כרטיסים למשחקי ברוקלין נטס

מדריך לרכישת כרטיסים למשחקי ברוקלין נטס

המדריך המלא לרכישת כרטיסים למשחקי ברוקלין נטס ב-NBA בניו יורק, כולל אפשרות הזמנת כרטיסים לברוקלין נטס אונליין באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי, וכן דרכי ההגעה לאולם, אטרקציות בקרבת האולם וכללי ההתנהגות במשחקים של ברוקלין נטס. 

אם יוצא לכם להגיע לברוקלין, ניו יורק, אתם פשוט חייבים ללכת לאחת האטרקציות החוויתיות והמהנות ביותר שיש לעיר להציע – משחק כדורסל של קבוצת הבית, ברוקלין נטס בליגת הכדורסל המקצוענית ה-NBA. גם אם אינכם נמנים עם מעריצי ה-NBA ואפילו אם אינכם חובבי כדורסל גדולים, צפייה חיה במשחק כדורסל בליגה הטובה בעולם המתרחש לנגד עיניכם ממש היא חוויה חד פעמית מרגשת. משחקי ה-NBA בכלל הם חוויה מרתקת לכל המשפחה, וכדאי לקחת אותם בחשבון בכל טיול בארה"ב בכלל ובביקור בניו יורק עם הילדים בפרט. הברוקלין נטס היא אחת הקבוצות המסקרנות ביותר ב-NBA בשנים האחרונות, ותוכלו למצוא בה חלק משחקני הכדורסל המובילים בעולם. כך שאם מתחשק לכם לצאת קצת מהכלים ולבחור באטרקציה קצת שונה מאטרקציות רגילות שאתם עושים בעת חופשה בניו יורק עם הילדים, זו בהחלט אפשרות שכדאי לקחת בחשבון.

אך בטרם תקפצו על העגלה ותזמינו כרטיסים לברוקלין נטס, מוטב לדעת כיצד לעשות זאת בצורה בטוחה ונכונה. עומדות לרשותכם מספר רב של אפשרויות להזמנת כרטיסים לברוקלין נטס, אך לא כולן יהיו בטוחות ומשתלמות עבורכם. רוצים להבין בדיוק איך לרכוש כרטיסי ספורט למשחק של הנטס? הכנו לכם מדריך לרכישת כרטיסים למשחקי הברוקלין נטס. כך תוכלו לדעת שעשיתם בחירה בטוחה ונכונה ולא חלילה הוצאתם כסף רב לשווא. הנה כך תרכשו כרטיסים למשחקי ברוקלין נטס –

להזמנת כרטיסים למשחקי ברוקלין נטס באתר מאובטח בעיברית עם שירות לקוחות ישראלי לחצו כאן

קבוצת הכדורסל של ברוקלין נטס עברה לא מעט טלטלות במסגרת ההיסטוריה שלה בליגת הכדורסל הטובה בעולם. הקבוצה החלה את דרכה דווקא בניו ג'רזי וכונתה ניו ג'רזי אמריקנס. לאחר מכן עבר המועדון לניו יורק וקיבל את השם ניו יורק נטס ולאחר מכן חזר שוב לניו ג'רזי. רק בשנת 2012 חזרה הקבוצה באופן סופי לניו יורק, ומאז שמה הוא ברוקלין נטס – השם שמלווה את הקבוצה עד היום. לקבוצה יש לא מעט אוהדים, אך מבחינת הצלחות הקבוצה איננה מאריות ה-NBA, אף שהיא אחת הוותיקות ביותר בליגה. למען האמת, את האוהדים זה פחות מעניין, ומה שבאמת חשוב להם זה הכדורסל החיובי שמאפיין את הקבוצה.

חופשה בניו יורק – המלצות לקריאה נוספת:

מלונות מומלצים בניו יורק למשפחות 

ניו יורק עם ילדים – אטרקציות מומלצות

השכרת רכב בניו יורק – המדריך המלא

הזמנת כרטיסים לאירועים בניו יורק – הופעות מוזיקליות ומשחקי ספורט

טיסות לניו יורק – השוואת מחירים וטיפים

טיסות פנימיות בארה"ב – השוואת מחירים והזמנת טיסות

כרטיסים למשחק של ברוקלין נטס

כאשר תתחילו לחפש אחר כרטיסים למשחק של ברוקלין נטס תגלו במהרה כי ישנם לא מעט אתרים המוכרים כרטיסים וכל אחד מהם מציע הצעה שונה. הדבר הראשון שצריך לוודא הוא כי האתר שבחרתם הוא אתר אמין ולא כזה המציע כרטיסים במחיר זול שנראה בלתי הגיוני, כי זהו סימן ראשון לכך שמשהו אינו כשורה. רק לאחר שתמצאו אתרים שתהיו בטוחים לגבי מהימנותם ואמינותם, תוכלו לעבור לשלב הבא והוא לבדוק את העלויות השונות ולהבין היכן המחיר המשתלם ביותר למשחקי ברוקלין נטס.

אם אתם מאלה המעדיפים לבצע את עסקאות הרכישה שלהם באינטרנט בשפה העברית ואתם מחפשים גם כרטיסים למשחקי ברוקלין בנטס בשפה העברית – כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ על הקישור שלמטה. מיד לאחר שתלחצו על הקישור תגיעו לאתר ישראלי שדרכו תוכלו לבצע את כל תהליך הרכישה בעברית. זהו אתר אמין ובטוח כך שהסירו כל דאגה מלבכם. כמו-כן, מדובר באתר שיציע לכם מחירים אטרקטיביים במיוחד כך שאתם משיגים שתי ציפורים במכה אחת.

נתקלתם בבעיה כלשהי בתהליך הרכישה? לא יודעים בדיוק מה צריך לעשות? אין לכם מה להיכנס לבהלה. תמיד תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת לקבל הסבר מקצועי והכוונה כיצד תוכלו לרכוש את הכרטיסים למשחק.

להזמנת כרטיסים למשחקי ברוקלין נטס לחצו כאן

האולם של ברוקלין נטס ודרכי ההגעה אליו

המגרש הביתי של הברוקלין נטס הוא הברקליס סנטר הממוקם מן הסתם בברוקלין עצמה. זהו אחד האולמות החדישים ביותר ב-NBA, ואחד המגרשים שהושקע בהקמתו הסכום הגדול ביותר. כל מי שמגיע לאולם יוכל ליהנות מחוויית צפייה אדירה וכן מלא מעט אטרקציות שנמצאות בסביבת האולם ועליהן נרחיב בהמשך.

אחד הדברים שאתם צריכים לדעת טרם ההגעה להיכל הכדורסל הוא איך להגיע אליו במהרה ובבטחה.

ישנן לא מעט אפשרויות שבאמצעותן תוכלו להגיע לברקליס סנטר לצפייה במשחקי הברוקלין נטס. כאשר הקימו את ההיכל דאגו לחבר אותו לכל עורקי התחבורה הראשיים של ניו יורק וזאת על מנת להקל על האוהדים. אחת האפשרויות השכיחות ביותר היא להגיע לאצטדיון דרך קווי האוטובוס הנהדרים של ניו יורק. הקווים שעוברים בתחנה של האצטדיון הם: B25, B26, B38, B41, B45, B52, B63, B65, B67, B69, B103. כך שלא משנה על איזה קו תעלו, כולם יורידו אתכם בסופו של דבר בהיכל. נוסף על האוטובוסים, באפשרותכם להגיע גם עם הרכבת התחתית של ניו יורק. התחנה הקרובה ביותר לאצטדיון היא תחנת Lafayette Avenue Station וממנה תצטרכו ללכת כ-5 דקות בלבד עד אשר תגיעו לאולם עצמו.

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים הופעות ומחזות זמר בניו יורק

אטרקציות בקרבת הברקליס סנטר

כשתגיעו לברקליס סנטר, אנו מתארים לעצמנו שהדבר שאותו תרצו לעשות יותר מכל הוא פשוט להיכנס ולצפות במשחק של ברוקלין נטסאך אם הגעתם מוקדם מדיי ויש ברשותכם עוד זמן פנוי או שכבר הסתיים המשחק ואתם רוצים למצות את כלל אפשרויות הבילוי העומדות לרשותכם, כדאי לדעת שיש עוד מספר אטרקציות שתוכלו לעשות בסביבה, שיסייעו לכם להפוך את היום שלכם למושלם עוד יותר. אם אתם מהאנשים שאוהבים חדרי בריחה, כ-100 מטר מהאצטדיון תוכלו למצוא את Brooklyn Escape Room, חדר בריחה מהנה ומאתגר במיוחד.

אם דווקא קניות עושות לכם את זה, כ-200 מטרים מהאצטדיון תוכלו למצוא את הקניון Atlantic Center Mall‬ אשר יכול בהחלט יכול להיות דרך נהדרת עבורכם להעביר את הזמן עד שהמשחק יתחיל או לאחר שהסתיים. בקניון עצמו תוכלו למצוא מגוון רחב של חנויות, דבר שיכול להתאים גם לגברים וגם לנשים ואפילו לילדים. אפשרות אחרונה שנרצה להמליץ לכם עליה היא Brooklyn Museum‬. זהו מוזיאון מקסים שבו תוכלו להעביר את השעות המתות עד למשחקים של ברוקלין נטס. זהו המוזיאון השני בגודלו בניו יורק, ואחד מהמוזיאונים הגדולים ביותר בכל ארצות הברית.

אם אתם חובבי אומנות, זוהי בהחלט דרך נהדרת עבורכם להעביר את הזמן. המוזיאון מרוחק כ-1.5 ק"מ בלבד מהאצטדיון – מרחק הליכה של כרבע שעה בערך. זוהי בהחלט אפשרות שתוכלו לקחת בחשבון בעת ההגעה לברקליס סנטר לפני שתצפו במשחק של ברוקלין נטס.

כללי התנהגות בצפייה במשחקים של הברוקלין נטס

1. ישנו חוק שתקף לגבי כל אצטדיוני ה-NBA באשר הם והוא לגבי עישון. העישון אסור בכל שטח האצטדיון, למעט באזורים המסומנים שנקבעו מראש, כך שאם אתם מהמעשנים, תצטרכו לחפש אותם על מנת לעשן.
2. בכל מה שנוגע להכנסת תיקים או חפצים לתוך תחומי האצטדיון – חל איסור גורף. אנו ממליצים לכם להשאיר את כל הקניות והחפצים מחוץ לאצטדיון על מנת למנוע מעצמכם אי נעימויות בתוך שטח האצטדיון.
3. זריקת חפצים לתוך שטח המגרש אסור בהחלט, וב-NBA אוכפים בהקפדה חמורה את האיסור הזה. עבריין שייתפס כאשר הוא זורק חפצים לתוך שטח המגרש יכול לקבל עונש הרחקה מכל משחקי ה-NBA – זהו עונש חמור בכל קנה מידה.
4. חל איסור גורף להכניס למשחקי הברוקלין נטס נשק, סמים, כלי זכוכית, זיקוקים וסמני לייזר. בכניסה לאצטדיון תעברו בדיקה גופנית, ולכן אין טעם לנסות את מזלכם בנושא הזה.
5. הסדר באולם נשמר על ידי הסדרנים והמאבטחים ואתם מחויבים להקשיב להוראות שלהם. גם אם ההוראות אינן נראות לכם, אתם מחויבים להקשיב להם בתוך שטח האצטדיון.
6. הישיבה באצטדיון מתבצעת במקומות המסומנים בלבד. את המקום המסומן שלכם תוכלו למצוא על גבי הכרטיס. גם אם לא מדובר במיקום אידאלי, אין לכם יותר מידיי ברירות בנושא הזה ואין שום פשרות.
7. אין אפשרות להכניס למגרש מצלמות סטילס או מצלמות וידיאו. אך אין לכם מה לדאוג, את התיעוד של המשחק תוכלו לצלם בעזרת המכשיר הנייד שלכם.
8. ישנו איסור נוסף להכניס לאצטדיון גם מחשבים ניידים מכל סוג שהוא. לכן, אם יש לכם מחשב נייד השתדלו ביום המשחק להשאירו במלון.
9. על מנת שתוכלו להיכנס למגרש בזמן, אנו ממליצים לכם להגיע כשעה וחצי לפני תחילת המשחק. כך תוכלו להיכנס לאצטדיון ברוגע וללא לחץ מיותר.
10. אין אפשרות לצאת מהאולם ולהיכנס פעם נוספת, לכן קחו בחשבון שאם אתם יוצאים – לא תתאפשר כניסה נוספת.
11. הנהלת ה-NBA אוסרת הכנסת כלי רכב חשמליים מכל סוג למשחקי ה-NBA . מדובר בכלים הבאים: קורקינטים חשמליים, אופניים חשמליים או כל סוג אחר של כלי תחבורה חשמלי.
12. רוצים לשתות או לאכול בתוך שטח האצטדיון? תצטרכו לרכוש אוכל ושתייה בעמדות הפזורות בשטח האצטדיון. אסור להכניס אוכל ושתייה שאתם מביאים אתכם מבחוץ.
13. אין כניסה לבעלי חיים, אלא אם כן מדובר בכלב נחייה ומוטב להגיע גם עם כל האישורים הנדרשים.
14. האצטדיון מונגש לנכים, כך שתתאפשר כניסה נוחה וקלה יחסית. ההמלצה שלנו אליכם היא לתאם מראש את ההגעה על מנת שהכניסה כולה תתבצע בצורה חלקה ויסבירו לכם בדיוק מהיכן להגיע.
15. ילדים מגיל שנתיים יכולים להיכנס למשחקי הברוקלין נטס, אך כל ילד מחויב להגיע עם כרטיס ייעודי עבורו. על מנת שתוכלו להבין בדיוק איזה כרטיס מתאים, תוכלו להיכנס לאתר הרשמי של הקבוצה שם תמצאו את כל הפרטים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל