, כאשר כל האוהדים מתפזרים, האפשרות למצוא מונית פנויה יכולה לקחת זמן.

ההמלצה שלנו היא להגיע כשעתיים לפני משחקי יובנטוס על מנת לספוג את האווירה ולפקוד את חנות האוהדים הרשמית של יובנטוס. לאצטדיון עצמו נמליץ לכם להגיע לפחות חצי שעה לפני תחילת משחקים של יובנטוס.

סיורים באצטדיון יובנטוס ומוזיאון הקבוצה

אנו ממליצים להגיע למוזיאון יובנטוס באצטדיון המציג את ההיסטוריה של המועדון. נוסף על כך, המועדון מארגן סיורים מודרכים באצטדיון, הכוללים גישה לחדרי ההלבשה, למנהרות השחקנים ולאזורי התקשורת.

מוזיאון יובנטוס נפתח בכל יום בשבוע למעט בימי שלישי בין השעות 10: 30-6: 00 ועד 7:30 בערב בסופי שבוע. הכניסה למוזיאון עולה 15.00 €, סיור מאורגן יעלה 22 €

הסיורים המאורגנים באיצטדיון יובנטוס יכולים להיות תוספת מושלמת לחופשה בטורינו, יחד עם כרטיסים ליובנטוס. הסיורים מתקיימים בימי שני, רביעי, חמישי, ו שישי בשעה 11:00, 12:30, 14:45, ו 16:15. בסופי שבוע ובחגים הם מתקיימים כל חצי שעה בין השעות 11:00-17:00, אם כי מומלץ לבדוק את לוחות הזמנים באתר הרשמי של יובנטוס בכתובת https://www.juventus.com/en/tickets/museum-tour-tickets/index.php

את הסיורים ניתן להזמין באינטרנט או במשרד הכרטיסים באצטדיון. מחירי הסיורים הם:

18.00€ למבוגר

16€ לבני 65 ומעלה ולבני16 ומטה

חינם לבני 6 ומטה

45€ עלות למשפחות (כרטיס משפחתי לכולם)

אטרקציות ואוכל מסביב לאיצטדיון יובנטוס

האטרקציה הראשונה שחובה לפקוד אם הגעתם לאזור האצטדיון היא חנות האוהדים הרשמית של יובנטוס הממוקמת בתוך מרכז הקניות Area 12  לכיוון צפון- מזרח ביחס לאצטדיון בכתובת Strada Altessano, 141, 10151 Torino TO.  מדובר בחנות האוהדים הגדולה ביותר של כדורגל באיטליה המשתרעת על פני 550 מטר של מוצרי יובנטוס, החל ממזכרות ועד לביגוד רשמי ומקורי של הקבוצה.

שעות פתיחה: ימי ראשון וחגים 9:00-21:00, שני 12:00-21:30, שלישי -חמישי 8:30-21:30

למי שמגיע רעב למשחקים של יובנטוס, תוכלו לסעוד במרכז הקניות Area 12 שהוזכר למעלה, בו מגוון מסעדות ופאבים. בטורינו, כמו בכל איטליה, תוכלו למצוא את מטעמי המטבח האיטלקי המפורסם. לרוב כל מסעדה תגיש את המנות הפופולריות כגון: פיצות, פסטה ושאר אוצרות המטבח האיטלקי. אם להיות ספציפיים יותר אז חובבי הפסטה יוכלו למצוא פסטה מעולה במסעדה בשם Seven Up, ומי שחשקה נפשו בפיצה איטלקית משובחת יוכל למצוא אותה במקום העונה לשם Rossopomodoro. לקינוח, איך אפשר בלי גלידה, אותה תוכלו למצוא ברשת הגלידריות האיטלקית בשם Grom הפזורה ברחבי טורינו.

טורינו היא מרכז תעשיית הרכב האיטלקית ומקום מושבו של קונצרן פיאט המפורסם. כיאה לעיר מוטורית מפותחת, בעיר קיים מוזיאון רכב מרשים, בין הגדולים ביותר באירופה, המומלץ לכל חובבי המכוניות. כתובת המוזיאון היא Corso Unità d'Italia, 40, 10126 Torino. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר המוזיאון בכתובת http://www.museoauto.it/website/en/.

מוזיאון נוסף שראוי לפקוד הוא המוזיאון המצרי, שהינו הגדול ביותר בעולם מחוץ למצרים עצמה. אם אתם חובבי היסטוריה ומומיות זה המקום עבורכם. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר המוזיאון בכתובת https://museoegizio.it/en/.

כללי התנהגות לאוהדים במשחקי יובנטוס

על מנת ליהנות מחוויית כדורגל מושלמת במשחקי יובנטוס מאחת הקבוצות האיכותיות בליגה האיטלקית, אנא שמרו על הכללים הבאים. וזכרו שהפרה שלהם עלולה לגרור קנס שנע בין 100 ל-500 € והרחקה מתחומי האצטדיון של יובנטוס ושאר מתקני הכדורגל באיטליה ובאירופה, לתקופה ואף לצמיתות.

  • הכרטיס אותו רכשתם הינו אישי ולא ניתן להעברה לאדם אחר
  • הכניסה לאצטדיון מותנית בהצגת תעודה מזהה
  • יש לשמור על הכרטיס עד סוף הביקור בתחומי האצטדיון
  • על המבקר להקפיד לשבת במושב המיועד לו
  • הכניסה מותנית בבדיקה ביטחונית לגילוי חפצים אסורים שיפורטו בהמשך
  • יש להישמע להוראות הסדרנים ואנשי הבטחון
  • חל איסור על הבעת דברי נאצה, הסתה, גזענות ואפלייה באמצעות דיבור, שירה, שלטים, הדפס על חולצות.
  • חל איסור לחסום דרכי גישה ומעבר
  • חל איסור על גרימת נזק לכל מתקן ותשתית באצטדיון.
  • חל איסור להכניס חומרים רעילים, מזיקים וסמים מכל סוג
  • חל איסור על הכנסת משקאות אלכוהוליים מבחוץ ו\מכירת משקאות כאלה בתחומי האצטדיון.
  • חל איסור על הכנסת ציוד פירוטכני כגון זיקוקים ונפצים
  • חל איסור על הכנסת נשק מכל סוג שהוא, אבנים, סכינים, בקבוקים, מטריות גדולות, מיכלי זכוכית, אמצעים המפיקים רעש, מצביעי לייזר או כל חפץ אחר העלול לפגוע ולהשפיע על בטיחות הציבור באצטדיון.
  • אסור לעשן בכל מתחמי האצטדיון למעט המקומות המיועדים לכך
  • אין להכניס בעלי חיים לאצטדיון למעט כלבי נחייה לעיוורים
  • אין להכניס ציוד צילום מקצועי לתחומי האצטדיון
  • אין להטיס רחפנים במתחם האצטדיון
  • לקיים פעילות מסחרית ללא אישור מראש לכך על ידי הנהלת האצטדיון
  • זכרו, האצטדיון מפוקח ומנוטר על ידי אנשי משטרה, בטחון, סדרנים וכך גם על ידי מערכת מצלמות. המנעו מאי נעימות ותהנו מהחווייה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל