מלונות בגרנדה למשפחות

גרנדה, ספרד – 5 בתי מלון מומלצים למשפחות

גרנדה היא אחת היעדים האטרקטיביים למשפחות המתכננות טיול בספרד עם ילדים, לא רק בגלל ארמון אלהמברה הידוע. כאשר בוחרים מלון בגרנדה לחופשה עם ילדים, כדאי לבחור אחד מבתי המלון המופיעים ברשימה זו, הכוללת מלונות בגרנדה שנחשבים מומלצים במיוחד למשפחות עם ילדים

 הזמנת דילים לגרנדה  |  הזמנת דילים למלגה  | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

ברשימה כללנו מלונות בגרנדה, ספרד, בכמה רמות מחירים וכמה חלקים של העיר, אשר כולם קיבלו ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בגרנדה – ספציפית ממשפחות אשר הגיעו אל גרנדה עם ילדים לחופשה משפחתית.

טיול בגרנדה ספרד – עוד כתבות באותו נושא:

השכרת רכב בגרנדה – מידע למטייל והשוואת מחירים

טיסות לספרד – השוואת מחירים וטיפים למטייל

e-sim ו-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

כרטיסים לקבוצההכדורגל של ברצלונה

5 מלונות מומלצים בגרנדה למשפחות עם ילדים


 מלון יוניברסל Hotel Universal 

יוניברסל, מלון מומלץ בגרנדה ברמת 3 כוכבים, ממוקם 400 מטרים מקתדראלת גרנדה ומציע חדרים ממוזגים מודרניים הכוללים אינטרנט אלחוטי ללא עלות. דלפק הקבלה של המלון פעיל כל שעות היממה. בית הקפה במקום מסוגנן וכולל טראסה. כל חדר מעוצב בסגנון עכשווי ופשוט. בכל חדר טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת ומיני בר. חדר הרחצה הצמוד כולל מייבש שיער.

מסעדת המלון מגישה מנות ספרדיות טיפוסיות, בנוסף, ייהנו האורחים מהטרקלין המשותף עם הטלוויזיה והמחשבים הכוללים גישה חינם לאינטרנט. המלון מקבל ציונים טובים בדירוגי מלונות מומלצים בגרנדה למשפחות עם ילדים בעיקר בגלל היחס המעולה בין העלות לתמורה יחסית אל מלונות בגרנדה בד"כ.

תוך 2 דקות הליכה, ניתן להגיע מהמלון לחנויות וברי טאפאס פופולאריים. אלבאיסין (Albaicin), השכונה המפורסמת של גרנדה, מרוחקת 700 מטרים מהמלון. בקרבת המלון תחנה בה עוצרים אוטובוסים המגיעים אל ארמון אלהאמברה ואל שדה התעופה של גרנדה. בעבור עלות נוספת, ניתן להשתמש בחנייה הפרטית שבמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וינצ'י אלבייזין Vincci Albayzin 

וינצ'י אלבייזין, מלון בגרנדה בדרגת 4 כוכבים, מציע יחידות אירוח ממוזגות עם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה. במלון מכון כושר הכולל סאונה. קתדראלת גרנדה נמצאת 700 מטרים מהמקום.

כל חדר מעוצב בסגנון קלאסי וכולל טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, כספת ומיני בר. חדר הרחצה מרוצף שיש ובו מקלחת או אמבטיה, מוצרי טיפוח ללא עלות ומייבש שיער.

המלון כולל מסעדת מזנון המגישה מנות מסורתיות ומנות בינלאומיות. מבחר של ברי טאפאס מסורתיים תמצאו רק 10 דקות הליכה מהמקום, בעוד שמרכז השופינג אל קורטה אינגלס (El Corte Inglés) ממוקם 40 מטרים בלבד מבית המלון.

המיקום הוא אחת הסיבות המרכזיות לביקורות הטובות שבית המלון מקבל ברשימות מלונות מומלצים בגרנדה למשפחות עם ילדים: מרכז אלבייזין (Albayzin) ממוקם 10 דקות הליכה מהמלון, בעוד שאל ארמון אלהמברה תגיעו תוך 2 קילומטרים של נסיעה או הליכה. שדה התעופה גרנדה נמצא 25 דקות נסיעה מהמקום, אליו ניתן להגיע גם באמצעות אוטובוסים, העוצרים 100 מטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סאראי – Hotel Saray 

סאראי, בית מלון מומלץ בגרנדה בדרגת 4 כוכבים, ממוקם כ-10 דקות הליכה מהמרכז ההיסטורי של גרנדה וכולל בריכה חיצונית עונתית שבה גנים וטראסות נעימים. כל חדר הוא ממוזג ומעוצב באופן מודרני וכולל אינטרנט אלחוטי ללא עלות וטלוויזיה משוכללת עם ערוצי כבלים.

עיצוב המלון הוא אנדלוסי אלגנטי, הכולל פסיפסים, מזרקות וקשתות, בהתאם למסורת. החדרים מסוגננים וכוללים מיני בר, כספת למחשב נישא וחדר רחצה צמוד ובו מייבש שיער. כיאה לבית מלון ידידותי למשפחות המגיעות אל גרנדה עם ילדים, החדרים הם ללא עישון

מסעדת המזנון שבמלון מציעה מנות בינלאומיות ומנות מקומיות. האורחים יכולים ליהנות מהפאב הפופולארי Qubba ומהבר-בריכה שבמלון.

בית האירוח נמצא בסמיכות למרכז הקונגרסים ו-150 מטרים מתחנת האוטובוס לשדה התעופה. רובע אלבאיסין (Albaycin) וארמון אלהמברה (Alhambra Palace) נמצאים שניהם פחות מ-2 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אנקפרי – Anacapri 

אנקפרי, מלון מומלץ בדרגת 3 כוכבים ברובע העתיק של גרנדה, שוכן במבנה טיפוסי ישן מהמאה ה-18, 50 מטרים בלבד מכיכר פלאסה נואבה (Plaza Nueva) ומהקתדראלה. יש בו גישה חינם לאינטרנט אלחוטי בכל שטחיו.

הבניין המשופץ שומר על מאפייניו המקוריים והוא כיום מלון בוטיק עכשווי ומקסים השוכן במיקום מרכזי במיוחד, עם חווית אירוח מיוחדת שמקנה לו ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בגרנדה למשפחות עם ילדים.

במלון פטיו פנימי, חדר קריאה ויצירות עץ אומנותיות בקפטריה המתוארכות לימי בניית הבניין. המלון כולל גם יצירות אומנות כמו ציור ה"קוסטומבריסטה" ("costumbrista") שממוקם בכניסת המלון, "הטבע הדומם" (“still life’s”), ציור הממוקם בקפיטריה ובדלפק הקבלה והדפסים איטלקיים המעטרים את הפטיו המרכזי.

המלון ניצב בסמיכות למדרחוב אלהאמברה (Alhambra), הממוקם 20 דקות הליכה ממנו. בדלפק הקבלה ישמחו לסייע לכם בארגון כרטיסים ושוברים להופעות פלמנקו, מסעדות, סקי ועוד.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גרנדה סנטרו Hotel Granada Centro 

גרנדה סנטרו, מלון זול בגרנדה בדרגת 2 כוכבים, ממוקם רחוב אחד משדרת גראן ויה דה קולון וליד אזור מסעדות וברים ובו יחידות אירוח אלגנטיות הכוללות גישה חינם לאינטרנט אלחוטי בכל האזורים. תחנת רכבת Granada נמצאת 10 דקות הליכה מהמקום. יחסית אל מלונות בגרנדה באותה רמת מחירים (2 כוכבים) הוא מלון מומלץ בהחלט, המתאים לחופשה זולה בספרד למשפחות עם ילדים.

כל חדר במלון מרוצף פרקט וכולל טלוויזיה משוכללת, חדר רחצה צמוד עם מקלחת, פינת קפה ותה ומתקני גיהוץ על-פי בקשה.

ארוחת הבוקר, המוגשת בבית קפה 50 מטרים מהמלון, כוללת טוסטים, מיץ וקפה.

צוות דלפק הקבלה יעניק לכם מפה של גרנדה ללא עלות וישמח לעזור לכם בארגון טיולים לנקודות עניין בספרד, שכירת רכב וכרטיסים לאירועים. אוטובוס תיירים ואוטובוסים לנמל התעופה אלהמברה (Alhambra) ומקומות אחרים, עוצרים בסמוך. שכונת אלבייסין (Albaicín) הנעימה של גרנדה ממוקמת 10 דקות הליכה מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

גרנדה - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל