השכרת רכב בספרד בגרדה

השכרת רכב בגרנדה – מידע למטייל והשוואת מחירים

אם אתם שוקלים להזמין השכרת רכב בגרנדה – אחת הערים התיירותיות ביותר של ספרד – מומלץ לקרוא קודם כל את הכתבה הכוללת השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בגרנדה שתחסוך לכם מאות שקלים וגם מידע חשוב למטייל על נהיגה בגרנדה (כולל סרט וידאו)

השכרת רכב בגרנדה שבספרד יכולה להיות זולה בהרבה מהמחירים שמפרסמות חברות השכרת הרכב הגדולות – השתמשו במנוע השוואת המחירים לחברות השכרת רכב בחו"ל, אשר יאתר עבורכם את המחירים הכי זולים עבור דגמי רכב רבים בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בגרנדה אשר מספקות שרות לקוחות באנגלית ונחשבות אמינות. התהליך קל ומהיר: מלאו את תיבת החיפוש – בשדה "ארץ" בחרו את ספרד ובשדה עיר את granada גרנדה. אח"כ בשדה תחנה בחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בגרנדה מבין תחנות האיסוף האפשריות – שדה התעופה של גרנדה, תחנת הרכבת גרנדה או העיר התחתית של גרנדה. לסיום, הכניסו את התאריכים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בגרנדה והקליקו על הכפתור "חפש"

השכרת רכב בגרנדה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול בספרד – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בגרנדה למשפחות עם ילדים

טיסות לספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב

e-sim וסים לספרד – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

השכרת רכב בגרנדה ספרד – מידע כללי וטיפים

נהיגה במרכז גרנדה היא סיוט שמומלץ לנסות להימנע ממנו. השכרת רכב בגרנדה פופולרית בעיקר בקרב תיירים שמתכננים טיול בספרד מחוץ לגרנדה. האזור המרכזי של גרנדה הוא תערובת מטורפת של רחובות חד-סטריים צרים והכניסה למרכז גרנדה עם רכב מוגבלת אך ורק לאוטובוסים, מוניות, קטנועים ותיירים שהזמינו מקום מראש בבית מלון.

כל אלה נאכפים ע"י מערכת של מצלמות תנועה שיצלמו את לוחית הזיהוי של כל רכב שמפר את החוק וקנסות יחולקו בהתאם. בתי מלון בגרנדה נוהגים להמליץ לא להיכנס העירה ברכב, אבל אם אתם מתעקשים על כך, תוכלו ליצור קשר עם בית המלון שבו אתם לנים מראש, לתת לכם את מספר לוחית הזיהוי שלכם, והם יספקו לכם הסבר מפורט על מסלול הנסיעה לבית המלון או לחניון ועליכם להישמע להוראות המסלול בקפידה או לשאת בקנסות.

צפו בסרטון הוידאו בו תוכלו לראות כיצד נראית נהיגה בגרנדה באיזור מרכז העיר, כדי שתוכלו להתכונן לפני חופשה בגרנדה עם רכב שכור –

מחוץ למרכז ההיסטורי של גרנדה הרחובות רחבים יותר והנהיגה ברכב איננה כרוכה בבעיות כלשהן, אבל באזורים אלה גם יש פחות אטרקציות תיירותיות. תוכלו למצוא חניוני רכבים פזורים במרכז העיר. ברובם יש השגחה על הרכבים והתשלום הוא ע"פ שעה.

השכרת רכב בגרנדה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל