בתי מלון למשפחות טורינו

טורינו, איטליה – 5 מלונות למשפחות עם שירותי בייביסיטר

טיול משפחות באיטליה הוא לא תמיד פשוט, כשהערב יורד ההורים רוצים ליהנות מבילוי רומנטי בעיר אך כמובן שאי אפשר להשאיר ילדים קטנים לבד במלון. לכן הכנו עבורכם רשימה של 5 בתי מלון בטורינו, אחת הערים הפופולריות עבור טיולי משפחות באיטליה, המספקים שירותי בייביסיטר או מטפלת לילדים

הזמנת דילים לטורינו  |   דילים לאיטליה   |  הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

טורינו Torino, שהייתה בעבר בירת איטליה, היא יעד מעולה לתיכנון טיול משפחות לאיטליה עם הרבה מאוד מוזיאונים, מבנים היסטוריים, אנדרטאות והיסטוריה שמציצה מכל פינה. אם אתם מגיעים לטיול משפחות בטורינו, כדאי גם לקרוא על אטרקציות ואתרים מתאימים לילדים בסקירה שהכנו עבורכם על טורינו עם ילדים.

חופשה בטורינו – עוד מידע חשוב

השכרת רכב בטורינו – השוואת מחירים והזמנות

כרטיסים למשחקי יובנטוס – כל המידע והטיפים החשובים

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

SIM ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

ריזורט אלפי – Hotel Alpi Resort

מלון למשפחות, ללא עישון בכלל, עם שירותים כמו משחקיה בהשגחת מדריכים בה ניתן להשאיר ילדים בפיקוח, ושירותי בייביסיטר או מטפלת לחדר המלון.  המלון ממוקם במיקום מרכזי במרכז ההיסטורי של טורינו, ליד המוזיאון המצרי', מולה אנטונליאנה ועוד מוזיאונים וגלריות רבות במרחק הליכה קצרה.

כל 34 החדרים במלון הקטן מספקים שירות חדרים, עיתונים בחינם, מייבשי שיער, אינטרנט אלחוטי, מיני בר, וטלוויזיה בלוויין. משק מוגבל זמין.

במלון תמצאו ארוחת בוקר קונטיננטלית חינם, בר, חניה חינם, ושירותי קונסיירז, ניקוי יבש, אפשרויות כביסה, ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה.

להזמנה דרך אתר booking.com

סוויטות דופארק – DUPARC Contemporary Suites

מלון סוויטות בדירוג 4 כוכבים עם שירותי בייביסיטר, במרכז ההיסטורי של טורינו, מרחק הליכה של 10 דקות מתיאטרו נובו ופארק ולנטינו.

במלון הסוויטות המתגאה בעיצוב עכשוי תמצאו ספא עם מיגוון גדול של טיפולים וחדר אדים (חמאם), מסעדה וחדר כושר הפועל 24 שעות ביממה

בנוסף תמצאו בדופארק חנייה חינם, אינטרנט אלחוטי בחדרים ובאזורים ציבוריים ללא תשלום וחדר ישיבות.

כל 75 הסוויטות כוללות ספות ופינות ישיבה משפחתיות, מקררים גדולים, שירות חדרים, מצעים פרימיום, וכמובן טלוויזיה בלוויין.  אפשר לקבל גם עריסת תינוק חינם בהזמנה מראש.

להזמנה דרך אתר booking.com

סטארהוטלס מג'סטיק – Starhotels Majesti

מלון מקסים השוכן במבנה היסטורי מהמאה ה- 19 במרכז טורינו, ומציע למשפחות שירותי בייביסיטר (שמרטפות או טיפול בילדים, תמורת תשלום נוסף(

המלון ממוקם במיקום קלאסי במרכז טורינו, מול תחנת הרכבת של טורינו פורטה נובה, בקצה הרחוב הראשי ויה רומא.

161  החדרים במלון מתאימים למשפחות וכוללים קירות מבודדים נגד רעש,  עיצוב קלאסי עם צבעים עשירים, עם תמונות בשחור-לבן מן העבר המלכותי של טורינו ומראה באורך מלא; כל החדרים מצויידים בטלוויזיה עם ערוצי לוויין, אינטרנט אלחוטי חינם, ומיני בר.

כיאה למלון איטלקי קלאסי יש בסטארהוטלס מג'סטיק מקום של כבוד למסעדה,

מסעדת המלון הנחשבת Le Regine, המעוצבת בעיצוב יוקרתי עם ויטראז'ים ונברשות. ומגישה מנות יוקרה ממיטב המטבח האיטלקי.

להזמנה דרך אתר booking.com

בסט ווסטרן הוטל קרימרה – Best Western Hotel Crimea

מלון עם שירותי בייביסיטר בטורינו, בדירוג 3 כוכבים, באיזור סאסי, סמוך לטירת ולנטינו. המלון פשוט ומשתלם, ידידותי למשפחות. יש בו שירותים בסיסיים כמו בר, פינת קפה / תה בלובי, חניה חינם, שירותי שוער, שירותי כביסה וניקוי יבש, אינטרנט אלחוטי וחדר ישיבות.

כל 48 החדרים נקיים וכוללים מכונת קפה, מיני בר, שירות חדרים, עיתונים חינם וטלביזיות LED  עם ערוצי לווין.

להזמנה דרך אתר booking.com

מלון ליברטי –  Liberty Hotel

בית מלון במרכז טורינו בדירוג 3 כוכבים, הכולל איסוף חינם מתחת הרכבת למלון. המלון הידידותי למשפחות כולל אפשרות להזמנת בייביסיטר או מטפלת לחדר, חדרים עם קירות אטומים לרעש, אפשרויות כביסה וכמובן שירות חדרים.

הליברטי נמצא במרכז ההיסטורי של טורינו, רבע שעה הליכה מהמוזיאון המצרי וגלריה Sabauda.

כל 29 החדרים במלון הקטן כוללים גישה לאינטרנט קווי, שירות חדרים 24 שעות ביממה, טלוויזיות עם ערוצי לוויין, מיני בר ומייבשי שיער.

במלון תמצאו בר, אמבט ספא, חניה חינם, חדרי ישיבות, ושירותי קונסיירז.

להזמנה דרך אתר booking.com

מלונות בטורינו איטליה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל